Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dokončen první krok ke vzniku aliance Suzuki-VW

Německý koncern Volkswagen udělal první krok ke vzniku aliance se čtvrtou největší japonskou automobilkou Suzuki Motor. Za 2,5 miliardy dolarů získal pětinu akcií japonské automobilky.
Zpět na článek
16. 1. 2010 12:57
neregistrovaný "soukon"
16. 1. 2010 09:18
neregistrovaný "Sumi1982"
16. 1. 2010 17:00
neregistrovaný "misiak"
16. 1. 2010 17:54
neregistrovaný "soukon"
17. 1. 2010 11:14
neregistrovaný "soukon"
17. 1. 2010 18:02
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:19
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:18
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:17
neregistrovaný "soukon"
16. 1. 2010 21:58
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 23:26
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 21:45
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:13
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:08
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:43
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 21:12
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 23:17
neregistrovaný "nrV"
17. 1. 2010 14:30
17. 1. 2010 19:27
18. 1. 2010 15:35
18. 1. 2010 20:54
Avatar - Ada je zase tady
16. 1. 2010 03:44
Už aby to bylo!
Až bude čas, napišu podrobnější porovnání Suzuki SX4 a VW Polo. Suzuki by nebylo špatne auto, ale potřebuje německou technologii a hlavně německé myšlení, zaměřené na evropského zákazníka jako sůl!

Jen několik jednoduchých, ale zřejmých (a přitom relativně snadno odstranitelných) nedostatků SX4:

- auto mizerně svítí, není možné objednat xenony
- má žravý italský motor (průměrná spotřeba o 2 litry vyšší, než u Octavie)
- elektrická okna nelze spouštět a vytahovat jedním stiskem, ovládací knoflík se musí celou dobu držet
- palubní počítač se přepíná čudlíkem na palubce SKRZ volant!
- hodiny mají jen 12-ti hodinový cyklus!
- tachometr a otáčkoměr jsou podbarveny jinou barvou, než radio a klimatizace na středním panelu
- tlačítka tempomatu a rádia na volantu nejsou v noci podsvícena
- nelze regulovat intenzitu podsvícení přístrojů na středním panelu
- značkové gumové podlážky nejsou dobře připevněny a pozouvají se
- volant není nastavitelný podélně, pouze výškově!
- tlačítka ohřívání sedadel a vypínání ESP na středním panelu jsou pod ruční brzdou a pod střední opěrkou zcela nepřístupná!
- nelze regulovat vytápění sedadel. Jen zapnout a vypnout!
- podsvícení přístrojů ve dne a v noci se nemění, takže jsou ve dne špatně čitelné a v noci oslňují
- motor JTD CR je velmi špatně odhlučněný a dunivý. Starý TDI 66kW v Octavii I. je proti tomu ševelení květin.
- po složení zadních sedadel nevznikne rovná plocha. Aby složená sedadla nespadla, zajišťují se uvázáním za přední hlavové opěrky!
- servisní prohlídky jsou každých 15 tisíc km, i když olej v motoru se mění po 30 tisících!
- přední sedadla jsou bez možnosti nastavení bederní opěrky
- málo airbagů

Tolik první dojmy po pouhých pár stovkách km. A teď nějaká pozitiva oproti ostatním vozům koncernu VW této třídy:

- vyšší stavba karosérie
- vyšší světlá výška, žádné courání spodku vozu téměř po zemi
- žádné kelímky okolo tachometru a otáčkoměru
- pohon 4x4 je v této třídě vozů jedinečný
- nic dalšího pozitivního mne bohužel nenapadá

Závěrem: aliance s VW Suzuki pomůže představit vůz, opravdu atraktivní pro evropského zákazníka ve třídě, která přímo nekonkuruje jinému modelu VW. Změny lze uskutečnit rychle a levně. VW získá přístup na další trhy, kde je dnes automobilka Suzuki dobře etablována (zejména Indie). Takže: už aby to bylo!
Rozbalit vlákno
65
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 08:33
Re: Už aby to bylo!
Už aby jsi si došel k doktorovi... :-| A nebo se u Suzuki nech zaměstnat, mudrlante. To auto by stálo 2x tolik, kdyby se vychytaly ty tvoje "mouchy". A Suzuki je specialistou na levaná auta a tak to bude i nadále...
