Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Proč se nádrž plug-in hybridů otevírá zevnitř auta? Důvod je ryze technický

Snad všechny plug-in hybridy otvírají každou krytku pro doplnění energie jiným způsobem. Ta u hrdla palivové nádrže mívá tlačítko, jehož hlavním úkolem je zahájit odvětrání přetlaku.
Zpět na článek
18. 1. 2024 19:03
18. 1. 2024 20:14
18. 1. 2024 20:16
18. 1. 2024 20:37
18. 1. 2024 20:46
18. 1. 2024 20:50
19. 1. 2024 08:30
19. 1. 2024 10:35
18. 1. 2024 19:03
Známa věc
Díky za připomínouti.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2024 20:14
Pochvala...
taky mi to vrtalo hlavou proc muj Sup iV ma to nelogicke tlacitko ;-) ted uz vim :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Horký Rom
18. 1. 2024 20:16
moc líbí
At present, petrol and diesel engines are still the most common types of drive for vehicles. But in all likelihood, the future belongs to electromobility ;-)
Ohh, yeah :-) Mr. DonVito vždy měl, má a bude mít pravdu :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Fomax
18. 1. 2024 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Horký Rom
18. 1. 2024 20:46
moc líbí
No, jsi nahIašen, webpianisto :yes:
Avatar - Horký Rom
18. 1. 2024 20:50
moc líbí
Let me hear you say yeah (yeah)
Let me hear you say yeah (yeah)
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
Let me hear you say yeah (yeah)
Hard to the core, I feel the floor
When I'm on stage, yo, you ask for more
I'm on the edge, I know the ledge
I work real hard to collect my cash
Tick tick ticka tick take your time
When I'm goin' I'm goin' for mine
Open your ears and you will hear it
I tell you this 'cause there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
Ow hey yay yeah hey hey, now, now
No no, hey yeah yeh hey hey, now, now, hoo
No limits allowed, 'cause there's much crowd
Microphone check as I choose my route
I'm playing on the road, I've got no fear
The sound from my mouth is a rap you hear
No valley too deep, no mountain too high
Reach the top, touch the sky
They tried to diss me 'cause I sell out
I'm making techno and I am proud
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
18. 1. 2024 21:24
Poděkování
Díky autorovi za přínosný článek! :yes:
I BMW i3 REX má takto řešený systém tankování benzínu - do teď mi nebyl znám přesný důvod.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
19. 1. 2024 08:30
U PHEV
nefunguje fyzikální zákon o nasycené páře? Hmm.
Co jako tam ten benzín asi může udělat jiného než když třeba nechám konvenční ICE měsíc stát he?
WTF.
Hlavní důvod je, aby si BFUčka nepletla kabely s hadicemi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaVejrazka
19. 1. 2024 10:24
Zajimave, diky
Mne to u PHEV neprekvapilo, protoze stejne se to oteviralo i u predchoziho HEV, prislo mi to normalni, resp. bral jsem to jako jednu ze zvlastnustek auta vyrobeneho v Asii, stejne jako "rucni" brzdu ovladanou levou nohou.
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2024 10:35
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
19. 1. 2024 19:54
Re: Hybridy nebrat!
To jako proč? Zrovna lámu ženu na KUGA HEV a považuju to za jedno z nejlepších aut současnosti v poměru cena výkon, spotřeba, životnost, uživatelská přívětivost, jízdní vlastnosti, servisní náročnost,...
Ztrácí jen na dálnici, kam by ale nejezdila.
Schválně mi napiš v čem je to špatný auto.
Avatar - Mokrous
19. 1. 2024 19:59
To jsem netušil...
... a dost by mne to u PHEV vytáčelo. Naštěstí PHEV nemám a ani neplánuju.
Rozbalit vlákno
0