Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Bravo: První cena 271.900,- Kč, s klimatizací od 279.900,- Kč

Fiat snížil první cenu hatchbacku Bravo o 15 tisíc Kč. Základní cena se zážehovým proto klesla na 271.900,- Kč. Zlevnění se dočkaly také výbavy Dynamic a Emotion.
Zpět na článek
22. 1. 2010 09:02
22. 1. 2010 09:17
22. 1. 2010 09:18
22. 1. 2010 09:28
22. 1. 2010 09:21
22. 1. 2010 09:34
22. 1. 2010 09:51
22. 1. 2010 10:54
neregistrovaný "nrV"
22. 1. 2010 14:49
22. 1. 2010 09:45
22. 1. 2010 14:11
22. 1. 2010 22:22
22. 1. 2010 10:04
22. 1. 2010 13:00
22. 1. 2010 09:18
22. 1. 2010 10:11
22. 1. 2010 10:16
22. 1. 2010 11:19
22. 1. 2010 14:18
23. 1. 2010 12:54
23. 1. 2010 18:34
22. 1. 2010 09:07
22. 1. 2010 09:46
22. 1. 2010 09:49
22. 1. 2010 10:23
22. 1. 2010 10:25
22. 1. 2010 10:33
22. 1. 2010 11:28
22. 1. 2010 10:38
23. 1. 2010 18:33
23. 1. 2010 20:47
22. 1. 2010 10:00
22. 1. 2010 16:32
22. 1. 2010 09:18
22. 1. 2010 10:40
neregistrovaný "jiri.zaloudek"
22. 1. 2010 10:43
neregistrovaný "RayBan"
22. 1. 2010 10:52
neregistrovaný "jiri.zaloudek"
22. 1. 2010 11:18
neregistrovaný "RayBan"
22. 1. 2010 13:09
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 20:11
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 14:47
22. 1. 2010 14:48
22. 1. 2010 15:40
22. 1. 2010 23:02
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 20:12
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 23:04
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 09:02
Fiat Bravo
Neviem si pomôcť, ale k tomuto autu by ma nepresvedčila ani podstatne dumpingovejšia cena. Známy má v Stile celkom zaujímavý motorček 1.2/62kW, tuná je základ 1.4/66kW?
Bravu by pomohla ďalšia verzia karosérie, kombík v tejto triede by nemal chýbať. Je to zvláštne, po štvorici Bravo/Brava/Marea/Marea Weekend prišla už dosť osekaná ponuka Stila, ktorá sa scvrkla na jedinú karosériu posledného modelu Bravo... ;-\
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:17
Re: Fiat Bravo
Trošku tu mícháš hrušky s jablky... Marea a Marea Weekend byla střední třída, v nižší střední bylo pouze Bravo a Brava, tedy 2 karosářské varianty. Pak přišlo Stilo a přidalo verzi kombi, která do té doby chyběla. No a nyní je tu opět Bravo, které je na tom stejně, jako původní Bravo (Brava).

Základní 1.4 66kW není tak zlé, Octavia i Golf mají 59kW.

