Kdyz se uz musi snizovat limity emisi oxidu uhliciteho, potom by mel byt stejny metr pro vsechny. Plosne snizit limity o (rekneme) 20% do roku 2015 a to nejen u aut, ale hlavne u topnych elektraren a prumyslovych zarizeni. U automobilu je to jednodussi. Ucinnou se projevila podpora prodeju automobilu na alternativni ekologictejsi pohon. Technologie tu mame, pouze na nich nekdo stale sedi jako zaba na prameni. O duvodech se neni treba zminovat, jsou jiz zname.
Toto rozhodnuti pouze dava dalsich 6 let stagnace a laknace tem, kteri tento cas vyuziji k lobby na pude evropskeho parlamentu a evropske komise. Obavam se, ze se v roce 2014 dozvime o dalsim pozdrzeni snizovani emisi, protoze nemecti vyrobci luxusnich vozu vyhrozuji se snizovanim pracovnich mist prave kvuli pripravovanemu snizovani emisi.
Tak uplna stagnace to neni, spise jsou to propasovana cisla automobilek, o kterych uz dnes vedi ze je dosahnou v danem roce diky prirozenemu "mirnemu pokroku v mezich zakona". V konstrukcnich oddelenich uz jsou tyto motory realitou dnes. Ta cisla nenuti k zadnemu zvysenemu usili. Ke 130g v beznych vozech se vetsina automobilek priblizuje uz s motory, ktere se uvadeji do vyroby v soucasnosti. No a na tech par procent luxusnich a velkych aut dostanou automobilky darem od statu penize pod krycim nazvem uvery. Takze vitezstvi - automobilky mohou slavit - nebudou muset delat nic vice nez dnes a jeste dostanou penize. Dilo se podarilo.
Za chvíli bude místo svíčkové se šesti jenom svíčková s pěti, protože průměrný Pierre žere mušle. Tahle blbost s CO2 je největší pakárna v poslední době.