Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšné modely: Citroen C8, Fiat Ulysse, Lancia Phedra, Peugeot 807 (2002-2010)

Eurovany nemajú totiž imidž trendsettera (Espace), populárnej značky (VW), ani vizuálne atraktívnej voľby (Galaxy/S-Max).
Zpět na článek
10. 7. 2011 16:42
11. 7. 2011 11:36
Avatar - euro89
10. 7. 2011 15:05
velká škoda:-/
Eurovany od PSA a Fiatu jsou moje nejoblíbenější MPV a upřímně si myslim, že i nejlepší. Taková Phedra V6 je pro mě ideál rodinnýho vozu. Jen škoda, že po faceliftu zmizel z nabídky jedinný motor, který měl smysl. Tohle jsou pro mě klasický MPV a né nějaká Zafiry, C-Maxy, Tourany, Corolly Verso a podobný nesmysly, který dnes lidí kupují. Ještě Honda Odyssey je super, ale ta se u nás nikdy neprodávala.
Rozbalit vlákno
3
10. 7. 2011 18:15
Re: velká škoda:-/
Jenom poznámka - všechny MPV,který jsi uvedl, teda snad krom Odyssey, nejsou pro Eurovany konkurenty (jsou o kategorii níž) a pro většinu zákazníků je tahle kategorie přijatelnější než kategorie velkých MPV, a proto mají o tolik vyšší prodeje... Jinak mám Eurovany taky rád a nepovažoval bych je až za takový neúspěch. Bohužel pro ně, jsou v segmentu, kde všechny válcuje VW s Fordem. Snad to u nástupců bude jinak...
Avatar - euro89
10. 7. 2011 20:49
Re: velká škoda:-/
Vím, že jsou o třídu níž. Myslel jsem to tak, že ještě v první polovině 90. let tu nic takovýho nebylo a byly tu jen velký MPV (Espace, Dodge Caravan, 806/Evasion/Ulysse/Zeta, Toyota Previa, později i Opel Sintra) a lidi je kupovali. A až ve chvíli, kdy se na trhu začaly objevovat tyhle menší, tak těm klasickým eurovanům výrazně klesly prodeje.
11. 7. 2011 08:30
Re: velká škoda:-/
Aha, tak to se omlouvám...Říkal jsem si, jak budu někoho hezky poučovat a zase to nějak nevyšlo :-) .
10. 7. 2011 16:23
Pokazená povesť
Podľa môjho názoru si druhá generácia Eurovanov pokazila povesť obrovským množstvom detských chorôb, ktoré trápili prvé dva modelové roky (2003, 2004). Medializované problémy s elektronikou, nepríjemné zlyhania napr. elektronicky ovládaných bočných posuvných dverí a ďalšie neresti prispeli k tomu, že ľudia stratili dôveru a porozhliadli sa inde. Od roku 2005 už sú síce problémy z veľkej väčšiny odstránené, reputáciu si už ale tento model opraviť nedokázal.
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2011 16:42
Hmmm
Musím říct, že Citroenů C8 a Peugeotů 807 vídám na silnicích docela dost - možná proto bych je za neúspěšný modely zrovna neoznačil... Asi je vidět jak může mít člověk z našich silnic omezenější pohled na situaci v celým světě...
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2011 22:03
SUV není konkurentem eurovanům
Proč si lidi kupujou C8, Sharany, Galaxy, atd.? Protože PROSTOR! SUV (až na vyjímky) vypadají zvenku ohromně, ale vevnitř prostoru pro lidi a/nebo v kufru moc místa není. Výhodou SUV je především 4x4 (hlavně ve spojení s automatem), což MPV obvykle nemají.
Doma už máme druhé SUV, mám zkušenost (půjčené) i další značky, ale další auto do rodiny bude Sharan. Protože tam se vejdeme na dovolenou.
