Diskuse

Šetrnější pohon v praxi: Eko motor Fordu GT žere víc než desetiválec Viperu!

30.11.2017

Ochránci životního prostředí upozorňují na zajímavý paradox: EcoBoost Fordu totiž spotřebuje více paliva než desetiválec Viperu.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 30.11.2017  18:33

    To není paradox

    Je to už delší dobu známá realita [odkaz] [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Sacahariel

    Sacahariel 30.11.2017  18:33

    Downsizing v praxi

    Hold jen další příklad fenoménu jménem downsizing. A takových to případů lze najít víc než dost. Poslední výdobytek techniky alias koncernový 1.0 TSI, se při 150 na dálnici skoro vyrovná svému 2.0 bráchovi 8-s
  • 20 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 30.11.2017  18:37

    To

    zřejmě majitele takových to vozů netrápí, zda mu to žere o pár litrů víc či méně. To tady řeší majitelé prckoletů a litrových TSI, zda má spotřebu o deci menší než soused, protože toto je u nich priorita ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.11.2017  18:46

      « Re: To

      To neni až tak úplně pravda = zbytečně vysoká spotřeba .ere i fakt bohatý = viz první generace Continental GT W12 = těch 50 litrů při studenym motoru fakt s.alo ;-)

      To že V10 8,4 a V6 3,5 maj stejnou spotřebu = taky nic moc
      • 00 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 01.12.2017  07:17

        « Re: Re: To

        vsetko zavisi od druhu auta a jeho zameranie - myslim, ze pri supersporte to fakt nikto neriesi, ale ked je nieco zbytocne rozozrate, tak to nasrdi kazdeho.... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 01.12.2017  12:15

      « Re: To

      Napríklad ty spotrebu neriešiš, ty lietaš na svojom tdi >:D
  • 11 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 30.11.2017  19:23

    zrovna u Fordu GT

    zrovna u Fordu GT je ale ten 6 valec lepsi volbou nez predeslej 8 valec, prozatim novinari co to meli v rukach a neco znamenaj a nejsou to jen pisalci pro lokalni platek, tak si to auto pochvaluji i s tim 6 valcem :-)

    a mnohem dulezitejsi asi spis bude spotreba v realnem provozu, a ac u Fordu GT bude jiste enormni vzhledem k tomu jake je to auto, tak u Viperu je doslova extremne-enormni >:D nebyl tu nahodou kdysi clanek o tom jak se zije s Viperem a jakou ma skutecnou spotrebu, ale mozna to bylo u konkurence, ve finale je to fuk kolik to zere, je to limitka pro par jedincu, porad budu radsi kdys me okolo baraku projede denne 1000 BEV a 2 nabuseny fosilni kary, nez 1000 dieselu a 2 nabuseny fosilni kary :-!

    majitelum techto aut bude uplne jedno ikdyby to zralo 500 na 100 i podle papiru, a ja bejt majitel takoveho auta tak je me to taky burt :-!
  • 02 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 30.11.2017  19:34

    Epa jsou dementi

    22 litrů ve městě na supersport je parádní hodnota, 22 je naprosto v pohodě, jak řekl jeden závodník každý chovatel je rád když jeho koně žerou
  • 34 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 30.11.2017  20:32

    Nemusíme chodit daleko,

    stačí porovnat v reálu 1,4 TSI s 2,0 atmo v Mazdě 3. Atmo líp jede i méně žere. Akorát ho nesmíš trápit pod 2 tisíce a nesmíš být úplný lempl na řazení. :-)
    • 02 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 30.11.2017  20:41

      « Re: Nemusíme chodit daleko,

      Nerad, ale opět s tebou nesouhlasím ;-)
      Kterej z těch dvou motorů líp jede, to se hádat nebudu, s 1,4tsi jsem nikdy nejel. Ale kterej míň žere, to už jo :
      [odkaz]
      [odkaz]

      ten :no: ale ode mě nemáš.
      • 10 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 30.11.2017  21:40

        « Re: Re: Nemusíme chodit daleko,

        Nevím jak tam máš nastavené parametry, ale moc nevěřím tomu, že by 1,4 TSI 110 Kw nikdy nepřekročilo hranici 8,7 a naopak mazda tam má jednoho co údajně jezdí furt za 12. Vezmeme li medián tak je to remíza, nebo spíš o pohlavek vítězí TSI 6,6 - 7,2 vs. 6,9-7,5.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 30.11.2017  21:46

          « Re: Re: Re: Nemusíme chodit daleko,

          Jasně, beru medián. To tsi míň žere.Ne, že by to bylo zásadní.
    • 10 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 01.12.2017  00:23

      « Re: Nemusíme chodit daleko,

      Trápit pod 2 tisíce? Tohle tu čtu často a nechápu, jak s tím, chlapi, jezdíte. V Mazdě 6 2.0 165k s manuálem jezdím po městě tachometrových 55 km/h na pětku, plyn jenom lechtám a motor točí asi 1400 otáček a nevím o něm. Žádné vibrace, žádné dunění, žádný plyn na podlaze... Když potřebuji výrazněji zrychlit, tak prostě podřadím.

      Takové to rozdunění celé kabiny, když pod 1500 otáček přitlačím na plyn, se odehrává pouze u čtyřválcových dieselů. Ale i tam klidně při jízdě ustálenou rychlostí po rovině nechávám motor točit třeba 1250. Akorát podřazuji před sebemenším zrychlením.

