Ekonomika
auto hezke ale stale drahe, za motor 1,4, jen dva pytle a klimacku 280 koliku, mno, sluselo by tomu jeste 15-20 dolu, nevadi, pockame par mesicu a bude to tam kde to ma byt....
Tak se podívej, co má (resp. nemá) Mégane za stejnou cenu. Renault vede jen na ty airbagy, jinak je Bravo v základu nesrovnatelně líp vybavený :yes:
Čo tým myslíš "nesrovnatelně"? Čo tak výrazného ponúka Bravo navrch?
žeby tak nepodstatná vec ako moderné T-jety?? či Multijet III generácie s výkonom 165cv... je však aj pre mna záhadou prečo malo v základe stilo 1.4 s výkonom 70kw a Bravo 66kw....tá 1,2 16 v 80cv vypadla dávno s ponuky už u Stila a dokonca ani do Punta sa nedáva..ostala v Lancii Y..
Písem vyssie - vacsí odstup od základného T-Jetu.
Fiat zlevňuje dobře, ale zlevňuje málo. Megan má v základu 1.6 a na první pohled porovnatelnou výbavu, takže v základních cenových hladinách nevidím důvod pro Bravo.
Běž se svést, zvedni kapoty a podívej se ze spodu. Nevidím důvod pro Megane.
Lepší interiér, minimálně stejná jízda, lepší základní motor, lepší cena. K tomu samozřejmě varianta kombi...
Presne. Novsí dátum, vacsí objem a výkon motora v základe, vyssie az po motory 2,0T, kvalitnejsí interiér (plasty a áno, i vypracovanie), siroká paleta karosárskych verzií, ... niet co riesit, tu Bravo prehráva dost jednoznacne.
Až teda na to, že 2,0 Tce se k Meganu dodává jen k třídvrřovce a kombi, stejně tak 2,0 dCi. Každopádně ale nárust cen vyšších výbav není tak drastický :yes:
Iste, 184 kW v kombíku nadostanes. Ale na to ani nie je urcený, tam tých 132 kW bohate stací. Na rozdiel od Brava vsak má jednak to kombi a jednak dvolitrový turbobenzín.
A bezný clovek beztak odíde spokojný s 1,4 TCe.
A bezný clovek beztak odíde spokojný s 1,4 TCe.
2.0TCe vzal čert, v nižší střední je to okrajová motorizace...
Iste. Ale ako omiela GTI dookola pri Golfe a spol. je to o imidzi, ktorý vytvára aj vedomie mozného.
Při tom nemasném neslaném projevu a vysoké spotřebě 2,0tce v megane okrajovou motorizací zůstane, s čertem souhlas. 😄
Ale obecně to o okrajové motorizaci oturbeného motoru kolem dvou litrů neplatí od dob, co strčili 1,8T do lidové oktavie, výkonné jednaosmičky a dvoulitry v nižší střední získaly a budou získávat na významu a prodejích. Auta nižší střední se zvětšují a díky novým technologiím použitým na podvozcích jsou jízdním projevem schopna konkurovat střední třídě, takže obvzvláště v ekonomicky horších časech, které nás čekají, bude zřejmý příklon k našláplejším motorizacím nižší střední na úkor dražších modelů střední třídy. Motory o výkonech od 150 do cca 200 koní si v příštích letech urvou z koláče prodejů významný kus. 😉
Ale obecně to o okrajové motorizaci oturbeného motoru kolem dvou litrů neplatí od dob, co strčili 1,8T do lidové oktavie, výkonné jednaosmičky a dvoulitry v nižší střední získaly a budou získávat na významu a prodejích. Auta nižší střední se zvětšují a díky novým technologiím použitým na podvozcích jsou jízdním projevem schopna konkurovat střední třídě, takže obvzvláště v ekonomicky horších časech, které nás čekají, bude zřejmý příklon k našláplejším motorizacím nižší střední na úkor dražších modelů střední třídy. Motory o výkonech od 150 do cca 200 koní si v příštích letech urvou z koláče prodejů významný kus. 😉
U Octavie to mělo i další důvody: ostatní benzínové motorizace nestály za moc a Škodě chyběl rodinný vůz ve střední třídě. Poté, co se objevilo turbo 1.4 (VW, Fiat a Renault) nebo 1.6 (Ford, PSA) a přišel Superb v liftu a kombíku si myslím, že těžiště prodejů v nižší střední bude v menších turbomotorech. A ještě víc to platí pro Renault, který má oba modely pozicované níž, než Škoda.
v čom má Bravo nekvalitnejší interiér, plasty či dokonca vypracovanie...??? Ani v nemeckých médiach, značne voči talianom kritickým som sa nikde o nekvalite dielenského spracovania Brava nedočítal, skôr naopak, to isté sa týka jazdných vlastností, čo sa napríklad o Megane povedat nedá..A ked si kupuješ auto, kupuješ vždy všetky karosárske verzie?? to ti nestačí jedna? 😉
>😁
Já Renolty tedy moc nemusím, ale uznat kvality podvozku Meganu, musí snad i ten největší bambula. Megan má velmi blízko k Focusu, což Bravo...ani omylem. 😉
Já Renolty tedy moc nemusím, ale uznat kvality podvozku Meganu, musí snad i ten největší bambula. Megan má velmi blízko k Focusu, což Bravo...ani omylem. 😉
Ok, potrebujem kombík, tak si kúpim Bravo, však to stačí...
