Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari Aurea – tak vypadá sen

Je tu Aurea – studie Ferrari. Útok na emoce začíná. Co skrývá Aurea pod ladnými a provokativními tvary? Především ve středu uložený motor pocházející z modelu 360 Modena ...
Zpět na článek
21. 2. 2004 11:10
neregistrovaný "honza"
22. 2. 2004 15:26
neregistrovaný "Mr.modena"
21. 2. 2004 11:22
neregistrovaný "anonym"
21. 2. 2004 12:53
neregistrovaný "Carlsson"
21. 2. 2004 14:50
neregistrovaný "yaa"
21. 2. 2004 15:19
neregistrovaný "Čára"
21. 2. 2004 19:58
neregistrovaný "smejki"
22. 2. 2004 11:49
neregistrovaný "Čára"
27. 2. 2004 00:24
neregistrovaný "Lamborgini"
22. 2. 2004 11:58
neregistrovaný "Martin"
22. 2. 2004 13:14
neregistrovaný "Shadow"
22. 2. 2004 19:00
neregistrovaný "Čára"
23. 2. 2004 08:47
neregistrovaný "Ondra"
23. 2. 2004 12:23
neregistrovaný "Martin"
23. 2. 2004 19:18
neregistrovaný "Čára"
6. 3. 2004 21:11
neregistrovaný "virtual"
21. 2. 2004 16:46
neregistrovaný "Diver"
21. 2. 2004 18:58
neregistrovaný "Wlasta"
22. 2. 2004 15:31
neregistrovaný "Mr.modena"
22. 2. 2004 19:05
neregistrovaný "AMG"
23. 2. 2004 08:26
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2004 10:14
neregistrovaný "Ron Jeremy"
23. 2. 2004 11:20
neregistrovaný "Ron Jeremy"
25. 2. 2004 10:31
neregistrovaný "Stefan"
23. 2. 2004 11:39
neregistrovaný "GTR"
23. 2. 2004 13:28
neregistrovaný "herodes"
24. 2. 2004 16:54
neregistrovaný "Mr.modena"
24. 2. 2004 09:24
neregistrovaný "MadMax"
24. 2. 2004 17:28
neregistrovaný "Kill All"
25. 2. 2004 23:09
neregistrovaný "Drug"
27. 2. 2004 19:59
neregistrovaný "anonym"
11. 9. 2004 17:27
neregistrovaný "Skypy"
14. 4. 2005 21:06
neregistrovaný "Mesil"
9. 7. 2005 11:28
neregistrovaný "xxl"
13. 6. 2007 17:31
neregistrovaný "dead piccha"
neregistrovaný "honza"
21. 2. 2004 11:10
bez titulku
pekna 3D prace..pochybuju ze nekdy bude zhmotnena...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mr.modena"
22. 2. 2004 15:26
Re: bez titulku
Jak se můžeš přesvědčit např. tady: [odkaz]
tak už k částečnému zhmotnění došlo, takže bych se nedivil, kdyby jsme toto autíčko viděli i v reálu 1:1
neregistrovaný "anonym"
21. 2. 2004 11:22
Nova modena?
Myslim si, ze je to docela realny nastupce modeny!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
21. 2. 2004 12:53
Re: *
pořád stejný *.
neregistrovaný "yaa"
21. 2. 2004 14:50
KRASNY AUTO
by to bylo,zadecek akorat do ruky.PEKNY
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Čára"
21. 2. 2004 15:19
Další uřvaný pinďour...
Teda, jsem sice automobilový fanoušek, ale že by právě pro tuto kreaci moje srdce nemocné zahořelo, to fakt nehrozí... Nedávno mi nějakým omylem zastavila při stopování u Kladna Testarossa (s pražskou značkou) - to byl zážitek! Při každém pokusu o zrychlení to řvalo, jak postřelená kráva a skákalo to zrovna tak (i když rád uznávám, že to zrychlovalo fakt pěkně...). Po deseti minutách "jízdy" jsem měl velmi silnou touhu ukázat nadšenému řidiči, co jsem měl k obědu... Ale byl hodný, dovezl mě z Kladna až na Vinohrady snad za čtvrthodinku... Jen jsem potom s láskou zavzpomínal na bráškovo pohodové kupé BMW 635, které si na nic nehrálo a svezení v něm byla opravdu radost... No ale v Radotíně na motokárové dráze by Testarossa a podobní uřvaní pinďouři jistě našli uplatnění :-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "smejki"
21. 2. 2004 19:58
Re: Další uřvaný pinďour...
