Nedlouho po odkladu představení prvního elektromobilu se britský Aston Martin zařekl, že spalovací motory vydrží hluboko do 30. let. Kolem elektromobilů je podle jeho šéfa více humbuku než zájmu zákazníků.
ovšem mnohem lepší službu by to všem udělalo, kdyby něco takového řekl vysoký představitel nějaké velké mainstreamové automobilky, než výrobce drahých luxusních automobilů ......
Ideálně VW , Renault, Ford ( jenže tihle vlezdop*delkové budou raději hlásat zelené naboženství i kdyby je to mělo přivézt do krachu než za něco rozumného bojovat ) A protože jsou tihle manažeři jak se zdá nepoučitelní, stačí zmínit Volvo/Polestar a Ford či "elektrickým proudem zasažené" vedení Jaguaru (jinak si nedokážu bohužel vysvětlit tohle naprosto irracionální jednání britské automobilky) ,
budou bohužel konsekvence fatální a pro mnohé hodně bolavé. Nicméně zvolili si to sami a namísto nějaké smyslupné ekonomické analýzy či názorů zainteresovaných inženýrů vývoje v automobilkách jestli je vůbec reálné přejít na čistě bateriový pohon, všichni hloupě úředníkům v bruselu, kteří tomu rozumí asi jako koza petrželi a jen si namalovali růžovou budoucnost na zeleném obláčku do svých prezentací, bez sebemenšího odporu odkývali zákaz spalováků v roce 2035 i EURO 7, které se nakonec muselo stejně zpětně zrevidovat :D:yes:
a stejně to dopadne i s tím nesmyslným zákazem nastaveným na rok 2035 a přechodem aut na elektřinu
:yes: opět a konečně GD narazil na pragmatismus a rozum. Obávám se po zkušenostech s ODS a jeho dodržováním programu, že nás opět podtrhne a sliby před volbami nesplní, tak jedině Filip Turek z Motoristů bude slovo držet.. volit a zvolit.
Ale klesají a hodně, akorát ne nominálně. V poměru je spalovákům už se to skoro srovnalo. Ne proto, že by EV zlevnily, nýbrž proto, že inflační poukázky (jako že fiat měny, zejména pak ČEZké koruny), kterých je stále více a více už ani neumožňují správné měření (jakože cen v čase). :no::D