Na to jakej máš jinak ve Ferrari modelech hokej a že ani netušíš jakej model je vždycky nejdražší a až s FF si vobjevil že 4místný gétéčka dělaj už 50 let atd. tentokrát dobrý :yes: >:-[]
Vítej, ó dokonalý. S tímhle mistrovským kusem Ferrari uteče konkurenci o dalších pár tříd. ,,Běžné'' 458 Italia se zatím nic nepřiblížilo, možná jen MP4-12C.
Další dechberoucí auto z Itálie.
Mc Laren MP4 dosud porážel základní 458 jen na papíře,podle všech testů byl více sterilní a nudnější,bez emocí,ale měl výhodu,že byl silnější ahlavně měl větší krouťák(625hp,600Nm).
Tak byl rychlejší,jak v přímce(0-100 neřeším,ale 0-200kmh má Mac za 8,8s,standartní Italia za 9,6s) tak i na okruhu(TG dráhu měl Mac za 1 min 16,2s,Italia za 1 min 19,1s,to je dost rozdíl na tak krátký trati)...
Teď bude mít Mac větší problém 458 Speciale bude rychlejší hlavně na okruhu a navíc bude stále lepší co se týká řízení,emocí za volantem a dalších neměřitelných věcí...V přímce bych si pořád vsadil na Mac,ale jinak na Ferrari..Nádherný auto:)
Vím, vím, četl jsem snad všechna možná srovnání :-) Osobně bych si kdykoliv a kdekoliv vybral Ferrari, ale McLaren se mi taky hrozně líbí, krásný britský supersport. Pojem sterilní ale bude u tohoto auta trochu mimo si myslím, normálním smrtelníkům to bude pěkně uzlovat střeva, navíc poslední verze mají prý přepracovaná výfuková potrubí pro atraktivnější zvuk ;-)
Jasně,sterilní v měřítkách Italia/Mac,pro běžné smrtelníky je to trhač,jako Italia :-)
JJ,Mac má od roku 2013 dost změn, o dost víc koní(z 590 na 625), má nějaké uřvanější výfuky s aktivními klapkami,rychleji sází kvalty ve sport režimu a má možnost víc omezit kontrolu trakce(u prvních modelových roků bylo vypínání trakce porod,složitá kombinace tlačítek a stejně se to úplně nevyplo..)...
To se mi líbí,že u McLarenu nespí na vavřínech a pracují a zlepšují průběžně nečekají na facelift,nebo na nový model...
Taky se to dá tak brát,já to vidím,že,spíš měli u Macui ideu,že postaví protiklad Ferrari prostě "digitální" okruhovou zbraň(něco jako GTR),moderní turbo motor,zaměřenou na to jak rychle projede zatáčku,na vychytávky co pomůžou řídit atd.,někdo to má rád
Jenže zákaznící asi chtěli něco víc "analogovýho" jako Italia,tak proto upravujou :DD
Podle zahraničních webů,prý hodně Macu uškodil test v Top Gearu proti Italii,kde Clarcson prohlásil,že je Mac nudný a navržený podle pravítka v nějaké moderní fabrice robotem..
To mě tehdy překvapilo,vím,že supersport od Macu byl hodně očekáván a nečekal jsem že TG,(který jako britský pořad ty britská auta přece jen trochu "tlačí" dopředu),ho takhle setře.:DD
Mě se Mac líbí,právě proto,že je tak jiný,tak technokratický a moderní,Ferrari se mi zase líbí proto jaký je to emoce vyvolávající stroj.
Kdybych měl možnost vybírat,auto na řidičskou zábavu,vybral
bych si ale Noble M600.