No cece tohle je sportak a ne limuzina....jinak na tvrdej podvozek si chce zvyknout....kamarad ma Golfa v tuningu a podvozek je silene tvrdej. Kdyz sem v tom jel poprve, tak sem myslel, ze se zblaznim....ale po 100km uz to bylo celkem OK. Rve mu to taky silene, ale na to de taky zvyknout. Kdyz se ti to nelibi, nikdo te do toho nenuti.
neregistrovaný "Čára"
22. 2. 2004 11:49
Re: Další uřvaný pinďour...
No vždyť já vím, že mě nikdo nenutí... Jen mi trochu vadí, že si autor článku myslí, že z toho VŠICHNI musíme padnout na *. Kupodivu se najdou i tací, co se takový kreaci spíš jen upřímně zasmějou...
neregistrovaný "Lamborgini"
27. 2. 2004 00:24
Re: zmršená kobyla
neregistrovaný "Martin"
22. 2. 2004 11:58
Re: zmršená kobyla
No nazdar, dalsi urvanej pindour (sranda bez diakritiky). Myslim ze Ferrari Testarossa nikdy nebylo staveny na pohodlne a pohodove svezeni stoparu od Kladna. Takze tento "automobilovy fanousek" by mel volit pohodovou Karosu nebo nejaky svezi a provoneny koncernovy vuz.
Patrne zde doslo k mylce velkeho "automobiloveho fanouska". Rossa je cistokrevny SUPERSPORT. konstrukteri zrejme kvalitni Prazske silnice nepovazovali za jeji typicke prostredi.
No, stezovat si na svezeni v Testarosse je silna kava. Takze jediny "urvany pindour" je zrejme autor emotivniho clanku o jeho bolestive zkusenosti.
neregistrovaný "Shadow"
22. 2. 2004 13:14
Re: zmršená kobyla
Myslim ze s Martinem nemuzu nic nez souhlasit,......a to si pis ze kazdy spravny automobilovy fanousek z Aurei na *padne, protoze to auto je ferrari kazdym coulem.........jenze tady je to myslim ztrata casu, protoze kdo ma tu drzost se jen zminit nejakym krivym slovem o takove legende jako je Testarosa, tak to uz je proste moc. A pro rodoby automobilove fanousty jako je autor puvodniho prispevku asi takto, sportovni auta jsou o emocich a pocitu z jizdy ne pro pohodlne paprdy, pro ty jsou presne takova auta jako BMW a podobne, ale to nekdo jako ty nemuze pochopit......
neregistrovaný "Čára"
22. 2. 2004 19:00
Re: zmršená kobyla
Jo, jo, to už mi říkali i jehovisti, že takový cynik jako já nemůže tu jejich "pravdu" nikdy pochopit... A z jaké sekty jste vy, pane Martine a pane Shadowe, že jsem tak smělý? Ze sekty vyznavačů jediného správného a nekritizovatelného názoru? Takoví už tady byli, komusti se nazývali... Neuchvátilo mě svezení v Testarosse, pro vás dva je to důvod začít plivat urážky... Proč ne, třeba k tomu pohodlnému páprdovi se rád hlásím... A tou Karosou se rád svezu, alespoň se na silnici vyhnu setkání s takovými neurotickými vyznavači jediné pravdy, jako jste vy dva...
neregistrovaný "Ondra"
23. 2. 2004 08:47
Re: zmršená kobyla
Nevím nevím, prostě každej správnej automobilovej fanoušek musí umět rozeznat na co je auto zaměřený. A říct o nějakým Ferrari, že "mě neuchvátilo" tak to je velkej hřích, protože ferrari má duši a ty auta mají charizma a když to někdo nepochopí tak to je pak jeho smůla...
neregistrovaný "Martin"
23. 2. 2004 12:23
Re: zmršená kobyla
No tak Čáro, trochu pribrzdi. Tahat koumouse do dikuzniho fora o krasnejch autech... Svezeni v Testarosse te nebralo, OK, to je v poradku. Ne kazdej je z popsane jizdy nadsenej. Nazvat ale jedno z nejhezcich a ve sve dobe nejlepsich aut vubec "urvanym pinodurem" to je docela velka arogance z tvoji strany. A to ze na tebe "plivu nadavky" typu "velkej automobilovej fanda" za to se opravdu citim trapne a jsem nejspis opravdu "neuroticky vyznavac jedine pravdy". Ale jenom pro zajimavost, ktery sportovni auta mas rad?
