Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hrozba čínských elektromobilů je nafouknutá, myslí si šéf BMW

Nikdo nemůže jen tak převzít trh tak velký, jako je Evropa, říká Oliver Zipse, ředitel automobilky BMW. Čína je pro ni ovšem největším trhem, loni spolkla třetinu produkce.
Zpět na článek
27. 3. 2024 12:19
27. 3. 2024 13:07
27. 3. 2024 16:53
27. 3. 2024 17:30
28. 3. 2024 07:52
28. 3. 2024 22:39
27. 3. 2024 10:38
Future is electric
,,Wir sehen die
Elektromobilität
technisch als die
richtige Technolo-
gie. Sie wird den
Verbrennungs-
motoren in kurzer
Zeit überlegen sein,
Das sehen wir bei
vielen neuen
Fahrzeugen
heute schon."
VW-Chef Oliver Blume

„Vidíme že
elektromobilita je
technicky správnou technologií.
Brzy bude lepší než
spalovací motory.
To vidíme u
mnoho nových
vozidel
už dnes."
Šéf VW Oliver Blume
:yes: :yes: :yes:

A ted tu o EU, ktera nicemu nerozumi. :D
Neni to tak, ze tuto problematiku nechapou zdejsi EV hejteri?
EU a sefove automobilek maji casto obdobne nazory.

Otazka nezni: "Zda?". Otazka je jen: "Kdy?".
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Horký Rom
27. 3. 2024 11:21
Re: Future is Electric - moc líbí
👏🏻👍🏻
Avatar - apoho
27. 3. 2024 11:29
Re: Future is Electric - moc líbí
ach Bože, trojjediný kretén už zase začal trollit! :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
27. 3. 2024 12:43
Re: Future is Electric - moc líbí
Ty se chováš jako bys nebyl jeden z nich.
Avatar - cizekHUNTER
27. 3. 2024 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
27. 3. 2024 20:24
Re: Future is Electric - moc líbí
Ty máš ode mne jen jediný úkol. Vidět Neapol a ....
Avatar - cizekHUNTER
28. 3. 2024 01:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 3. 2024 11:38
Re: Future is electric
Done,uvedomujes si vobec ,ze velebis tu slova poskoka VW,o ktorom (o VW) si este pred par rokmi pisal ako o "vrahovi" ludstva v pripade dieselgate a podvodov s emisiami??? :-O :D
Avatar - Jamme
27. 3. 2024 11:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 3. 2024 11:54
Re: Future is electric
V cem je problem?

Ze nevelebim diesely, ale velebim EV? :D
Dosahl jsem sveho.
:yes:

Ted muzu velebit VW.
Ostatne velebim i BMW, ktere ostre protireci zdejsim pripodelanym diskuterum ohledne Ciny...
:yes: :yes: :yes:

Podle Olivera Zipseho, generálního ředitele automobilky BMW, tenhle problém všichni nafukují.
27. 3. 2024 21:04
Re: Future is electric
Čeho že jsi dosáhl? Znechutit tu svými lživými elektrofašistickými vejšplechty drtivou většinu diskutérů? Tak tomu říkám "úspěch"! :-[] :no:
27. 3. 2024 21:15
Re: Future is electric
Skoda, ze jsem neznechutil tebe. 8-s
Abys neoxidoval pod kazdym clankem o elektromobilite.
O tematu kteremu nerozumis a nikdy rozumnet nebudes, bo nechces. ;-)

Proc sef BMW tvrdi opak toho, cim tu neustale vyhrozujes?
"Hrozba čínských elektromobilů je nafouknutá, myslí si šéf BMW"
Odporny lzivy titulek! :D :D :D

Chapu, ze se ti to nelibi. Nejednou si prijdes jako blbec, kdyz te rozporuje i Zipse.
;-)
27. 3. 2024 11:48
Re: Future is electric
Takže najednou je Blume borec.
Kdežto Toyoda je matlák, který ničemu nerozumí, že?

Prostě co se hodí...
Avatar - Barrichello
27. 3. 2024 12:23
Re: Future is electric
toč se toč korouhvičko, kam vítr, tam plášt.

Co bys čekal od někoho kdo podporuje OZE :-) :-) :-) :-) Ty se točí jak vítr fouká a jak slunce svítí :-)
27. 3. 2024 14:06
Re: Future is electric
No jeden z nich asi matlak bude.

