Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Bravo: První cena 271.900,- Kč, s klimatizací od 279.900,- Kč

Diskuze (116)
Fiat snížil první cenu hatchbacku Bravo o 15 tisíc Kč. Základní cena se zážehovým proto klesla na 271.900,- Kč. Zlevnění se dočkaly také výbavy Dynamic a Emotion.

Na cenovou politiku některých značek, především Renaultu a Hyundai, reaguje také Fiat snížením první ceny modelu Bravo hluboko pod hranici 300 tisíc Kč. Konkrétně atmosférický motor 1,4 16v (66 kW) v základní výbavě nyní vyjde na 271.900,- Kč, což znamená snížení ceny o 13 tisíc Kč.

Výbava Active přitom v konfrontaci s dalšími modely nižší střední třídy nabízí slušný standard. Nechybí v ní elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná i vyhřívaná zpětná zrcátka, palubní počítač, dělená zadní sedadla, volant nastavitelný ve dvou osách a posilovač řízení. Standardem jsou naopak jen dva airbagy, za další se u Active musí připlácet. Základní provedení se nabízí i s nejslabším turbodieselem, který zlevnil o 8 tisíc Kč na 324.900,- Kč.

Lednovou novinkou je verze Active 1,4 16v s přívlastkem Plus. Za tímto označením se ukrývá klimatizace, kterou si Fiat cení na příplatek 8 tisíc Kč. Nejlevnější Bravo s manuální klimatizací tak nyní vyjde na 279.900,- Kč.

Další variantou v nabídce je výbava Dynamic. Ta zlevnila o 2 až 13 tisíc Kč, nejnižší je sleva na turbodiesely, naopak největšího snížení ceny se dočkal motor T-Jet. Proti Active jsou navíc kryty zrcátek v barvě karoserie, 16palcová kola místo 15palcových, přední mlhovky, rádio, manuální klimatizace, boční a hlavové airbagy. Tuto úroveň výbavy lze libovolně kombinovat se všemi motorizacemi určenými pro český trh.

Emotion přidává litá kola, automatickou klimatizaci, elektrické stahování zadních oken, přední loketní opěrku, zadní parkovací senzory, systém Blue&Me, tempomat a ESP. Příplatek za toto rozšíření výbavy je 51 tisíc Kč, proti loňským cenám Bravo Emotion ve všech provedeních zlevnilo o 2 tisíce Kč.

Alternativou k Emotion je o 21 tisíc Kč dražší verze Sport. Z nabídky zmizel starší turbodiesel 1,9 MultiJet (110 kW), jedinou variantou pro tuto výbavu tak zůstává 1,4 T-Jet o výkonu 110 kW. Proti Emotion jsou navíc 17palcová kola, sada spoilerů, hliníkové pedály a sportovní volant potažený kůží. Chybí naopak tempomat, elektrické stahování zadních oken a zadní parkovací senzory. Za tyto položky musí zájemci připlatit.

K zajímavým příplatkům patří navigace pro systém Blue&Me za 7.100,- Kč (dohromady s Blue&Me za 17.200,- Kč), kolenní airbag za 10.100,- Kč, vyhřívání předních sedadel za 4.100,- Kč nebo elektricky sklopná zpětná zrcátka za 3.100,- Kč.

Fiat Bravo - nové ceny benzinových motorů (leden 2010)
Motor1,4 16v1,4 T-Jet1,4 T-Jet1,6 MultiJet1,6 MultiJet
Převodovka6M6M (6MA)6M6M6M (6MA)
Zdvihový objem [cm3]13681368136815981598
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/550088/5000110/550077/400088/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]128/4500206/2500230/3000290/1500300/1500
Max. rychlost [km/h]179197 (197)212187195 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,59,6 (9,6)8,511,310,5 (10,5)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,76,7 (6,5)7,14,94,9 (4,6)
Cena Active [Kč]271.900,---324.900,--
Cena Active Plus [Kč]279.900,-----
Cena Dynamic [Kč]314.900,-354.900,--375.900,-395.900,-
Cena Emotion [Kč]-415.900,-436.900,--446.900,-
Cena Sport [Kč]--457.900,---

Příplatek za robotizovanou převodovku je 41 tisíc Kč.