Kombík by pomohl, to je pravda... pokud by se ho podařilo udělat hezky.
22. 1. 2010 09:18
Re: Fiat Bravo
mno dulezitejsi bude v kolika otackach ten deklarovany vykon ma nez bombasticka cislovka.... :-)
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:28
Re: Fiat Bravo
Neříkám že je ten motor lepší nebo horší, oba jsou to motory základní... a jako takové dejme tomu ok.
22. 1. 2010 09:21
Re: Fiat Bravo
Nemíchá, má pravdu, byla to stejná platforma, střední třída je něco jiného, tam měl Fiat svého času tak možná Argentu někdy v osmdesátých letech. Střední třída nebylo ani na svoji dobu dost povedené Mirafiori....
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:34
Re: Fiat Bravo
Možná na stejném podvozku, ovšem Marea byla o 20cm delší a pokud vím, řadila se běžně do střední třídy. Každopádně to byl samostatný model.
22. 1. 2010 09:41
Re: Fiat Bravo
To akoby si povedal, že Megane je nižšia stredná a Megane v kombíku a Fluence už stredná...
Technicky to boli prakticky zhodné autá, viac karosárskych verzií, akurát každá mala svoje meno. A vlastné meno z auta nič viac ako je nespraví. ;-)
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:51
Re: Fiat Bravo
Marea měla i jinou nabídku motorů například...
22. 1. 2010 10:10
Re: Fiat Bravo
To je pekné, ale stále to bola nižšia stredná. Proste Brava v kombíku a limuzína. ;-)
S kombíkom 1.8 som nejakú chvíľu jazdil, mal 3 chyby - mizernú zadnú nápravu, keď som to v zákrute prehnal s rýchlosťou, vedela zadok parádne odstreliť do strany, palubku bledej karamelovej farby, ktorá sa nehorázne odrážala v čelnom skle, a nakoniec bola citeľná absencia klímy, na ktorej môj vtedajší šéf proste ušetril - vzhľadom na obrovské čelné sklo to bola v lete proste sauna.
Inak to bolo fajn auto, rozmerné, šlo za plynom jak bláznivé (podvozok bol o triedu slabší), a unikátom bol sklopný diel zadného nárazníka, čím sa vytvoril úplne rovný vstup do kufra.
neregistrovaný "nrV"
22. 1. 2010 10:54
Re: Fiat Bravo
Podvozková platforma aut Bravo/Brava/Marea/Marea Weekend bylo totožná. Díky na tehdejší dobu nadstandardnímu vnitřnímu prostoru u modelu Bravo/Brava (Golf/Octavia se, co se týče vnitřích rozměrů, tehdy nemohl rovnat) bylo možné na stejném základě postavit model Marea/Marea Weekend, která byla tehdy rozměrově na pomezí tříd nižší střední/střední ale technicky byla jednoznačně nižší střední. Co se týká dnešního modelu Bravo, vidím to tak, že Fiat už rezignoval na rozšíření řady o kombík a připravuje se už na novou generaci, která přijde cca za 3 roky, ta bude, předpokládám, už kompletní.
22. 1. 2010 11:01
Re: Fiat Bravo
To by bolo vcelku rozumné riešenie. Ale tri roky sú ešte dosť dlhá doba, a za ten čas môže Fiat stratiť ešte hodne...
Avatar - euro89
22. 1. 2010 14:49
Re: Fiat Bravo
ahá, uř ti rozumím... takže v tom případě byla Bora, Astra sedan, nebo Toledo střední třída, protože byly delší, než hatchbacky >:D >:D Koukám, ty seš vážně znalec! >:-[] Jestli ty nebudeš jeden z těch lidí, co řaděj do střední třídy i koktávku:D :no:
Avatar - Plautus
22. 1. 2010 14:11
Re: Fiat Bravo
Ak by sme k tomu pristupovali po tvojom, potom ani Superb nie je stredná trieda (rozmermi vyššia stredná), je to vlastne len natiahnutý Golf.
Avatar - euro89
22. 1. 2010 22:22
Re: Fiat Bravo
Argenta byla super, ale zapoměl jsi na jejího nástupce Cromu. Fiat neměl ve střední třídě zastoupení akorát mezi lety 1996 až 2004.
22. 1. 2010 09:47
Re: Fiat Bravo
66 kW nie je na základ zlá hodnota, to netvrdím. Skôr som sa pozastavil nad tým, že je to výkon motora s objemom 1.4, keď veľmi podobný výkon dáva menšia 1.2 - hoci priebeh momentu bude u 1.4 asi lepší...
Avatar - iudex
22. 1. 2010 10:04
Re: Fiat Bravo
Bolo to umelo znízené za úcelom získat odstup od T-Jetu v slabsej verzii (88 kW). Predtým malo Stilo 1,4 16v - 70 kW.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
22. 1. 2010 16:10
Re: Fiat Bravo
A 500 má 1.4 dokonce se 74kW. Šlo opravdu o odstup od T-Jetu.
Avatar - euro89
22. 1. 2010 13:00
Re: Fiat Bravo
>:D Marea je střední třída asi stejně, jako Octavia a jako je Superb vyšší střední... >:D :no:
Fiat mezi první a druhou generací Cromy ve střední třídě zastoupení neměl.
22. 1. 2010 09:18
Re: Fiat Bravo
Taky si myslím, když to porovnám třeba s Meganem, i30 nebo Cee´dem, tak není co řešit. Problém je, že vývoj těch dalších verzí, o kterých píšeš stojí peníze (a vyžaduje to čas) a ty Fiat prostě neměl a nemá, přes všechno to chvástání o úspěšnosti. Kdo byl v takovém srabu jako Fiat před pár lety, kdy byl boom, tak logicky nemůže mít prostředky jako automobilky, které až do předloňského roku vydělávaly. Navíc si vzpomínám, jak Marchionne po svém nástupu nařídil, že Bravo musí být co nejdříve (už s psychologických důvodů) a později se chlubil, že vývoj trval 7 měsíců. Na jednu stranu úctyhodný výkvon, na druhou stranu je to na tom autě prostě vidět. Když si vezmeš novou Astru nebo třeba nově představený Focus, kdy ti budou mít k dispozici kombi nebo další verze? Jenom zkompletování řady trvá tak dva roky. A jsou to podstatně větší firmy a mají mnohem větší vývojový a předvýrobní potenciál. Jsem tady jeden z posledních, kdo by se fiatu zastával, ale tohle je prostě realita....
22. 1. 2010 09:46
Re: Fiat Bravo
Od Fiatu sa mi páčia malé autá, tie proste vie, v tomto smere je outsiderom tak Ford, ako Opel, ako Volkswagen. Ale od nižšej strednej je to už inak. Ja som bol Fiatom Bravo naživo nemilo prekvapený, je v ňom plno nelogických riešení, nedotiahnutých vecí, nedomyslených. Snaží sa byť krásavcom, interiér nepochybne pekný je, ale praktický už menej. Sedadlá mi svojim tvarom a vyhotovením vyslovene vadili. Bravo je dynamické na fotkách, v reáli je to veľká hrča s vystrčeným zadkom, ktorej akoby sa opticky ani nechcelo hýbať - a to je výsledok talianskeho dizajnérskeho kumštu. Proste Bravo nie. Ale kombík by modelu určite urobil dobrú službu. Samotný hatch proste nemôže stačiť.
Avatar - iudex
22. 1. 2010 10:11
Re: Fiat Bravo
Na druhej strane v minulosti mal Fiat i úspesné modely v tejto triede, aj kombi: Marea Weekend (odmysliac od spolahlivosti) bolo velké a solídne auto, celkom oblúbené. Stilo kombík uz menej, ale to súviselo s celkovým predajom Stila (pritom ovela kvalitnejsie a spolahlivejsie ako Marea).
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 10:16
Re: Fiat Bravo
na jednej strane sa tu Fiat zaradujete v nižšej strednej medzi outsiderov a na druhej tu od neho chcete vývoj nejakých dalších karosárskych variant s pochybnou úspešnosťou...ano dizajn je značne subjektívna záležitosť, ale označiť tento naozaj podarený hatchback za velkú hrču je nespravodlivé..to auto tak na fotkách ako aj v reály pôsobí velmi dynamicky hlavne vo verzii šport ...pozrime si ako vyzerá napríklad taký Golf či Megane v základe na plecháčoch 15tkach..asi tiež nič moc...ale opakujem to je subjektívne...v čom je ten interiér nepraktický a nedotiahnutý?? všetko je ergonomicky a intuitívne usporiadané ako má byt...po zasadnutí do Brava žiadne problémy s umiestneným ovládačov a ostatných vecami nemôžeme mat...a dokonca aj sedadlá sú zle??!! tak sa nakoniec pýtam načo je k takto nepodarenému hatchbaku nutné vyvíjat napríklad kombi?? ;-)
22. 1. 2010 10:36
Re: Fiat Bravo
Ďalší karosársky variant s pochybnou úspešnosťou - sorry kámo, jak si na takú blbosť prišiel? Chceš povedať, že jediná karosárska verzia je receptom na úspech?

Čo mi vadí na interiéri? V prvom rade nastupovanie za volant - stĺpik riadenia má zospodu výrazne vystupujúci kryt z tvrdého plastu - nie je problém si oň spraviť na kolene modrinu. Niektoré ovládače sú umiestnené dosť nelogicky a treba sa k nim naťahovať. Ovládanie klímy a vetrania je hodne hlboko a jej nastavovanie dosť odpútava od riadenia. Polička pred spolujazdcom je utopená hlboko pod palubkou, dosiahnuť ju z miesta vodiča je dosť nepríjemný úkon. Sedadlá - stredná časť je dosť pevne napružená voči chrbtu, oprieš sa a ona uhne, mňa operadlo stále tlačilo, ak som sa nahol dopredu, matrac operadla šiel tak dva cm s mojim chrbtom - dosť nepríjemný pocit. Tiež som sa celkom nezžil s usporiadaním tlačidiel na volante, nie je tiež problém pri točení volantu mimovoľne niektoré stlačiť.