16. 1. 2010 09:37
Re: Už aby to bylo!
tak ako pises, bohvie aky vplyv by tieto upravy podla Adu mali na vyslednu cenu automobilu....komu to nevyhovuje, ten si toto vozidlo nekupi. Inac na nasich cestach je ich vidno celkom slusne mnozstvo
neregistrovaný "soukon"
16. 1. 2010 12:57
Re: Už aby to bylo!
:yes:
neregistrovaný "Sumi1982"
16. 1. 2010 09:18
Re: Už aby to bylo!
pozeram ze mas super auto >:-[] vidim ze si vies vybrat ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 1. 2010 09:59
Re: Už aby to bylo!
Ja nastesti ne :-) Ja mam lepsi. S motorem TDI od VW. :yes:
Avatar - marek.g
16. 1. 2010 13:50
Re: Už aby to bylo!
upřimnou soustrast :-! >:-[]
Avatar - theolli
16. 1. 2010 14:22
Re: Už aby to bylo!
jj,lepší s.h.i.t. >:D
neregistrovaný "misiak"
16. 1. 2010 17:00
Re: Už aby to bylo!
:yes:
neregistrovaný "soukon"
16. 1. 2010 17:54
Re: Už aby to bylo!
:yes: TDI je srč.ka HDi je nejlepší
Avatar - marek.g
17. 1. 2010 08:59
Re: Už aby to bylo!
JTD kámo :-! ;-)
neregistrovaný "soukon"
17. 1. 2010 11:14
Re: Už aby to bylo!
Podle mě HDi.
Avatar - marek.g
17. 1. 2010 12:11
Re: Už aby to bylo!
Podle mě JTD :-) ;-) a basta! >:D
neregistrovaný "soukon"
17. 1. 2010 18:02
Re: Už aby to bylo!
Stejně je nejlepší HDi :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
18. 1. 2010 01:11
Re: Už aby to bylo!
Podle mě jste oba šašci a basta >:-[] >:D >:D
18. 1. 2010 07:19
Re: Už aby to bylo!
Správne, najlepší je DCi.
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - peter_ko
18. 1. 2010 08:51
Re: Už aby to bylo!
najlepsi je HTP - technologia buducnosti :yes:
Avatar - marek.g
18. 1. 2010 15:24
Re: Už aby to bylo!
možná ještě 1,9 SDI >:D >:-[]
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:19
Re: Už aby to bylo!
htp - je srač.ka
htp = hov.no to pojede
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:18
Re: Už aby to bylo!
DCi je sice dobrý ale HDi nejlepší :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-) :-) :-) :-) :-) >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "soukon"
18. 1. 2010 16:17
Re: Už aby to bylo!
Mě zas příde že seš šašek ty :-) :-)
16. 1. 2010 09:52
Re: Už aby to bylo!
k tym motorom...neda sa porovnat stary, aj ked usporny 1.9tdi s 1.9 multijet od fiatu. Prvemu uvedenemu padali z vyfuku brikety. Ked porovnas sucasne CR motory od vw, tak spotreba je plus minus rovnaka. Mimochodom staci si precitat test vw polo, ktory tu bol uverejneny pred nejakou dobou a zistis, ze 1.6 tdi az taky zazrak nie je a spotreba zrovna zazracna nebola
Avatar - Ada je zase tady
16. 1. 2010 10:04
Re: Už aby to bylo!
Ano, to, ze VW podlehnul ekonomum a uvedl na trh motory common rail, byla chyba. Pokud by 1,6 TDI byl PD s podstatne vyssim vstrikovacim tlakem, nez muze mit u CR a byl spravne naprogramovan, bylo by to zcela jine svezeni, navic pri nizsi spotrebe.
BTW, SX4 pouziva fiatacky dvoulitr, ne 1.9 JTD
16. 1. 2010 10:45
Re: Už aby to bylo!
pred FL pouzival 1.9, po FL ma 1.6 pre predohrab a 2.0 pre stvorkolku..
Avatar - Special-line
16. 1. 2010 10:55
Re: Už aby to bylo!
Bez CR už to nepůjde, kvůli emisím pevných částic.
Avatar - Ada je zase tady
16. 1. 2010 14:24
Re: Už aby to bylo!