Nie si trošku na hlavu?
Voči Meganu je Bravo uskackané, filtrovanie nerovností má podstatne slabšie a je o dosť tvrdšie a menej pohodlné.
Nie si trošku na hlavu?
Voči Meganu je Bravo uskackané, filtrovanie nerovností má podstatne slabšie a je o dosť tvrdšie a menej pohodlné.
nie potrebuješ kombík tak si nekúpiš Bravo... a inak bol tam smajlík...myslel som, že je to slušná diskusia, ale asi nie..neviem prečo vždy diskusia po talianskymi značkami priťahuje ako červenbé sukno ludí, ktorí tieto autá od prirodzenia nemusia a urážajú tu druhých? niekomu možno vyhovuje tvrdší podvozok, niekomu komfortnejší..najsmiešnejšie je, že Stilo bolo tolko kritizované práve kôli mäkšiemu naladeniu a Bravo teraz naopak..ono mi to tu pripadá, že kto chce psa byt palicu si najde..😃)
Kto chce, urazí sa na hocičo. Kto má za ušami, diskutuje. Ale zdá sa, že na to tu niekto ešte len musí dorásť. 😉
Inak o tom to je - chceš kombi, nekúpiš Bravo. Prúser. Keby bolo Bravo v kombíku, kúpil by si ho. Ale smola, zarobí na tebe konkurencia a Fiat utrie hubu. Však sa tu o tom celý čas bavíme. Zdá sa, že tou poznámkou "o hlave" som sa celkom trafil. Mal by si si ujasniť pojmy a dojmy.
Za čo bolo Stilo kritizované neviem, ale celkovo Fiaty zrovna neexcelujú podvozkami, tvrdosť či mäkkosť nie je jediná relevantná vlastnosť. Jazdil som nejakú dobu s Mareou Weekend a u nej bol deficit voči Xsare v kombíku, v ktorej som tiež občas sedel, dosť výrazný.
Snažíš sa obhájiť neobhájiteľné, v porovnávacích testoch Bravo neobsádza horné priečky, hoci nazvať ho zlým by bola chyba. Ale konkurencia je proste lepšia.
Inak o tom to je - chceš kombi, nekúpiš Bravo. Prúser. Keby bolo Bravo v kombíku, kúpil by si ho. Ale smola, zarobí na tebe konkurencia a Fiat utrie hubu. Však sa tu o tom celý čas bavíme. Zdá sa, že tou poznámkou "o hlave" som sa celkom trafil. Mal by si si ujasniť pojmy a dojmy.
Za čo bolo Stilo kritizované neviem, ale celkovo Fiaty zrovna neexcelujú podvozkami, tvrdosť či mäkkosť nie je jediná relevantná vlastnosť. Jazdil som nejakú dobu s Mareou Weekend a u nej bol deficit voči Xsare v kombíku, v ktorej som tiež občas sedel, dosť výrazný.
Snažíš sa obhájiť neobhájiteľné, v porovnávacích testoch Bravo neobsádza horné priečky, hoci nazvať ho zlým by bola chyba. Ale konkurencia je proste lepšia.
možno tolko neprispievam, ale chodím sem každý den a názory diskutujúcih dobre poznám, ako aj ich príklon, k tej ktorej značke.... další tvoj subjektívny dojem je podvozok...všeobecná fráza, že fiaty neexcelujú podvozkami (pravdepodobne podla teba ani AR neexceluje v disciplíne podvozok). vpredu McPherson, vzadu tyč so skrutným stabilizátorom, to isté napríklad Megane či 308 či C4 v čom okrem rázvoru a nastavenia tvrdosti sa môžu nejako diametrálne líšit?? vynechám multilink vzadu u Focusu či Golfu..sú to jednoducho len minimálne rozdiely, ktoré bežný smrtelník samozrejme okrem teba ani nepostrehne...tie testy beriem s velkou rezervou, prečítaj si testy napríklad v talianskych médiach a tam to poradie je uplne iné ...
Máš ty vôbec vodičák? Alebo zo seba blbca robíš schválne? Zdá sa, že konštrukciu áut poznáš iba z časopisov...
😲
😲
a ty asi auta a hlavne podvozky konštruujes, kde ti chybaju argumenty sklzas do urazok, cim sa deklasujes sam a zaradujes do kategorie kam si zaradil mna.
mozno privitas spetnu vezbu aj od niekoho ineho: dnes si nejaky pichlavy. naco su take vety ako "si padnuty na hlavu?"?
a nepis mi nieco o urazani, mne to je sedemstopetsto, len ta mam za slusneho a rozumneho diskutera.
pekny WE vsetkym, v brave ci megane, C4 ci golfe 😊.
a nepis mi nieco o urazani, mne to je sedemstopetsto, len ta mam za slusneho a rozumneho diskutera.
pekny WE vsetkym, v brave ci megane, C4 ci golfe 😊.
