Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Economic Times: Nabídku za Land Rover a Jaguar předložily i indické automobilky

Podle informací indických médií se o automobilky Land Rover a Jaguar budou ucházet i indické automobilky Tata Motors a Mahindra & Mahindra.
Zpět na článek
26. 7. 2007 07:06
neregistrovaný "míšan"
26. 7. 2007 07:44
neregistrovaný "VolvoS40"
26. 7. 2007 08:12
neregistrovaný "Paja"
26. 7. 2007 08:31
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2007 08:49
neregistrovaný "VolvoS40"
26. 7. 2007 09:03
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2007 16:59
neregistrovaný "yaroukh"
26. 7. 2007 08:03
neregistrovaný "edgarius"
26. 7. 2007 20:46
27. 7. 2007 00:05
neregistrovaný "*TRUCKER*"
27. 7. 2007 01:22
26. 7. 2007 20:55
27. 7. 2007 13:18
neregistrovaný "Paja"
neregistrovaný "míšan"
26. 7. 2007 07:06
Asi tak,
Tak to je mazec, Land Rover a jag ,můžou být i indické >:D , jak píšou v Carautu u popisu Kia ceed,...svět už nikdy nebude jak byl... ;-) , ono je dnes už asi opravdu jedno, kdo to vyrábí, spíše jde o invenci, techniku, nápady.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VolvoS40"
26. 7. 2007 07:44
Dotaz na Matese
Pod kterou spolecnosti se skryvame? a jakou tedy mame sanci? Tvrdils ze nemame konkurenci! A jak to ze jsi nekonec nesel i do Volva????
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
26. 7. 2007 08:12
Re: Dotaz na Matese
I&DJ-Investment&Developement of Jaguar, sidlo: stat Horni Volta, mesto: Ouagadougou. Volvo je krok 2, Tibby jeste nerozbil kasicku. ;-) Zasedani spravni rady povede ZZ nekdy v 09/07.
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2007 08:31
Re: Dotaz na Matese
Ted ti ani nevim. Musim zavolat Markovi ;-) TATA, to zni tak ostravsky, ze by to mohl byt Pajuv napad, zase Manhidra+Manhidra, to vypada na ZZ s Tibbym :-) Tak ted fakt nevim. Uvidime, s cim prijde Marko. Kazdopadne nepropadejme panice >:D
neregistrovaný "VolvoS40"
26. 7. 2007 08:49
Re: Dotaz na Matese
Kazdopadne ja uz svoje prasatkou rozbil- i kdyz si na dosmrti budu pamatovat vycitavy pohled jeho oci- a bonita mne jako potencionalniho investora po prepocitani cash-flow stoupla o vic nez 100% ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2007 09:03
Re: Dotaz na Matese
Ja to z prasatka vystoural rozdelanou kancelarskou sponkou :-) Nemel jsem to srdce ho prastit. Navic se bojim Srstky s Kubisovou, beztak po nas pujdou kvuli Jaguaru a jeste si to komplikovat s prasatkama >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
26. 7. 2007 16:59
Re: OT: FORD REPORTS A NET PROFIT OF $750 MILLION FOR SECOND
[odkaz]
neregistrovaný "edgarius"
26. 7. 2007 08:03
Cerberus?
Neviem ake plany ma Cerberus s Chryslerom, ak im ide o 'dobru' vec, tak by vyzeralo celkom zaujimavo, keby kupili aj LR a Jag...
Rozbalit vlákno
0
26. 7. 2007 20:46
MAHÁTMA
No... tak to jsou konce... Jaguar... ta ikona starejch dobrejch anglickejch mravů a časů, kdy hlt skotské ještě měl svou cenu a zelená barva nepřecházela do odstínu kakavé cury. Nakonec... zapomeň na ostrý hochy se srdcem gentlemana, na šálu u krku a jelenice v přihrádce. Z rikši ti mává Mahátma Gándhí, tak si kup turban. Vybrečet se můžeš do sárí.

TATA... všchno je možný... všechno se může stát. Ovšem, že si budeš v jagu, zamotanej do sárí prozvěpovat - Musíme zajet na chatu, za mojim TATU >:D to by nečekal nikdo...

