ale zase odrataj si kaskaj a zistis ze predaje pulsaru micry alebo x trailu alebo modelu note ( ten uz klesa rapidne ) zase moc rekordne uz nie su.... chyba mi u nissanu ista vyvazenost jednotlivych modelov... kaskaj je sice trhak ale pulsar zase pomaly prepadak.... velky nepomer a rozdiely tu vidim napriec jeho modelmi..... ved aj ten "nepredajny" outlander uz ma predanych viac aut v eu tento rok ako tento novy slavny x-trail s kaskajovityum dizajnom ....
inak samozrejme kaskaj super... ale u zbytku portfolia je este hodne co zlepsovat ;-) ... a vobec... kde je primera.... patrol.... atd... nebyt kaskaja tak .... ale ok..... nissan dnes frci :yes:
Škoda se pohybuje na hranici té desítky. Za srpen byla s 40t devátá s celkem luxusním náskokem před Toyotou (31t), ale 1-8/2015 byla s 411t ještě za Fiatem (437t) na 10. místě... s poměrně slušným náskokem na trio Nissan-Citroen-Toyota (cca. 370t).
[odkaz]
Za září zřejmě zůstala Škoda za Fiatem, ale oba je mohutným skokem překonal Nissan :-)
PS: jak tak na to koukám, je ten skok až moc veliký, dle dat z left-lane by Nissan potřeboval na dohnání Fiatu v září skoro 70t aut, navíc k tomu co prodal za září Fiat... to nevypadá moc realisticky. Budu se muset podívat na to, co je to přesně za data, normálně beru teď left-lane jako referenci.
Tak už jsem se k tomu dostal a odpověď je triviální - Nissan je před Fiatem a Škodou pouze za září samotné, ale nikoli za 1-9. Nissan s 437.589ks za 1-9 na kus přesně dosáhl na prodeje Fiatu za 1-8 - o kuriozity není nouze :-) . Škoda ze svých 411 v srpnu pravděpodobně skočila na nějakých cca. 450 a YTD je stále desátá.
Proč redakce uvádí prodeje z dat ACEA pak sem hodí tabulku agentury :-O
Neměly by být směrodatné ACEA? K čemu pak je, když je uváděno xdalších údajů. Ano, pokuď chcete tabulku modelů tak sem dejte data odkud chcete. Ale celkové by měly být jedny. Ty země co vám chybí můžete dát extra (ty stejně dáváte jak se Vám zlíbí).
Sám jsem velmi zvědavý jak statistikama zamíchá sesterský Renault Kadjar. Jel jsem oba a Rencek mi přišel ještě o něco lépe ušitý evropským zákazníkům. ( lepší sedadla s delšími sedáky, větší kufr, o fous komfortnější nastavení podvozku.). Cítil jsem se v něm prostě o něco líp. No uvidíme za rok.