Mezi nejčastěji nabízená ojetá auta na českém trhu se na jaře vrátila Škoda Felicia. Souvisí to s obměnou vozového parku domácností, většině felicií na trhu je kolem 20 let.
škody neustále brutálně mizí z registru, v květnu vyřazeno 9 004 ks škodáren. A to všechno už nemohou být jen 120ky, to cos e vyřadilo za poslední 2 roky. Takže musí mizet i feldy a první fabie
...miznu aj Favority. Vacina z nich su dnes hrozne hrdzave vraky. Mam dokonca dojem, ze ich hrdza chyta snad este viac, ako tie stare skodulky 105/120/130...
Už i Fábie hnijí, pokud to nikdo neřeší. Ostatně jednu mám s bílým lakem a holt už to není žádná hitparáda. Ale koroze postupuje velmi pomalu, takže se to dá zachytit.
jo a hlavne rebricek naj modelov to aby si vedel co sa naozaj oplati kupovat... predsa naj najpredavanejsie a celkovo az 76 000 vozidiel... uzasne ... proste KKK auto
Pokud rozumím dobře titulku - kdekdo ojeté Felicie nabízí a nikdo je nechce?
Jinak po článcích o rekordních prodejích ojetých Roomsterů a Felicií očekávám stejné články o ojetých Octaviích, Fabiích a Superbech! Doufám jen, že mě redakce nezklame, co bych si jen takových důležitých informací počal.
Škoda jen, že se Favořiť a 105/120 přesunují pomalu na vrakoviště případně do kategorie veterání. Jinak by jejich prodeje přesahovaly jistě všechny myslitelné hranice. A možná i víc.
Žijem rok v CZ a začínam si všímať rozdiely v automobilovom parku voči SK. Je to naozaj v prospech Felicií, už sú to ale väčšinou akčné modely po facelifte, ako Magic2, Mystery, BlueSky, atď... Tiež ma teší nákup 80s jazdeniek, to sa v SK už nevidí, tam kupujú novšie záležitosti, ale určite to Česi neberte ako negatívom, len taký fakt. :-)
To by mě zajímalo kde se nedá na Favorita nebo Š120/105 půl roku narazit. Já je potkávám denně. Nemluvně o tom, že u nás my mladí skoro jinými auty než Feliciemi a Favority nejezdíme. Navíc plno mých kamarádů jezdí právě ve Škodovkách typu 105/120. A pokud jezdí člověk i do města tak u levnějších supermarketů stojí š120 dost a Favoritů také. Dokonce i V Ostravě a dalších velkých městech je těchto aut hodně. Navíc věřil bych tomu, že se Felicie dost prodávají. O zachovalé kousky hlavně faceliftovaných verzí od roku 1998 je velký zájem, mezi méně movitým obyvatelstvem. A to že jezdí vraky. Ono auto které má přes 20-30 let asi nebude jako nové a taky záleží na tom jak se o něj majitel stará. Vídávám denně spousty Felicií či Favoritů. Některé jsou výstavní, některé jsou dost v bídném stavu.
Já mma z té doby Alero.
to je taková americká Felicie.
Cenově to taky stojí docela podobně (cca 20-30), výbavou a jízdním projevem je to o parník jinde, ale zas to nejezdí za 7 a není to kombík.
Ale s tím že by všichni mladí jezdili jen škodovkama bych moc nesouhlasil. Kámoš na vejšce měl před pár lety simku, další měl Granada, další žigula nebo Punto.
120 sem viděl včera, v sobotu dokonce 100ku na normálních papírech a veterán to dle stavu taky zrovna nebyl.... Favority trošku vymizely, ale Felicí jezdí dost i v praze a na vesnicích je jich ještě hafo, hlavně pikapy a kombíky.
To samé jedničkové Oktávky a Fabie, to už sou dneska taky káry staré 17-20 let některé ty kousky
Felda je super, kamos s ni jezdi dodnes a byl s ni i v italii. Nenechala ho ve stychu. a kdyz se o auto staras poctive, neni to srot jak tu pisou ostatni. Nahodou, je to podle mne bezva auto. A kdyz ne ta, je tam mrte dalsich aut, ze kterych se da vybrat. Potvrzuju ze sem tam koupila opel astru a nadmiru spokojena.
Jo dodnes jich potkavas desitky-stovky denne, nektery musely projit uz ixkrat bazarem a stejne se znovu prodaj a poslouzej... My uz jsme se nasi zbavili ale poslouzila hodne dobre >:D