Pánové... tuhle zprávu tu rozdejchá málokdo.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "*TRUCKER*"
27. 7. 2007 00:05
Re: MAHÁTMA
Avatar - da_b0mb
26. 7. 2007 20:55
Chjooo
Nedavno odesel do vecnych lovist Rover...a ted to vypada blede i s dalsim "anglicakem" :-( MG se sice snazi postavit zpatky na nohy (tentokrat cinske)...ale neni to uz ono. A Jaguar pro Indii? Tam jezdej jeste na slonech ne? :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
27. 7. 2007 00:05
Byl bych opatrný...
Ono, nám se to zdá samozřejmě špatně. Ale uvědomme si, že Indie je bývalá anglická kolonie a navíc, v těchto zemích, kde se většina lidí rukama bývá i dost zručných lidí. Myslím manuálně zručných, třeba stále tam udržují pravidelný parní provoz, tudíž v současné době jsou tam, hlavně v Číně, velké dílny pro parní lokomotivy a ti lidé okolo hodně věcí spravují "na koleně". Ne že bych chtěl přirovnávat výrobu automobilů 21. století k parním lokomotivám, ale chci tím ilustrovat to, že stejně jako kdysi u nás, tam bude existovat hodně zručných lidí, takže třeba práce s kůží, dřevem tam bude na slušné úrovni. A kastli stejně svařuje počítač, takže bych byl v klidu. Konec konců nemusíš si pustit Buty a TATU, jak radí GTI, ale pusť si třeba Roxy Music - India, Avalon. Nebo skvost True To Life, stačí prvních pár tónů z týhle skladby, a tu Indii můžeš vidět. Přivři oči a vyjeví se ti TajMahal, lidé na slonech, tropický déšť kdesi v džungli u rozbahněný řeky, chatrče na čajových plantážích. A mezi tím projíždíš, vznášíš se, ve starém, bílém XJ. Úžasné.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 07:23
Re: Byl bych opatrný...
:yes: PS: Svět nebude nikdy takový jaký býval.... :'-(
Avatar - Pekelná Micinka
27. 7. 2007 11:54
Re: Byl bych opatrný...
A možná je to tak dobře, možná ne... ;-)
27. 7. 2007 14:16
Re: Byl bych opatrný...
Pozor, pozor... Indové... to je jiná civilizace... na to velmi opatrně. Samo, že jsou to vyspělí lidé, s velmi vyspělou kulturou... mimochodem doporučuji knihu - Bromfield: Když nastaly deště. Vyšlo to tu za první republiky a nevím zda po revoluci. Já tu knihu koupil za rudého temna z pozůstalosti. Ještě dnes to vidím, jak jdu někde na Vinohradech do bytu a z krabic na mě svítí stovky starých knih... Ty "deště" jsem tenkrát koupil za 550 (běžná kniha stála tehdy dvacku), tedy abys věděl, to bylo tehdy asi tolik, jako bys dnes koupil knihu za 5 tisíc... No, takže nic proti Indii... krásné ženy, hluboká mystika... Akorát je potřeba si uvědomit, že z Anglie, PM, z Anglie odchází další jeden velkej chlapskej vesmír... a to je to, o čem píši nahoře... To je ta tragédie... P.S. Tvůj nadpis je proto velmi na místě. Neboť koupí-li to TATA :-) je s Jagem amen natotata... s tím jagem, jak ho máme v srdcích. Prodat můžeš nějakej mainstream, ovšem ikony, pilíře kultury, postojů a dějin aut vůbec... to končí špatně.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 7. 2007 15:07
Re: Byl bych opatrný...
To musela bejt pěkná "bible", když i tehdy stála 550. Já si ty ceny trochu pamatuju, takže bych spíš i tvrdil, že to je dnes jako za 8 tisíc.

Vím kam si mířil, z tohohle pohledu tomu tak jest. Ovšem má cenu lpět na něčem co je nezvratné, já se nevzdávám hodnot, nicméně on ten svět zcela vpořádku není, takže tohle beru jen jako smutný výsledek, ovšem snažím se na něm najít positiva. Ikony. Ty ikony jsou opět "jen" produktem té společnosti, která je vytvořila a pokud je ta společnost v nepořádku, tak i ty ikony končí kdesi v prachu. Sám si vždy tvrdil, že svět je džungle, že je třeba se bít a nikdy nesvěsit hlavu. Jenže v takové společnosti - džungli, ikony neexistují. I ten nejsilnější lev jednou pojde a jeho vládu převezmou mladí, draví. Je to možná těžké se s tím srovnat, ale ve společnosti postavené na tržně ekonomickém základu, kde není, narozdíl od přírody důležité udržet, ale sleduje se jen růst, tak tam se chyba násobí, čím déle taková společnost funguje. A pak přichází bolestný úpadek, lidé co se mají příliš dobře obvykle ztrácí morální hodnoty (viz třeba i Gumball apod.), vzniká dojem, že se dá vše koupit. Jedinci, kteří jsou více odolní a drží si jisté hodnoty, jsou nakonec stejně zlomeni a pak nastává anarchie, běsnění, nepokoje, plenění, znásilňování, revoluce. Ty hodnoty, ty ikony, to co představuje i Jaguar jsou davno pryč. A protože všichni žijí s vědomím, že si musí užít dokud jsou živi, aby měli na co vzpomínat a dobře se jim umíralo, tak na nějaký hodnoty kašlou. A tak vzniká ta džungle, a v džungli pravidla a zákony, tak jak je představují ty gentlemanské hodnoty, neplatí. Nenechá se ulovit ten, kdo neváhá, napije se ten, kdo je rychlejší a rozmnoží jen ten silnější. Vpodstatě by se dalo říct, že tyhle hodnoty si člověk vytvořil jen proto, aby žil lépe než ta zvěř v džungli, jenže je nedokázal udržet, protože každý jedinec má touhu a pud být lepší, silnější, rychlejší. A tak se silní a chytračivý (samo)ujímají vlády, protože slabší, pomalejší, ale vyznávající jisté hodnoty, jim v tom nestačí zabraňovat. A celé se to takhle točí, jako svět. Má tedy vůbec cenu bránit něco, co je umělé, ale ctí vyšší principy, nebo je důležité si urvat, abych na přelomu podzimu a zimy svého života mohl říct, že jsem udělal všechno proto, abych přežil, bez strádání, v hojnosti a s pokračovateli rodu? Jednou, snad každý poznáme výsledek.
27. 7. 2007 20:49
Re: Byl bych opatrný...
Tohle jsi napsal moc pěkně :yes: :yes: Jasně... souhlas.
Avatar - Dylan McKay
27. 7. 2007 07:43
Co to melete?
Proč nemůže být Land Rover indický, když je Pilsner Urqell africký? >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
27. 7. 2007 13:18
Re: Co to melete?
U aut originalni receptura nic nevyresi.