Akcia a reakcia spolu trošku súvisia a ak niekto píše blbosti, prejaví sa to aj u mňa. Ale hrúbky ako od misiaka a podobných si odo mňa neprečítaš. 😉
zato ty tu pises same skvosty...niekto musi mat za kazdu cenu pravdu a iny nazor je samozrejme blbost. A este aj ten vychodnarsky dialekt ktory svedci o vsetkom. >😒]
Ne že by zpracování u Brava bylo nějak výrazně špatné, ale u Meganu je výrazně dobré.
pred takýmto "presvedčivým" argumentom sa musím sklonit...😄to isté môžem aj ja skonštatovat ale v opačnom, garde...ale nespravím to, lebo mi pripadajú kvalitatívne uplne rovnako ...
Emel má pravdu. Ked hodnotís Bravo a jeho interiér izolovane, nie je zlý. Problém je, ked vyskúsas iné vozy konkurencie, porovnás a zistís, ze ono sa to dá i lepsie. Presiel som vacsinu áut tejto triedy a mozem zodpovedne povedat, ze okrem Focusa a C4ky sú na tom interiérovo vsetci relevantní konkurenti lepsie, t.j. napr. 308, Megane, M3, Octavia, Golf a myslím, ze i nová Astra (tú som este nevidel, ale predpokladám to).
Ještě mi tak napadlo, proč bych měl mít půlku kastle z plastu, přes protivný Renaultí pískání a klikání, tachometr co mi kecá do řazení uškrcenou 1.6, dvouhmotový řemenice alternátoru, elektroniku Sagem, "VIVA FRANCE" apod. a znak na autě který rozhodně neprodává. Mám Bravo už dva roky a jsem spokojený. K čemu je mi zadní víceprvkové zavěšení když zpracování kabelových svazků a uchycení kde čeho je lagricový. Uvidíme co ty Kie, ceedy, dacie, renaulty budou dělat po 10 ti letech a ty dlouhodobý záruky jsou taky pěkně pofidérní, jj záruka 7 let ale ve finále máte po třetím roce záruku max. na motor a to ještě omezený kilometrama. Já jsem technik a vím jak mají věci vypadat. Kvalita hadry či plastu v interiéru není pro mě rozhodující, takže ty italský krámy mě vyhovujou.
Máte někdo představu nebo spíš zkušenost o kolik jsou prodejci ochotni z této ceníkové slevy ještě slevit?
Že ty by jsi raději ty koberečky ?
Záleží na mnoha faktorech. Pokud je to prodejce, co prodá za týden jedno auto, tak ti moc nesleví a spíš ti zadarmo přihodí voňavý stromek na zrcátko.
Osobně tipuji u většího prodejce možnou slevu v řádu jednotek procent (2-3😖. Ze základní ceny ti dolů už asi nikdo nepůjde. Leda že by měli skladovku, kterou nejsou schopni udat.
Kde se dají slušné slevy uhádat, je výbava navíc.
Osobně tipuji u většího prodejce možnou slevu v řádu jednotek procent (2-3😖. Ze základní ceny ti dolů už asi nikdo nepůjde. Leda že by měli skladovku, kterou nejsou schopni udat.
Kde se dají slušné slevy uhádat, je výbava navíc.
Celkom skvela cena, ked porovname Fabiu 1,4 s podobnou vybavou a klimou, tak je jasne, ze za podobnu cenu je Bravo jasna a skvela volba! :yes:
BRAVO FIAT! :yes:
BRAVO FIAT! :yes:
Proč se pod jakýmkoliv článkem musí objevit horda exotů, co začne okamžitě řešit to, jak ŠPATNÉ auto Bravo je?
Může mi to prosím někdo vysvětlit, neboť😒br />
Mne by nutilo sem napsat svůj názor (v tomto duchu) jen pokud bych😒br />
Byl majitelem Brava a nebyl sem s ním spokojený.
Nebyl majitelem Brava a chtěl bych ho, ale nemám na něj, protože pokud by mne zklamalo, tak bych se zaměřil jinam, případně bych záviděl těm, co by na něj měli a tak ho pomluvím...
Jinačí vysvětlení nemám, neboť nikdy bych si nedovolil napsat "objektivní" soud o autě, pokud bych neměl možnost se s ním důvěrně seznámit a nebo pokud by to byl typ auta, který neodpovídá mým požadavkům (tedy těžko kritizovat auto za to, že je hatback, když upřednostňuji kombi - to je stejné, jako říct, že Naomi je hnusná baba, protože není blondýnka)
Klaudie, ty máš nějaké trauma z Fiatu, že pok každým článkem o něm přijdeš a musíš za každou cenu sem napsat všechny svoje životní moudra? Napadlo tě někdy, že např. přes pár )ale opravdu jen pár) objektivních věcí co si sem napsal jsou všechny ostatní rize subjektivní?
