Land Rover představil novou generaci modelu Range Rover Sport. Luxusní SUV přijíždí s modernizovaným designem, novým interiérem a rozmanitou paletou pohonných jednotek.
viac, ako 100 km denne malokedy najazdi, bude to agilne s natacanim zadnych kolies a prejde to aj nejaky teren. Celkom sa stretavam, ze s Citigom prejdem aj okolo aut v meste, kde vacsie auta nevojdu a musia cakat. S tymto len prifukne podvozok a prejde popri kolone tak isto po trave/chodniku :-)
Preskocim to srovnani premioveho auta o nekolik trid vys za 3mil s mainstreamem do milionu a prejdu rovnou k veci, a tou je zajimava poznamka o tom jak si lidi kupuji auta aby tim dali neco najevo okoli. S kamiqem, capturem atd., to jako vazne? Co je tohle za projekci. :D
Děkuji, fOE, za tvůj sofistikovaný "fly-by-wire" psychologický rozbor. Určitě jsi uznávaná kapacita v oboru a nesnažil ses o očekávatelnou, dětinskou, osobní urážku.
Jistě uznáš, že SUV je kategorie s jistými jízdními vlastnostmi (jako např. průjezdnost terénem). Prémie neprémie RR toto, narozdíl od tříhrnkových předokolek na chůdách, splňuje.
Mám vypozorované, jak lidi v těch mrzácích zvládají složitosti typu dávání blinkrů, objíždení cyklistů, dávání přednosti nebo řazení do pruhů a můžu v klidu říct, že většina těch točvolantů jsou taky mrzáci (resp. asi je to projev té jejich nespoutané duše). Čest výjimkám.
Btw. Znáš to o té potrefené huse? :yes:
Někteří za volant proste nepatří. A už je to vidět u těch smerovek. Pokud nejsou schopni dát ani smerovku, nezvládají řízení. Protože tento jeden malý úkon už je nad jejich schopnosti. A je jedno v jakém aute jedou.
Mě je to, travele, celkem u zadku. Jen říkám, co vidím. Spíš je překvapující, kolik lidí pobuřuje napsání imho objektivní informace. Já tu fakt nejsem ten ublížený.
Jako, že je Range Rover skutečné SUV? Nebo že ty tříválcové trapárny skutečně SUV nejsou? Nebo že ty tragédie řídí zoufalci, na které je slovo řídit zbytečné plýtvání?
To je špatná dedukce. Jinde píšu, že ignoranta potkáš v ledasčem. Já ale fakt nemůžu za to, že si valná část bezohledných točvolantů vybírá tuhle kategorii automobilů. Každopádně je to k ní z nějakého důvodu přitahuje.
Auto vypada uzasne a nabidka motoru je neuveritelne komplexni. Kdo jezdi denne do prace tak bere PHEV, kdo dlouhe streky tak diesel a rozmarilci holt ty klasicke vykonne benziny.
myslím, že mám nového favorita na gazíka do práce i na cesty. Je to prostě dokonalost na kolech. RR je o malinko zajímavější kvůli zadku, ale tady prostě všechno skvěle sedí. Navíc poprvé interiér hned od začátku bez jakékoliv připomínky. AWS k dispozici, motorová paleta, kterou dnes už němci nemají. Prostě úžasné! :yes:
a je jedno ci ide o velky range alebo o sport ci maly evoque..... proste toto je uplne iny svet ako nemecke kravatacke skatule.... uplne ina dimenzia chapania dizajnu... range je svojim dokonalym dizajnom a charizmou uz dnes na takej urovni ze cela D3 ( vyjma fakt podarene Gecko ) tam nebude ani o 100 rokov....
Design RR se i me libi ze vsech nejvic, o parnik, ale v tom tvem vyctu mi stejne Evoque proste nesedi. Ten je vedle D3 konkurence sice porad pohledny, ale ctyrvalcovou technikou proste mrzak (na premiove pomery).
Napsal jsem toho vic, ale diky genialnimu ACZ se to neulozilo, tak jen kratce: chapu, ale Evoque je 1) jedine mensi SUV od RR, takze si musi poradit jak s X1 tak s X3, no a 2) cenove ma bliz k X3 nez k X1 (v DE X1 s 20d 45k, X3 s 20d 55k, RR Evoque s 2L naftou 53,5k E). No a tahle "stredni SUV" z D3 jsou technikou do jednoho jinde.