      Souhlasím, že ten mazdí dvoulitr nežere. Na delší trase lehce nad rychlostními limity spotřeba 6,5 až 7 litrů.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.12.2017  03:50

      « Re: Nemusíme chodit daleko,

      Vybral sis špatně konkurenta. 1,4TSI je fantastický motor s velmi nízkou reálnou spotřebou.
    • 02 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 01.12.2017  07:44

      « Re: Nemusíme chodit daleko,

      O spotřebě se přít nebudu, v žádném autě s těmi motory jsem ji nijak nesledoval, ale ve srovnatelných autech, hlavně váhově, jede 2,0 mazdy hůř než 1,4 tsi. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 01.12.2017  12:09

        « Re: Re: Nemusíme chodit daleko,

        Golf 1.4 TSI 110kw na 180km/h za cca 35s, M3 G165 na stejne rychlosti za cca 31s. Ve stejny čas na stejne draze a jeden šofer....tohle je řekl bych, už slušny vyprask.
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 01.12.2017  18:05

          « Re: Re: Re: Nemusíme chodit daleko,

          Třeba tady je na 180ti hrubě pod 30s. [odkaz]
          Každopádně zrychlení z nuly je při srovnání těchto motorů pro atmosféru to nejpříznivější.
          • 00 Reagovat !

            foto miromen

            miromen 01.12.2017  19:33

            « Re: Re: Re: Re: Nemusíme chodit daleko,

            Na YT se daji najit ruzne časy, hlavně ve spojeni s manualni převodovkou a sam vim, že osobně dokažu zajet značně lepši čas než se daji dohledat v testech. Mimochodem ty časy jsou pravě z německeho testu, kdy měli ty auta na jedne kupě.
  • 10 Reagovat !

    foto curwasportiva

    curwasportiva 30.11.2017  21:12

    Nic noveho pod sluncem

    Kamaraduv 3.5 v6 ecoboost v F150 zere stejne ne-li vic nez 5.0l V8...
  • 00 Reagovat !

    foto prezdivany-alias

    přezdívaný alias 01.12.2017  00:03

    Sportovní/závodní motory

    Když se dá pod záminkou nízké spotřeby do sedanu střední třídy foukaná 1.4 a v reálu to žere stejně jako 2.0, je to problém. U supersportovních a závodních aut se na to ale musí koukat jinak. Tam nejde o spotřebu, ale o to, že díky přeplňování je motor při stejném výkonu menší a lehčí. Navíc turbomotor má širší využitelné pásmo otáček, bere-li se to optikou ostré jízdy. S tím, že to žere, se jaksi počítá.
    • 00 Reagovat !

      foto yarrys

      yarrys 02.12.2017  17:45

      « Sportovní/závodní motory

      od kdy má turbomotor širší využitelné pásmo otáček než atmo >:D
  • 00 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 01.12.2017  07:14

    Viper

    prva seria koncom 90 rokov mala priemernu spotrebu okolo 25- 30 litrov,ale samozrejme pri pri ostrejsej jazde ( okruh Brno) aj dupla a ten motor som mal aj v Dodge RAM ( V10) a tam cca okolo 38-50 litrov
    :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 01.12.2017  07:47

    To je zas debata

    Článek o extrému, supersport a supersport s nevětším motorem, co kdy kdo dal do osobáku, diskuse o 1,0 tsi a fungování/nefungování downsizingu v konfekčních autech. >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.12.2017  09:39

      « Re: To je zas debata

      Většina z nás jsou tu v tomhle směru teoretici, tak nezbývá než to připodobnit k tomu, co umíme ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.12.2017  17:56

        « Re: Re: To je zas debata

        O to mi nešlo, spíš že na příkladu supersportovních extrémů jaksi těžko demonstrovat nefunkčnost downsizingu debatou o 1,0tsi. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto DRBNUTY

      DRBNUTY 01.12.2017  15:07

      « Re: To je zas debata

      největší motor, co kdy kdo dal do osobáku je Fiat v modeli S76 :-!
      • 00 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 01.12.2017  15:41

        « Re: Re: To je zas debata

        tak to mas pravdu, to bol motor vhodny do mensieho parnika!!! :-!
      • 01 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 01.12.2017  17:53

        « Re: To je zas debata

        Chápu, že se potřebuješ vymezit, ale speciál postavených a účelem pokoření světového rychlostního rekordu bych se zdráhal označit za osobák. :-!
  • 10 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 01.12.2017  12:12

    Klobouček

    Za tuhle karu patři fordu jednoznačně palec nahoru. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

„Žena hrdinka.“ Janu Nagyovou navrhli na státní vyznamenání

V Poslanecké sněmovně se sešly návrhy na státní vyznamenání, které posoudí příslušný podvýbor. Mezi zasloužilými…

3G je u nás mizerné, ale vypínat se zatím nebude. Na vině jsou zastaralé mobily

3G je u nás mizerné, ale vypínat se zatím nebude. Na…

Cca před pěti lety T-Mobile oznámil, že v roce 2018 začne vypínat 3G síť. V roce 2015 operátor upřesnil, že do…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme stíhat Plzeň, to se nepodařilo

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme…

Byl to pro něj zvláštní zápas. Gólman Ondřej Kolář v zimě přestoupil z Liberce do Slavie, teď se pod Ještěd…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

PAVEL ŠRUT A GALINA MIKLÍNOVÁ jsou, pokud jde o dětské knížky, dvojjediná bytost – za posledních deset let jich…

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří nechtěli bojovat. Kdo skutečně byli?

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří…

Legendární japonští bojovníci jsou opředeni řadou mýtů a polopravd. Nindžům jsou často přisuzovány téměř…