Edo Competition Ferrari 599/630 GTB: když standardní Fiorano nestačí
Ferrari 599 GTB Fiorano je již jako sériový automobil vynikajícím strojem, ale ve společnosti Edo Competition i na těch nejlepších supersportech dokáží vždy něco zdokonalit a nejinak tomu má být i v případě italského plnokrevníka.
Nástupce Maranella je již z výroby vybaven dvanáctiválcem o objemu 6,0 litru, který produkuje více než dostatečný výkon 456 kW (620 k) při 7600 ot./min a točivý moment 608 Nm při 5600 ot./min. Tyto hodnoty stačí dvoumístnému kupé v sériovém provedení k dosažení maximální rychlosti 330 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 s.
Společnost Edo Competition si pro zájemce o tuning Ferrari 599 GTB Fiorano připravila dva stupně úprav výkonu motoru. První z nich představuje přeprogramování řídící jednotky a použití nového výfukového potrubí. Po tomto zásahu se výkon dvanáctiválce zvýší na 478 kW (650 k). Druhá úprava pohonné jednotky je poněkud náročnější a díky ní se název vozu změní z 599 na 630. Dvanáctiválec je totiž přepracován natolik, že se jeho objem zvětší na 6,3 litru a svou charakteristikou se přibližuje motoru Ferrari FXX. Výkon Ferrari 630 GTB je podle úpravce na hodnotě 552 kW (750 k).
S úpravami pohonné jednotky plně korespondují i úpravy podvozku, kde jsou použity plně stavitelné sportovní tlumiče a pružiny. Ferrari je nyní o vpředu o 20 mm a vzadu o 40 mm blíže k asfaltu. O kontakt se silnicí se starají pneumatiky, které mají rozměry vpředu 245/35 R20 a vzadu 305/35 R20.