Ale slo by to... Jen chtit! Jenze ted VW zbytecne ztraci cas s levnejsim, jednodussim, mene vykonnym a zravejsim CR. I kdyz, kdo vi, co maji ve vyvoji na stole ;-) Mozna, ze nam pristi rok spadne brada a soucasny CR je jen ziskavani casu pro vyvoj noveho, vyspelejsiho TDI PD ;-)
Avatar - Special-line
16. 1. 2010 14:36
Re: Už aby to bylo!
Tak to určitě ne, to by byl nesmysl. PD se už nikdy do VW nevrátí. Bosch ho sice dál vyvíjí ale VW ne. Jinak on vysoký vstřikovací tlak není všechno. A čím vyšší tlak tím vyšší hlučnost a namáhání klikového mechanismu. Navíc v oblasti vstřikování (i benzín) a zapalování dnes nelze být závislý na mechanismech. Nedovolují to co elektronické systémy. Navíc PD umožňuje, domnívám se pouze 1 předvstřik, CR kolik chceme. PD, dle mě neumožňuje dostřiky potřebné k likvidaci pevných částic, CR ano. Stále se zpřísňující ekologické požadavky dle mě uzavírají bránu PD právě kvůli tomu.
V posledních číslech Autoexpertu je právě o tomhle rozsáhlý elaborát.
Avatar - Ronault.
16. 1. 2010 14:45
Re: Už aby to bylo!
Tohle vše jsem Ádovi už vysvětloval, včetně více vstřiků, to odmítl, taky odmítl ten fakt s hlučností a namáhání klikového mechanismu s vyšším tlakem, stále tvrdí opak. Marný 8-s
16. 1. 2010 15:05
Re: Už aby to bylo!
JJ nevím proč jsem si teď vzpomněl na píseň od
Masquerade - Guardian angel ale asi proto že v češtině se zpívalo "je těžké brát věci tak jaké jsou jenomže jinak to nejde".
>:D
Avatar - woody-alien
16. 1. 2010 15:56
Re: Už aby to bylo!
Hear no evil, see no evil.... >:D
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 15:51
Re: Už aby to bylo!
Ani Bosch PD dále nevyvíjí. PD zůstává pouze v nákladních autech, a to hlavně v těch nejtěžších, tam má common rail pouze MAN. Ale v budoucnosti přijdou hybridní systémy složené z komponent systému PD a CR, opět hlavě do nákladních vozidel a těžké stavební a zemědělské techniky.
Ani pro osobní automobily není hybridní systém vyloučen, již brzy přijde nejmenovaný tříválec s PD čerpadlem plnícím vysokotlaký zásobník, z kterého tlak odebírají vstřikovače common rail...
Toto čerpadlo je opět hnané od vačky ale je jedno místo 3 potažmo 4. Menší n ámaha, menší hluk.
Na šestiválec jsou potom taková čerpadla zapotřebí 2. tedy teoreticky, tady vím pouze o náklaďácích...
Avatar - T613
16. 1. 2010 17:00
Re: Už aby to bylo!
ani tam ne. i nový motor od Tatry má mít CR
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 17:21
Re: Už aby to bylo!
Co to znamená to "ani tam ne" ??? To s tou Tatrou se jinak dalo čekat...
Jinak systém PD nebo PLD (čerpadlo-vedení-vstřikovač) mají i traktory (nejtěžší řady, například John Deere) a konstrukční technika (například Catterpillar a Volvo Penta)...
Avatar - T613
16. 1. 2010 17:28
Re: Už aby to bylo!
nějak se o to blíže nezajímám, ale dle toho jak se baví řidiči náklaďáků, tak Tatra je jedna z posledních, které ho nemají.
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 18:42
Re: Už aby to bylo!
Dobře ale na koho jsi to vlastně reagoval? Já jsem Tatru původně vůbec nezmiňoval... :-)
Jinak máš pravdu, Tatra se svým podivným přístupem k věci nemohla vydržet... Snažila se výrobní náklady udržet nízko a stále používat řadové čerpadla ale doba dozrála... Teď to budou mít o to těžší... Nevědí o tom nic.
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 21:58
Re: Už aby to bylo!
Vzhledem k tomu, že Tatra do svých aut řady 815 montuje alternativně i motory Cummins, Deutz a Renault do řady 810, tak o systému CR vědí hodně. Bohužel finance na vývoj vlastního motoru s CR se jaksi nedostávají. Těch problémů k vyřešení je tolik a byli by první kdo by použil systém CR na vzduchem chlazený motor.
Avatar - Special-line
16. 1. 2010 23:04
Re: Už aby to bylo!
Tak je fakt že s financema to zas tak růžový není, ale zase když s tímhle motorem dohaují srovnatelných parametrů tak proč ho dále nevyvíjet. Má samozřejmě své chyby ale i své výhody. Navíc je pořád levnější než dovoz cizích motorů. Navíc v té době podle mě bylo nutné pracovat na důležitějších proejktech, když původní motor ještě vyhovuje. Namátkou Tatra 815-7, zabudování automatické převodovky Allision, automatozované řazení převodovky atd...
Jednou ale to CR bude muset přijít. Podle mě už Euro 6 klasické čerpadlo nepustí. Věřím tomu že v Tatře se na tom pracuje. Zkazky hovoří i o vlastním vodou chlazeném motoru.
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 23:26
Re: Už aby to bylo!
Jako fanoušek Tatry bych tomu rád věřil, jsem bohužel realista s technickým vzděláním, takže tomu nevěřím. Dopadne to tak, že na východní trhy (Rusko, Indie, ...) budou dodávat své staré dobré vzduchem chlazené motory s Euro2 příp. Euro3 a na vyspělé trhy budou dodávat motory od renomovaných značek, jak to dělají jiní malovýrobci. Bohužel, pro těch "pár" Tater, které ročně v Evropě prodají, se to opravdu nevyplatí.
Avatar - ryman
16. 1. 2010 20:12
Re: Už aby to bylo!
ja ti nevim windízle ale nove john deery tech vyssich vykonovych rad maji vsechny vstrikovani common rail.. [odkaz]
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 21:54
Re: Už aby to bylo!
Nejvyšší výkonové řady mají PD Delphi, PLD Delphi a ISF Stanadyne - to je něco jako PLD, pouze vstřikovače jsou tužkové...
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 21:45
Re: Už aby to bylo!
Vzhledem k tomu, že Tatra splňuje nové emisní předpisy i s klasickým mechanickým čerpadlem, ještě nějaký čas si o CR můžeme nechat u tatrováckých motorů zdát.
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 22:00
Re: Už aby to bylo!
V ČR možná Tatry splňuje, tady se dá všechno zkorumpovat, tím pádem splňuje v EU. Na dalších náročných trzích ovšem při testech emisí nezkorumpují nikoho, takže tam je jejich Euro 5 leda tak k smíchu.
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:13
Re: Už aby to bylo!
V ČR je sice možné všechno, ale pokud by to nebyla pravda, tak by si na nich konkurence smlsla, takže když to uvádějí na oficiálním webu tak tomu věřím.
[odkaz]
Avatar - Special-line
16. 1. 2010 23:15
Re: Už aby to bylo!
Nevěřím tomu že by Tatra musela někoho podplácet. Motory byly homologovány v ÚVMV Praha který patří pod TÜV, takže těžko by si v tom Němci nechali dělat bordel.
Navíc, zamysli se nad tím proč by to dělali. V roce 2004 mi bylo na Autotecu řečeno že pravděpodobně se Euro 4 asi vyvíjet nebude, že nemohou zavřít továrnu kvůli vývoji takového motoru. Řekni mi proč by takový motor vyvíjeli, když by věděli, že limity nesplní, pak někoho podpláceli a vydávali to za Euro 4. A i kdyby to zjistili na konci vývoje, že to nesplňují tak proč by to dávali do výroby? Jak správně říkáš to by jim každej omlátil o hlavu. A jelikož na západních trzích se Tatra také prodává, tak by se mooooc rychle zjistilo že něco nesplňuje. Kor, když je to taková dá se říct světová anomálie.
To je jako kdyby jsi řekl o kterémkoliv autu že nesplňuje emisní normu a že si jen podplatili homologaci.
16. 1. 2010 22:47
Re: Už aby to bylo!
Vidíš, ako to je s tou novou osobnou retro-Tatrou? Alebo to už úplne padlo?