neregistrovaný "Čára"
23. 2. 2004 19:18
Re: zmršená kobyla
No jo, s nadpisem jsem trochu ulít, to je fakt, zase tak zle jsem to nemyslel... Auto, které mi sahá do pasu, mi prostě přijde trochu srandovní, nic ve zlým... Jsem už skutečně poněkud pohodlný páprda - ve svých čtyřiceti letech a po dvanácti letech výkonnostní atletiky se mi nechce soukat se do auta jako za kulomet, bolí mě z toho kolena Ptáš se, který sportovní auta mám rád - můj věk budiž mi omluvou, že auta už neumím mít rád jen podle obrázku, ale hodnotím je podle pocitu při svezení. Takže jsem se moc rád svezl ve Fordu Mustang, Chevrolet Camaro a kupodivu i to BMW 635 kupé mi tehdy připadalo jako sporťák, zrychlovalo to slušně, 250 km to umělo taky a byla v tom pohoda... Camaro zase mělo motor s naprosto božským zvukem... Svůj třílitr Peugeot 505 Evolution bych mezi sporťáky zařadil taky (nekamenujte mě...), líbilo se mi na něm kromě úžasného pohodlí také to, že na těch svých 184 koníků vůbec nevypadal, a to pak bylo vždy velké divení na straně zaostávajících "závodníků" na D1 No a kdybych si měl vybrat jen podle fotky, pak bych volil Aston Martin DB9 anebo raději Bentley Continental GT, tam se mi vejdou i děcka... Prostě páprda, no Tak ať nám to jezdí... Zdraví Čára
neregistrovaný "virtual"
6. 3. 2004 21:11
Re: zmršená kobyla
proto nikoho nevozim ve svoji Carrere. Nekoho clovek sveze a ten aby zamachroval zacne to auto shazovat. Dyt bys nemel ani na jedno kolo od toho auta. Posuzuj to, na co mas... ale to bys nemel co posuzovat - tak radeji drz hubu!
neregistrovaný "Diver"
21. 2. 2004 16:46
Zadní kola spíš budou 385
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wlasta"
21. 2. 2004 18:58
Ferrari prostě umí!
Vždy jsem měl rád vozy ze stáje Enza Ferrariho. Možná, že byly vždy tak ojedinělé! Možná svou "nezkrotností". Ale od F-50 se k tomu přidal i úchvatný design. Ať si říká kdo chce-co chce prostě Italové to umí. A tento krasaveček je toho důkazem!!! Jistě, že Enzo bylo samo o sobě extrémem, ale pokud se Ferrari bude dále držet jeho image, tak rozhodně neudělá chybu. A mám takový pocit, že by vedení také nešláplo vedle, kdyby dalo tomuto projektu zelenou... Mě nezbývá nic jiného, než se těšit na další "Ferrariovský" příspěvek do historie designu!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mr.modena"
22. 2. 2004 15:31
Re: Ferrari prostě umí!
Na tomhle autě Ferrari jen částečně spolupracovalo a poskytovalo podporu, hlavní díl práce odvedli DFG a lidé z university.
neregistrovaný "AMG"
22. 2. 2004 19:05
Re: E V12=340km/h
Er leistet nun satte 630 PS und 1.000 NM ab 1750 U/min ! Der Spurt auf 100 km/h erledigt er in 4,2s. Von 0-200km/h braucht er 12,9s. Die Höchstgeschwindigkeit liegt bei 340 km/h!
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2004 08:26
Re: E V12=340km/h
Na und?
neregistrovaný "Ron Jeremy"
23. 2. 2004 10:14
Re: E V12=340km/h
Bohužel, ani to nestačí na to, aby s ním nějaká našláplejší motorka nezametla. Teda alespoň na zrychlení, maximálku bude mít samozřejmě nižsí.
Každopádně i tak jsou parametry výborné, a design už výrazně lepší, než dle mého názoru ošklivé Enzo. Ovšem Porsche Carrera GT zvládne 0-100km/h rychleji (3.9s), 0-200km/h dokonce výrazně (9,9s), i když s menší maximálkou (330km/h), a přitom vypadá více jako sporťák a méně jako formule. V mých motoristických snech zůstává Carrera GT "#1", i když nejspíš opravdu jen ve snech...
neregistrovaný "Ron Jeremy"
23. 2. 2004 11:20
Re: E V12=340km/h
Aha, nevšiml jsem si, že ty parametry patří k jinému (bručivému) zvířeti, ne černému koni. 0-100: 3.9s=3.9s, vmax 325km/h~=330km/h, takže tie, ale Carrera GT mě i tak dráždí mnohem víc. Za ním ale následuje MB SLR.
