Diskuse

Fiat Freemont dostane 2,0 JTD Multijet, 3,6 V6 a pohon všech kol

15.2.2011

Fiat Freemont, který vychází z Dodge Journey, se představí v Ženevě. Prestiž přinese silný šestiválec, nízkou spotřebu dva naftové čtyřválce.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Righ

    Righ 15.02.2011  11:17

    A ted mi nekdo vysvetlete,

    proc se ty naftaky nebudou v Evrope davat i do Voyageru a Themy (zde samozrejme asi pouze v silnejsi verzi)...? A proc neflaknou do Themy i ctrykolku? Vzdyt nafta a 4x4, to dnes ve vyssich tridach tahne a kdyz uz to ma Fiat jednou k dispozici, byla by skoda toho nevyuzit.

    Za Freemont jinak davam Fiatu z principu palec, sice uz si jednou s nezaraditelnym crossoverem vylamal zuby, tohle by ale mohla byt jina pohadka. Precejenom designove je to nekde jinde. Uvidime, jak ho Fiat naceni a proti komu ho tak vlastne bude stavet. Nemusela by to byt v prapodivne (a mne dost vzdalene) tride crossek spatna volba. Kdyz nic jinyho, aspon se Fiat ve svym portfoliu opet prehoupne nad uroven nizsi stredni tridy.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.02.2011  11:37

      « Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

      Protože ve Voyageru a Jeepech budou motory 2,8 CRD od VM Motori.

      GrandVoyager váží poněkud více, než Journey.

      Taky proto motory VW 2,0 TDI, které byly v Journey ve Voyageru nebyly, že.

      300C nafta nikdy 4x4 nebyla, only benzíny 3,5 a 5,7 V8 u předchozí generace.
      Takže asi proto. 300C AWD bude, stejně jako Charger i v nové generaci s benzínovými motory.
      Navíc nebude podle všeho ani kombík, jako u minulé generace.

      • 00 Reagovat !

        foto kuko

        kuko 15.02.2011  13:28

        « Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

        2.8CRD je ale 6válec pokud se nepletu. A nabízet ve vyšší střední a pro velké MPV naftu až od 6válce je dost mimo.

        2.0JTD se 170k by naopak krásně zapadl jako startovací nafta - Espace má 175k, Sharan má 170k (a startuje dokonce na benzinové 1.4T se 150k), takže nevidím důvod, proč by to nestačilo pro Voyager.

        Podobně Thema - dvoulitrová nafta by byla ideální pro fleety, německá trojka jí taky nabízí. A zdaleka to není jen o tom, aby mohli nasadit cenovku "už od..."
        • 00 Reagovat !

          foto zlysoused

          zlysoused 15.02.2011  13:41

          « Re: Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

          Taky si myslím to 170k JTD by jak s Voyagerem, tak s Themou neměl problém. Kromě toho mají taliáni ještě 2,4JTD, proč ten tam nedají?
          • 00 Reagovat !

            foto gtv6

            gtv6 15.02.2011  15:01

            « Re: Re: Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

            2,4 jtd není euro5, skončil i v AR.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 16.02.2011  09:41

          « Re: Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

          Ne, 2,8 je 4 válec.

          jenže Shara je lehší, menčí a 7 lidí se do něj vejde jen za faktu, že máš trpaslíky :-) Narozdíl od GV

          Dvoulitr R4 v 300C je totální nesmysl.
          • 00 Reagovat !

            foto kuko

            kuko 16.02.2011  14:12

            « Re: Re: Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

            ok, tak 2.8 je R4. Ale stejně by se menší nafta jako základní motorizace hodila.

            Sharan je proti Voyageru menší? Já teda myslím, že minimálně a 7 lidí odveze v pohodě.

            Aktuální naftové R4 se dostávají na 220k, což ještě o generaci zpět byl vrchol pro 6válce. Takže bych to jako tragédii neviděl. Je spousta zemí na západě, kde jsou na větší objemy uvaleny likvidační daně, nemluvě o pojistkách. Netrvdím, že se mi to líbí, ale je to prostě realita.
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.02.2011  10:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

              Jo je menší, srovej si vější rozměry a hlavně vnitřní.
              Sharan je konkurencí tak pro to Journey, ne pro GV. To má v EU jedinýho konkurenta - Rencka GrandEspace.

              Ještě jde o točivý moment a zvuk motoru, charakter atd.
              R4 nafta jsou pořád chrochtavé traktory, V6ka CRD už je na tom o dost líp.

    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 15.02.2011  12:52

      « Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

      Dělá se vůbec ještě 300 4x4? Ten má 4Matic od Mercedesu. A nedělal se náhodou jen v Rakousku?
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2011  09:42

        « Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

        Bude se dělat, stejně jako Charger.
        AWD verze bude, s benzíny. A dělá se to už jen v Kanadě.
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 15.02.2011  16:49

      « Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

      a nemohl by mě někdo vysvětlit, proč když sou ty ameriky všechny předělaný na lancie, tak z tohohle je fiat? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2011  09:42

        « Re: Re: A ted mi nekdo vysvetlete,

        Protože 2 MPV u Lancie by asi byly mooc a Fiat by neměl nic
  • 00 Reagovat !

    foto euro89

    euro89 15.02.2011  11:25

    všechny ostatní?

