Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG S 63 E Performance oficiálně: V8 do zásuvky s výkonem 802 koní!

Automobilka prý použila technologie odvozené z F1, díky čemuž je nový Mercedes-AMG S 63 E Performance dosud nejvýkonnější verzí třídy S.
Zpět na článek
6. 12. 2022 19:26
7. 12. 2022 12:18
7. 12. 2022 18:10
7. 12. 2022 09:03
7. 12. 2022 10:19
7. 12. 2022 10:39
Avatar - kari.laz
6. 12. 2022 19:26
2,6 t
:D :-[] :D
Hlavně tam narvat elektrický bordel o hmotnosti malého auta. Pak to sice pojede stejně jako bez toho elektrického bordelu, o to hůř to půjde zastavit a o to hůř to bude zatáčet. Ať žije ekologie. Tohle je blbost na entou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
7. 12. 2022 18:10
Re: 2,6 t
To už sme na váhe full size pick-upu. Dúfam že na ťaznom tommá 3,5t.
6. 12. 2022 19:40
Ta banánovitá boční linie...
...zakončená zadkem tvaru rozteklé zmrzliny je u současného eSka opravdu mimořádně nepěkná... :-O :-| :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2022 20:34
900 + 320 = 1430 ?
.... motor V8 biturbo, ...nabízí 900 Nm točivého momentu. Elektromotor . přidává dalších . 320 Nm ..Systémový výkon tak dosahuje maximálně 590 kW (802 k) a 1430 Nm točivého momentu,...

Když pominu zásadní fakt, že točivé momenty dvou zcela oddělených motorů nelze relevantně sčítat, jakým zázračným postupem se došlo na těch 1430 Nm ?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Mokrous
6. 12. 2022 23:38
Re: 900 + 320 = 1430 ?
210 sem, 320 tam...Něco nenapíšeme, něco přidáme, zkrátka Auto BLESK jak má být...

Copak jsi tu za poslední roky někdy zažil článek bez totálních nesmyslů???

EDIT: Abych místím odborníkům, kteří si moc nelámou hlavu logikou, jen nekřivdil, tak koukám, že tyhle výkonový *** opisují všechny "odborné" motoristické servery napříč webem a světem.
Typická ukázka dnešní doby. Jeden přednese howno a všichni ho opakují, aniž by se kdokoli zastavil, zamyslel, poukázal... Prostě to říkali, tak co bychom přemýšleli.

A příště stačí zařvat: "Támhle je nepřítel, zabte ho!" Proč přemýšlet nad tím, je-li to pravda, či ne...
7. 12. 2022 07:00
Re: 900 + 320 = 1430 ?
Problém je, že za tých korún, čo na redaktorských flekoch dajú ľuďom zarobiť, sa len ťažko objaví kvalitný človek. Je pár známych redaktorov, ktorí vedia a majú kvalitný výstup, zbytok je plebs. Holt zrkadlo doby.
8. 12. 2022 08:30
Re: 900 + 320 = 1430 ?
caute, delam v MB a taky jsem se divil nad timto udajem, tak jsem se zeptal zasveceneho cloveka z importu. kazdopadne hodnota 1430Nm je spravne. tady je vysvetleni:
Dôvodom je špecifická konštrukcia hybridov E PERFORMANCE dobíjateľných zo siete označovaná ako P3. V tomto prípade sa elektromotor nachádza za prevodovkou, takže jeho krútiaci moment nepôsobí priamo na kľukový hriadeľ. Pri pripočítavaní pôsobenia krútiaceho momentu elektromotora na kľukový hriadeľ do hry vstupuje prevodový pomer 2-stupňovej prevodovky elektrickej pohonnej jednotky a prevodovky AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Účinok tohto prevodového pomeru sa teda prejaví vo výslednej hodnote krútiaceho momentu systému.
Avatar - Mokrous
6. 12. 2022 23:33
Nový level trapnosti dosažen, bravo!
https://www.auto.cz/…vykonem-802-koni?…

Drahý mechanický hodinky na digitálním obrázku, tak to tu snad ještě nebylo. :D :D :D :D ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
7. 12. 2022 09:00
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
:-[] :-[] :-[] Tak to je fakt pecka, vítejte ve světě absurdity...
Avatar - iudex
7. 12. 2022 10:30
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
Smutné, o to viac, keď to robí automobilka ako Mercedes.
7. 12. 2022 12:51
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
Pěkný řemínek, jak často se musí natahovat ty hodinky? ;-)
Avatar - Mokrous
7. 12. 2022 12:57
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
To jsou mechaniky, tam stačí rychle přehazovat auto ze zatáčky do zatáčky a ony se natáhnou samy :D :D :D
Avatar - kari.laz
7. 12. 2022 13:33
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
Přehazovat pomalu tři tuny ze strany na stranu by mohlo ty hodinky nátáhnout i rychleji pomocí metody panna / orel :D
Avatar - Mokrous
7. 12. 2022 13:51
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
To by taky šlo :D

Brzy si budeme muset všichni předělat řidičáky na Céčko.

Když to teď bude všechno "EKO Blue - Racing Sport"
Avatar - kari.laz
7. 12. 2022 14:28
Re: Nový level trapnosti dosažen, bravo!
Závody tahačů dostanou silnou konkurenci v "běžných" autech s podobnou hmotností :D
Avatar - Dinar
7. 12. 2022 09:03
Mít to auto
jen tu šestisetkoňovou V8, jelo by stejně, jen by bylo o půl tuny lehčí a bylo by v něm mnohem méně dílů, které se můžou pokazit. Ale pokrok, je holt pokrok...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
7. 12. 2022 10:19
Re: Mít to auto
Neplatí to univerzálne pre všetky (P)HEV? Výkon pridaný elektromotorom je skonzumovaný zvýšenou hmotnosťou elektrických zariadení (elektomotor a hlavne baterka), takže takéto hybridné auto má vo výsledku rovnakú dynamiku, ako auto iba so spaľovákom bez bateriek, akurát ešte horšie brzdí a zatáča a je potenciálne kazivejšie. Ale zato je oveľa drahšie. :-[]
Avatar - Seeloewe
7. 12. 2022 10:20
Re: Mít to auto
Možná by jelo dokonce i lépe, alespoň tedy po většinu času. K tomu bombastickému výkonu 802 PS totiž zapomněl ohromený redaktor dopsat to významné ALE, že je to po dobu maximálně 10 sec. ;-)
Avatar - iudex
7. 12. 2022 10:39
Re: Mít to auto
Presne. Trvalý výkon elektromotora je len 95 koní, 190k je maximálna krátkodobá hodnota. Teda prevažnú väčšinu času má auto výkon nie 802, ale 707 koní. A to v porovnaní s výkonom spaľováku 612k bude už minimálny rozdiel.
Avatar - kari.laz
7. 12. 2022 11:08
Re: Mít to auto
A nezapomeň na tu obrovskou hmotnost navíc.
7. 12. 2022 13:30
Re: Mít to auto
Hrajou s kartama, který mají
7. 12. 2022 12:50
Re: Mít to auto
Jestli jsem četl správně, tak má kufr objem něco přes 300 litrů. To je značka ideál.
7. 12. 2022 20:17
Re: Mít to auto
Tak do kufru se musi vejit lednicka, baterka a kabely. Na zavazadla proste neni misto ikdyz to ma pres 5 metru. Pokrok nezastavis :-!