Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
To není paradox
| 30. 11. 2017 18:33
Je to už delší dobu známá realita [odkaz] [odkaz]
Downsizing v praxi
| 30. 11. 2017 18:33
Hold jen další příklad fenoménu jménem downsizing. A takových to případů lze najít víc než dost. Poslední výdobytek techniky alias koncernový 1.0 TSI, se při 150 na dálnici skoro vyrovná svému 2.0 bráchovi 8-s
Avatar - Hammunasakra
Downsizing v praxi
| 30. 11. 2017 18:36
Kdyby všechny automobilky udělaly tohle [odkaz]
Avatar - Dinar
Downsizing v praxi
| 1. 12. 2017 07:41
Ty francouzské by hlavně měly udělat tohle [odkaz]
Downsizing v praxi
| 1. 12. 2017 12:13
A kolik na dalnici zrala 1.6i s 5st prevodovkou a 4000otackama?
Downsizing v praxi
| 1. 12. 2017 12:15
Na to už zabudol >:D
Avatar - Hittman
To
| 30. 11. 2017 18:37
zřejmě majitele takových to vozů netrápí, zda mu to žere o pár litrů víc či méně. To tady řeší majitelé prckoletů a litrových TSI, zda má spotřebu o deci menší než soused, protože toto je u nich priorita ;-)
Avatar - Hammunasakra
To
| 30. 11. 2017 18:46
To neni až tak úplně pravda = zbytečně vysoká spotřeba .ere i fakt bohatý = viz první generace Continental GT W12 = těch 50 litrů při studenym motoru fakt s.alo ;-)

To že V10 8,4 a V6 3,5 maj stejnou spotřebu = taky nic moc
Avatar - maxi!
To
| 1. 12. 2017 07:17
vsetko zavisi od druhu auta a jeho zameranie - myslim, ze pri supersporte to fakt nikto neriesi, ale ked je nieco zbytocne rozozrate, tak to nasrdi kazdeho.... :-!
To
| 1. 12. 2017 12:15
Napríklad ty spotrebu neriešiš, ty lietaš na svojom tdi >:D
zrovna u Fordu GT
| 30. 11. 2017 19:23
zrovna u Fordu GT je ale ten 6 valec lepsi volbou nez predeslej 8 valec, prozatim novinari co to meli v rukach a neco znamenaj a nejsou to jen pisalci pro lokalni platek, tak si to auto pochvaluji i s tim 6 valcem :-)

a mnohem dulezitejsi asi spis bude spotreba v realnem provozu, a ac u Fordu GT bude jiste enormni vzhledem k tomu jake je to auto, tak u Viperu je doslova extremne-enormni >:D nebyl tu nahodou kdysi clanek o tom jak se zije s Viperem a jakou ma skutecnou spotrebu, ale mozna to bylo u konkurence, ve finale je to fuk kolik to zere, je to limitka pro par jedincu, porad budu radsi kdys me okolo baraku projede denne 1000 BEV a 2 nabuseny fosilni kary, nez 1000 dieselu a 2 nabuseny fosilni kary :-!

majitelum techto aut bude uplne jedno ikdyby to zralo 500 na 100 i podle papiru, a ja bejt majitel takoveho auta tak je me to taky burt :-!
Avatar - Hammunasakra
zrovna u Fordu GT
| 30. 11. 2017 22:32
Ono to zas tak úplně buřt neni [odkaz] :-)
zrovna u Fordu GT
| 1. 12. 2017 15:50
Buřt by ti to mohlo být, kdybys měl tak tisícilitrovou nádrž. :-)
Avatar - Hammunasakra
zrovna u Fordu GT
| 1. 12. 2017 16:03
Jj [odkaz] :-)
Avatar - flyboyeda
Epa jsou dementi
| 30. 11. 2017 19:34
22 litrů ve městě na supersport je parádní hodnota, 22 je naprosto v pohodě, jak řekl jeden závodník každý chovatel je rád když jeho koně žerou
Avatar - J@...
Nemusíme chodit daleko,
| 30. 11. 2017 20:32
stačí porovnat v reálu 1,4 TSI s 2,0 atmo v Mazdě 3. Atmo líp jede i méně žere. Akorát ho nesmíš trápit pod 2 tisíce a nesmíš být úplný lempl na řazení. :-)
Avatar - _Karel_
Nemusíme chodit daleko,
| 30. 11. 2017 20:41
Nerad, ale opět s tebou nesouhlasím ;-)
Kterej z těch dvou motorů líp jede, to se hádat nebudu, s 1,4tsi jsem nikdy nejel. Ale kterej míň žere, to už jo :
[odkaz]
[odkaz]

ten :no: ale ode mě nemáš.
Avatar - J@...
Nemusíme chodit daleko,
| 30. 11. 2017 21:40
Nevím jak tam máš nastavené parametry, ale moc nevěřím tomu, že by 1,4 TSI 110 Kw nikdy nepřekročilo hranici 8,7 a naopak mazda tam má jednoho co údajně jezdí furt za 12. Vezmeme li medián tak je to remíza, nebo spíš o pohlavek vítězí TSI 6,6 - 7,2 vs. 6,9-7,5.
Avatar - _Karel_
Nemusíme chodit daleko,
| 30. 11. 2017 21:46
Jasně, beru medián. To tsi míň žere.Ne, že by to bylo zásadní.
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 00:23
Trápit pod 2 tisíce? Tohle tu čtu často a nechápu, jak s tím, chlapi, jezdíte. V Mazdě 6 2.0 165k s manuálem jezdím po městě tachometrových 55 km/h na pětku, plyn jenom lechtám a motor točí asi 1400 otáček a nevím o něm. Žádné vibrace, žádné dunění, žádný plyn na podlaze... Když potřebuji výrazněji zrychlit, tak prostě podřadím.