    "S výjimkou benzinového motoru 3.6 V6 z rodiny Pentastar ze skupiny Chrysler jsou všechny ostatní motory vyvinuty a vyrobeny ve FPT – Fiat Powertrain Technologies."
    Můžete mi laskavně napsat ten předlouhý seznam všech ostatních motorů? >:D Já jsem se v článku dočetl pouze o jednom motoru od Fiatu - a to 2.0M-Jet ve dvou výkonových variantách.
  • 00 Reagovat !

    foto shamal

    shamal 15.02.2011  11:34

    Free as a mont

    V předchozí diskuzi tady padaly dotazy kdo na takovéhle auto čekal a jestli ho někdo chtěl. A já můžu říct, že já ano. Konečně velký Fiat, který si na nic nehraje, je hranatý praktický, může mít i mojí oblíbenou kombinaci benzínový V6, 4x4, automat. Odveze 7 lidí, utáhne velký vlek, má praktické detaily, je robustní a navíc nevypadá jako ocucaný bonbon. Nějak mi tohle auto sedne k Fiatu lépe než tak nějak nijaký Ulysse a poměrně podivná Croma. Vím, že to teď bude rouhání, ale kdyby Panda vyrostla musela by vypadat nějak takhle. Známý jezdil v USA s Journey a vcelku to auto chválil, jen říkal, že by potřebovaly dodělat detaily. Podle všeho je bude mít Freemont dodělané. Ještě, aby se ceny hodně podobaly těm v USA. Nicméně se mi maska Freemontu nelíbí a jistý internetový retušér jí udělal mnohem lépe. Viz: [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.02.2011  11:41

      « Re: Free as a mont

      Mam pro tebe tajný tip - pokud chceš 3,6 V6 4x4 a ušetřit tak 200 táců, kup si origoš Journey.
      Dostaneš naprosto to samý za poněkud jinou cenu, že.

      [odkaz]

      Motor je tam uvedený ještě starý, ale cena platí pro nový 3,6 . Cena vč. tovární záruky a kompletního přihlášení na český papíry.

      Při individuálním dovozu, když s vyřídíš papíry sám se jde dostat někam na 800 tis vč DPH a cla
    • 00 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 15.02.2011  11:45

      « Re: Free as a mont

      mam to obdobne, chci benzinove V6-V8, 4x4, automat a kombik, jsem hodne zvedavej na cenu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto h-onzyk

      h.onzyk 15.02.2011  18:53

      « Re: Free as a mont

      Ono kdo chce MPV a 4x4, tak moc na výběr nemá, Freemont, časem Alhambra/Sharan, Altea Freetrack a asi šlus, Mitsubishi Grandis není 4x4na ostatní MPV 4x4 jsou jen pro asijské trhy, Subaru Exiga se tuším taky nedováží do Evropy ...
    • 00 Reagovat !

      foto italio

      italio 16.02.2011  19:42

      « Re: Free as a mont

      Hned jak bude ten 4x4 s 3,6 V6, neváhám a jidu do showroomu objednávat. Auto, podle mých představ, no vlastně stejných, jaké máš ty:)
  • 00 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 15.02.2011  11:43

    Narozdíl od "nových" velkých Lancií

    se tenhle Fiat povedl a pokud to tradičně nezabijou cenou, tak zejména jako 4kolka by mohl mít úspěch.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.02.2011  11:49

      « Re: Narozdíl od "nových" velkých Lancií

      Podle mě to zabijou cenou a nulovou reklamou.

      A tím, že stávající delaři Fiatu o tom budou vědět kulajz - ten kdo prodává x let Pandu, Punto a Bravodostane najendou na showroom americkej Dodge :-)

      Přesně 3 věci, který neumožnili prodej většího počtu Chryslerů a Dodge v EU:
      Jen místo Fiatu to byli neochotní prodejci MB.
      • 00 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 15.02.2011  11:59

        « Re: Re: Narozdíl od "nových" velkých Lancií

        Souhlas. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 15.02.2011  11:59

    Socka v hadru

    ne klid - opravdu klid..... Ti zdatnější snad z následujících řádek pochopí a Ti méně zdatní ať klidně vyhodí peníze za soudní poplatky..........

    Tenhle "Fiat" se mi líbí. Líbí se mi hodně. Může to být koukatelné a asi i dobré rodinné auto. S mojí slabostí pro 4x4 a benzínové motory má u mne velké plus. Navíc se už designérům za Velkou louží asi už donesly zvěsti o tom, že interiér musí být trochu i ke koukání - za to vše díky jim i konzultantům z Torino a nezbývá než čekat, jaká cena přijde.
    A tady se dostávám k té Socce v hadru. Hrozně mi vadí - a snad se v případě Journeye spletu(asi ne), že v EU je auto chápáno jako majitelova dojná kráva, ze které ovšem dojí stát a výrobce, potažmo dealer. To, že v Journey jezdí ve Státech "nižší stav a spodní hranice střední třídy" a je tam nejen tento vůz chápán jako spotřební předmět, čemuž odpovídají i ceny - tak tady se přidá chladič na převodovku(někdy), jiná světla(o kolik víc asi stojí jejich výroba v PRCu?) a tady se to prodá za cenu přes mega - za což by ve Státech byl něco úplně jiného.......
    Skromně si tipnu, že základní cenovka tohoto kousku bude začínat kolem 750 tisíc a "špičková" verze(socka v benzínu ve státech) - "vytuněná" pohonem 4x4( za pár(dva) tisíce dolíků) tu bude létat kolem mega a výš..... No a ještě 20ky kola a můžeme se smažit okolo 1,200.....