Věříš, že zde na foru (a platí to i pro ostatní) někoho ještě zajímá tvůj pláč o tom, že bravo nemá kombi? Prostě nemá...
Hold.. pokud chce někdo kombíka musí jinam,, tak to je a jinak to není, ale nevidím důvod nad tím každý den plakat (kombi rozhodně není image maker). Mimoto nikoho nezajímá, že tě jako sedačka v Bravu tlačila a ovládání je pro tebe příliš nízko. Opravdu je to úplně irelevantní, protože je spousta lidí, kterým se Bravo líbí, klimatizaci tak jako já nastaví jednou za dobu co to auto mají na 22°C a pak už ani nehrabnou (mimochodem je krásně v dosahu, stejně tak jako audio, které má naprosto skvělé ovládní na volantu, případně je možné ovládat i hlasem)) a do schránky, která je snad ve třídě nejobjemnější dávají věci taky jednou za uherský rok a to ještě navigaci do dvířek, které tak daleko na dosah nejsou... A představ si, že jsou lidi, jako já, kteří sedačky v bravu, které mají považují za jedny z nejlepších a ten sloupek řízení (toto je jediná věc ve které máš pravdu, bohužel v tom Bravo enní samo a úplně stejný je např. u Focusu) je pro ně daleko přijatelnější než neustále tlačící středový sloupek u přístrojové desky.
Prostě se s tim už obecně smiřte, že pokud Bravo se netrefilo do vašeho osobního vkusu, tak prostě takové je, ale nemusíte to ventilovat obden. je to jen jedno auto z mnoha a vy máte příležitost si vybrat jiné pro Vás vhodnější. Třeba toho megana, zejména pokud ho (a´t už subjektivně a nebo objektivně z jakéhokoli důvodu) považujete za lepší volbu.
To jestli je Bravo pro Fiat přínosem a nebo ne nechte prosím na jiných. Ono..pak se tady ztrapňujete zejména z důvodů, že píšete o něčem o čem nemáte ani páru... a mnohem více by byly zajímavější příspěvky od uživatelů těch aut. A moc stížností na Bravo z těchto řad uživatelů neznám (takže to tak špatné nebude).
Může mi to prosím někdo vysvětlit, neboť😒br />
Mne by nutilo sem napsat svůj názor (v tomto duchu) jen pokud bych😒br />
Byl majitelem Brava a nebyl sem s ním spokojený.
Nebyl majitelem Brava a chtěl bych ho, ale nemám na něj, protože pokud by mne zklamalo, tak bych se zaměřil jinam, případně bych záviděl těm, co by na něj měli a tak ho pomluvím...
Jinačí vysvětlení nemám, neboť nikdy bych si nedovolil napsat "objektivní" soud o autě, pokud bych neměl možnost se s ním důvěrně seznámit a nebo pokud by to byl typ auta, který neodpovídá mým požadavkům (tedy těžko kritizovat auto za to, že je hatback, když upřednostňuji kombi - to je stejné, jako říct, že Naomi je hnusná baba, protože není blondýnka)
Klaudie, ty máš nějaké trauma z Fiatu, že pok každým článkem o něm přijdeš a musíš za každou cenu sem napsat všechny svoje životní moudra? Napadlo tě někdy, že např. přes pár )ale opravdu jen pár) objektivních věcí co si sem napsal jsou všechny ostatní rize subjektivní?
Věříš, že zde na foru (a platí to i pro ostatní) někoho ještě zajímá tvůj pláč o tom, že bravo nemá kombi? Prostě nemá...
Hold.. pokud chce někdo kombíka musí jinam,, tak to je a jinak to není, ale nevidím důvod nad tím každý den plakat (kombi rozhodně není image maker). Mimoto nikoho nezajímá, že tě jako sedačka v Bravu tlačila a ovládání je pro tebe příliš nízko. Opravdu je to úplně irelevantní, protože je spousta lidí, kterým se Bravo líbí, klimatizaci tak jako já nastaví jednou za dobu co to auto mají na 22°C a pak už ani nehrabnou (mimochodem je krásně v dosahu, stejně tak jako audio, které má naprosto skvělé ovládní na volantu, případně je možné ovládat i hlasem)) a do schránky, která je snad ve třídě nejobjemnější dávají věci taky jednou za uherský rok a to ještě navigaci do dvířek, které tak daleko na dosah nejsou... A představ si, že jsou lidi, jako já, kteří sedačky v bravu, které mají považují za jedny z nejlepších a ten sloupek řízení (toto je jediná věc ve které máš pravdu, bohužel v tom Bravo enní samo a úplně stejný je např. u Focusu) je pro ně daleko přijatelnější než neustále tlačící středový sloupek u přístrojové desky.