Auto pôsobí dynamicky na fotkách, v reáli ho vnímam ako ťažkopádnu hrču, to proste inak nebude, to je vec subjektívneho názoru.

Na poslednú otázku si odpovedz sám, tie dôvody sú tu v diskusii opísané dosť jasne, poprípade si ešte raz prečítaj prvý odstavec tohto príspevku.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 11:19
Re: Fiat Bravo
kámo?? blbost? myslel som, že tu prebieha slušná diskusia, samozrejme s výnimkou niektorých prispievatelov...zdá sa, že Fiatu táto jedna karosárka verzia, ktorá je už teraz úspešnejšia ako tri pri Stle stačí a Marchione sa mi vôbec nezdá ako človek ktorý nevie čo robí a potreboval by rady od diskutérov na auto.cz:-))to ako nič v zlom...opakujem interiér Brava je usporiadaný uplne ergonomicky a ovládanie je intuitívne, ale tebe nevyhovuje tak s tým tu nič nespravíme..tie výtky čo si tu napísal by som mohol aj ja napísat na ktorýkolvek iný model nižšej strednej, ale osobne som sa nestretol v tejto kategorii aut s nejakým vyslovenene nevyhovujúcim usporiadaním interiéru...možno u VW Golf mi vadilo zapínanie osvetlenia...
22. 1. 2010 11:27
Re: Fiat Bravo
Ja som svoje tvrdenie podložil konkrétnymi príkladmi, ty proste obhajuješ Fiat bez podkladu, v tom je rozdiel.

Slová ako "kámo" alebo "blbosť" sa ti zdajú neslušné? Tak to ma mrzí, myslel som, že do tejto diskusie chodíme samí pohoďáci, ktorým tykanie a bežný slang neprekážajú. Snáď nechceš, aby som ti vykal? Na to si musíš nájsť inú diskusiu.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 14:18
Re: Fiat Bravo
to, že si udrieš koleno o stlpik riadenia či podla teba sú niektoré ovládače nelogicky umiestnené dokonca aj na volante (pritom u väčšiny aut su umiestnené štandartne skoro rovnako) dokonca ta nejakým spôsobom tlačia aj sedadlá sú tak všeobecné a subjektívne tvrdenia, že ich ako objektívny argument nepovažujem..to sa dá vytknúť každému autu... ktoré auto v tejto kategorii teda splna kritéria ergonomie a intuitívneho ovládania...?
22. 1. 2010 21:52
Re: Fiat Bravo
Že si pri nastupovaní za volant udriem koleno o vyčnievajúci plast je subjektívne tvrdenie? Ta sa choď dať vyšetriť, chlapče... :-!
Avatar - ethicon
23. 1. 2010 12:54
Re: Fiat Bravo
ja som si tam koleno neudrel takze objektivny argument to nie je a vysetrit sa daj ty
23. 1. 2010 16:07
Re: Fiat Bravo
Blahoslavení duchom chudobní...
K tomu už sa nedá dodať nič...
Avatar - DRBNUTY
23. 1. 2010 18:34
Re: Fiat Bravo
To je nesikovnost. >:D
23. 1. 2010 20:46
Re: Fiat Bravo
No že váhaš, evidentne s nemehlom ako som ja, fiaťáci nerátali...
Ale zaujímavé, že so mnou počítali škodováci, aj Renault... >:D ;-)
22. 1. 2010 10:37
Re: Fiat Bravo
Kombi tvoří dost podstatnou část prodejních čísel v této třídě. Tady si Fiat sám ubližuje. ;-)
22. 1. 2010 09:07
hezke
auto hezke ale stale drahe, za motor 1,4, jen dva pytle a klimacku 280 koliku, mno, sluselo by tomu jeste 15-20 dolu, nevadi, pockame par mesicu a bude to tam kde to ma byt....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ricardo
22. 1. 2010 09:46
Re: hezke
Tak se podívej, co má (resp. nemá) Mégane za stejnou cenu. Renault vede jen na ty airbagy, jinak je Bravo v základu nesrovnatelně líp vybavený :yes:
22. 1. 2010 09:49
Re: hezke
Čo tým myslíš "nesrovnatelně"? Čo tak výrazného ponúka Bravo navrch?
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 10:23
Re: hezke
žeby tak nepodstatná vec ako moderné T-jety?? či Multijet III generácie s výkonom 165cv... je však aj pre mna záhadou prečo malo v základe stilo 1.4 s výkonom 70kw a Bravo 66kw....tá 1,2 16 v 80cv vypadla dávno s ponuky už u Stila a dokonca ani do Punta sa nedáva..ostala v Lancii Y..
Avatar - iudex
22. 1. 2010 10:25
Re: hezke
Písem vyssie - vacsí odstup od základného T-Jetu.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 10:33
Re: hezke
mne by sa zdal odstup 25 cv medzi 1.4 t-jet88kw a starou 1.4 70kw dostatočný a tých pár koní navyše v základe by možno pomohlo..ale asi máš pravdu...dokonca v 500ke má táto 1.4 100cv...
22. 1. 2010 11:28
Re: hezke
Čítaj poriadne, bavíme sa o výbave.
Avatar - DRBNUTY
23. 1. 2010 18:33
Re: hezke
Ty si ohodnotil svoj vlastny prispevok smajlom?To je nejaka schyzofrenia. >:-[]
23. 1. 2010 20:47
Re: hezke
Nie, omylom som pridal príspevok pod svoj, takže som text prepísal na smajlík, aby to niekoho neplietlo... ;-)
Avatar - Ronault.
22. 1. 2010 10:00
Re: hezke
Ricardo, my víme, že máš rád Fiat >:-[] Nicméně, rozdíl je taky v tom, že Megane nabízí 1,6, i když teda nemá zadní dělená sedadla a podélně stavitelný volant. Taky je o pár tisícovek levnější.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2010 16:32
Re: hezke
2 pytle, to docela cumim, vzdyt i fabie ma vic....
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:18
Fiat vs. Renault
Fiat zlevňuje dobře, ale zlevňuje málo. Megan má v základu 1.6 a na první pohled porovnatelnou výbavu, takže v základních cenových hladinách nevidím důvod pro Bravo.
Rozbalit vlákno
29
22. 1. 2010 09:41
Re: Fiat vs. Renault
Běž se svést, zvedni kapoty a podívej se ze spodu. Nevidím důvod pro Megane.
Avatar - Emel
22. 1. 2010 09:46
Re: Fiat vs. Renault
Lepší interiér, minimálně stejná jízda, lepší základní motor, lepší cena. K tomu samozřejmě varianta kombi...
Avatar - iudex
22. 1. 2010 10:08
Re: Fiat vs. Renault
Presne. Novsí dátum, vacsí objem a výkon motora v základe, vyssie az po motory 2,0T, kvalitnejsí interiér (plasty a áno, i vypracovanie), siroká paleta karosárskych verzií, ... niet co riesit, tu Bravo prehráva dost jednoznacne.
Avatar - Ronault.
22. 1. 2010 10:11
Re: Fiat vs. Renault
Až teda na to, že 2,0 Tce se k Meganu dodává jen k třídvrřovce a kombi, stejně tak 2,0 dCi. Každopádně ale nárust cen vyšších výbav není tak drastický :yes:
Avatar - iudex
22. 1. 2010 10:24
Re: Fiat vs. Renault
Iste, 184 kW v kombíku nadostanes. Ale na to ani nie je urcený, tam tých 132 kW bohate stací. Na rozdiel od Brava vsak má jednak to kombi a jednak dvolitrový turbobenzín.
A bezný clovek beztak odíde spokojný s 1,4 TCe.
Avatar - Emel
22. 1. 2010 11:26
Re: Fiat vs. Renault
2.0TCe vzal čert, v nižší střední je to okrajová motorizace...
Avatar - iudex
22. 1. 2010 13:17
Re: Fiat vs. Renault
Iste. Ale ako omiela GTI dookola pri Golfe a spol. je to o imidzi, ktorý vytvára aj vedomie mozného.
Avatar - Dinar
22. 1. 2010 13:45
Re: Fiat vs. Renault
Při tom nemasném neslaném projevu a vysoké spotřebě 2,0tce v megane okrajovou motorizací zůstane, s čertem souhlas. :-)