Diskuze (116)
24. 1. 2010 15:26
Re: .... má smysl....?
U VW mi vadí viacero vecí, pri kúpe auta by som o ňom uvažoval s menšou pravdepodobosťou ako o Fiate...
Že nepíšeš o riešeniach VW ako o nelogických riešeniach je tvoja vec, a tiež ti to nevyčítam. Podľa tvojho spôsobu je problém vždy v človeku, ak mu niečo nesadne, len si na to treba zvyknúť - ale uznaj, že je to blbosť, ťažko by sa potom dalo hodnotiť, čo je lepšie a čo horie. Verdikt by vždy znel - je to iba iné, zvykni si. Volovina, nie?

Inak VW predostierať nemusíš, nie som jeho fanúšikom. A o Fiate Bravo píšem pod článkom k Fiatu Bravo, nie kdekoľvek naprieč diskusiami, ako to robia odporcovia Škody alebo VW...
;-)

Bravo má pre mňa nedostatky, po ktorých ma k druhému usadnutiu neláka - sú to drobnosti, ale drobnosti, na ktoré som pri iných autách nenarazil. Takže súdy nad interiérom vynášať môžem a budem, či sa to niekomu páči alebo nie, proste taký obraz o ňom mám. Krása nie je všetko, dizajn interiéru je skutočne top, uberá mu to podľa môjho názoru na funkčnosti, čo je škoda.
Že sa mi to auto zvonka v reáli nepáči, je subjektívna vec, ale proste nepáči. Na fotkách ma ohúrilo, v reáli sklamalo. Stáva sa.
;-)
23. 1. 2010 23:28
Re: .... má smysl....?
nikdo po tobě nechce aby jsi to auto vynášel do nebes, nicméně není fér v tom sedět 10 minut a vynášet kategorické soudy.... Například opravdu nechápu, jak se ti mohlo podařit omylem zmáčknout tlačítko ovládání rádia na volantu, protože ta tlačítka jsou zapuštěná, takže pokud nechceš, nemáš moc šanci je mimochodem zmáčknout.... Já měřím 192 cm a se sloupkem volantu nemám nejmenší problém, že by to bylo tím že jsem si to pořádně seřídil? S klimou taky žádný problém (navíc Bravo má tlačítka distribuce vzduchu logicky seřazena vertikálně takže to horní znamená ofuk skla, prostřední těla atd.), třeba Oktávka je má vodorovně, takže je to podle mě méně přehledné.... A taky bych Bravo doporučel vyzkoušet s nějakým 1.4T, to člověku to auto představí v trochu jiném světle....

Jinak mě třeba u VW vadí rozsvěcení světel tím jejich kolečkem na přístrojovce, zapínání mlhovek taháním za to kolečko atp. Ale nepíšu o tom všude jako o "nelogickém řešení", protože je spíš problém ve mě, že na to nejsem zvyklý.... takže tak.... PEACE ;-)
23. 1. 2010 20:53
Re: .... má smysl....?
Isteže to zmysel nemá, totiž nikoho nenútim uznávať iné autá, pretože mne sa Bravo nepáči. Sorry, že som napísal svoj názor a postrehy. Prd záleží na tom, či na Brave prejdem 20 km alebo sto, vyskúšal som už X áut, s ktorými som po nasadnutí podobné problémy nemal. Isteže by som sa za Bravo nehneval, na všetko sa dá časom zvyknúť, ale prvý dojem robí veľa. A zrovna u Brava ten osobný kontakt najlepší nebol, tak mi nie je jasné, prečo by som mal chváliť, čo mi nesadlo. ;-)
23. 1. 2010 20:47
Re: hezke
Nie, omylom som pridal príspevok pod svoj, takže som text prepísal na smajlík, aby to niekoho neplietlo... ;-)
23. 1. 2010 20:46
Re: Fiat Bravo
No že váhaš, evidentne s nemehlom ako som ja, fiaťáci nerátali...
Ale zaujímavé, že so mnou počítali škodováci, aj Renault... >:D ;-)