Kdo tvrdí, že SUV drtí MPV, tak za a) nikdy do SUV neskládal rodinu s harampádím na dovolenou a za b) ne každý si může dát 2x a více zaplatit za SUV. Obvykle (díky ceně) kupec SUV není zájemcem o MPV.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Gasoline
11. 7. 2011 07:15
Re: SUV není konkurentem eurovanům
Tady bych zásadně nesouhlasil. Přešel jsem z MPV (Lancia Z) na SUV (Discovery3), protože jsem potřeboval 4x4 pro výlety mimo silnici. Pořizovací cena +- stejná, u SUV vyšší provozní náklady. SUV větší robustnost, což je na silnicích u nás a východním okolí velmi důležité.
Co se týče vnitřního prostoru, tak tolik místa jako v Discoveře jsem rozhodně v Z neměl. Problémem MPV je rovná podlaha. Sedadla jsou nízko nad zemí a nepodpírají stehna. U Disco je podlaha členitá, tudíž sedadla jsou víc nad podlahou. Když je sklopím, jsou v rovině podlahy. U MPV jsem je musel vyndat. 3. řada v MPV jen pro menší postavy, v SUV vpohodě pro obříky.
Takže proto MPV končí. Když chci prostor a něco navíc, tak velké SUV. Když chci taky prostor a nemám milión, tak menší MPV.
12. 7. 2011 22:22
Re: SUV není konkurentem eurovanům
Čím je oná robustnosť tak dôležitá? Iba ak na robenie dojmu...
Ak potrebuješ 4x4, nie je o čom diskutovať, na to MPV nie je.
Avatar - Gasoline
13. 7. 2011 06:31
Re: SUV není konkurentem eurovanům
Robustností myslím odolnost vůči nekvalitním silnicím. Lancia Z s tím měla docela problém (geometrie, tlumiče, tyče řízení). SUV přeci jen vydrží víc a i komfort na palubě je na nekvalitní cestě vyšší.
10. 7. 2011 22:10
Marko...???!!!
Ahoj, kámo,
toto si napísal ľavou rukou uprostred noci, keď si nemohol spať? Tak sorry teda, Tvoje články boli vždy obsažné až perfekcionistické, nateraz hlboké sklamanie. Jedna myšlienka pár slovami...od Teba fakt čakám niečo iné. ;-)
Rozbalit vlákno
4
10. 7. 2011 23:45
Re: Marko...???!!!
A co by si chtěl? Že se prodávali, jako rohlíky? Konkurence byla lepší a jejich menší kopie levnější. Například u rendla si ten kultovní model podělali... espace? Stál mega a ten menší půlku. Ber to z rezervou, nemůžu si vzpomenout, jak se to jmenuje.
Avatar - gld
11. 7. 2011 11:36
Re: Marko...???!!!
Klaudius neplače nad konštatovaním, že eurovany boli neúspešné, ale nad nedostatočnou analýzou problému.

Mne teda nedostatočná nepríde (keď neni o čom tak neni o čom), len aby som ťa uviedol do obrazu.
12. 7. 2011 22:19
Re: Marko...???!!!
Keď vidím to množstvo článočkov o neúspešných modeloch, tak sa musím Markovi asi ospravedlniť - asi v tom bude nevinne, že jeho súvislý súhrn neúspešných modelov roztrhali a rozkúskovali na jednotlivé modely - že by snaha za každú cenu permanentne plniť web novými a novými titulmi? Neznášam krátke správy - hovoria veľmi málo, niet o čom ani diskutovať. Človek len kliká a kliká, a prd z toho.
12. 7. 2011 22:20
Re: Marko...???!!!
Uštipla ťa osa do frňáka, že si pred neho nevidíš? >:D
10. 7. 2011 23:44
Nesmyslný článek
To že ty auta nejsou uspěšné unás tak jinde v evropě taky.Zrovna tyhle čtyři modely jsou uplně jíneho chrakteru než VW a Ford vesmě je to dodávka zabalena do jiného obalu a především v nemecku jezdí ve velkých firmách jako služebáky a o farancie a itálie nemá smysli psát tam je to jak naše škoda.
Rozbalit vlákno
0