Bud jsou matlaci Blume, Musk, de Meo, Tavares.
Anebo je matlak Toyoda...
:-!
Vyber si.

Podle me je jednoznacne matlak Toyoda se svym vodikem, greenwashingem i pitomymi odhady ohledne BEV.

Zkus si neco precist, at se tu zbytecne neztrapnujes se zabrzdenym Toyodou.
https://www.stellantis.com/…trategy/vehicles
Aggressive Electrification Roadmap
:yes:

https://www.reuters.com/…-ceo-2023-09-04/
Volkswagen is ready for Europe's 2035 fossil-fuel car ban, CEO says
:yes: :yes: :yes:
27. 3. 2024 20:43
Re: Future is electric
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Dal jsem jich vïc než ty, heč! 🥳

Tan "matlák" vybudoval největší automobilku světa...

A také on - jako já, aniž bych se s ním chtěl srovnávat - upozorňuje primárně na rizika onoho přechodu na EV.

Což jsem ti tu x-krát vysvětloval, občas jsi i souhlasil, ale po pár dnechjsi to úspěšně zapomněl. Jak s někým takovým diskutovat?

Ps.: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
27. 3. 2024 21:16
Re: Future is electric
Nejhodnotnejsi automobilku sveta vybudoval clovek, co tvrdi opak nez matlak Toyoda.
Elon Musk. ;-)

Chces vyzdvihovat Toyodu a rozporovat Muska?? Ktery zacal s Teslou v podstate od nuly...

Elon Musk neupozornuje na rizika nejakyho prechodu (jako treba ty, Toyoda nebo arese, pekna sebranka). :D
Elon Musk prechod k elektromobilite umoznil.
:yes: :yes:

https://www.tesla.com/…tween-you-and-me
So, in short, the master plan is:
Build sports car
Use that money to build an affordable car
Use that money to build an even more affordable car
While doing above, also provide zero emission electric power generation options
Don't tell anyone.
:-!

Ceho od roku 2006 dosahla Toyota?
Kolik prodala lokalne bezemisnich aut?
Ano, z 1.8hsd udelala 2.0hsd...
:D :D
Jen Skodovka :yes: proda asi tolik elektromobilu co Toyota!

GAME OVER
Good night, sleep well
28. 3. 2024 09:44
Re: Future is electric
Toyota prodává nejvíce aut na světě, pro boha živýho!
Avatar - Jamme
28. 3. 2024 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2024 09:52
Re: Future is electric
Koho zajímá kolik se prodalo bezemisních aut šašku? Akcionáře zajímá, kolik prodala Toyota aut celkově a jaký měla zisk a v tom si vedou velmi dobře :-)
Avatar - Mokrous
27. 3. 2024 14:21
Re: Future is electric
:yes: :yes: :yes:
27. 3. 2024 16:02
Re: Future is electric
Je to ten samý Oliver Blume, který šéfoval Porsche?

"... We continue to build modern combustion engines ..."
"Climate protection has to be seen holistically. That’s why we need to be open in terms of technology ..... Combustion engines can be powered with e-fuels in a virtually carbon-neutral manner ....”
Zdroj:
CEO Oliver Blume talks about the future of combustion engines, eFuels and Porsche's electric strategy; Newsroom Porsche; 11/07/2022

Podle zákulisních informací se Oliver Blume chlubil na zasedáních představenstva tím, že právě on přes ministra financí Christian Lindnera prosadil, aby v koaliční smlouvě německé vlády byly e-paliva. Ministr financí byl po zveřejnění těchto informací pod silným politickým tlakem.
Zdroj: German finance minister under fire for alleged Porsche ties; 07/24/2022; dw

Těmto lidem jako je Oliver Blume, co jinak mluví jeden den, jinak druhý den a úplně jinak třetí den v zákulisí, nevěřím.
27. 3. 2024 21:31
Re: Future is electric
Nemam vubec nic proti e-palivum.
At si na e-palivo klidne majitele Porsche a Lamborghini jezdi.
:yes:

Jinak mas pravdu.
Mnohem konzistentnejsi nazor na emobilitu ma Elon Musk.
:yes:
27. 3. 2024 21:33
Re: Future is electric
Nezapomen na Fisker. ;-)
Ten se bude na autoforech vyjimat.
:D

https://www.autoforum.cz/…akladni-octavia/
27. 3. 2024 10:50
Ach jaj .....🥴
....další euro-spiaci 😴 zbohatlík 💰 nechápe , čo sa deje .
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2024 12:19
Tak jasné...
Jasné, že nie je proti zvýšeniu cla na čínske elektromobily, keď ich BMW v Číne vyrába a dováža do Európy. To snáď len v Renaulte je taká schíza, že si štát vo vlastnej akciovke odpíli pod sebou konár zrušením dotácií na čínske elektromobily akým je Dacia Spring. Ale tak možno je to pre nich zároveň spôsob ako sa zbaviť čínskej závislosti na elektromobiloch, s ostatnými sa chvália, že sú celé Made in France.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
27. 3. 2024 12:45
Neskutečně dobře to redakce vede
Jeden multinick spojí všechny singlnicky v jednoho Čížka a oni chlapsky mlčí a asi si užívají, že aspoň někdo zde ještě píše. Ani to palcování nezruší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
28. 3. 2024 02:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
27. 3. 2024 13:07
Jednoduché
Čínská auta tu nebude nikdo kupovat. Proč by to dělal přeci. 😉
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 3. 2024 13:27
Re: Jednoduché
Stačí když na to nalepí Volvo, MG apod... a kupuje to kde kdo. Generace Z si pak ráda koupí auto i od výrobce telefonů...
Avatar - eLzyx
27. 3. 2024 13:24
od koho já už podobná prohlášení slyšel?
nedělal v Nokii?
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2024 16:26
Re: od koho já už podobná prohlášení slyšel?
To je trochu jiný případ. Nokia se střelila do vlastní nohy úplně sama ... jmenováním Stevena Elopa z Microsoftu do vedení firmy. Samsung a další díky tomu dostali naprosto vyklizené pole.
Avatar - pradeda777
27. 3. 2024 16:53
BMW a MB
no problem s čínskými auty. Bodejť by jo. BMW zatím nelezou do zelí a BMW prodává přes 30% produkce v Číně, tak se samozřejmě bojí čínské odvety. No a MB je prakticky vlastněný Číňany.....tož tak......
Rozbalit vlákno
2
Avatar - apoho
27. 3. 2024 17:30
Re: BMW a MB
přesně tak to je.
Oni se bojí sankcí proti Číňanům, pač pak ztratí zásadní trh. Chudnoucí Evropané budou euro otáčet čím dál víc v kapse než si koupí auto a tak budoucnost na evropském trhu je nejistá pro velké luxusní značky
28. 3. 2024 07:52
Re: BMW a MB
Proto taky dělají tak hnusný design, vkus asijské populace je jinde než v umírněné Evropě... :no:
Avatar - rohYpnol
28. 3. 2024 15:37
Zipse zazipovat
Tohle pán je přehlídkou nabubřelosti a arogance moci.

Každopádně přesně tyhle názory obvykle byly ztrestány realitou.

Ano, je vidět že je zahleděný jen do vlastních zájmů
Jistě je pravda, že Helmut že svého BMW bude předsedat do Nia mnoh pomaleji a s větším zpožděním než jiní. Jenže takový Španěl ze své čínské Cupry přesedne do BYDu mnohem bezbolestěji. Stejně jako Čech ze svého Hyundaie, Slovák z jejich Kie atp.

No a žabotlamové pr jistotu zabíjí vlastní značky sami stejně jako Taliáni.
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2024 22:39
Souvislosti
No jasně, že si musí dávat majzla a "vhodně" se vyjadřovat o Číně, když má zásadní prodeje v Číně a komponenty pro jeho EV jsou závislé na Číně. Stejně tak MB, kde mimo jiné drží Čína solidní podíl a nebo VW. Naopak Renault, který baterie z Číny nebere a jejich kovy na motory nepotřebuje jede přesně opačnou písničku a to zvýšení cla.
Ale BMW a MB a VW spojuje jedno - vysoké prodeje v Číně a nějaká naivní představa, že tomu tak bude pořád. Čína se jich postupně zbaví a oni to nechápou. A mezitím jin uteče i ten evropský trh. Vždyť tu ani není rovnost cel. Čína ho měla dlouho abnormálně vysoké, aby tam natáhla západní automobilky a vysála je a teď to snížila. EU má pořád clo nižší než Čína.
Rozbalit vlákno
0