Ale obecně to o okrajové motorizaci oturbeného motoru kolem dvou litrů neplatí od dob, co strčili 1,8T do lidové oktavie, výkonné jednaosmičky a dvoulitry v nižší střední získaly a budou získávat na významu a prodejích. Auta nižší střední se zvětšují a díky novým technologiím použitým na podvozcích jsou jízdním projevem schopna konkurovat střední třídě, takže obvzvláště v ekonomicky horších časech, které nás čekají, bude zřejmý příklon k našláplejším motorizacím nižší střední na úkor dražších modelů střední třídy. Motory o výkonech od 150 do cca 200 koní si v příštích letech urvou z koláče prodejů významný kus. ;-)
Avatar - Emel
22. 1. 2010 16:45
Re: Fiat vs. Renault
U Octavie to mělo i další důvody: ostatní benzínové motorizace nestály za moc a Škodě chyběl rodinný vůz ve střední třídě. Poté, co se objevilo turbo 1.4 (VW, Fiat a Renault) nebo 1.6 (Ford, PSA) a přišel Superb v liftu a kombíku si myslím, že těžiště prodejů v nižší střední bude v menších turbomotorech. A ještě víc to platí pro Renault, který má oba modely pozicované níž, než Škoda.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 10:29
Re: Fiat vs. Renault
v čom má Bravo nekvalitnejší interiér, plasty či dokonca vypracovanie...??? Ani v nemeckých médiach, značne voči talianom kritickým som sa nikde o nekvalite dielenského spracovania Brava nedočítal, skôr naopak, to isté sa týka jazdných vlastností, čo sa napríklad o Megane povedat nedá..A ked si kupuješ auto, kupuješ vždy všetky karosárske verzie?? to ti nestačí jedna? ;-)
22. 1. 2010 10:34
Re: Fiat vs. Renault
>:D
Já Renolty tedy moc nemusím, ale uznat kvality podvozku Meganu, musí snad i ten největší bambula. Megan má velmi blízko k Focusu, což Bravo...ani omylem. ;-)
22. 1. 2010 10:42
Re: Fiat vs. Renault
Ok, potrebujem kombík, tak si kúpim Bravo, však to stačí...
Nie si trošku na hlavu?

Voči Meganu je Bravo uskackané, filtrovanie nerovností má podstatne slabšie a je o dosť tvrdšie a menej pohodlné.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 11:25
Re: Fiat vs. Renault
nie potrebuješ kombík tak si nekúpiš Bravo... a inak bol tam smajlík...myslel som, že je to slušná diskusia, ale asi nie..neviem prečo vždy diskusia po talianskymi značkami priťahuje ako červenbé sukno ludí, ktorí tieto autá od prirodzenia nemusia a urážajú tu druhých? niekomu možno vyhovuje tvrdší podvozok, niekomu komfortnejší..najsmiešnejšie je, že Stilo bolo tolko kritizované práve kôli mäkšiemu naladeniu a Bravo teraz naopak..ono mi to tu pripadá, že kto chce psa byt palicu si najde..:-)))
22. 1. 2010 11:35
Re: Fiat vs. Renault
Kto chce, urazí sa na hocičo. Kto má za ušami, diskutuje. Ale zdá sa, že na to tu niekto ešte len musí dorásť. ;-)

Inak o tom to je - chceš kombi, nekúpiš Bravo. Prúser. Keby bolo Bravo v kombíku, kúpil by si ho. Ale smola, zarobí na tebe konkurencia a Fiat utrie hubu. Však sa tu o tom celý čas bavíme. Zdá sa, že tou poznámkou "o hlave" som sa celkom trafil. Mal by si si ujasniť pojmy a dojmy.

Za čo bolo Stilo kritizované neviem, ale celkovo Fiaty zrovna neexcelujú podvozkami, tvrdosť či mäkkosť nie je jediná relevantná vlastnosť. Jazdil som nejakú dobu s Mareou Weekend a u nej bol deficit voči Xsare v kombíku, v ktorej som tiež občas sedel, dosť výrazný.

