Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Přetahovaná o jedničku na světovém trhu aut: Toyota a VW si nedají nic zadarmo!

22 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když ruší GTI s fofrklackem a GTD a dělají další podobné nesmysly.
ericn
Souhlas, VW jí to samo usnadňuje...
adamzprahy
Vůbec v tomhle VW neobhajuju. Ale jako vážně myslíš, že to dělá statistiku 10+ milionu aut ročně? Obzvlášť když většina Toyot je s (e)CVT 😁
Avatar - Anonym
Anonym
na jedné straně rostoucí globální firmy s širokým portfoliem modelů a pohonů a jedné zanikající evropské firmy a druhé straně.
Germanec
Hele porovnej si portfolio VW group s toyotou a pak se znova zamysli. A uvidíš jak ta věta o zanikající evropské firmě zní hloupě.
Avatar - Anonym
Anonym
Značka VW určitě nezanikne, protože ji koupí Čajnabojs.
Kde například prodává VW mimo EU své produkty, masově a se ziskem?
Gvick2
No třeba na největším trhu světa v Číně prodává víc než Toyota.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zrovna toyotu cinania nemusia asi ako kazdeho japonca ale aj v cine sa uz sila toyoty zacina pomaly a isto prejavovat ... tak ako povedzme sila mg v eu... tiez uz pekne rastie napriek tomu ze mnohi v eu zase cinske kusky nemusia
Mino 1
Sila Toyoty sa v Cine zacina prejavovat? Zrejme ti uniklo, ze v r. 2023 poklesli predaje Toyoty v Cine o vyse 20% oproti r. 2022.
Niemand
No byť šéfom VAGu, tak na Čínu sa nespolieham. Nepotrvá dlho a zo západu sa tam búdu voziť len autá, ktoré znamenajú istý spoločenský status.
traveldrive
A pozrel si sa aj na portfólio Toyoty? 😉 Globálne, nie ponuku u nás.
Aj keď o tom zanikajúcom VW je to kravina samozrejme.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
1) Být největším na světě ohledně počtu prodaných aut není nejdůležitějším ukazatelem úspěchu. Dynamika prodejů za posledních 5 let mnohem lépe odráží úspěch či neúspěch; 2) Mnohem důležitější než počet aut je míra zisku na 1 prodané auto a dynamika tohoto ukazatele za posledních 5 let; 3) Akcionáře, řídící a dozorčí orgány společnosti zajímá také vývoj prodejů a zisků v jednotlivých regionech světa. Opět, celkový prodej je poslední z těch opravdu zajímavých ukazatelů.
Nemáte tam něco profesionálněji zpracovaného?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nemají, hlavní že napsali blábol a mohli si udělat čárku. Nějaká kvalita článku, nezajímá.
traveldrive
Zbytočné o tom filozofovať. Je to proste o počte predaných áut. Možno jednoduchá téma ale vcelku zaužívaná. Hodnotiť môžeš množstvo vecí, toto je len jedna z nich.
ptr078
Jaka pretahovana? Ved rozdiel je 2 mil aut 😂
traveldrive
:yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Taky jsem si říkal, jestli vyšší prodeje o 22% Toyoty oproti VW je přetahování se o první místo.
PowerHouse
Kdo vystřídá Toyotu? Bude to Tesla?
adamzprahy
Jakože víc než zdesetinásobí prodeje za 5 let? A ovládne africký a jihoamerický trh, který Toyotě k té kvantitě signifikantně pomáhá? Nic proti Tesle, ale je to nesmysl.
DonVito
Myslis asi spis zsestinasobi...
😉
adamzprahy
ok koukám, že 2023 udělali 1.9 milionu aut, takže by to bylo cca 6x. Na mladou automobilku super čísla. Ale její potenciál co se kvantity týče se nemá šanci Toyotě vyrovnat ani v řádu 20 let čistě proto, že není a z principu nebude na trzích kde je Toyota a většina portfolia Toyoty má jinou cílovou skupinu zákazníků, na které Tesla nemíří a dlouho mířit nebude.
Renoo
Nějaký Číňan. Stačí aby byl největší v Číně a tím má z poloviny vystaráno. Západní automobilka nebude v Číně výhledově nikdy největší ať je sebelepší. V Číně se teď hraje na na vlastenectví, které společně s militarizací společnosti nemá daleko od fašismu a prostě co je čínské to je super, co je západní, to je fuj.

Zajímavé pozorování - v Číně si kupují čínské auťáky a nemají rádi Západ, u nás křivé povahy klidně číňana koupí.