>:-[] >:-[]
Jo Clarkson dokáže ovlivnit.. >:-[]
Problém je že to samý co von tvrdí i skoro všichni další kdo měli možnost porovnávat. Noble M600 má sice volant na blbý straně ale jinak to bude asi dost dobrá kára :yes:
i kdyby byla 458 Italia nebo 458 Speciale i o víc pomalejší než McLaren pořád bych bral Ferrari. Podle všech testů a recenzí je to strašně moc zábavné auto u kterého se dá na okruhu pořádně vyblbnout. Pokud bych si měl vybrat něco jiného jdu do Porsche 911 S nebo GT3 možná i GT3 RS sice to není takový trhač jako Ferrari nebo McLaren případně Lambo ale je v tom prej taky velká zábava. Prostě auto dělaný pro opravdové řidiče :-)
Postavit Ferrari na Micheliny je jako nastříkat ho na růžovou a dát si na střechu plyšáka :-) V poslední době není asi horšího výrobce :-) I když Pilot Cup možná fungují, nevím, to je jedno... Každopádně Ital má stát na Pirelli, ne? ;-)
Michelinky pro tyhle auta jsou kvalitní tady asi neuděláš chybu u žádného většího výrobce :-) možná jen chtěli * Pirelli za to jak to Massovi buchlo v Silverstounu a za to jak si jejich Formule momentálně s těma gumama co mají moc nerozumí >:D
V pohodě. Že je někdo používá je sice dobrá reference, ale nic to nevypovídá o jejich schopnostech. Ale věřím vám. Já soudím podle toho co jsem jezdil. Můj vůz byl z výroby obut na Michelin Pilot Sport 2 a to byla čistá tragédie. Všechno co jsem měl potom, bylo o dvě třídy lepší... Jednou jsem se nechal zlákat i výsledkem testu a na zimu koupil Michelin Alpin A4, no co vám budu povídat. Tak nějak jezdila kdysi Barum OR24. Na sněhu dobré, za všech ostatních podmínek neřiditelné. :-)
Tím - no co vám budu povídat - jsem myslel všechny :-)
No, to podstatné jsem napsal. Na sněhu fungovaly velmi dobře - Accord - 225/45 R17, měly velmi slušnou životnost, když jsem je po zimě sundával, dalo se na nich najít o dost více vzorku než na předchozích gumách. Ale naprosto plavaly na suché i mokré vozovce obzvlášť v zatáčkách, na dálnici auto nebylo v přímém směru přiliš stabilní a jelikož jezdím tak 50% kopcema a 50% zase dlouhé rychlé přesuny po dálnici, potřebuji všehoschopnou gumu a v podstatě mám protichůdné požadavky.
Nakonec jsem poslední zimu zkoušel Nokian WR D3 a musím napsat, že při stejných záběrových schopnostech jako Alpin A4 funguje i na suchu a po zimě vykazovaly téměř stejný vzorek jako Michelin. Prostě zvládl jsem na nich celou zimu a že byla dlouhá. Označil bych je za lepší než Nokian WR A3, které jsem měl zimu zpět, byly velmi dobré, ale v záběru ten asymetrický dezén asi není schopen přenést tolik, co dezén směrový a na suchu zas nebyly překvapivě už téměř o nic lepší.
Urcite zalezi na aute, s Pirelli sem problemy nikdy nemel, snad az na opotrebeni, kdezto s Michelinama jsem mel strach jezdit v zime. Stacilo vymenit za Dunlopy ci GoodYeary a problem zmizel. Vse nove samozrejme, aby nekdo nekombinoval, proc to tak bylo :-)
Tak to jsem překvapený. Na Accordu byly v originále Michelin Pilot Sport 2. Ty jsem po cca 25tis. odjezdil (navíc měly boule na bočnicích a to ne na jedné gumě) a nazul v pořadí v letních Yokohama AdvanSport V103, Dunlop SportMaxx TT, G-Y Eagle F1 Assym 2, Dunlop SportMaxx RT, Nokian Z G2 a nyní dojíždím Yokohama Advan Sport V105 (mám natočené za 4 roky a 11 měsíců 265tis.km, aby se někdo nedivil). Zodpovědně mohu říci, že Micheliny byly všestranně nejhorší pneu. Jediné další pneu, které bych si znovu nekoupil byly Dunlop SportMaxx RT, protože životnost 13tis.km je moc i na mě. Ostatní pneu vydržely v podstatě to samé co Michelin - od nějakých 23tis do 26tis.km.
Kilo za 3...to už je podle mě na limitu pouze s pohonem zadních kol pro silniční verzi.
