Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-AMG S 63 E Performance oficiálně: V8 do zásuvky s výkonem 802 koní!
24 komentářů
Arese
...zakončená zadkem tvaru rozteklé zmrzliny je u současného eSka opravdu mimořádně nepěkná... :-O :-| :no:
Othello
.... motor V8 biturbo, ...nabízí 900 Nm točivého momentu. Elektromotor . přidává dalších . 320 Nm ..Systémový výkon tak dosahuje maximálně 590 kW (802 k) a 1430 Nm točivého momentu,...
Když pominu zásadní fakt, že točivé momenty dvou zcela oddělených motorů nelze relevantně sčítat, jakým zázračným postupem se došlo na těch 1430 Nm ?
Když pominu zásadní fakt, že točivé momenty dvou zcela oddělených motorů nelze relevantně sčítat, jakým zázračným postupem se došlo na těch 1430 Nm ?
210 sem, 320 tam...Něco nenapíšeme, něco přidáme, zkrátka Auto BLESK jak má být...
Copak jsi tu za poslední roky někdy zažil článek bez totálních nesmyslů???
EDIT: Abych místím odborníkům, kteří si moc nelámou hlavu logikou, jen nekřivdil, tak koukám, že tyhle výkonový *** opisují všechny "odborné" motoristické servery napříč webem a světem.
Typická ukázka dnešní doby. Jeden přednese howno a všichni ho opakují, aniž by se kdokoli zastavil, zamyslel, poukázal... Prostě to říkali, tak co bychom přemýšleli.
A příště stačí zařvat: "Támhle je nepřítel, zabte ho!" Proč přemýšlet nad tím, je-li to pravda, či ne...
Copak jsi tu za poslední roky někdy zažil článek bez totálních nesmyslů???
EDIT: Abych místím odborníkům, kteří si moc nelámou hlavu logikou, jen nekřivdil, tak koukám, že tyhle výkonový *** opisují všechny "odborné" motoristické servery napříč webem a světem.
Typická ukázka dnešní doby. Jeden přednese howno a všichni ho opakují, aniž by se kdokoli zastavil, zamyslel, poukázal... Prostě to říkali, tak co bychom přemýšleli.
A příště stačí zařvat: "Támhle je nepřítel, zabte ho!" Proč přemýšlet nad tím, je-li to pravda, či ne...
Problém je, že za tých korún, čo na redaktorských flekoch dajú ľuďom zarobiť, sa len ťažko objaví kvalitný človek. Je pár známych redaktorov, ktorí vedia a majú kvalitný výstup, zbytok je plebs. Holt zrkadlo doby.
caute, delam v MB a taky jsem se divil nad timto udajem, tak jsem se zeptal zasveceneho cloveka z importu. kazdopadne hodnota 1430Nm je spravne. tady je vysvetleni:
Dôvodom je špecifická konštrukcia hybridov E PERFORMANCE dobíjateľných zo siete označovaná ako P3. V tomto prípade sa elektromotor nachádza za prevodovkou, takže jeho krútiaci moment nepôsobí priamo na kľukový hriadeľ. Pri pripočítavaní pôsobenia krútiaceho momentu elektromotora na kľukový hriadeľ do hry vstupuje prevodový pomer 2-stupňovej prevodovky elektrickej pohonnej jednotky a prevodovky AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Účinok tohto prevodového pomeru sa teda prejaví vo výslednej hodnote krútiaceho momentu systému.
Dôvodom je špecifická konštrukcia hybridov E PERFORMANCE dobíjateľných zo siete označovaná ako P3. V tomto prípade sa elektromotor nachádza za prevodovkou, takže jeho krútiaci moment nepôsobí priamo na kľukový hriadeľ. Pri pripočítavaní pôsobenia krútiaceho momentu elektromotora na kľukový hriadeľ do hry vstupuje prevodový pomer 2-stupňovej prevodovky elektrickej pohonnej jednotky a prevodovky AMG SPEEDSHIFT MCT 9G. Účinok tohto prevodového pomeru sa teda prejaví vo výslednej hodnote krútiaceho momentu systému.
Mokrous
https://www.auto.cz/…vykonem-802-koni?…
Drahý mechanický hodinky na digitálním obrázku, tak to tu snad ještě nebylo. :D:D:D:D ;-\
Drahý mechanický hodinky na digitálním obrázku, tak to tu snad ještě nebylo. :D:D:D:D ;-\
Pěkný řemínek, jak často se musí natahovat ty hodinky? ;-)
To jsou mechaniky, tam stačí rychle přehazovat auto ze zatáčky do zatáčky a ony se natáhnou samy :D:D:D
Přehazovat pomalu tři tuny ze strany na stranu by mohlo ty hodinky nátáhnout i rychleji pomocí metody panna / orel :D
Dinar
jen tu šestisetkoňovou V8, jelo by stejně, jen by bylo o půl tuny lehčí a bylo by v něm mnohem méně dílů, které se můžou pokazit. Ale pokrok, je holt pokrok...
Neplatí to univerzálne pre všetky (P)HEV? Výkon pridaný elektromotorom je skonzumovaný zvýšenou hmotnosťou elektrických zariadení (elektomotor a hlavne baterka), takže takéto hybridné auto má vo výsledku rovnakú dynamiku, ako auto iba so spaľovákom bez bateriek, akurát ešte horšie brzdí a zatáča a je potenciálne kazivejšie. Ale zato je oveľa drahšie. :-[]
Možná by jelo dokonce i lépe, alespoň tedy po většinu času. K tomu bombastickému výkonu 802 PS totiž zapomněl ohromený redaktor dopsat to významné ALE, že je to po dobu maximálně 10 sec. ;-)
Presne. Trvalý výkon elektromotora je len 95 koní, 190k je maximálna krátkodobá hodnota. Teda prevažnú väčšinu času má auto výkon nie 802, ale 707 koní. A to v porovnaní s výkonom spaľováku 612k bude už minimálny rozdiel.
×
Sdílení komentáře
×
Hlavně tam narvat elektrický bordel o hmotnosti malého auta. Pak to sice pojede stejně jako bez toho elektrického bordelu, o to hůř to půjde zastavit a o to hůř to bude zatáčet. Ať žije ekologie. Tohle je blbost na entou.