Snažíš sa obhájiť neobhájiteľné, v porovnávacích testoch Bravo neobsádza horné priečky, hoci nazvať ho zlým by bola chyba. Ale konkurencia je proste lepšia.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 12:19
Re: Fiat vs. Renault
možno tolko neprispievam, ale chodím sem každý den a názory diskutujúcih dobre poznám, ako aj ich príklon, k tej ktorej značke.... další tvoj subjektívny dojem je podvozok...všeobecná fráza, že fiaty neexcelujú podvozkami (pravdepodobne podla teba ani AR neexceluje v disciplíne podvozok). vpredu McPherson, vzadu tyč so skrutným stabilizátorom, to isté napríklad Megane či 308 či C4 v čom okrem rázvoru a nastavenia tvrdosti sa môžu nejako diametrálne líšit?? vynechám multilink vzadu u Focusu či Golfu..sú to jednoducho len minimálne rozdiely, ktoré bežný smrtelník samozrejme okrem teba ani nepostrehne...tie testy beriem s velkou rezervou, prečítaj si testy napríklad v talianskych médiach a tam to poradie je uplne iné ...
22. 1. 2010 21:54
Re: Fiat vs. Renault
Máš ty vôbec vodičák? Alebo zo seba blbca robíš schválne? Zdá sa, že konštrukciu áut poznáš iba z časopisov...
:-O
Avatar - ethicon
23. 1. 2010 13:01
Re: Fiat vs. Renault
a ty asi auta a hlavne podvozky konštruujes, kde ti chybaju argumenty sklzas do urazok, cim sa deklasujes sam a zaradujes do kategorie kam si zaradil mna.
23. 1. 2010 16:06
Re: Fiat vs. Renault
Jasne, všetky podvozky s mcphersonom vpredu, vlečenými ramenami a stabilizátormi vzadu nastavené na rovnakú tvrdosť logicky vykazujú rovnaké vlastnosti...
Ach bože...
Avatar - PicoBello
22. 1. 2010 15:34
Re: Fiat vs. Renault
mozno privitas spetnu vezbu aj od niekoho ineho: dnes si nejaky pichlavy. naco su take vety ako "si padnuty na hlavu?"?

a nepis mi nieco o urazani, mne to je sedemstopetsto, len ta mam za slusneho a rozumneho diskutera.

pekny WE vsetkym, v brave ci megane, C4 ci golfe :).
22. 1. 2010 21:57
Re: Fiat vs. Renault
Akcia a reakcia spolu trošku súvisia a ak niekto píše blbosti, prejaví sa to aj u mňa. Ale hrúbky ako od misiaka a podobných si odo mňa neprečítaš. ;-)
Avatar - ethicon
23. 1. 2010 13:11
Re: Fiat vs. Renault
zato ty tu pises same skvosty...niekto musi mat za kazdu cenu pravdu a iny nazor je samozrejme blbost. A este aj ten vychodnarsky dialekt ktory svedci o vsetkom. >:-[]
Avatar - PicoBello
23. 1. 2010 14:39
Re: Fiat vs. Renault
vidim, ze aj ty vies byt pekne prizemny :no:

zaujimalo by ma vsak, ako si priesiel na ten vychodniarsky prizvuk?
Avatar - Emel
22. 1. 2010 11:29
Re: Fiat vs. Renault
Ne že by zpracování u Brava bylo nějak výrazně špatné, ale u Meganu je výrazně dobré.
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 12:23
Re: Fiat vs. Renault
pred takýmto "presvedčivým" argumentom sa musím sklonit...:-)to isté môžem aj ja skonštatovat ale v opačnom, garde...ale nespravím to, lebo mi pripadajú kvalitatívne uplne rovnako ...
Avatar - iudex
22. 1. 2010 13:16
Re: Fiat vs. Renault
Emel má pravdu. Ked hodnotís Bravo a jeho interiér izolovane, nie je zlý. Problém je, ked vyskúsas iné vozy konkurencie, porovnás a zistís, ze ono sa to dá i lepsie. Presiel som vacsinu áut tejto triedy a mozem zodpovedne povedat, ze okrem Focusa a C4ky sú na tom interiérovo vsetci relevantní konkurenti lepsie, t.j. napr. 308, Megane, M3, Octavia, Golf a myslím, ze i nová Astra (tú som este nevidel, ale predpokladám to).
Avatar - ethicon
22. 1. 2010 14:06
Re: Fiat vs. Renault
vieš, ale čo to je "lepšie", každý s tých tebou menovaných interiérov má uplne iný dizajn a dielenské spracovanie je v súčastnosti na vysokej urovni u každého z nich...a ten a napríklad tebou "predpokladaný" lepší interiér Astry podla mna vyzerá hrozne...
Avatar - Emel
22. 1. 2010 16:33
Re: Fiat vs. Renault
No, měřitelnými hodnotami to samozřejmě podložit nelze, nicméně většina testů se na tom shodne. Přečti si například srovnávací testy Peruna na blogu...
23. 1. 2010 11:55
Re: Fiat vs. Renault
Ještě mi tak napadlo, proč bych měl mít půlku kastle z plastu, přes protivný Renaultí pískání a klikání, tachometr co mi kecá do řazení uškrcenou 1.6, dvouhmotový řemenice alternátoru, elektroniku Sagem, "VIVA FRANCE" apod. a znak na autě který rozhodně neprodává. Mám Bravo už dva roky a jsem spokojený. K čemu je mi zadní víceprvkové zavěšení když zpracování kabelových svazků a uchycení kde čeho je lagricový. Uvidíme co ty Kie, ceedy, dacie, renaulty budou dělat po 10 ti letech a ty dlouhodobý záruky jsou taky pěkně pofidérní, jj záruka 7 let ale ve finále máte po třetím roce záruku max. na motor a to ještě omezený kilometrama. Já jsem technik a vím jak mají věci vypadat. Kvalita hadry či plastu v interiéru není pro mě rozhodující, takže ty italský krámy mě vyhovujou.
neregistrovaný "jiri.zaloudek"
22. 1. 2010 10:40
Reálná prodejní cena
Máte někdo představu nebo spíš zkušenost o kolik jsou prodejci ochotni z této ceníkové slevy ještě slevit?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RayBan"
22. 1. 2010 10:43
Re: Reálná prodejní cena
Že ty by jsi raději ty koberečky ?
neregistrovaný "jiri.zaloudek"
22. 1. 2010 10:52
Re: Reálná prodejní cena
Myslíš, že finanční sleva je nereálná? To už jsou ty marže prodejců tak malé ;-)
neregistrovaný "RayBan"
22. 1. 2010 11:18
Re: Reálná prodejní cena
Jsou nízké a jak píše Jossalito, něco se dá uhádat na extra porci výbavy navíc.
22. 1. 2010 11:06
Re: Reálná prodejní cena
Záleží na mnoha faktorech. Pokud je to prodejce, co prodá za týden jedno auto, tak ti moc nesleví a spíš ti zadarmo přihodí voňavý stromek na zrcátko.

