Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
MS-sport
do takovýho auta dát místo motoru šicí stroj.....to může napadnout jen osla. :no:
???
O čem to mluvíš?
Je to čtyřválec, 1.5.
V dnešní době zázrak.
O čem to mluvíš?
Je to čtyřválec, 1.5.
V dnešní době zázrak.
Taky mám pocit, že 4 válcová 1,5 je v této době litrových 3 hrnků malý zázrak. Do Renegadu, což je vlastně převlečená F500X, to bude tak akorát ;-)
O čem mluvím?? No přece o realitě! :-)
Nebude to fungovat, protože to postrádá logiku.
Nebude to fungovat, protože to postrádá logiku.
Právě naopak, já tam vidím dost přímou logiku:
- čtyřválec 1.5 je při moderním managementu výkonově dostatečný
- vzhledem ke způsobu měření emisí je dnes automat v podstatě nutností, dvouspojka je efektivnější
- hlavní nevýhodou je hrubost dvouspojky při pomalé jízdě a typicky při podélném parkování do řady vozidel nemožnost jemného popojíždění
Na to je logická odpověď:
- elektromotor v převodovce umožní pohyb v režimech, kdy je dvou spojka k zlosti
- při přechodu do standardní jízdy začne efektivně pracovat dvouspojka
- na popojíždění a "vyhlazení" výkonu toho spalovacího motoru 15 kW stačí
Co ti tam chybí?
Mluvím jen o technické a emisní efektivnosti.
Servisní náklady jsou jiná kapitola a tam pořád říkám, že je pro mě atmosferický motor s nepřímým vstřiováním lepší.
Akorát že aby byl emisně přijatelný, tak by měl výkon tak 55 kW.
Úplně popravdě?
Ono by to úplně stačilo. Ale marketingově by auto bylo neprodejné. Kolik nás takových je, co by si to koupili?
- čtyřválec 1.5 je při moderním managementu výkonově dostatečný
- vzhledem ke způsobu měření emisí je dnes automat v podstatě nutností, dvouspojka je efektivnější
- hlavní nevýhodou je hrubost dvouspojky při pomalé jízdě a typicky při podélném parkování do řady vozidel nemožnost jemného popojíždění
Na to je logická odpověď:
- elektromotor v převodovce umožní pohyb v režimech, kdy je dvou spojka k zlosti
- při přechodu do standardní jízdy začne efektivně pracovat dvouspojka
- na popojíždění a "vyhlazení" výkonu toho spalovacího motoru 15 kW stačí
Co ti tam chybí?
Mluvím jen o technické a emisní efektivnosti.
Servisní náklady jsou jiná kapitola a tam pořád říkám, že je pro mě atmosferický motor s nepřímým vstřiováním lepší.
Akorát že aby byl emisně přijatelný, tak by měl výkon tak 55 kW.
Úplně popravdě?
Ono by to úplně stačilo. Ale marketingově by auto bylo neprodejné. Kolik nás takových je, co by si to koupili?
To auto díky tomu nemotoru nepojede a budeš tomu muset stát furt za krkem....pod 10 litrů se nedostaneš ani omylem. Výkon slabej a auto vysoký, těžký a odpor vzduchu jako prase+hluk uvnitř.
Do téhle diskuze se pouštět nebudu. Svoje názory považuješ za fakta.
:-)
Druhá pulka nic proti - je to stejně nesmyslné, jako drtivá většina suv dneška = vysoký a těžký, odpor vzduchu jako prase.
Ale jinak hluk bude menší, než u toho diesela, a jestli ti přijde 97kW na takovýho prcka málo, tak máme hodně jiná měřítka.
:-)
Druhá pulka nic proti - je to stejně nesmyslné, jako drtivá většina suv dneška = vysoký a těžký, odpor vzduchu jako prase.
Ale jinak hluk bude menší, než u toho diesela, a jestli ti přijde 97kW na takovýho prcka málo, tak máme hodně jiná měřítka.
×
Sdílení komentáře
×
Celý Renegád je poskakovadlo do města.
Tenhle pohon v Tipu bude asi optimum. Je potřeba ale vyzkoušet, jestli fakt ten elektromotor odstanil nechutnosti typické pro dvouspojkové převodovky.
Mohl by.
Porad existuje, mala, sance, ze to do Tipa prijde bez turba a s neprimym vstrikovanim.
Coz by bylo uzivatelsky lepsi.
Ale casy jsou zly, Kamile.
Podstatně.
Podobně jako do Tonale.