Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500: Motory 1,3 JTD a 1,4 16V na českém trhu končí, Gucci startuje

Stylové italské mini má zbrusu nový ceník pro český trh.
Zpět na článek
29. 9. 2011 09:38
20. 10. 2011 13:46
20. 10. 2011 17:07
20. 10. 2011 17:31
20. 10. 2011 17:36
29. 9. 2011 10:18
29. 9. 2011 10:24
29. 9. 2011 10:32
29. 9. 2011 10:44
29. 9. 2011 11:05
29. 9. 2011 11:24
29. 9. 2011 14:49
30. 9. 2011 08:05
30. 9. 2011 17:38
29. 9. 2011 21:23
20. 10. 2011 10:01
Avatar - jenik1
29. 9. 2011 09:38
Výkon
Tedy máte napsáno, že 51 KW je 61 koní. Není to chyba?
Rozbalit vlákno
4
20. 10. 2011 13:46
Re: Výkon
Je, 51 kW je
-- cca 68.4 HP, Wattuv HP je 550 lb ft / s
-- 69.4 nemeckych PS (definovanych jako 735.5W)
Avatar - jenik1
20. 10. 2011 17:07
Re: Výkon
Fiat vždycky určoval směr vývoje motorů a ostatní se od Fiatu učili.
20. 10. 2011 17:31
Re: Výkon
Kdyz uz je rec o fiatich kW. Vzdycky, kdyz jsem nejaky Fiat ridil, jsem se pak sel podivat do technicaku, ze to prece nemuze mit tak malo kW. Treba Seicento 40kW jelo jako blazen :-)
Avatar - jenik1
20. 10. 2011 17:36
Re: Výkon
Tak si zkus zajezdit v Pandě 1,2 51KW....Fakt zábava :-)
29. 9. 2011 10:18
odpoveď
Ne nemají v tom chybu.
V případě německých a nebo korejských koní, by to skutečně bylo cca 69,34 (zaokrouhleno 70), v případě italských koní se skutečně jedná o pouhých 61. >:-[] >:-[]
Italští koně mají cca 10% úmrtnost...(a nechce se jim pracovat a dodržují siestu)
Rozbalit vlákno
10
29. 9. 2011 10:24
Re: odpoveď
ale to neva, 60 italskej plnokrevníků vypráská 70 korejskejch pohublejch mul, s prstem v nose >:D
29. 9. 2011 10:32
Re: odpoveď
Joo... pokud se jim zrovna chce makat... >:D , pak těch žlutejch kobylek může být třeba i 100... :yes:
29. 9. 2011 10:44
Re: odpoveď
Spíš mi vysvětli, proč vyřadili podle mne nejlepší motor, co měli v nabídce?

Nikdo ho tu nekupoval?

Nechat tam drnčící dvouválec bez kultury chodu (což byl i 1.3 JTD) a stavět atmosféricky na staré 1.2? Nevím...
29. 9. 2011 11:05
Re: odpoveď
Má cenu ti něco psát?
Hele, já 1,4 doma mám, je to dobrý motor, ale už bych stejně volil 2válcový multiair.
Tehdy ještě nebyl, tak se koupila 1,4. Dvouválec i svým nezaměnitelným projevem k tomu autu pasne... To, že se to tobě nelíbí, ještě nic neznamená. (asi si s tím ani nejel).

Mám pocit, že multiair trošku polevnil (býval za stejnou cenu jako 1,4), takže úprava ceníku nejspíš odpovídá tomu, co se tady a jak skutečně prodávalo.

I tak je ten multiair nejvýkonější motor v nabídce minitřídy (nikdo nic silnějšího nenabízí- nebavím se o Abarthu a Mini).
Avatar - Righ
29. 9. 2011 11:24
Re: odpoveď
Souhlasim, ze TwinAir je pro 500ku jednoznacne lepsi a logictejsi volba nez odchazejici 1.4ka a dokazu si jen tezko predstavit, ze by nekdo pri vyberu z techto dvou agregatu zvolil atmosferu. Turbo je zivejsi a uspornejsi, charakterove navic k 500ce pasuje jak usity - 1.4ka byl solidni motor, ale celkove vzato byl jen jednim z mnoha takovych motoru na trhu a konkurenci nijak zvlast (pokud vubec) neprevysoval.

Jinak clanek m pripada dost neprehledny a chybi mi v nem nektery podstany informace jako napriklad zda je klima soucasti standardu uz od zakladni vybavy (ci od ktery jiny) nebo jakej je rozdil mezi vybavou TwinAir a TwinAir+ - cenovej rozdil 45 tisic totiz rozhodne neodpovida jenom jinymu volantu a kolum.

Kazdopadne Fiatu patri za 500 jako takovou i za jeji soucasny naceneni palec. :yes:
29. 9. 2011 14:49
Re: odpoveď
já jsem taky jel s oběma motory (1.4 a Twin-air) a bez debat bych bral dvouválec.... :yes:
Sice trošku drnčí a v nízkých otáčkách mi přišel mrtvý (byl to syrový motor, 500km najeto), ale jede jak pila a je zábavný :yes:
Úplně jsem čuměl, jak rychle to auto na okreskách atakuje rychlosti 130kmh a klidně i vyšší.... (bez nějakého adrenalinu....)
30. 9. 2011 08:05
Re: odpoveď
No nevim chlapi, radeji bych tam videl foukanej 4hrnek vykonostne kolem 100-110 koni, jako tovarni top verzi. 2hrnek 0.9l/63kw jako slusny zaklad.

Na divoceni je tu tovarni tuning Abarth :-)
30. 9. 2011 17:38
Re: odpoveď
Co takhle Smart? Ten má silnější motor ve standardní nabídce (nepočítaje verzi Brabus).
Avatar - Sosa
29. 9. 2011 21:23
Re: odpoveď
haha no neviem prave korejci su experti na papierove kone a to som neni sam co to hovori :no:
20. 10. 2011 10:01
Re: odpoveď
V podstate mas pravdu - neni kun jako kun.

U nas, kdyz se pise ohledne vykonu o konich nebo konskych silach, muze se jednat o prepocet z kW na HP, nebo PS (v Italii CV), pricemz kazda tato jednotka ma prepocet z kW jinak.

Je tedy lepsi se orientovat podle kW, i kdyz je jich "mene".