Avatar - Special-line
16. 1. 2010 23:15
Re: Už aby to bylo!
Podle mě odloženo na neurčito.
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:08
Re: Už aby to bylo!
Vidím, že v tom máš trochu zmatek, systém CR používají všichni výrobci náklaďáků, kteří ve světě něco znamenají (např. DB, Iveco, Volvo/Renault, MAN/Scania, DAF,...). Dále výrobci motorů (např. Cummins, Deutz, Detroit Diesel, ...) Systém PD byl unikát, který vivinul VW a nechal si ho vyrábět u Bosche (zjednodušeně řečeno). Ani sám systém CR nesplní emisní normu Euro 5, proto výrobci používají různé další systémy jako jsou klapka EGR nebo vstřikování močoviny Ad-Blue (např. Tatra).
16. 1. 2010 19:05
Re: Už aby to bylo!
VW je také největší odběratel systému CR poslední genarace, který Bosch vyrábí v ČR. Takže dál bere od stejného dodavatele, jen jiný systém.
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2010 21:57
Re: Už aby to bylo!
Omyl, dodávky do VW jdou fifty-fifty od Continentalu a od Bosche, ale momentálně má navrch Continental, dodává CR do 1,6 TDI a stále ještě do 2,0 TDI PiezoPD.
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 22:43
Re: Už aby to bylo!
Trochu bych tvé informace poupravil a doplnil. Hlučnost motorú VW TDI (jak mechanické čerpadlo, PD s elmag. ventily, PD s piezo. ventily, i nové CR)je dána hlavně vysokým kompresním poměrem. Konkurence se systémen CR (JTD, HDI, dCi, TDCI ...) mají mnohem nižší kompresní poměr. Vysoký kompresní poměr má velký vliv na pověstně nízkou spotřebu motorů VW TDI, ale nic není zadarmo, nízká spotřeba je vykoupena hrubým hlučným chodem, u systému PD hlučnost ještě doplňují vačky s hydraulickými válci, které vytvářejí vysoký tlak paliva pro vstřikovače. VW také používá "velká" turbodmychadla s vysokými tlaky vzduchu, to je ta pověstná VW "turbodíra" s "turbovodpichem" a rychlým "turbozvadnutím", kterou majitelé aut s motory TDI vynášejí do nebes a kterou majitelé ostatních aut od konkurence, kde motory s CR zabírají plynule a déle neznají. Ještě k těm předvstřikům, hlavním vstřikům a dovstřikům, i systém PD s piezo.ventily umí více vstřiků za jeden cyklus, bohužel díky malým mechanicky vačkou poháněným "válečkům", které stlačují palivo na vysoký tlak mají na začátku u předvstřiku vyšší tlak než systém CR, hlavní vstřik je na úrovni CR a dovstřik již výrazně v tlaku pokulhává za systémem CR. Systém CR na rozdíl od systému PD má díky jednomu "velkému" tlakovému zásobníku u všech vstřiků stále stejný tlak a umožňují až 9 vstřiků za jeden cyklus, o tom se systému PD může jenom zdát.
16. 1. 2010 19:07
Re: Už aby to bylo!
VW tyto systémy nevyvíjí, je jen odběratel.
18. 1. 2010 07:25
Re: Už aby to bylo!
VW je odberateľ kde-čoho. Nevyvýja hromadu vecí. Externe zadáva už aj časti karosérie, napríklad som bol prítomný výberového konania na vývoj a výrobu kompletného predného nárazníka. VW zadal iba podmienky pevnosti, hmotnosti a správania sa pri náraze, a zástavbový priestor s rozmermi. A pravdaže, cenu. Tak sa šetrí na vývoji, náklady sa proste prevedú na dodávateľa. Víťaz konkurzu môže dodávať diely do výroby. Šikovné, nie? ;-)
17. 1. 2010 00:27
Re: Už aby to bylo!
ty kluku jeden.. já když tady tak čtu ty tvoje příspěvky, tak mam takovej pocit, že by tě měli přijmout jako novýho vývojáře do VW. Věřim, že bys to PDčko dotáhl k nevídaný dokonalosti ;-)

taková drobná otázka.. jsi technik, vývojář, strojař či cokoliv podobnýho?