Prostě se s tim už obecně smiřte, že pokud Bravo se netrefilo do vašeho osobního vkusu, tak prostě takové je, ale nemusíte to ventilovat obden. je to jen jedno auto z mnoha a vy máte příležitost si vybrat jiné pro Vás vhodnější. Třeba toho megana, zejména pokud ho (a´t už subjektivně a nebo objektivně z jakéhokoli důvodu) považujete za lepší volbu.
To jestli je Bravo pro Fiat přínosem a nebo ne nechte prosím na jiných. Ono..pak se tady ztrapňujete zejména z důvodů, že píšete o něčem o čem nemáte ani páru... a mnohem více by byly zajímavější příspěvky od uživatelů těch aut. A moc stížností na Bravo z těchto řad uživatelů neznám (takže to tak špatné nebude).
Bravo! Taktiez suhlasim! :yes: :yes😒br />
"Oni" ...vstupuju aj do diskusii inych znaciek. Vsade je to to iste - zatracovanie, ponizovanie, vysmech!
Ano, ano...ja vam to oplatim pod Skodovkou...a Vase nazory su mi potom i tak ukradnute, mam vas (VW/Skoda pozitiv) vsetkych v hate-liste 😉
Pekny vikend!
"Oni" ...vstupuju aj do diskusii inych znaciek. Vsade je to to iste - zatracovanie, ponizovanie, vysmech!
Ano, ano...ja vam to oplatim pod Skodovkou...a Vase nazory su mi potom i tak ukradnute, mam vas (VW/Skoda pozitiv) vsetkych v hate-liste 😉
Pekny vikend!
Ty skús kázať o objektivite... >😁 Dávno som sa tak nezasmial. Ešte mi pripomeň, na čo vlastne tie diskusie pod článkami sú? Pochváliť a ahoj? Daj si mokrý uterák, chlapče, obávam sa, že na posadnutosť jednou značkou lieky nie sú...
V tej horlivosti si si ani nevšimol, že nekritizujem nijak bezhlavo, a najmä že nekritizujem všetky autá od Fiatu. Ale to je asi nepodstatné, že?
Nemusíš ma poučovať o ergonómii, ovládaní klímy ani ničom inom, vlastných skúseností, a z toho utvorených názorov mám dosť. Diskusia o Fiatoch je tu tak často ako články o Fiatoch, zdá sa ti to nelogické? A tak často, ako často sú tu články o konkurentoch a niekto náhodou Fiata spomenie a porovnáva... Ak sa ti Bravo páči, tak prosím, prajem ti veľa šťastných kilometrov. 😉
V tej horlivosti si si ani nevšimol, že nekritizujem nijak bezhlavo, a najmä že nekritizujem všetky autá od Fiatu. Ale to je asi nepodstatné, že?
Nemusíš ma poučovať o ergonómii, ovládaní klímy ani ničom inom, vlastných skúseností, a z toho utvorených názorov mám dosť. Diskusia o Fiatoch je tu tak často ako články o Fiatoch, zdá sa ti to nelogické? A tak často, ako často sú tu články o konkurentoch a niekto náhodou Fiata spomenie a porovnáva... Ak sa ti Bravo páči, tak prosím, prajem ti veľa šťastných kilometrov. 😉
Jednu věc na tobě nechápu. Proč pořád komentuješ ty bezduchý příspěvky idi*tů onanujících na logem VW...? Prostě je nech bejt a nevšímej si jich a hlavně se jim nikdy nesměj(!), protože cizímu neštěstí neni slušný se smát. Já jsem třeba už před víc, jak půl rokem přestal číst jakýkoliv příspěvky od GTIho a jeho oveček a jak je mi dobře 😉 Člověk se najednou nemusí rozčilovat nad lidskou blbostí a vklidu si přečtě jen článek a případně pár příspěvků v diskuzi od lidí, u kterejch už trochu ví, že jejich IQ je vyšší, než současný venkovní teploty. Osobně doporučuji to samé i tobě. Za 1. ti to dodá klid a za 2. je naštveš, protože jejich nejoblíbenější činností je provokovat svými názory a to samozřejmě jde jen tehdy, pokud je někdo bude číst.
myslím, že taliáni jsou lepší než frantíci.
Inu, na rozdíl od jiných tady v diskuzi na jeho dlouhý blábol nereagovat a pokud lze ani ho nečíst. Mně se to dneska povedlo. Mám pocit, že jsme alespoň pro jednou zvítězil nad totální blbostí.
Nedovolil by som si povedat, ze wolff je blbý. Formulovat svoje myslienky vie, je schopný napísat dlhsí súvislý clánok, ktorý má urcitú hlavu a patu (co nie kazdý tu dokáze 😉 ).
Problém je, ze akonáhle je vo vete Fiat, nedajboze Fiat Bravo, zahmlie sa mu zrak a vidí cervene a prestáva sa ovládat.
Mat rád vlastné auto je jedna vec, byt objektívny k nemu i vo vztahu k druhým konkurentom je vec druhá.