Osobně tipuji u většího prodejce možnou slevu v řádu jednotek procent (2-3%). Ze základní ceny ti dolů už asi nikdo nepůjde. Leda že by měli skladovku, kterou nejsou schopni udat.
Kde se dají slušné slevy uhádat, je výbava navíc.
Avatar - saldy
22. 1. 2010 15:26
Re: Reálná prodejní cena
můžeš dosáhnout slevu 150t i více u vystaveného kousku... pokud je pořizovací hodnota přes mega ;-)
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 13:09
Fajn
Celkom skvela cena, ked porovname Fabiu 1,4 s podobnou vybavou a klimou, tak je jasne, ze za podobnu cenu je Bravo jasna a skvela volba! :yes:
BRAVO FIAT! :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2010 14:34
zajímavá jedna věc
Proč se pod jakýmkoliv článkem musí objevit horda exotů, co začne okamžitě řešit to, jak ŠPATNÉ auto Bravo je?

Může mi to prosím někdo vysvětlit, neboť:

Mne by nutilo sem napsat svůj názor (v tomto duchu) jen pokud bych:

Byl majitelem Brava a nebyl sem s ním spokojený.

Nebyl majitelem Brava a chtěl bych ho, ale nemám na něj, protože pokud by mne zklamalo, tak bych se zaměřil jinam, případně bych záviděl těm, co by na něj měli a tak ho pomluvím...

Jinačí vysvětlení nemám, neboť nikdy bych si nedovolil napsat "objektivní" soud o autě, pokud bych neměl možnost se s ním důvěrně seznámit a nebo pokud by to byl typ auta, který neodpovídá mým požadavkům (tedy těžko kritizovat auto za to, že je hatback, když upřednostňuji kombi - to je stejné, jako říct, že Naomi je hnusná baba, protože není blondýnka)

Klaudie, ty máš nějaké trauma z Fiatu, že pok každým článkem o něm přijdeš a musíš za každou cenu sem napsat všechny svoje životní moudra? Napadlo tě někdy, že např. přes pár )ale opravdu jen pár) objektivních věcí co si sem napsal jsou všechny ostatní rize subjektivní?

Věříš, že zde na foru (a platí to i pro ostatní) někoho ještě zajímá tvůj pláč o tom, že bravo nemá kombi? Prostě nemá...

Hold.. pokud chce někdo kombíka musí jinam,, tak to je a jinak to není, ale nevidím důvod nad tím každý den plakat (kombi rozhodně není image maker). Mimoto nikoho nezajímá, že tě jako sedačka v Bravu tlačila a ovládání je pro tebe příliš nízko. Opravdu je to úplně irelevantní, protože je spousta lidí, kterým se Bravo líbí, klimatizaci tak jako já nastaví jednou za dobu co to auto mají na 22°C a pak už ani nehrabnou (mimochodem je krásně v dosahu, stejně tak jako audio, které má naprosto skvělé ovládní na volantu, případně je možné ovládat i hlasem)) a do schránky, která je snad ve třídě nejobjemnější dávají věci taky jednou za uherský rok a to ještě navigaci do dvířek, které tak daleko na dosah nejsou... A představ si, že jsou lidi, jako já, kteří sedačky v bravu, které mají považují za jedny z nejlepších a ten sloupek řízení (toto je jediná věc ve které máš pravdu, bohužel v tom Bravo enní samo a úplně stejný je např. u Focusu) je pro ně daleko přijatelnější než neustále tlačící středový sloupek u přístrojové desky.

Prostě se s tim už obecně smiřte, že pokud Bravo se netrefilo do vašeho osobního vkusu, tak prostě takové je, ale nemusíte to ventilovat obden. je to jen jedno auto z mnoha a vy máte příležitost si vybrat jiné pro Vás vhodnější. Třeba toho megana, zejména pokud ho (a´t už subjektivně a nebo objektivně z jakéhokoli důvodu) považujete za lepší volbu.

To jestli je Bravo pro Fiat přínosem a nebo ne nechte prosím na jiných. Ono..pak se tady ztrapňujete zejména z důvodů, že píšete o něčem o čem nemáte ani páru... a mnohem více by byly zajímavější příspěvky od uživatelů těch aut. A moc stížností na Bravo z těchto řad uživatelů neznám (takže to tak špatné nebude).
Rozbalit vlákno
5
22. 1. 2010 19:27
Re: zajímavá jedna věc
:yes: Bravo maximálně souhlasím :yes:
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 20:11
Re: zajímavá jedna věc
Bravo! Taktiez suhlasim! :yes: :yes:

"Oni" ...vstupuju aj do diskusii inych znaciek. Vsade je to to iste - zatracovanie, ponizovanie, vysmech!
Ano, ano...ja vam to oplatim pod Skodovkou...a Vase nazory su mi potom i tak ukradnute, mam vas (VW/Skoda pozitiv) vsetkych v hate-liste ;-)
Pekny vikend!
22. 1. 2010 21:38
Re: zajímavá jedna věc
Už zase? Chvíľu ma tam máš, potom nemáš, potom zase máš...
Normálne mi ťa je ľúto... :-!
22. 1. 2010 21:34
Re: zajímavá jedna věc
Ty skús kázať o objektivite... >:D Dávno som sa tak nezasmial. Ešte mi pripomeň, na čo vlastne tie diskusie pod článkami sú? Pochváliť a ahoj? Daj si mokrý uterák, chlapče, obávam sa, že na posadnutosť jednou značkou lieky nie sú...
V tej horlivosti si si ani nevšimol, že nekritizujem nijak bezhlavo, a najmä že nekritizujem všetky autá od Fiatu. Ale to je asi nepodstatné, že?
Nemusíš ma poučovať o ergonómii, ovládaní klímy ani ničom inom, vlastných skúseností, a z toho utvorených názorov mám dosť. Diskusia o Fiatoch je tu tak často ako články o Fiatoch, zdá sa ti to nelogické? A tak často, ako často sú tu články o konkurentoch a niekto náhodou Fiata spomenie a porovnáva... Ak sa ti Bravo páči, tak prosím, prajem ti veľa šťastných kilometrov. ;-)
Avatar - euro89
22. 1. 2010 22:15
Re: zajímavá jedna věc
Jednu věc na tobě nechápu. Proč pořád komentuješ ty bezduchý příspěvky idi*tů onanujících na logem VW...? Prostě je nech bejt a nevšímej si jich a hlavně se jim nikdy nesměj(!), protože cizímu neštěstí neni slušný se smát. Já jsem třeba už před víc, jak půl rokem přestal číst jakýkoliv příspěvky od GTIho a jeho oveček a jak je mi dobře ;-) Člověk se najednou nemusí rozčilovat nad lidskou blbostí a vklidu si přečtě jen článek a případně pár příspěvků v diskuzi od lidí, u kterejch už trochu ví, že jejich IQ je vyšší, než současný venkovní teploty. Osobně doporučuji to samé i tobě. Za 1. ti to dodá klid a za 2. je naštveš, protože jejich nejoblíbenější činností je provokovat svými názory a to samozřejmě jde jen tehdy, pokud je někdo bude číst.
22. 1. 2010 14:47
taliáni
myslím, že taliáni jsou lepší než frantíci.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
22. 1. 2010 15:40
Re: taliáni
Je v zivote dolezité vediet svoje myslienky jednoznacne formulovat. >:D
22. 1. 2010 15:14
JAK N....T WOLFFA?
Inu, na rozdíl od jiných tady v diskuzi na jeho dlouhý blábol nereagovat a pokud lze ani ho nečíst. Mně se to dneska povedlo. Mám pocit, že jsme alespoň pro jednou zvítězil nad totální blbostí.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
22. 1. 2010 15:39
Re: JAK N....T WOLFFA?
Nedovolil by som si povedat, ze wolff je blbý. Formulovat svoje myslienky vie, je schopný napísat dlhsí súvislý clánok, ktorý má urcitú hlavu a patu (co nie kazdý tu dokáze ;-) ).
Problém je, ze akonáhle je vo vete Fiat, nedajboze Fiat Bravo, zahmlie sa mu zrak a vidí cervene a prestáva sa ovládat.
Mat rád vlastné auto je jedna vec, byt objektívny k nemu i vo vztahu k druhým konkurentom je vec druhá.
22. 1. 2010 15:45
Re: JAK N....T WOLFFA?
s objektivitou tu maju problem viacery ;-)
22. 1. 2010 22:04
Re: JAK N....T WOLFFA?
Keď ja tú Škodu tak zbožňujem... >:-[]
22. 1. 2010 22:26
Re: JAK N....T WOLFFA?
ty vies najlepsie co ta dostane do varu >:D a teraz vazne, kazdy sa snazi prezentovat svoj nazor (pripadne auto) ako to najlepsie. Problemom je snad iba to, ze niekedy to nema mieru a voci komentarom inych, resp. "vytiahnuti" nejakeho vseobecneho faktu to nevedia rozdychat.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
22. 1. 2010 16:32
Re: JAK N....T WOLFFA?
Ono je to těžké, každý má rád to svoje, které mu dobře slouží a bude ho obhajovat. Wolff má Bravo, které mu perfektně vyhovuje svým zaměřením a svým zrpacováním, tak ho obhajuje, je to jednoduché. Někomu takhle vyhovuje a slouží Focus, někomu Megane, někomu Ceed.
Problém nastává ve chvíli, když někdo haní to jeho. Proti tomu se ohradí všichni ti spokojení.

Já osobně mám s Bravem už skoro 2 leté zkušenosti, absolutně mi vyhovuje, netrápí mě, že se nedělá v kombíku, protože jsem chtěl pouze hatchback, jeho interiér je výborně zpracovaný, materiály odpovídající. Nemám s ním za ty dva roky snad ani jeden problém. Při koupi jsem se rozhodoval samozřejmě mezi dalšími jako Focus, Megane, Ceed, atd, upřímně, všechna ta auta si byla hrozně podobná, výbavou, dá se říct i cenou, použitými materiály, atd. Ten rozdíl, který u mě rozhodl ve prospěch Brava byl ten, že jeho interiér mě, narozdíl od Focusu, Ceeda a vlastně i Megana, pohladil po duši, cítil jsem se v něm velice útulně. Podobně s exteriérem, Bravo mě pokaždé i po dvou letech vítá nádhernými tvary, které mě nenechávají chladným. Pro mě nebyl ten hlavní rozdíl ani v image, že Focus se dělá v kombíku a taky v ST, pro mě bylo nejdůležitější, že Bravo naprosto splňovalo to, co jsem očekával...v tom to myslím je... :yes:
22. 1. 2010 18:34
Re: JAK N....T WOLFFA?
Tak nějak, kdekdo má rád svoje auto, ale wolff má alespoň dost upřímnosti na to, aby jasně napsal čím jezdí a proč má tu káru rád.

Jiní jsou zaujatí stejně nebo víc, ale čím jezdí, to neprozradí...

