Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Viper: nová generace přijede v roce 2012

Šéf automobilky Dodge Ralph Gilles naznačil, že nová generace Dodge Viper přijde na trh v roce 2012. Automobil však nebude postaven na podvozku Alfy 8C Competizione, jak tvrdily některé předchozí spekulace.
Zpět na článek
2. 12. 2010 08:32
2. 12. 2010 11:52
2. 12. 2010 13:39
2. 12. 2010 12:09
2. 12. 2010 08:32
kecy v peci
Základ Ferrari, Alfy, či Maserati je drahý, to je fakt, ale nevěřím tomu, že bude Viper vznikat jako samostatné auto. To je prostě blbost. Základ z Grand tourisma (např.) by byl velmi vhodným i cenově přístupným, rozhodně by tato varianta byla levnější než vývoj celé nové koncepce pro použitelné a konkurenceschopné auto. Stejně tak motory...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 11:38
Re: kecy v peci
Není třeba moc vyvíjet, ono je už vyvinuto, akorát si to ukradl Mercedes, asi si četl pro co.
Takže pokud toto vyvinul Chrysler, není nic lehčího než to použít, kontrukce nového V10 motoru zas tak nákladná nebude, jsou už s tím zkušenosti.

Každopádně je velmi poztivní, že to enbude mít nic společnýho s Alfou 8C, to by totiž byla asi zřejmě tragédie a ne navázání na legendu jakou Viper bezesporu je
2. 12. 2010 11:52
Re: kecy v peci
No řekl bych, že jediná tragédie si ty..., ale to ví asi každý...
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 13:07
Re: kecy v peci
HAHA? HIHI? HEHE. Za to ty jsi hvězda diskuzí, vid
2. 12. 2010 12:58
Re: kecy v peci
no ale Granturismo i 8C mají koncepci transaxle, ne? (čili motor vpředu a převodovka vzadu). Oproti tomu Viper má klasicky vše vpředu (teda kromě náhonu, že....)

Čili ono by to tak jednoduché nebylo.... a dávat Viperu jinou koncepci než měl dosud by asi nebylo moudré, s ohledem na "kult" tohoto auta.....
nevím, do supersportů zatím nedělám ;-)

Jinak některé zoufalé výroky netřeba komentovat,to je asi fakt pod úroveň..... 8-s
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 13:11
Re: kecy v peci
No právě, odlišností s 8C je tam asi milion a dělat z amerického sportáku, který byl svůj vlastní, osobitý a jen brán jako legenda na celém světě kočkopsa, tak to fakt at radši nedělaj nic.

Práce mát Fiat i tak dost, dodávkový trh v usa jim uniká mílovými kroky, na ten by se měli zaměřit a to tak, že pozdě neblyo včera, ale minulý rok :-)
A jsou tu další věci, že.
2. 12. 2010 13:39
Re: kecy v peci
O koncepci to nikdo nezpochybňuje. Já si jen myslím, že na ty tradice se už dnes až tak moc nehraje... a že daleko důležitější je, aby pokud nějaký Viper vyjede, byl plnohodnotným a kvalitním Supersportem za adekvátní cenu (tradici by stačil jen designový odkaz). Což by s novou koncepcí a využitím například platformy toho Maserati šlo. To je celé. Takhle to bylo rychlé auto, ale supersport v pravém smyslu ne. A myslím, že pro Dodge bude důležitější prodávat řádově větší počty aut a zařadit se výš, než dosud, kdy prodali 40 aut jednomu sběrateli (když to přeženu). Proti Viperu nic, ale v jízdních vlastnostech opravdu na Evropu nestačil...
2. 12. 2010 13:44
Re: kecy v peci
jak jsem psal - prodejní čísla Viperu neznám a neznám ani jeho relevantní porovnání s evropskou ligou supersportů.... Viper je podle mě ale poměrně oblíbený právě pro tu monstrózní jinakost a jistou neotesanost.... Prostě je to takové surové, neotesané auto a určití lidé to tak chtějí....

Chtít mu nutit italský styl a lehkost je možná dobré k tomu, aby zajel nějaký okruh o pár sekund rychleji, ale nejsem si jistý, jak by to zamávalo s jeho image a prodeji.....

Těžko říct.... každopádně Chrysler-Fiat má před sebou určitě zásadnější otázky než to, jak bude vypadat nová Zmije.... takže tohle je zajímavé téma, ale ne nijak zásadní ;-)
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 15:02
Re: kecy v peci
Mr.Murphy: souhlasím.
Chrysler to bez Viperu přežije, těch max 150 aut měsíčně, víc by se beztak neprodalo (zvlášt jako kočkopes), ho nevytrhne.

Tady sou důležitý jiný modely, který chybí.
A to je podmodel pod 200C, dodávky, nástupce Caliberu, nástupce Dakoty, které se poslední dobou začíná docela dařit a prodeje stoupaj, i přes svojí zastaralost a tak zrušit jí bez náhrady by byla osudová chyba, předělat továrny a zahájit výrobu nových převodovek, nové verze motoru Pentastar atd.
Avatar - Barrichello
2. 12. 2010 14:57
Re: kecy v peci
Vono to má jeden vcelku zásadní problém - Viper není supersport >:D Jediný opravdový americký supersport je Saleen S7.
Maximálně ve verzi ACR by o supersportu šlo mluvit, ovšem ta zas jaksi na evropu nic neztrácela, viz čas na Nurburgringu. Resp. ztrácela, když byl problém mezi sedačkou a volantem :-)
Viper nic neodpustil, prostě s Viperem ste museli mít zkušensoti a umět dobře jezdit. Nic pro nažehlený kravátky co cruisují v Lambu po bulváru.

Sériová verze bylo rychlé kupé (dříve i kabrio) kde šlo o řidičcké dovednosti, um, a zážitek z jízdy, potěšení z velkého motoru, slušného výkonu za rozumnou cenu.
Masserati se v usa celkem slušně prodává, je zbytečný dělat americký masseratti s jiným logem za menší peníz, tyhle šidítka pro chudý, jak ukázala historie nefungují!
3. 12. 2010 00:06
Re: kecy v peci
Jediny americky supersport je: [odkaz]
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 09:13
Re: kecy v peci
A Saleen S7 je co? zahradní sekačka? >:D
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 09:14
Re: kecy v peci
Něco pro wolfa: počti si
[odkaz]

Tady máš názor fudnovaného odoborníka, jak moc prospěl Daimler Chrysleru.
Když mě nevěříš >:D
Avatar - dicky
2. 12. 2010 12:09
dodge
viper byl vzdy unikatni svou svehlavosti pri rizeni a kroutakem 8 litru.
Kdyz mu vezmou 10 valec a svehlavost nebude to viper ale prachobycejna alfa nebo sportovni zmetek neurciteho druhu.
To at ho radsi nevyrabi znova a tyhle soucasne jako veterany za cas.........
Rozbalit vlákno
0