Problém je, ze akonáhle je vo vete Fiat, nedajboze Fiat Bravo, zahmlie sa mu zrak a vidí cervene a prestáva sa ovládat.
Mat rád vlastné auto je jedna vec, byt objektívny k nemu i vo vztahu k druhým konkurentom je vec druhá.
s objektivitou tu maju problem viacery 😉
Keď ja tú Škodu tak zbožňujem... >😒]
Ono je to těžké, každý má rád to svoje, které mu dobře slouží a bude ho obhajovat. Wolff má Bravo, které mu perfektně vyhovuje svým zaměřením a svým zrpacováním, tak ho obhajuje, je to jednoduché. Někomu takhle vyhovuje a slouží Focus, někomu Megane, někomu Ceed.
Problém nastává ve chvíli, když někdo haní to jeho. Proti tomu se ohradí všichni ti spokojení.
Já osobně mám s Bravem už skoro 2 leté zkušenosti, absolutně mi vyhovuje, netrápí mě, že se nedělá v kombíku, protože jsem chtěl pouze hatchback, jeho interiér je výborně zpracovaný, materiály odpovídající. Nemám s ním za ty dva roky snad ani jeden problém. Při koupi jsem se rozhodoval samozřejmě mezi dalšími jako Focus, Megane, Ceed, atd, upřímně, všechna ta auta si byla hrozně podobná, výbavou, dá se říct i cenou, použitými materiály, atd. Ten rozdíl, který u mě rozhodl ve prospěch Brava byl ten, že jeho interiér mě, narozdíl od Focusu, Ceeda a vlastně i Megana, pohladil po duši, cítil jsem se v něm velice útulně. Podobně s exteriérem, Bravo mě pokaždé i po dvou letech vítá nádhernými tvary, které mě nenechávají chladným. Pro mě nebyl ten hlavní rozdíl ani v image, že Focus se dělá v kombíku a taky v ST, pro mě bylo nejdůležitější, že Bravo naprosto splňovalo to, co jsem očekával...v tom to myslím je... :yes:
Problém nastává ve chvíli, když někdo haní to jeho. Proti tomu se ohradí všichni ti spokojení.
Já osobně mám s Bravem už skoro 2 leté zkušenosti, absolutně mi vyhovuje, netrápí mě, že se nedělá v kombíku, protože jsem chtěl pouze hatchback, jeho interiér je výborně zpracovaný, materiály odpovídající. Nemám s ním za ty dva roky snad ani jeden problém. Při koupi jsem se rozhodoval samozřejmě mezi dalšími jako Focus, Megane, Ceed, atd, upřímně, všechna ta auta si byla hrozně podobná, výbavou, dá se říct i cenou, použitými materiály, atd. Ten rozdíl, který u mě rozhodl ve prospěch Brava byl ten, že jeho interiér mě, narozdíl od Focusu, Ceeda a vlastně i Megana, pohladil po duši, cítil jsem se v něm velice útulně. Podobně s exteriérem, Bravo mě pokaždé i po dvou letech vítá nádhernými tvary, které mě nenechávají chladným. Pro mě nebyl ten hlavní rozdíl ani v image, že Focus se dělá v kombíku a taky v ST, pro mě bylo nejdůležitější, že Bravo naprosto splňovalo to, co jsem očekával...v tom to myslím je... :yes:
Tak nějak, kdekdo má rád svoje auto, ale wolff má alespoň dost upřímnosti na to, aby jasně napsal čím jezdí a proč má tu káru rád.
Jiní jsou zaujatí stejně nebo víc, ale čím jezdí, to neprozradí...
Jo a mimochodem naprostý souhlas s tím názorem na interiér i vnější design Brava :yes:
Jiní jsou zaujatí stejně nebo víc, ale čím jezdí, to neprozradí...
Jo a mimochodem naprostý souhlas s tím názorem na interiér i vnější design Brava :yes:
Presne tak, najvacsi mudrlanti a vyryvaci tu ani nezverejnia ake maju auto.Wolff ma aspon tolko kuraze, ze o sebe prezradi ake ma auto a dokonca tu mal jeden cas aj fotky svojej osoby.To o najvacsich anonymnych mudrlantoch ani nevieme kolko maju rokov.
Každý podľa seba, niekto rád to, niekto zase iné. 😉
No wolffove reakcie sú niekedy nepatričné, proste fanúšik, ktorý nemá rád, keď na jeho miláčikovi niekto vidí chyby. Ale napísať vlastný názor a skúsenosť, pokiaľ viem, nie je trestné. Aspoň nie som si vedomý, že by som tvrdil niečo bez podkladu.
😄
jazdím dvomi autami, Scenic II a Forman. Tiež majú plno kritikov aj plno zástancov. Napriek tomu necítim potrebu sa do kritikov za ichnázor obúvať. Som divný? 😄
No wolffove reakcie sú niekedy nepatričné, proste fanúšik, ktorý nemá rád, keď na jeho miláčikovi niekto vidí chyby. Ale napísať vlastný názor a skúsenosť, pokiaľ viem, nie je trestné. Aspoň nie som si vedomý, že by som tvrdil niečo bez podkladu.
