tak záleží čím toho navýšení dosáhneš.... Jestli tím, že prodáš víc modelů ze stávající produkce nebo tím, že začneš vyrábět něco levnějšího, čímž nahoníš objem prodejů.... Pro Ferrari snad bude platit první varianta....
A prostě na světě je patrně čím dál víc extrémně bohatých lidí, takže je jasné, že i prodeje takového luxusního zboží, jakým je Ferrari, můžou růst....
Nebo si myslíš, že když prodeje v ČR meziročně stouply o 50%, že je v ČR Ferrari už méně výjimečné? ;-)
Tak my nejsme měřítkem. Ale já bydlím u AR Cars, kde nedávno předávali onen zmiňovaný nový Koenigsegg - a Ferrari tu není vyjímečné. Hlavně těch menších Itálii a Moden tu jezdí dost. A když je něčeho dost, což bude, když budou navyšovat, tak ztratí punc vyjímečnosti. Mi osobně se tady líbila politika značky Harley Davidson....podle odhadů by mohli ročně prodat 2x až 3x více motorek, ale prostě nenavýší výrobu.
Ve chvili, kdy si mohou dovolit odmitat potencialni zakazniky (FF, SA Aperta, 599) to nevidim jako nic sloziteho.
A jak rika JC: No car can truly be great unless it’s a Ferrari.