Na čele žebříčku největších globálních prodejců aut se v posledním desetiletí střídají dvě značky - japonská automobilka Toyota Motor a německý koncern Volkswagen.
Zrovna toyotu cinania nemusia asi ako kazdeho japonca ale aj v cine sa uz sila toyoty zacina pomaly a isto prejavovat ... tak ako povedzme sila mg v eu... tiez uz pekne rastie napriek tomu ze mnohi v eu zase cinske kusky nemusia
1) Být největším na světě ohledně počtu prodaných aut není nejdůležitějším ukazatelem úspěchu. Dynamika prodejů za posledních 5 let mnohem lépe odráží úspěch či neúspěch; 2) Mnohem důležitější než počet aut je míra zisku na 1 prodané auto a dynamika tohoto ukazatele za posledních 5 let; 3) Akcionáře, řídící a dozorčí orgány společnosti zajímá také vývoj prodejů a zisků v jednotlivých regionech světa. Opět, celkový prodej je poslední z těch opravdu zajímavých ukazatelů.
Nemáte tam něco profesionálněji zpracovaného?
Zbytočné o tom filozofovať. Je to proste o počte predaných áut. Možno jednoduchá téma ale vcelku zaužívaná. Hodnotiť môžeš množstvo vecí, toto je len jedna z nich.
Jakože víc než zdesetinásobí prodeje za 5 let? A ovládne africký a jihoamerický trh, který Toyotě k té kvantitě signifikantně pomáhá? Nic proti Tesle, ale je to nesmysl.
ok koukám, že 2023 udělali 1.9 milionu aut, takže by to bylo cca 6x. Na mladou automobilku super čísla. Ale její potenciál co se kvantity týče se nemá šanci Toyotě vyrovnat ani v řádu 20 let čistě proto, že není a z principu nebude na trzích kde je Toyota a většina portfolia Toyoty má jinou cílovou skupinu zákazníků, na které Tesla nemíří a dlouho mířit nebude.
Nějaký Číňan. Stačí aby byl největší v Číně a tím má z poloviny vystaráno. Západní automobilka nebude v Číně výhledově nikdy největší ať je sebelepší. V Číně se teď hraje na na vlastenectví, které společně s militarizací společnosti nemá daleko od fašismu a prostě co je čínské to je super, co je západní, to je fuj.
Zajímavé pozorování - v Číně si kupují čínské auťáky a nemají rádi Západ, u nás křivé povahy klidně číňana koupí.