😄
jazdím dvomi autami, Scenic II a Forman. Tiež majú plno kritikov aj plno zástancov. Napriek tomu necítim potrebu sa do kritikov za ichnázor obúvať. Som divný? 😄
Opět se nám tu vybrečel, utřel nudli, sbalil sáňky a šel se proběhnout po venku. 😉
.... se tady hádat s lidma, kteří v Bravu ujeli 20km a protože jsou zvyklí na jiné auto (Škodovku, Renaulta, cokoliv....) tak se jim to blbě řídilo...??
Mám to auto rok a půl a do sloupku řízení jsem se nikdy nepraštil, ovládání na volantu nikdy omylem nezmáčkl, klimu umím nastavit úplně v klídku a vůbec to neřeším.... Holt to není můj první Fiat tak vím co a jak....
To auto má spoustu chyb (chtěl bych lepší sedačky, víc místa vzadu, odkládací prostor na 1,5l pet atd. atd.), ale pořád má svoje místo na slunci a jeho majitele nemusíte litovat.... fakt
😉
Mám to auto rok a půl a do sloupku řízení jsem se nikdy nepraštil, ovládání na volantu nikdy omylem nezmáčkl, klimu umím nastavit úplně v klídku a vůbec to neřeším.... Holt to není můj první Fiat tak vím co a jak....
To auto má spoustu chyb (chtěl bych lepší sedačky, víc místa vzadu, odkládací prostor na 1,5l pet atd. atd.), ale pořád má svoje místo na slunci a jeho majitele nemusíte litovat.... fakt
😉
Isteže to zmysel nemá, totiž nikoho nenútim uznávať iné autá, pretože mne sa Bravo nepáči. Sorry, že som napísal svoj názor a postrehy. Prd záleží na tom, či na Brave prejdem 20 km alebo sto, vyskúšal som už X áut, s ktorými som po nasadnutí podobné problémy nemal. Isteže by som sa za Bravo nehneval, na všetko sa dá časom zvyknúť, ale prvý dojem robí veľa. A zrovna u Brava ten osobný kontakt najlepší nebol, tak mi nie je jasné, prečo by som mal chváliť, čo mi nesadlo. 😉
nikdo po tobě nechce aby jsi to auto vynášel do nebes, nicméně není fér v tom sedět 10 minut a vynášet kategorické soudy.... Například opravdu nechápu, jak se ti mohlo podařit omylem zmáčknout tlačítko ovládání rádia na volantu, protože ta tlačítka jsou zapuštěná, takže pokud nechceš, nemáš moc šanci je mimochodem zmáčknout.... Já měřím 192 cm a se sloupkem volantu nemám nejmenší problém, že by to bylo tím že jsem si to pořádně seřídil? S klimou taky žádný problém (navíc Bravo má tlačítka distribuce vzduchu logicky seřazena vertikálně takže to horní znamená ofuk skla, prostřední těla atd.), třeba Oktávka je má vodorovně, takže je to podle mě méně přehledné.... A taky bych Bravo doporučel vyzkoušet s nějakým 1.4T, to člověku to auto představí v trochu jiném světle....
Jinak mě třeba u VW vadí rozsvěcení světel tím jejich kolečkem na přístrojovce, zapínání mlhovek taháním za to kolečko atp. Ale nepíšu o tom všude jako o "nelogickém řešení", protože je spíš problém ve mě, že na to nejsem zvyklý.... takže tak.... PEACE 😉
Jinak mě třeba u VW vadí rozsvěcení světel tím jejich kolečkem na přístrojovce, zapínání mlhovek taháním za to kolečko atp. Ale nepíšu o tom všude jako o "nelogickém řešení", protože je spíš problém ve mě, že na to nejsem zvyklý.... takže tak.... PEACE 😉
U VW mi vadí viacero vecí, pri kúpe auta by som o ňom uvažoval s menšou pravdepodobosťou ako o Fiate...
Že nepíšeš o riešeniach VW ako o nelogických riešeniach je tvoja vec, a tiež ti to nevyčítam. Podľa tvojho spôsobu je problém vždy v človeku, ak mu niečo nesadne, len si na to treba zvyknúť - ale uznaj, že je to blbosť, ťažko by sa potom dalo hodnotiť, čo je lepšie a čo horie. Verdikt by vždy znel - je to iba iné, zvykni si. Volovina, nie?
Inak VW predostierať nemusíš, nie som jeho fanúšikom. A o Fiate Bravo píšem pod článkom k Fiatu Bravo, nie kdekoľvek naprieč diskusiami, ako to robia odporcovia Škody alebo VW...
😉
Bravo má pre mňa nedostatky, po ktorých ma k druhému usadnutiu neláka - sú to drobnosti, ale drobnosti, na ktoré som pri iných autách nenarazil. Takže súdy nad interiérom vynášať môžem a budem, či sa to niekomu páči alebo nie, proste taký obraz o ňom mám. Krása nie je všetko, dizajn interiéru je skutočne top, uberá mu to podľa môjho názoru na funkčnosti, čo je škoda.
