Snad všechny plug-in hybridy otvírají každou krytku pro doplnění energie jiným způsobem. Ta u hrdla palivové nádrže mívá tlačítko, jehož hlavním úkolem je zahájit odvětrání přetlaku.
At present, petrol and diesel engines are still the most common types of drive for vehicles. But in all likelihood, the future belongs to electromobility ;-)
Ohh, yeah :-) Mr. DonVito vždy měl, má a bude mít pravdu :yes:
Let me hear you say yeah (yeah)
Let me hear you say yeah (yeah)
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
Let me hear you say yeah (yeah)
Hard to the core, I feel the floor
When I'm on stage, yo, you ask for more
I'm on the edge, I know the ledge
I work real hard to collect my cash
Tick tick ticka tick take your time
When I'm goin' I'm goin' for mine
Open your ears and you will hear it
I tell you this 'cause there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no, no no no no, no no no no, no no there's no limit
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
Ow hey yay yeah hey hey, now, now
No no, hey yeah yeh hey hey, now, now, hoo
No limits allowed, 'cause there's much crowd
Microphone check as I choose my route
I'm playing on the road, I've got no fear
The sound from my mouth is a rap you hear
No valley too deep, no mountain too high
Reach the top, touch the sky
They tried to diss me 'cause I sell out
I'm making techno and I am proud
No no limits, we'll reach for the sky
No valley too deep, no mountain too high
No no limits, won't give up the fight
We do what we want and we do it with pride
nefunguje fyzikální zákon o nasycené páře? Hmm.
Co jako tam ten benzín asi může udělat jiného než když třeba nechám konvenční ICE měsíc stát he?
WTF.
Hlavní důvod je, aby si BFUčka nepletla kabely s hadicemi.
Mne to u PHEV neprekvapilo, protoze stejne se to oteviralo i u predchoziho HEV, prislo mi to normalni, resp. bral jsem to jako jednu ze zvlastnustek auta vyrobeneho v Asii, stejne jako "rucni" brzdu ovladanou levou nohou.
To jako proč? Zrovna lámu ženu na KUGA HEV a považuju to za jedno z nejlepších aut současnosti v poměru cena výkon, spotřeba, životnost, uživatelská přívětivost, jízdní vlastnosti, servisní náročnost,...
Ztrácí jen na dálnici, kam by ale nejezdila.
Schválně mi napiš v čem je to špatný auto.