Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Renegade přijíždí jako hybrid. V útrobách má zcela novou techniku

Vedle Jeepu Renegade se nového elektrifikovaného ústrojí dočkal také Compass. Pod jejich kapotou pracuje nová patnáctistovka.
Zpět na článek
Avatar - twistedTSD
21. 1. 2022 20:24
Rozporuplné
Rozhodně preferuji HEV před podprůměrným nabíjecím hybridem. Ale parametry nejsou nic extra. Vlastně je to obdoba hybridu od Subaru, akorát Japonci použili silnější motor a CVT převodovku, standardně je přítomen pohon všech kol a taky tomu neříkají full hybrid. Tohle je spíš takové poskakovadlo do města.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ja Prvni 123
21. 1. 2022 20:34
Re: Rozporuplné
No, vždyť je.
Celý Renegád je poskakovadlo do města.

Tenhle pohon v Tipu bude asi optimum. Je potřeba ale vyzkoušet, jestli fakt ten elektromotor odstanil nechutnosti typické pro dvouspojkové převodovky.
Mohl by.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2022 02:06
Re: Rozporuplné
To je ta 1.5 avizovaná do Tipa? Aha, já myslel, že to bude turbo.
22. 1. 2022 06:02
Re: Rozporuplné
No vzdyt jo.

Porad existuje, mala, sance, ze to do Tipa prijde bez turba a s neprimym vstrikovanim.
Coz by bylo uzivatelsky lepsi.

Ale casy jsou zly, Kamile.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2022 14:14
Re: Rozporuplné
Už to vidím. Nemuselo by to být zlé, ale do Compassu spíš ne.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 1. 2022 19:06
Re: Rozporuplné
Do kompasu to bude výkonnější.
Podstatně.
Podobně jako do Tonale.
Avatar - Martin911Turbo
22. 1. 2022 17:00
Re: Rozporuplné
Já s tím jezdím i do terénu, zvládne toho dost. Většina lidí nechápe
Avatar - Martin911Turbo
22. 1. 2022 16:00
Re: Rozporuplné
Bohužel ta technika mě zklamala, je to jako u staré Hondy CR-Z, ten motor auto moc nepomůže, stejně tak spotřeba, sám mám Renegade 4*4 full limited s 2.0 limited a odpor vzduchu je masakr a váha 1600 kg, spotřeba nafta město 8-9, okresky 7-8
Avatar - Mikesus
22. 1. 2022 19:01
Re: Rozporuplné
Omg. Takze tenhle prcek ma horší spotřebu než Highlander. :-O
Avatar - Martin911Turbo
22. 1. 2022 20:03
Re: Rozporuplné
A to tam mám 9 stupňovou převodovku ZF...
Avatar - Mikesus
22. 1. 2022 20:25
Re: Rozporuplné
Tak z průměru to spíš vypadá na dost silný podprůměr
Avatar - MS-sport
21. 1. 2022 20:30
Kristepane....
do takovýho auta dát místo motoru šicí stroj.....to může napadnout jen osla. :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ja Prvni 123
21. 1. 2022 20:32
Re: Kristepane....
???

O čem to mluvíš?
Je to čtyřválec, 1.5.
V dnešní době zázrak.
Avatar - Jaros71
21. 1. 2022 20:53
Re: Kristepane....
normální je 2.0 JTD :-)
Avatar - MS-sport
22. 1. 2022 23:50
Re: Kristepane....
přesně tak. :yes:
21. 1. 2022 21:55
Re: Kristepane....
Taky mám pocit, že 4 válcová 1,5 je v této době litrových 3 hrnků malý zázrak. Do Renegadu, což je vlastně převlečená F500X, to bude tak akorát ;-)
22. 1. 2022 06:04
Re: Kristepane....
Mne se popravde Redegade nelibi, jako na pohled.
500X s timhle pohonem bude "akorat" .
Ale ja zustanu u Tipa.
Uz jsem rozmlsanej tim pohodlim.
:-)
22. 1. 2022 15:45
Re: Kristepane....
Jj s tím souhlasím, pokud bych měl kupovat něco z téhle dvojky, Renegade to určitě nebude ;-)
Avatar - MS-sport
22. 1. 2022 07:32
Re: Kristepane....
O čem mluvím?? No přece o realitě! :-)
Nebude to fungovat, protože to postrádá logiku.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 1. 2022 19:11
Re: Kristepane....
Právě naopak, já tam vidím dost přímou logiku:
- čtyřválec 1.5 je při moderním managementu výkonově dostatečný
- vzhledem ke způsobu měření emisí je dnes automat v podstatě nutností, dvouspojka je efektivnější
- hlavní nevýhodou je hrubost dvouspojky při pomalé jízdě a typicky při podélném parkování do řady vozidel nemožnost jemného popojíždění

Na to je logická odpověď:
- elektromotor v převodovce umožní pohyb v režimech, kdy je dvou spojka k zlosti
- při přechodu do standardní jízdy začne efektivně pracovat dvouspojka
- na popojíždění a "vyhlazení" výkonu toho spalovacího motoru 15 kW stačí

Co ti tam chybí?

Mluvím jen o technické a emisní efektivnosti.
Servisní náklady jsou jiná kapitola a tam pořád říkám, že je pro mě atmosferický motor s nepřímým vstřiováním lepší.
Akorát že aby byl emisně přijatelný, tak by měl výkon tak 55 kW.
Úplně popravdě?
Ono by to úplně stačilo. Ale marketingově by auto bylo neprodejné. Kolik nás takových je, co by si to koupili?
Avatar - MS-sport
22. 1. 2022 23:49
Re: Kristepane....
To auto díky tomu nemotoru nepojede a budeš tomu muset stát furt za krkem....pod 10 litrů se nedostaneš ani omylem. Výkon slabej a auto vysoký, těžký a odpor vzduchu jako prase+hluk uvnitř.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 1. 2022 11:34
Re: Kristepane....
Do téhle diskuze se pouštět nebudu. Svoje názory považuješ za fakta.
:-)

Druhá pulka nic proti - je to stejně nesmyslné, jako drtivá většina suv dneška = vysoký a těžký, odpor vzduchu jako prase.

Ale jinak hluk bude menší, než u toho diesela, a jestli ti přijde 97kW na takovýho prcka málo, tak máme hodně jiná měřítka.
Avatar - Mikesus
23. 1. 2022 18:27
Re: Kristepane....
těžký? vždyť to váží kolem 1,5t. Jako naprostá většina jiných aut.
Avatar - Mikesus
22. 1. 2022 19:02
Re: Kristepane....
Cokoliv lepší než nafta do takového městského prcka.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2022 21:29
Ziadna slava
Ale stale este unosna kombinacia... casom bude aj horsie tak budme radi aj za toto
Rozbalit vlákno
0