Takové to rozdunění celé kabiny, když pod 1500 otáček přitlačím na plyn, se odehrává pouze u čtyřválcových dieselů. Ale i tam klidně při jízdě ustálenou rychlostí po rovině nechávám motor točit třeba 1250. Akorát podřazuji před sebemenším zrychlením.

Souhlasím, že ten mazdí dvoulitr nežere. Na delší trase lehce nad rychlostními limity spotřeba 6,5 až 7 litrů.
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 03:50
Vybral sis špatně konkurenta. 1,4TSI je fantastický motor s velmi nízkou reálnou spotřebou.
Avatar - Dinar
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 07:44
O spotřebě se přít nebudu, v žádném autě s těmi motory jsem ji nijak nesledoval, ale ve srovnatelných autech, hlavně váhově, jede 2,0 mazdy hůř než 1,4 tsi. ;-)
Avatar - miromen
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 12:09
Golf 1.4 TSI 110kw na 180km/h za cca 35s, M3 G165 na stejne rychlosti za cca 31s. Ve stejny čas na stejne draze a jeden šofer....tohle je řekl bych, už slušny vyprask.
Avatar - Dinar
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 18:05
Třeba tady je na 180ti hrubě pod 30s. [odkaz]
Každopádně zrychlení z nuly je při srovnání těchto motorů pro atmosféru to nejpříznivější.
Avatar - miromen
Nemusíme chodit daleko,
| 1. 12. 2017 19:33
Na YT se daji najit ruzne časy, hlavně ve spojeni s manualni převodovkou a sam vim, že osobně dokažu zajet značně lepši čas než se daji dohledat v testech. Mimochodem ty časy jsou pravě z německeho testu, kdy měli ty auta na jedne kupě.
Avatar - curwasportiva
Nic noveho pod sluncem
| 30. 11. 2017 21:12
Kamaraduv 3.5 v6 ecoboost v F150 zere stejne ne-li vic nez 5.0l V8...
Sportovní/závodní motory
| 1. 12. 2017 00:03
Když se dá pod záminkou nízké spotřeby do sedanu střední třídy foukaná 1.4 a v reálu to žere stejně jako 2.0, je to problém. U supersportovních a závodních aut se na to ale musí koukat jinak. Tam nejde o spotřebu, ale o to, že díky přeplňování je motor při stejném výkonu menší a lehčí. Navíc turbomotor má širší využitelné pásmo otáček, bere-li se to optikou ostré jízdy. S tím, že to žere, se jaksi počítá.
Sportovní/závodní motory
| 2. 12. 2017 17:45
od kdy má turbomotor širší využitelné pásmo otáček než atmo >:D
Avatar - maxi!
Viper
| 1. 12. 2017 07:14
prva seria koncom 90 rokov mala priemernu spotrebu okolo 25- 30 litrov,ale samozrejme pri pri ostrejsej jazde ( okruh Brno) aj dupla a ten motor som mal aj v Dodge RAM ( V10) a tam cca okolo 38-50 litrov
:-!
Avatar - Dinar
To je zas debata
| 1. 12. 2017 07:47
Článek o extrému, supersport a supersport s nevětším motorem, co kdy kdo dal do osobáku, diskuse o 1,0 tsi a fungování/nefungování downsizingu v konfekčních autech. >:D >:D
To je zas debata
| 1. 12. 2017 09:39
Většina z nás jsou tu v tomhle směru teoretici, tak nezbývá než to připodobnit k tomu, co umíme ;-)
Avatar - Dinar
To je zas debata
| 1. 12. 2017 17:56
O to mi nešlo, spíš že na příkladu supersportovních extrémů jaksi těžko demonstrovat nefunkčnost downsizingu debatou o 1,0tsi. ;-)
Avatar - DRBNUTY
To je zas debata
| 1. 12. 2017 15:07
největší motor, co kdy kdo dal do osobáku je Fiat v modeli S76 :-!
Avatar - maxi!
To je zas debata
| 1. 12. 2017 15:41
tak to mas pravdu, to bol motor vhodny do mensieho parnika!!! :-!
Avatar - Dinar
To je zas debata
| 1. 12. 2017 17:53
Chápu, že se potřebuješ vymezit, ale speciál postavených a účelem pokoření světového rychlostního rekordu bych se zdráhal označit za osobák. :-!
Avatar - miromen
Klobouček
| 1. 12. 2017 12:12
Za tuhle karu patři fordu jednoznačně palec nahoru. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku