Volkswagen Polo byl vždy jedním z nejlepších malých aut, jeho motorizaci však bylo potřeba vybírat opatrně. V aktuální generaci je situace nejlepší, jaká kdy byla - všechny motory jsou skvělé, jeden pak doslova zázračný.
Uz vidim, ako bezny uzivatel pola kazde dva roky rozobera zadne brzdy. Mimochodom,ked to da urobit niekomu inemu, tak to uz bez investicii nebude, nie?
Neviem, mne to nevydrzalo na vacsom modeli, neviem ci aj dosticky mozu zhrdzaviet, ale na jednej brzde sa uplne vysuchala a uz to drelo. A aj kotuce na vymenu. Na druhom aute skusim brzdy nemenit, tam uz chceli menit pred rokom, ale este to brzdi :-)
Este ma zaujalo "Zajímavý poznatek jsme však učinili, když jsme etalon jízdních vlastností poslali rychleji do zatáčky. Záď se naklonila a vybočila. Je to věc pro tlumiče moderních volkswagenů bohužel typická. Opotřebené nezačnou téct ani tlouct. Ale snížení síly ve stlačení způsobí přílišné propérování kola. U vlečené zadní nápravy (žádné malé auto dnes nemá jinou) je přitom extrémně důležité zabránit velkým náklonům, protože jinak se kola postaví na hranu a přilnavost se ztratí."
Na Citigu som si vsimol, ze auto sa v zatackach zacalo trosku inac spravat, uz to nejde ako po kolajniciach. Pripisoval som to pneumatikam, ale co ked su to tlmice?
Dnes uz bolo chladnejsie, vcera som dofukal gumy z 2,2 na 2,5, ako maju byt a uz to vyzeralo lepsie. To je ta odvratena strana kontroly tlaku cez abs, ked si neviem skontrolovat tlaky priamo :-)
To je ale u zadních brzd celkem běžná praxe, že zatuhnou a tak jednou za 2 roky (většinou po zimě) se musejí rozebrat a rozhýbat. U hybridu, kde se víc regeneruje energie, než používají brzdy to platí tuplem.