neregistrovaný "Stefan"
25. 2. 2004 10:31
Re: E V12=340km/h
No *** ty szkopie zajebany. Pierdolisz *** po niemiecku i myslisz ze taki cwaniak jestes chuju....
neregistrovaný "GTR"
23. 2. 2004 11:39
nástupce...
nástupce by to mohl bejt ,ale ne Modeny jak psal někdo nahoře. Mohlo by to nahradit Enzo. Ferrari před časem říkalo,že chce stále nabízet něco exkluzivního. Takže co třeba nové GTO ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "herodes"
23. 2. 2004 13:28
cisla
No teda fakt nevim kde autor clanku a ostatni vzali tak presne informace o aute ktere jeste ani nejelo, to by dokazal skoro kazdej udelat 3d model v 3dmaxstudiu a vymyslet k tomu naky cisla, je sice pravda ze je tu par fotek modelu auta, ale ani z toho nelze vycist kolik to bude vazit, kolik to pojede a co to bude mit za motor.
Coz takhle 8 valec 6 litru biturbo 900 koni 1020 kg zrychleni 2,9s max. speed 350? A ted reknete kdo ma pravdu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mr.modena"
24. 2. 2004 16:54
Re: cisla
Jenže konkstruktéři jsou mnohem dále, než u 3D kreseb.......
neregistrovaný "MadMax"
24. 2. 2004 09:24
Aurea - hezci Enzo?
Jde sice o 3D studii s nasimulovanym osmivalcem, ale myslim, ze kdyby takovy design melo Enzo pri svem vzniku, asi by melo i vice nadsenych priznivcu. Design Enza je funkcionalisticky a to se, si myslim, nehodi k odkazu Ferrari, jejichz vozy mely i svoji typickou eleganci. Kritik meho clanku pripomene, ze pokud se mi Enzo nelibi, muze mi to byt jedno, protoze mi v garazi nestoji, ale tyto vozy snad nevznikaji jen pro jizduchtive zakazniky, ale i pro fanousky znacky (ti odpusti hodne veci), ale i pro movite znalce umeni. Proto si myslim, ze Enzo je z tohoto pohledu prilis hrube, neprirozene a postradajici typickou eleganci Ferrariho vozidel. A na prototypu Aurea se tvurci vratili k designerskemu odkazu znacky (na Enzu to jsou s prominutim poze zadni lampy a vsudypritomny konik). Muj prispevek neni kritikou Ferrariho vozu jako takovych (nikdy jsem se v nich nevezl), ale zaplakanim vyznavace elegantniho designu. Proto si preji, aby se hodne prvku z Aurei objevilo treba i na nastupci Modeny nebo GTO.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kill All"
24. 2. 2004 17:28
Zase heský
mě osobně se todle taky líbí víc neš enzo, to je proste udělaný ve vindtunelu a ne v návhářskym studiu (brát s rezervou jasně že nějakej disajn tam je ) tohle vypadá že je taky aerodinamicky čistý a ještě k tomu heský.... nejhesčí je s tim bílim spojlerem a bokama a tim křídem?? no to us neni křídlo to je kus vznášedla vobrácenýho vzhůru nohama :))) každopádně to naznačuje jak bude vypadat nástupce modeny a nechává nás si zvyknout na trošku efektivnější disajn :) teda muj názor :)
Btw: svezení v testarose by dost lidí bralo jako zážitek života, ale chápu že ne každej má rád extrémní jízdu a rači se jenonm přesunuje rychle... a pohodlně.... každopádně měl sem tu čes s modenou jako spolujezdec na vokruhu a na to se prostě nezapomíná :)))) kdo nezná powerslide nepochopí :)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drug"
25. 2. 2004 23:09
bez titulku
No ja musim tedy říct že na mě to auto moc nazapusobilo.. Nevím no.. Vam se Třeba libí ten interiér ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
27. 2. 2004 19:59
123
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skypy"
11. 9. 2004 17:27
bez titulku
něco mezi modernem a retrem.. spíš bych to předělal krapet na to retro a jinak NICE
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mesil"
14. 4. 2005 21:06
Nejhezčí auto na světě!!!
Nejhezčí auto na světě!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxl"
9. 7. 2005 11:28
JE TO SUPÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉR
IHNED DO SERIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dead piccha"
13. 6. 2007 17:31
fgvsf
juuu ja te nemammmrada
Rozbalit vlákno
0