Že sa mi to auto zvonka v reáli nepáči, je subjektívna vec, ale proste nepáči. Na fotkách ma ohúrilo, v reáli sklamalo. Stáva sa.
😉
Že nepíšeš o riešeniach VW ako o nelogických riešeniach je tvoja vec, a tiež ti to nevyčítam. Podľa tvojho spôsobu je problém vždy v človeku, ak mu niečo nesadne, len si na to treba zvyknúť - ale uznaj, že je to blbosť, ťažko by sa potom dalo hodnotiť, čo je lepšie a čo horie. Verdikt by vždy znel - je to iba iné, zvykni si. Volovina, nie?
Inak VW predostierať nemusíš, nie som jeho fanúšikom. A o Fiate Bravo píšem pod článkom k Fiatu Bravo, nie kdekoľvek naprieč diskusiami, ako to robia odporcovia Škody alebo VW...
😉
Bravo má pre mňa nedostatky, po ktorých ma k druhému usadnutiu neláka - sú to drobnosti, ale drobnosti, na ktoré som pri iných autách nenarazil. Takže súdy nad interiérom vynášať môžem a budem, či sa to niekomu páči alebo nie, proste taký obraz o ňom mám. Krása nie je všetko, dizajn interiéru je skutočne top, uberá mu to podľa môjho názoru na funkčnosti, čo je škoda.
Že sa mi to auto zvonka v reáli nepáči, je subjektívna vec, ale proste nepáči. Na fotkách ma ohúrilo, v reáli sklamalo. Stáva sa.
😉
Bravu by pomohla ďalšia verzia karosérie, kombík v tejto triede by nemal chýbať. Je to zvláštne, po štvorici Brav👋Brava/Marea/Marea Weekend prišla už dosť osekaná ponuka Stila, ktorá sa scvrkla na jedinú karosériu posledného modelu Bravo... ;-\
Základní 1.4 66kW není tak zlé, Octavia i Golf mají 59kW.
Kombík by pomohl, to je pravda... pokud by se ho podařilo udělat hezky.
Technicky to boli prakticky zhodné autá, viac karosárskych verzií, akurát každá mala svoje meno. A vlastné meno z auta nič viac ako je nespraví. 😉
S kombíkom 1.8 som nejakú chvíľu jazdil, mal 3 chyby - mizernú zadnú nápravu, keď som to v zákrute prehnal s rýchlosťou, vedela zadok parádne odstreliť do strany, palubku bledej karamelovej farby, ktorá sa nehorázne odrážala v čelnom skle, a nakoniec bola citeľná absencia klímy, na ktorej môj vtedajší šéf proste ušetril - vzhľadom na obrovské čelné sklo to bola v lete proste sauna.
Inak to bolo fajn auto, rozmerné, šlo za plynom jak bláznivé (podvozok bol o triedu slabší), a unikátom bol sklopný diel zadného nárazníka, čím sa vytvoril úplne rovný vstup do kufra.
Fiat mezi první a druhou generací Cromy ve střední třídě zastoupení neměl.
Čo mi vadí na interiéri? V prvom rade nastupovanie za volant - stĺpik riadenia má zospodu výrazne vystupujúci kryt z tvrdého plastu - nie je problém si oň spraviť na kolene modrinu. Niektoré ovládače sú umiestnené dosť nelogicky a treba sa k nim naťahovať. Ovládanie klímy a vetrania je hodne hlboko a jej nastavovanie dosť odpútava od riadenia. Polička pred spolujazdcom je utopená hlboko pod palubkou, dosiahnuť ju z miesta vodiča je dosť nepríjemný úkon. Sedadlá - stredná časť je dosť pevne napružená voči chrbtu, oprieš sa a ona uhne, mňa operadlo stále tlačilo, ak som sa nahol dopredu, matrac operadla šiel tak dva cm s mojim chrbtom - dosť nepríjemný pocit. Tiež som sa celkom nezžil s usporiadaním tlačidiel na volante, nie je tiež problém pri točení volantu mimovoľne niektoré stlačiť.
Auto pôsobí dynamicky na fotkách, v reáli ho vnímam ako ťažkopádnu hrču, to proste inak nebude, to je vec subjektívneho názoru.
Na poslednú otázku si odpovedz sám, tie dôvody sú tu v diskusii opísané dosť jasne, poprípade si ešte raz prečítaj prvý odstavec tohto príspevku.
Slová ako "kámo" alebo "blbosť" sa ti zdajú neslušné? Tak to ma mrzí, myslel som, že do tejto diskusie chodíme samí pohoďáci, ktorým tykanie a bežný slang neprekážajú. Snáď nechceš, aby som ti vykal? Na to si musíš nájsť inú diskusiu.
K tomu už sa nedá dodať nič...
Ale zaujímavé, že so mnou počítali škodováci, aj Renault... >😁 😉