Novinky
Hammunasakra
1
Je to už delší dobu známá realita [odkaz] [odkaz]
Hold jen další příklad fenoménu jménem downsizing. A takových to případů lze najít víc než dost. Poslední výdobytek techniky alias koncernový 1.0 TSI, se při 150 na dálnici skoro vyrovná svému 2.0 bráchovi 8-s
zřejmě majitele takových to vozů netrápí, zda mu to žere o pár litrů víc či méně. To tady řeší majitelé prckoletů a litrových TSI, zda má spotřebu o deci menší než soused, protože toto je u nich priorita 😉
To neni až tak úplně pravda = zbytečně vysoká spotřeba .ere i fakt bohatý = viz první generace Continental GT W12 = těch 50 litrů při studenym motoru fakt s.alo 😉
To že V10 8,4 a V6 3,5 maj stejnou spotřebu = taky nic moc
To že V10 8,4 a V6 3,5 maj stejnou spotřebu = taky nic moc
zrovna u Fordu GT je ale ten 6 valec lepsi volbou nez predeslej 8 valec, prozatim novinari co to meli v rukach a neco znamenaj a nejsou to jen pisalci pro lokalni platek, tak si to auto pochvaluji i s tim 6 valcem 😄
a mnohem dulezitejsi asi spis bude spotreba v realnem provozu, a ac u Fordu GT bude jiste enormni vzhledem k tomu jake je to auto, tak u Viperu je doslova extremne-enormni >😁 nebyl tu nahodou kdysi clanek o tom jak se zije s Viperem a jakou ma skutecnou spotrebu, ale mozna to bylo u konkurence, ve finale je to fuk kolik to zere, je to limitka pro par jedincu, porad budu radsi kdys me okolo baraku projede denne 1000 BEV a 2 nabuseny fosilni kary, nez 1000 dieselu a 2 nabuseny fosilni kary :-!
majitelum techto aut bude uplne jedno ikdyby to zralo 500 na 100 i podle papiru, a ja bejt majitel takoveho auta tak je me to taky burt :-!
a mnohem dulezitejsi asi spis bude spotreba v realnem provozu, a ac u Fordu GT bude jiste enormni vzhledem k tomu jake je to auto, tak u Viperu je doslova extremne-enormni >😁 nebyl tu nahodou kdysi clanek o tom jak se zije s Viperem a jakou ma skutecnou spotrebu, ale mozna to bylo u konkurence, ve finale je to fuk kolik to zere, je to limitka pro par jedincu, porad budu radsi kdys me okolo baraku projede denne 1000 BEV a 2 nabuseny fosilni kary, nez 1000 dieselu a 2 nabuseny fosilni kary :-!
majitelum techto aut bude uplne jedno ikdyby to zralo 500 na 100 i podle papiru, a ja bejt majitel takoveho auta tak je me to taky burt :-!
22 litrů ve městě na supersport je parádní hodnota, 22 je naprosto v pohodě, jak řekl jeden závodník každý chovatel je rád když jeho koně žerou
stačí porovnat v reálu 1,4 TSI s 2,0 atmo v Mazdě 3. Atmo líp jede i méně žere. Akorát ho nesmíš trápit pod 2 tisíce a nesmíš být úplný lempl na řazení. 😄
Nerad, ale opět s tebou nesouhlasím 😉
Kterej z těch dvou motorů líp jede, to se hádat nebudu, s 1,4tsi jsem nikdy nejel. Ale kterej míň žere, to už jo 😒br /> [odkaz]
[odkaz]
ten :no: ale ode mě nemáš.
Kterej z těch dvou motorů líp jede, to se hádat nebudu, s 1,4tsi jsem nikdy nejel. Ale kterej míň žere, to už jo 😒br /> [odkaz]
[odkaz]
ten :no: ale ode mě nemáš.
Nevím jak tam máš nastavené parametry, ale moc nevěřím tomu, že by 1,4 TSI 110 Kw nikdy nepřekročilo hranici 8,7 a naopak mazda tam má jednoho co údajně jezdí furt za 12. Vezmeme li medián tak je to remíza, nebo spíš o pohlavek vítězí TSI 6,6 - 7,2 vs. 6,9-7,5.
Trápit pod 2 tisíce? Tohle tu čtu často a nechápu, jak s tím, chlapi, jezdíte. V Mazdě 6 2.0 165k s manuálem jezdím po městě tachometrových 55 km/h na pětku, plyn jenom lechtám a motor točí asi 1400 otáček a nevím o něm. Žádné vibrace, žádné dunění, žádný plyn na podlaze... Když potřebuji výrazněji zrychlit, tak prostě podřadím.
Takové to rozdunění celé kabiny, když pod 1500 otáček přitlačím na plyn, se odehrává pouze u čtyřválcových dieselů. Ale i tam klidně při jízdě ustálenou rychlostí po rovině nechávám motor točit třeba 1250. Akorát podřazuji před sebemenším zrychlením.
Souhlasím, že ten mazdí dvoulitr nežere. Na delší trase lehce nad rychlostními limity spotřeba 6,5 až 7 litrů.
Takové to rozdunění celé kabiny, když pod 1500 otáček přitlačím na plyn, se odehrává pouze u čtyřválcových dieselů. Ale i tam klidně při jízdě ustálenou rychlostí po rovině nechávám motor točit třeba 1250. Akorát podřazuji před sebemenším zrychlením.
Souhlasím, že ten mazdí dvoulitr nežere. Na delší trase lehce nad rychlostními limity spotřeba 6,5 až 7 litrů.
Vybral sis špatně konkurenta. 1,4TSI je fantastický motor s velmi nízkou reálnou spotřebou.
O spotřebě se přít nebudu, v žádném autě s těmi motory jsem ji nijak nesledoval, ale ve srovnatelných autech, hlavně váhově, jede 2,0 mazdy hůř než 1,4 tsi. 😉
Golf 1.4 TSI 110kw na 180km/h za cca 35s, M3 G165 na stejne rychlosti za cca 31s. Ve stejny čas na stejne draze a jeden šofer....tohle je řekl bych, už slušny vyprask.
Třeba tady je na 180ti hrubě pod 30s. [odkaz]
Každopádně zrychlení z nuly je při srovnání těchto motorů pro atmosféru to nejpříznivější.
Každopádně zrychlení z nuly je při srovnání těchto motorů pro atmosféru to nejpříznivější.
Když se dá pod záminkou nízké spotřeby do sedanu střední třídy foukaná 1.4 a v reálu to žere stejně jako 2.0, je to problém. U supersportovních a závodních aut se na to ale musí koukat jinak. Tam nejde o spotřebu, ale o to, že díky přeplňování je motor při stejném výkonu menší a lehčí. Navíc turbomotor má širší využitelné pásmo otáček, bere-li se to optikou ostré jízdy. S tím, že to žere, se jaksi počítá.
prva seria koncom 90 rokov mala priemernu spotrebu okolo 25- 30 litrov,ale samozrejme pri pri ostrejsej jazde ( okruh Brno) aj dupla a ten motor som mal aj v Dodge RAM ( V10) a tam cca okolo 38-50 litrov
:-!
:-!
Článek o extrému, supersport a supersport s nevětším motorem, co kdy kdo dal do osobáku, diskuse o 1,0 tsi a fungování/nefungování downsizingu v konfekčních autech. >😁 >😁
Většina z nás jsou tu v tomhle směru teoretici, tak nezbývá než to připodobnit k tomu, co umíme 😉
největší motor, co kdy kdo dal do osobáku je Fiat v modeli S76 :-!