Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Martin Vaculík a ojetý VW Polo VI: Toto je skvost z okraje nabídky!

10 komentářů

ptr078
Uz vidim, ako bezny uzivatel pola kazde dva roky rozobera zadne brzdy. Mimochodom,ked to da urobit niekomu inemu, tak to uz bez investicii nebude, nie?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Presne to mne napadlo. 10 let bez investic, jen každé 2 roky rozebrat a vyčistit. Tedy pouhých 5 servisních úkonů.
Avatar - xxc
xxc
Sú to eurové položky, to nestojí za reč a bum celkom dosť vysoká faktúra 🙂 ale stále lepšie, ako meniť kotučové brzdy
ptr078
Aj ked vyrobcovia davaju do zadu pri mensich modeloch čalamady, ked na tom pravideln jazdis, tak by sa nemal kotuc pokrutit a nieco vydrzi
Avatar - xxc
xxc
Neviem, mne to nevydrzalo na vacsom modeli, neviem ci aj dosticky mozu zhrdzaviet, ale na jednej brzde sa uplne vysuchala a uz to drelo. A aj kotuce na vymenu. Na druhom aute skusim brzdy nemenit, tam uz chceli menit pred rokom, ale este to brzdi 😄

Este ma zaujalo "Zajímavý poznatek jsme však učinili, když jsme etalon jízdních vlastností poslali rychleji do zatáčky. Záď se naklonila a vybočila. Je to věc pro tlumiče moderních volkswagenů bohužel typická. Opotřebené nezačnou téct ani tlouct. Ale snížení síly ve stlačení způsobí přílišné propérování kola. U vlečené zadní nápravy (žádné malé auto dnes nemá jinou) je přitom extrémně důležité zabránit velkým náklonům, protože jinak se kola postaví na hranu a přilnavost se ztratí."

Na Citigu som si vsimol, ze auto sa v zatackach zacalo trosku inac spravat, uz to nejde ako po kolajniciach. Pripisoval som to pneumatikam, ale co ked su to tlmice?
ptr078
Podla mna pri opotrebeni pneumatik by si si to nevsimol, ak si teda nemenil gumy, skor to budu tlmice
Avatar - xxc
xxc
Dnes uz bolo chladnejsie, vcera som dofukal gumy z 2,2 na 2,5, ako maju byt a uz to vyzeralo lepsie. To je ta odvratena strana kontroly tlaku cez abs, ked si neviem skontrolovat tlaky priamo 😄
traveldrive
No, že sa ani nedivím, že tebe niečo nevydržalo. Sammozrejme, kým to brzdí, tak na to rozhodne nesiahať! 😒] 😒] 😒]
ryccardo
To je ale u zadních brzd celkem běžná praxe, že zatuhnou a tak jednou za 2 roky (většinou po zimě) se musejí rozebrat a rozhýbat. U hybridu, kde se víc regeneruje energie, než používají brzdy to platí tuplem.
hotelix
Příspěvek podléhá schvalování.