Jinak plačky na Michelinky??? Haha...jednak dlouhodobě patří k tomu nej z top pneu a za druhý...jako výrobce aut mě zajímá, kdo mi postaví gumy na míru a dá vyniknout vlastnostem auta nejlíp. ;-)
Všechno pěkný, hlavně interiér se povedl. Jediný co se mi nelíbí je přední nárazník, jeho spodek uprostřed. Ten stříbrný koník tam nemusel být a nemuselo to bejt tak vykouslé. Ale jinak je to super! Už standardní 458 je dělo, ale tohle je jinde. Pure verze je prostě k sežrání. :yes:
Ovladanie el. okien na stredovom paneli, ovladanie smeroviek tlacidlami na volante.... esteze tie auta netestuju ludia ako Vwavwerka, ten by z toho bol na prasky; tolka neergonomia; dokonca by musel precitat aj manual. >:-[]
"To je nejlepší hodnota v historii značky a podle Ferrari i nejlepší výsledek u silničního auta vůbec"
Pánové z Maranella.... až trošku z té večerní kalby vystřízlivíte tak nejvyšší litrový výkon již zmíněná Honda/Mugen a nejsilnejší sériový osmiválec..... M159 SLS AMG Black Series a ten není zdaleka na max možností.
Trochu souhlas s tím,že je to nabubřelé od Ferrari,ale i trochu nesouhlas...
Nakolik je Atom silniční auto v realném světě..? Můžeš s ním jet po městě bez toho aniž bys vypadal jak šašek?Můžeš s ním v dešti do práce? Nebo v zimě?Jako silniční auto je téměř nepoužitelné...
Navíc Ferrari šlo o výkon na litr objemu u atmosféry,ne o výkon jako takový, a SLS Black má sice 630 koní,ale na 6.2 litru a to je 101 koní na litr objemu.
Myslím,že kdyby u Ferrari řekli:"Udělali jsme špičkový motor,má nejvyšší litrový výkon v kategorii atmosferických osmiválců",tak je to pravdivé.
Jenže to zase tak nezní:D
No jasně, já to ani Atoma neřeším, to je spíš formule do silničního provozu. M159 SLS je motor jiné konstrukce, jiná konstrukční škola... Není to vysokootáčkový V8, nýbrž vysokozdvihový, válec je přesně velký jako láhev od Rathova vína :-) Ono totiž udělat velkej objem + vysoké otáčky je extrémně náročné....
No s těma obrátkama,základní SLS má redline 7200otmin.
Pokud se nepletu tak SLS AMG Black Series ma posunutou redline na 8000ot/min(na úkor nižšího krouťáku) a to už jsou sakra otáčky na objem 6.2..
Na to jak je to,proti Ferrari,jednodušší a staromodnější motor,tak točí neskutečně... ;-)
Honda S2000 AP1, ktera ten Svetovy rekord ve vykonu na valec drzela az do prichodu 458 ma 179kW redline pri 9000ot/min
Slusny, na dvoulitrovej ctyrhrnek, coz? ;)
Sestivalec v NSX-R mel redline az k 10000ot/min.
Ale to je motocyklova skola Hondy.
Kazdopadne SLS AMG Black je sice impozantni auto s prenadhernym zvukem, nicmene vyuzit jeho vykon prakticky nelze. Snad jen na rychle paleni pneumatik.
Nesouhlasím:SLS Black je narozdíl od standartního SLS,což je požírač pneumatik, a auto opravdu spíš na driftovací zábavu,naladěno tak aby jeho hlavním cílem bylo jet rychle i v zatáčce a ne jen pálit gumy.
Má elektronický diiferencial,aktivní aerodynamiku,spoilery,funkční přítlačné křídlo,rychlejší řazení.
Ve všech testech na netu i TV,se shodují,SLS Black je rychlejší a přesnější než standartní model.
Paradoxně,pro někoho kdo hledá čistě driftovací zábavu je lepší základní SLS.
Top Gear trať,což je technická a zatáčkově náročná trať, má SLS Black za 1min 19,0s. O jednu desetinu rychleji než Ferrari Italia a stejně jako Enzo nebo Murcielago SV...
Věř mi že právě Black výkon využívá beze zbytku...:)