já jen, nezlob se na mě.. pokud tady všem, kteří tvrdí jasný fakt o CR (se skvělým odůvodněním), cpeš něco o neskutečně vyspělejším TDI PD, tak ty moc o technice pobírat nebudeš...výhody to MĚLO, ale nyní nastoupila vyspělejší technika.. technika jak řikáš žravých, italských vozů.. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 1. 2010 02:03
Re: Už aby to bylo!
Jsem technik, byvaly vyvojar a elektronik.

Zakladni omyl, ktery se mi tu pripisuje je, ze jsem presvedcen, ze soucasny system PD je nejlepsi a mel by byt zakonzervovan v soucasne mechanicke forme. Tak tomu neni. Pokud maji nove diesely splnovat pozadavky stale prisnejsich norem a zaroven stale snizovat spotrebu paliva pri zachovani priznive charakteristiky nastupu plneho tociveho momentu. To ale dnesni motory CR neumoznuji, predevsim z duvodu nizkeho vstrikovaciho tlaku (o dost nizsiho, nez u soucasneho elektricko mechanickeho PD), dale z duvodu velmi omezene schopnosti regulace dnesniho CR dieselu, a to predevsim nezavisle regulace jednotlivych valcu z duvodu spolecneho vstrikovaciho kontejneru. Pokud tedy mluvim o dalsim vyvoji PD, mam tim na mysli oddelenych vstrikovacich cerpadel maleho rozmeru a schopnosti vytvoreni vysokeho tlaku (vyssiho nez dnesni PD), riditelnych elektronicky, maleho pulsacniho zasobniku a opet elektronicky rizenych vstriku. To umozni nejen libovolne casove a hmotnostni vstrikovani paliva, ale take napr. vypinani nekterych valcu pri castecne zatezi motoru. Ale predevsim podstatne vyssi vstrikovaci tlak, umoznujici se m.j. vratit k dieselum s mnohem vetsim kompresnim pomerem, nez maji dnesni CR - a tim take navrat k lepsi energeticke ucinnosti ve srovnani s CR. Vyssi ucinnost znamena take nizsi produkci CO2, a to je dnes podstatne.

Ne nejsem strojar. Na technickych detailech nepochybne pracuji jini borci. Novy diesel bude mit oddelena vstrikovaci cerpadla a vstriky pro kazdy valec zvlast. Proto take stale PD, byt bude mit nepochybne jinou konstrukci vstrikovacich mechanismu, nez dosud a mnohem, mnohem sofistikovanejsi ridici jednotku. Bylo by jen logicke, pokud by nektere soucasti takoveho motoru byly keramicke z duvodu nizsi hmotnosti a vyssi teplotni odolnosti. Dnesni technika zravych italskych vozu bude brzy beznadejne zastarala. Tzv. vysoka hlucnost dieselu s vysokym kompresnim pomerem je mozno konstrukcne resit. ostatne mnohe dnesni diesely CR si s dnesnimi PD v hlucnosti nezadaji. Toz tak moje predstavy o budoucnosti ;-)
17. 1. 2010 08:59
Re: Už aby to bylo!
to všechno co řikáš je možne, ale není to tak jednoduché jak píšeš.. Ono v podstatě nemá cenu řešit a hádat se jak sou pro a proti..

Jen do jedné věci si dovolim rýpnout.. Pokud si myslíš, že technika žravých italských vozů bude brzy beznadějně zastaralá (pokud myslíš např. motory JTD-v podstatě nejmodernější diesly na trhu), tak si na velkém omylu..Vývoj technologií v Itálii jde stále dopředu tak jako to bylo, je a bude. Tento vývoj má totiž viditelné výsledky... ;-)
Avatar - saldy
17. 1. 2010 20:06
Re: Už aby to bylo!
Je dobré vědět že jsou tu s námi v diskuzi takové kapacity
16. 1. 2010 19:09
Re: Už aby to bylo!
Jaký tlak si u TDI PD představuješ ? Co je pro tebe podstatně vyšší vstřikovací tlak,který CR nezvládne ?
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 21:12
Re: Už aby to bylo!
