Byť šéfové evropských automobilek se poslední dobou prezentují spíše skeptickými prohlášeními na téma elektromobility a jejího rychlého masového rozšíření, tak celosvětově je trend jasný.
Tak mám pocit, že hlavu v písku má pan Vaculík a hodně hluboko. Jako správnému vesničanovi, je třeba mu prominout, že se k němu dostávají později zprávy o vývoji trhu s elektromobily. Od doby, co se stal elektrofylem, jsou jeho příspěvky naprosto zoufalé.
Jste na velikém omylu, příspěvky pana Vaculíka byly naprosto zoufale ještě dřív, než se stal elektrofilem. Mám v živé paměti jedno jeho video, kdy si starší pán stěžoval na tuhý podvozekjeho vozu. Ráda pana Vaculika: vezměte auto na klikatou okresu, pořádně ho rozjede a rozhoupejte ho volantem, aby se tlimice rozhybaly od dotazů k dotazu. Opravdu inteligentní ráda. Nebo když se ho někdo dotazoval, zda bude vadit když znamení profilové číslo na pneumatice z 50 na 55. Opět velmi intelegintni odpověď: určitě ne, protože každý policista už z dálky pozná, že tam jiné pneumatiky a budou ho neustále stavět. Jen tam byl takový malý detail. Už si přesně nepamatuji ten rozměr, ale rozdíl v průměru byl pouze v rozmezí nového vzorku na 50 a sjeteho vzorku na 55. To skutečně každý policista už z dálky pozná.
Pan Vaculík je skutečný odborník, který je rád, že ví že auta jezdí po silnici. Kuli tomuhle inteligentní jsem si přestal kupovat Svět motorů.
S tím profilem pneu jsem to taky řešil. S ohledem na cenu o 1000 Kč na gumě jsem na jedno rodinné auto dal o 5% nižší pneu, protože nejsem blázen, abych dával 4000 korun zbytečně navíc. Od té doby auto prošlo už 2 STK a nikdo to nikdy neřešil. Rozdíl v profilu 5% je zanedbatelný a nepodstatný. Policista nepozná rozhodně nic a nemá to ani proti čemu zkontrolovat. V malým techničáku to uvedené není a velký k dispozici nemá. Myslím si, že i Vaculík to ví, ale nemůže to troubit do světa. Bylo by to navádění k nepravostem a to si jako odborník nemůže dovolit.
Kdyby byl Vaculík skutečně profík, tak by na to odpověděl, že pokud nemá ten a ten profil zapsaný v TP, neměl by ho použít, protože by nemusel projít TK, nebo by mu při případné dopravní nehodě mohlo být ze strany pojišťovny kraceno pojistné plnění.
To by odpověděl odborník.
Inteligent, který si hraje na odborníka, ale je rád, že pozna zda je jedno auto zelené a jedno červené (Vaculíka bych typl na nejoblíbenější barvu duhovou) , ten bude tvrdit, že policista už z dálky pozná, že máte na vozidle neschvalene pneumatiky.
Nebo jsem tu jeho odpověď vůbec nepochopil, protože Vaculík odpovídal na otázku zda bude problém, když motorista vymění sve plechace za dřevěná loukotova kola. To by policista skutečně poznal už z dálky, že jsou na vozidle neschvalena kola🤣🤣🤣
No, ono to spíše vypadá, že je Vaculík dotován za propagaci elektroaut. A to se pak nedivím, že "prozřel". Vedle prostoduchých vtípků a hloupých narážek to je další důvod, proč ho ignorovat.
Jenže tímto způsobem jsem nikdy neodpovídal. Nanejvýš jste to nepochopil. U toho korejského auta se ptal člověk, který ho měl zcela nové. Nové tlumiče se potřebují zajet. Na začátku mají vysoké tření a vinou toho jsou nejen tužší, ale mají i vyšší odpor na úvodu pohybu, než se přejde z klidového na smykové tření. Opatrní důchodci často tlumiče nezajedou nikdy. Moje rada byla z praxe, za těch 23 let co to dělám, už jsem takhle několik aut vyléčil. V podstatě šlo hlavně o to, aby pán nedělal závěry z jízdních vlastností zcela nezajetého vozu.
S tím profilovým číslem si už nevzpomínám o co šlo. Když tak dejte přesný odkaz, rád se k tomu vyjádřím. Pamatuji si, že jsem řešil nějaký případ Škody Octavia Scout druhé generace. Ta byla nesmírně zajímavá tím, že 17 palcová kola měla proti výchozí Octavii větší právě profilovým číslem, ale zároveň alternativně umožňovala 16 rozměru pouze stejného jako Octavia. Takže alternativní kola neměla stejný, ale měla menší obvod.
Ak utocis na jeho osobu, nemozeme ta brat vazne. Ak by si utocil na jeho nazory, to je uz ina vec. Neviem o akých správach, ktoré by teda ešte nemal zachytiť hovoríš. Vieš byť konkrétny?
Tak tohle byla komedie. Ten mladý čaroděj Vigo, byl důležitej jak zábradlí u patníku. Hlavně že si vzal helmu na odpojení baterie. Přišlo mi chvílema, že jde měnit jaderný palivo v elektrárně a ne opravovat Citigo :-D
Tak pokud chceš veřejne ukázat jak to o*** můžeš, akorát až ti to zahoří / někomu to ublíží, tak bude chtít pojišťovna vidět jak jsi to vypl....
Pro mě fajn vidět co se s tím má dělat, a že to někde učí. Protože kolikrát co vidím v servisech je hoooooooodně smutný příběh. A to i u výrazně jednoduších činností.
Ale chápu, v diskuzi máme trenery repre, doktory, vědce a další odborníky na všechno....
To se úplně nechápeme. Já se na to taky rád podívám a zajímá mě co se s takovým autem musí udělat. Jen to divadýlko kolem s páskou, kterou neustále podlézá, trapnou helmou a výstražnýma cedulkama bych možná vynechal.
Zaujalo mě, že nejdříve odpojuje VN konektor holýma rukama a pak je střih videa, kde už má rukavice. Asi si tu uvědomili při natáčení :-)
Je ale otázkou vzhledem k BOZP, zda lze pracovat bez dalšího s takovým plnovousem, přece jen jde o práci na rotačních strojích (teď nemyslím konkrétně tento zásah na elektromobilu) :-O
Asi chápete že celý proces je na delší dobu než je video a byl zkrácen a zjednodušen. Nicméně konektor je signalizační vedení .není ,,oranžový,, s vysokým napětím uvnitř .tudíž není potřeba rukavice
moderní svět deněn vypouští emise jako 110 miliard osobních aut
blbý co :-):-):-):-) Zkuste vyřešit nejdřív ty ostatní emise a pak se zaměřte na auta. Můžete začít s emisemi na území bývalého SSSR, ten vyppuští aktuálně cca 320x tolik co v roce 1990 :-):-):-):-):-):-) A čína cca 7000x toli co v roce 1975 :-):-):-)
Zajimalo by me, kdy a proc nastal ten obrat v nazorech. Vzpominam si, ze tak rok dva zpatky Vaculik moderoval rozhovor s priznivcem elektromobility a profesorem z CVUT, ktery byl spise proti a takove bylo i vyzneni celeho poradu. Nebo jak se vztekal, ze neumi otevrit dvere u tesly atd. Tak jestli opravdu zmenil nazor, protoze se mu libi, jak zastavuje Hyundai Kona, nebo jenom plni zadani viz spoluprace s AAA auto ci drive "skoda muze prohrat srovnavaci test pouze tehdy, stoji-li proti skodovce".