Jo a mimochodem naprostý souhlas s tím názorem na interiér i vnější design Brava :yes:
Avatar - DRBNUTY
22. 1. 2010 19:26
Re: JAK N....T WOLFFA?
Presne tak, najvacsi mudrlanti a vyryvaci tu ani nezverejnia ake maju auto.Wolff ma aspon tolko kuraze, ze o sebe prezradi ake ma auto a dokonca tu mal jeden cas aj fotky svojej osoby.To o najvacsich anonymnych mudrlantoch ani nevieme kolko maju rokov.
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 23:02
Re: JAK N....T WOLFFA?
to je ich spolocny znak ;-)
Ziadne meno, vek, mesto, auto....proste nic! Holy, uplne holy profil. A vsimni si, ze ti co najviac pritakavaju a davaju zdvihnnute palce GTI-mu maju vzdy uplne holy profil ;-)
22. 1. 2010 21:43
Re: JAK N....T WOLFFA?
Každý podľa seba, niekto rád to, niekto zase iné. ;-)
No wolffove reakcie sú niekedy nepatričné, proste fanúšik, ktorý nemá rád, keď na jeho miláčikovi niekto vidí chyby. Ale napísať vlastný názor a skúsenosť, pokiaľ viem, nie je trestné. Aspoň nie som si vedomý, že by som tvrdil niečo bez podkladu.
:-)
jazdím dvomi autami, Scenic II a Forman. Tiež majú plno kritikov aj plno zástancov. Napriek tomu necítim potrebu sa do kritikov za ichnázor obúvať. Som divný? :-)
22. 1. 2010 22:06
Re: JAK N....T WOLFFA?
Jsi čudný ako ťava
22. 1. 2010 22:19
Re: JAK N....T WOLFFA?
Že by to bolo témou? Mimochodom, čo je na ťave čudné? >:D
22. 1. 2010 23:15
Re: JAK N....T WOLFFA?
Hrby... kopčeky na chrbátě ;-)
23. 1. 2010 16:10
Re: JAK N....T WOLFFA?
Mne pripadajú celkom normálne... >:D
22. 1. 2010 21:44
Re: JAK N....T WOLFFA?
Dobre vystihnuté. :yes:
22. 1. 2010 16:07
Re: JAK N....T WOLFFA?
Opět se nám tu vybrečel, utřel nudli, sbalil sáňky a šel se proběhnout po venku. ;-)
22. 1. 2010 19:32
Re: JAK N....T WOLFFA?
Za to ty jsi zplodil hlubokou myšlenku.
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 20:12
Re: JAK N....T WOLFFA?
tu totalnu blbost hladaj chlapce u seba, ty lizac GTI-ho za*dku bez vlastneho nazoru! :no: :no: :no:
22. 1. 2010 21:50
Re: JAK N....T WOLFFA?
že ti klávesnica neškrípe...
22. 1. 2010 22:29
.... má smysl....?
.... se tady hádat s lidma, kteří v Bravu ujeli 20km a protože jsou zvyklí na jiné auto (Škodovku, Renaulta, cokoliv....) tak se jim to blbě řídilo...??

Mám to auto rok a půl a do sloupku řízení jsem se nikdy nepraštil, ovládání na volantu nikdy omylem nezmáčkl, klimu umím nastavit úplně v klídku a vůbec to neřeším.... Holt to není můj první Fiat tak vím co a jak....

To auto má spoustu chyb (chtěl bych lepší sedačky, víc místa vzadu, odkládací prostor na 1,5l pet atd. atd.), ale pořád má svoje místo na slunci a jeho majitele nemusíte litovat.... fakt
;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 23:04
Re: .... má smysl....?
:yes:
23. 1. 2010 20:53
Re: .... má smysl....?
Isteže to zmysel nemá, totiž nikoho nenútim uznávať iné autá, pretože mne sa Bravo nepáči. Sorry, že som napísal svoj názor a postrehy. Prd záleží na tom, či na Brave prejdem 20 km alebo sto, vyskúšal som už X áut, s ktorými som po nasadnutí podobné problémy nemal. Isteže by som sa za Bravo nehneval, na všetko sa dá časom zvyknúť, ale prvý dojem robí veľa. A zrovna u Brava ten osobný kontakt najlepší nebol, tak mi nie je jasné, prečo by som mal chváliť, čo mi nesadlo. ;-)
23. 1. 2010 23:28
Re: .... má smysl....?
nikdo po tobě nechce aby jsi to auto vynášel do nebes, nicméně není fér v tom sedět 10 minut a vynášet kategorické soudy.... Například opravdu nechápu, jak se ti mohlo podařit omylem zmáčknout tlačítko ovládání rádia na volantu, protože ta tlačítka jsou zapuštěná, takže pokud nechceš, nemáš moc šanci je mimochodem zmáčknout.... Já měřím 192 cm a se sloupkem volantu nemám nejmenší problém, že by to bylo tím že jsem si to pořádně seřídil? S klimou taky žádný problém (navíc Bravo má tlačítka distribuce vzduchu logicky seřazena vertikálně takže to horní znamená ofuk skla, prostřední těla atd.), třeba Oktávka je má vodorovně, takže je to podle mě méně přehledné.... A taky bych Bravo doporučel vyzkoušet s nějakým 1.4T, to člověku to auto představí v trochu jiném světle....

Jinak mě třeba u VW vadí rozsvěcení světel tím jejich kolečkem na přístrojovce, zapínání mlhovek taháním za to kolečko atp. Ale nepíšu o tom všude jako o "nelogickém řešení", protože je spíš problém ve mě, že na to nejsem zvyklý.... takže tak.... PEACE ;-)
24. 1. 2010 15:26
Re: .... má smysl....?
U VW mi vadí viacero vecí, pri kúpe auta by som o ňom uvažoval s menšou pravdepodobosťou ako o Fiate...
Že nepíšeš o riešeniach VW ako o nelogických riešeniach je tvoja vec, a tiež ti to nevyčítam. Podľa tvojho spôsobu je problém vždy v človeku, ak mu niečo nesadne, len si na to treba zvyknúť - ale uznaj, že je to blbosť, ťažko by sa potom dalo hodnotiť, čo je lepšie a čo horie. Verdikt by vždy znel - je to iba iné, zvykni si. Volovina, nie?

Inak VW predostierať nemusíš, nie som jeho fanúšikom. A o Fiate Bravo píšem pod článkom k Fiatu Bravo, nie kdekoľvek naprieč diskusiami, ako to robia odporcovia Škody alebo VW...
;-)

Bravo má pre mňa nedostatky, po ktorých ma k druhému usadnutiu neláka - sú to drobnosti, ale drobnosti, na ktoré som pri iných autách nenarazil. Takže súdy nad interiérom vynášať môžem a budem, či sa to niekomu páči alebo nie, proste taký obraz o ňom mám. Krása nie je všetko, dizajn interiéru je skutočne top, uberá mu to podľa môjho názoru na funkčnosti, čo je škoda.
Že sa mi to auto zvonka v reáli nepáči, je subjektívna vec, ale proste nepáči. Na fotkách ma ohúrilo, v reáli sklamalo. Stáva sa.
;-)