Máš pravdu, chybí tam tvoje Luhanská republika, možná Kosovo a další samozvané státy. Jinak by bylo dobré, kdybys šel se ven trochu provětrat, protože soudě podle četností tvých komentářů, tu tvoji kobku zřídkakdy opouštíš.
Tak jestli ti jde jen o nadpis, tak OK, Tvuj boj. Chapu, ze geograficka/politicka Evropa neni jenom EU a Efta a bude tam chybet Turecko, Ukrajina, Rusko, Gruzie a par dalsich trhu....ale fakt se neco meni? Kdyz v clanku je celkem jasne napsane co se pocita a co ne. S takovou muzes 99,9 procent vsech titluku u vsech novin oznacit za nepravdu...
Nejsem novinář, ale pár článků či studií jsem již psal a i když je název "nadnesený", tak bývá v úvodu vysvětleno, co vše je zahrnuto, zrovna s tou statistikou mám bohaté zkušenosti a vše se v úvodu či v metodice (jak by se dal úvod článku nadneseně označit) uvedeno, co a jak se započítává. Článek je naprosto korektní z tohoto pohledu.
Jak by vypadal nadpis: Trh zemí Německa, Francie................ Španělska v březnu 2015 vzrostl o 10,8% ? >:D Vždyť by se to ani nevešlo do titulku ;)
Tebe bych nechtěl mít jako oponenta nějaké práce >:D
Problém se statistikou určitě není (ono je už zavádějící pužít slovo statistika u přehledu čísel, já bych to spíš nazval pouhým zhodnocením, či databází), ale nemůžeš chtít po novinářích, aby toto vytvářeli, na to jsou jiní "experti". Nechci je podceňovat, že by to nezvládli, ale mají jinou pracovní náplň.
Které důležité trhy ve statistice chybí? To slovo je zavádějící, ale Rusko je obrovský trh a proto se za důležitý označit dá, třeba i v porovnání s naším tuzemským trhem.
Jak jsem řekl, já novinář nejsem, ale všechno potřebné je v článku vysvětleno a zrovna dnes tam hledáš za každou cenu mouchy. Jak by si tedy nadpis formuloval ty?
Nikdo v celé Evropě to tak nedělá. Každý vezme odzdrojované přehledy od ACEA či JATO. Na nějaké amatérské přehledy jsou lepší blogy. Kvůli statistikám bych Auto.cz nekritizoval. V rámci evropského tisku patří mezi ty nejlepší. Jinde dostávají přehledy o prodejích aut mnohem méně prostoru a většinou řeší jen domácí trh.
V tomto případě to není o nárocích. Nemůžeš svoje nároky ukojit na jednom místě. Zkus se zamyslet, proč to nedělá žádný evropský autočasopis nebo autoweb. Požaduješ prostě podrobnosti, které ti může nabídnout jen ten, kdo se na to zaměřuje. Třeba Francouz Matt žijící v Austrálii. Uveřejňuje přehledy z celého světa. Cestuje po světě, fotí a píše o tom, co vidí na silnicích. Docela dobře se tím živí i baví. Rád si s tebou a automobilovém trhu popovídá. Třeba jeho mnohadílné reportáže z Číny nebo Ruska by tě jistě zaujaly.
[odkaz]
[odkaz]
Asi není žádná instituce, která takovou statistiku sestavuje. Proto nemůžeš po novinářích chtít, aby uveřejnili statistiku, která neexistuje. Je tady ACEA a JATO. Jejich statistiky pak novináři uveřejňují.
mozno by bolo zaujimave zlucit v tabulke kiu s hyundaiom a pozriet si potom ich vysledne cislo ..... v severoamerickych statistikach nie je nic prekvapujuce ze sa v pripade koncernov a korporacii uz kia rata spolocne s hyundaiom [odkaz] ...
ano suhlasim... ratal by som to spolocne ak ide o korporacie a koncerny
co sa tyka slovenska a samotnej znacky hyundai..... tak napriklad v marci ( v breznu ) u nas hyundai lamal rekordy.... a i20 sa zda sa u nas uchytila moc uspesne [odkaz] ... a je ich uz vazne vidiet tie i20tky... dokonca ich vidim viac ako nove fabie... teda aspon zatial, uvidime ako sa este rozbehne fabia ked prisiel kombik ... kazdopadne situacia v malej triede je po prichode i20tky u nas zrazu celkom zaujimava a z i20 je u nas zrazu z nicoho nic doslova bestseller ktory sa nezlakol ani fabie
Mééééé, pane vachtmajstr hlásím, že lidi v čechách ani v evropě už ty naše vozejky nechcou kupvat, .............mééééé, jsme na 14. a 15. místě, ...... mééééé. A lidi v hospodě říkali, že Vošický je vůl! Mééééééé.
Ha ha haááááá to je bombaááá, to je srandáááá já asi puknu, ty seš lepší než Felix Holzmann. >:D
A co teprve, kdybys psal sám za sebe, to bych se asi potrhal.
nevite nekdo nahodou kam se podelo cca 10 tisic vozidel ktere dovezlo porsche cr do republiky a neprodalo se? Chlubi se dovozem vice jak 35 tisic aut a prodeje jsou pouze cca 25 tisic. zajima mne kde je ten zbytek? je ta produkce koncernu pouze nafoukla bublina a vyrabi se na sklad nebo proc s to deje?
30% reexportu je nejak moc a o takovych cislech nas v pripade koncernu autoblesk neinformoval. vzdy uvedou max tisicovku ale tohle je fakt obludny rozmer.
Já mám přesné informace. Auta o kterých píšeš, skončily přece jako zdroj náhradních dílů, zhruba z jedné třetiny byla už použita převodovka DSG, zbývající dvě třetiny sotva uspokojí reklamace na potkané motory u prasklých řetězů. ;-)
Kdž jsou všichni lační po pozitivních ekonomických zprávách, tak se vždy nějaká krátkodobá najde. I účetní dokáže tři roky tutlat ztrátu. Když se všichni šest let drželi zkrátka, tak se loni a letos odhodlali trochu víc utrácet. Bohužel na spotřebu, a nikoli na investice. Do roka a do dne!