Ekonomika
WinDiesel
2
Když ruší GTI s fofrklackem a GTD a dělají další podobné nesmysly.
ericn
0
Souhlas, VW jí to samo usnadňuje...
adamzprahy
1
Vůbec v tomhle VW neobhajuju. Ale jako vážně myslíš, že to dělá statistiku 10+ milionu aut ročně? Obzvlášť když většina Toyot je s (e)CVT 😁
na jedné straně rostoucí globální firmy s širokým portfoliem modelů a pohonů a jedné zanikající evropské firmy a druhé straně.
Hele porovnej si portfolio VW group s toyotou a pak se znova zamysli. A uvidíš jak ta věta o zanikající evropské firmě zní hloupě.
Značka VW určitě nezanikne, protože ji koupí Čajnabojs.
Kde například prodává VW mimo EU své produkty, masově a se ziskem?
Kde například prodává VW mimo EU své produkty, masově a se ziskem?
No třeba na největším trhu světa v Číně prodává víc než Toyota.
Zrovna toyotu cinania nemusia asi ako kazdeho japonca ale aj v cine sa uz sila toyoty zacina pomaly a isto prejavovat ... tak ako povedzme sila mg v eu... tiez uz pekne rastie napriek tomu ze mnohi v eu zase cinske kusky nemusia
1) Být největším na světě ohledně počtu prodaných aut není nejdůležitějším ukazatelem úspěchu. Dynamika prodejů za posledních 5 let mnohem lépe odráží úspěch či neúspěch; 2) Mnohem důležitější než počet aut je míra zisku na 1 prodané auto a dynamika tohoto ukazatele za posledních 5 let; 3) Akcionáře, řídící a dozorčí orgány společnosti zajímá také vývoj prodejů a zisků v jednotlivých regionech světa. Opět, celkový prodej je poslední z těch opravdu zajímavých ukazatelů.
Nemáte tam něco profesionálněji zpracovaného?
Nemáte tam něco profesionálněji zpracovaného?
Jaka pretahovana? Ved rozdiel je 2 mil aut 😂
Kdo vystřídá Toyotu? Bude to Tesla?
Jakože víc než zdesetinásobí prodeje za 5 let? A ovládne africký a jihoamerický trh, který Toyotě k té kvantitě signifikantně pomáhá? Nic proti Tesle, ale je to nesmysl.
Myslis asi spis zsestinasobi...
😉
😉
ok koukám, že 2023 udělali 1.9 milionu aut, takže by to bylo cca 6x. Na mladou automobilku super čísla. Ale její potenciál co se kvantity týče se nemá šanci Toyotě vyrovnat ani v řádu 20 let čistě proto, že není a z principu nebude na trzích kde je Toyota a většina portfolia Toyoty má jinou cílovou skupinu zákazníků, na které Tesla nemíří a dlouho mířit nebude.
Nějaký Číňan. Stačí aby byl největší v Číně a tím má z poloviny vystaráno. Západní automobilka nebude v Číně výhledově nikdy největší ať je sebelepší. V Číně se teď hraje na na vlastenectví, které společně s militarizací společnosti nemá daleko od fašismu a prostě co je čínské to je super, co je západní, to je fuj.
Zajímavé pozorování - v Číně si kupují čínské auťáky a nemají rádi Západ, u nás křivé povahy klidně číňana koupí.
Zajímavé pozorování - v Číně si kupují čínské auťáky a nemají rádi Západ, u nás křivé povahy klidně číňana koupí.