VW nepodlehl ekonomům, ale system PD nesplňoval nové emisní předpisy. I když nahradili původní elmagnetické vstřikovače (1,9 TDI 8v) piezoelektrickými (2,0 TDI 16v), další zpřísnění emisních předpisů mu zlomilo vaz. Přece jenom u PD zůstalo moc mechanických vazeb (hlavně vačkou poháněné malé tlakové válce, samostatné pro každý vstřikovač) na rozdíl od plně elektronického systému CR. Jestli chceš, můžeme si o technických detailech dlouho povídat, ale pro začátek to stačí.
16. 1. 2010 18:50
Re: Už aby to bylo!
Máš na výběr buď koupíš nebo nekoupíš :-! .
16. 1. 2010 19:13
Re: Už aby to bylo!
Pokud hledáš auto, které splňuje tvoje požadavky, nemusíš předělávat Suzuki. Kup si rovnou Renaulta, ten vše splňuje. :'-(
16. 1. 2010 22:52
Re: Už aby to bylo!
Prča by bola, keby to spravil, auto jazdilo, nekazilo sa, a on bol maximálne spokojný. Napríklad aj s hands-free kartou Renault, potom by dával prednášky VW-filom, ab vedeli, ako má správne auto a správny systém vyzerať... >:D
neregistrovaný "nrV"
16. 1. 2010 23:17
Re: Už aby to bylo!
Myslíš karty Keyless-Drive a Keyless-Entry? Tento systém používa Renault už skoro 10 let. Stejný systém (skoro stejný) teď začala montovat Škodovka do svého nejprestižnějšího modelu Superb Combi. Má ale jeden podstatný rozdíl, po celou dobu žhavení a startování musíš držet tlačítko zmáčknuté!?!?! Jen pro neznalé, u Renaultu se krátce zmáčkne tlačítko Start a všechny potřebné úkony pro nastartování udělá auto samo. Já když jsem to viděl, jaký jsou ve Škodovce magoři, tak jsem se za břicho popadal. No, na rozumně použitelnej systém Keyless-Entry si u Škodovky budeme muset ještě chvíli počkat. >:D
Avatar - Ada je zase tady
17. 1. 2010 02:05
Re: Už aby to bylo!
To je predpoklad, ktery je zcela odtrzeny od reality >:-[]
Avatar - bubucci
17. 1. 2010 11:36
Re: Už aby to bylo!
Ada je jenom na TDI 4x4, to mu Reanult nenabídne a hlavně nemá superhypertykrávozátah vodspodu. A co Ado boxer diesel? Má lepší diesel a o dost lepší 4x4 ? >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2010 09:49
Re: Už aby to bylo!
Ano, Subaru vypada dobre. A ten motor se mi libi. Ten Forester je ale trochu maly. Pro mne vyhovuje vuz velikosti Passatu. Dobry diesel ma taky Honda. Ale TDI je TDI. Motory vitezu Rallye Dakar 2010.
Avatar - Ji/Ri
17. 1. 2010 14:30
VW
....se musím podívat jestli na trenkach vedle OKR nemám ještě VW. Ale proč ne, Suzuki jsou supr vozítka - Vitara nemá chybu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2010 21:08
Re: VW
Vitara ma jednu velmi podstatnou chybu. Francouzsky motor :no:
Avatar - saldy
17. 1. 2010 19:27
Žádná
aliance, vw se jen rozlejzá jak rakovina, až ze Suzuki udělá jen další svojí montovnu spolkne zas někoho dalšího :no:
Rozbalit vlákno
3
18. 1. 2010 06:23
Re: Žádná
Ale jdi ty brepto, kdybys měl doma cokoli z "montovny" zvané Lamborghini, kterou teprve VW pozvedl k důstojné produkci, tak bys tady mektal nadšením tři měsíce v kuse...
18. 1. 2010 15:35
Re: Žádná
jdeš do extremů..Sice je fakt , že je pozvedli, ale za jakou cenu? Tyto auta byly vždycky originální ve všech směrech.. pokud si vzpomenu na nějaké testy tak první "problem" po nasednutí do interieru byly díly z masově rozšířených tříd VW ;-) a to je tedy opravdu originalita..
18. 1. 2010 20:54
Re: Žádná
One Koncern to rule them all, One Koncern to find them
One Koncern to bring them all and in the Darkness blind them
in the Land of Mordor where the Shadows lie. ;-)