Čtvrtá generace povedeného korejského konkurenta Škody Kodiaq dostala novou tvář a modernější technologie. Motorová paleta zůstává jako u starší verze, ve srovnání s ní jsou ovšem elektrifikované pohony o něco slabší.
1,6mil Kč za 1.6T PHEV :-[]:-[]:-[] No comment… Kdyby to byla alespoň ta americká 2.5l T + hybrid, ale podměrečný motor na tuto kategorii prostě ne. Diesel je jasná volba. Jsem zvědav na prodeje ;-)
Stejný recept zkouší Peugeot. Obzvláště u 508 PSE. 1,6T s baterkami za 1,7 milionu. A všichni víme jak se jim to prodává. Stejně drahé, ne-li dražší než německá prémie s šestiválci za to s horšími parametry.
Tak jednoduché to není. U nás si na to musíš zřídit druhou přípojku psanou na firmu, jinak to bez nějakých pochybných metod nejde rozúčtovat. Já z toho důvodu doma nenabíjím.
Pokud máš přímo dům a odběrné místo psané na firmu, tak jsi velká výjimka. Já bych to ani nechtěl, ještě aby mě finančák obtěžoval doma a řešil co je soukromé a co firemní...
Před faceliftem mělo Sorento hezkej čumák a trošku divnej zadek... tak to Kia vyřešila tak, že po fl má trošku divnej čumák a trošku divnej zadek.
Dá se to, proporčně je to auto pořád celkem fajn... ale konkrétně teda přední světla za mě radši originál.
Predfaceliftovana verzia mala v diesly vykon 142kW, takze nizsi vykon facelift nema. 148kW bolo mozno na zaciatku uvedenia modelu na trh, kde aj Hyundai SantaFe mal pri 2.2crdi vykon 148kW, ktory nasledne klesol na 142kW.
Se mohli inspirovat někde jinde než u Frantíků. Do 7-místního kolosu nasadit motor slabší než do Sportage :'-( Asi fakt chtějí, ať se to neprodává, aby to rychle ukončili přešli na EV9. Smutné...
Zrovna minuly tyden jsem vezl kamarada, zvykleho na TDI. Sedel za volantem a brblal, ze to nejede. Tak jsem mu vypnul Eko rezim a ozvalo se "hele, vono to docela jede!". Zavodnik to pochopitelne neni, ale ta 1,6T s elektrickym postouchnutim (a mozna na to ma nejaky vliv i to CVVD, co ja vim) s tim autem umi hybat dostatecne :)
Jezdil jsem s Tusconem 1.6T, pravda s tou 110kW verzí (čili o dost lehčí auto) a přišlo mi to tak akorát. Tj s těžším Sorentem bude mít asi práci, tj rozdíl bude ta elektrika. Je fakt že u Supa s a bez hybridu je také 1.4TSI buď poněkud marná nebo živější. To nic nemění na tom, že bych za to ty peníze nedal… ;-)
Mal som Galaxy (menšie/ľahšie od Sor ??) s 1.5EB 118kW a nejazdilo to až tak zle pretože podvozok výborný ale celý čas som si hovoril ako náramne by tam sedela tá 2.3 z Focusu RS. :'-(