    Já jen pro budoucí šťastné majitele(a to bez ironie), kteří budou s tím autem dělat parádu v luxusní čtvrti, aby je za vodou nezarazilo při výletě, že v "jejich" autě s podobnou výbavou, juchá parta "podvyživených" přístavních dělníků do doků s hambáčem XXXXL v každé ruce................
    • 00 Reagovat !

      foto Rysguf-

      Rysguf. 15.02.2011  12:06

      « Re: Socka v hadru

      No mozno budeme mat radost, zaklad v SR na CZK je okolo 560 000, nafta za 630 000 (aktualny Journey). A ako to sledujem, vsetci dnes davaju nizsie ceny pri novych modeloch, najma americke znacky. A FIAT ako taky tiez nepatri medzi tych co by boli drahz, resp. nedavali zaujimave zlavy...
      • 00 Reagovat !

        foto ozawasan

        ozawasan 15.02.2011  12:12

        « Re: Re: Socka v hadru

        včetně daně? Pokud ano, tak si nezbývá než přát, aby rozum vydržel i při uvedení Fiatu na náš trh..... je ve hvězdách, na kolik si Fiat bude "cenit" poevropštění......
    • 00 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 15.02.2011  12:11

      « Re: Socka v hadru

      Tak se bojím, že to zabijou cenou. Smysluplný základ bych viděl někde kolem 550t. Za 1,2M už je Touareg.
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru4ever

      Subaru4ever 15.02.2011  12:12

      « Re: Socka v hadru

      Sice máš pravdu, ale je tu veliké ALE. Pokud se tu solidně vybavený silný Sharan prodává za 1 milion, nemá Fiat sebemenší důvod nastavovat cenu níže než na 950.000 8-s

      Evropský trh s auty už je bohužel takový. Auta jsou tu drahá a levné alternativy k těm hodně drahým se hledají těžko. Přestože některé francouzské automobilky rozhýbaly v posledních letech vody zajímavým a žádaným bojem pomocí dumpingových cen, auta za cenu alespoň na oko podobnou těm americkým, tu nikdy mít nebudeme. Ať už je příčinou z největší části daňový systém a ekologické poplatky evropského eurošimla, jsou tu i mnohem vyšší nároky na mzdy a odbory. A nakonec nás dealeři ještě k tomu natáhnou, protože nemají proč nenatáhnout :-( ... lepší to nebude - ale můžeme si vybrat, jestli chceme tento systém, a nebo nějaký nový socialistický komunismus :no:

      A dokud bude větší část Evropy fungovat na principu, že mnohem důležitější než kvality auta je značka na kapotě, situace se také nezlepší 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 15.02.2011  12:48

      « Re: Socka v hadru

      Přístavní dělník juchá ve Focusu a Caliberu a Hyundai či Suzuki.

      Sis trochu spetl auta, v tomhle juchá mamina se 3dětma cestou ze školy do Walmartu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru4ever

        Subaru4ever 15.02.2011  12:50

        « Re: Re: Socka v hadru

        A když těch přístavních dělníků bude 7? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 16.02.2011  09:44

          « Re: Re: Re: Socka v hadru

          Tak pojedou 3 Focusy, Calibery atd.

          Popř. budou mít něco ve stylu letitýho Chevy či Buicku atd.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 15.02.2011  14:01

    MONTPÁKA

    Bazalkáři musí dojit krev, identita fiatu, komplet ten i v noci stopovatelnej genetickej kód je vniveč. Všechno, cos dosud na fiatech miloval, tu neokázalost, jasný designový, přehledný tah, jisté tržní zacílení, to umění designu, to novátorství (byť víceméně hostorické) všechno jde do háje.

    Umíš si představit, že se zejtra dozvíš, že Škoda vyjede se středním SUV s názvem... "Školeos"? Vždyť bys ji tu (právem) zatratil!

    Na co se to koukáme? Na tu nejstandardnější karoserii ze standardních amerických zatěžkaných designových škol. Auto nemá s fiatem vizuálně společného nic. Za sebe píši, že i když tu často vedeme na fiat šťouchavé vtípky, stále jsme jistě všichni toho fiata měli i kus ve svých srdcích. Fiat, to je... pětistovka, to je UNO, to je 128 coupé, 850 coupe a nyní? Neuvěřitelná prostituce, neakceptovatelná kooperace, nepřijatelný styl, nepřijatelná vizáž. Fiat už to dopracoval tak daleko, že tu chce bizona s vypáleným erbem na lebce a melírem, přihlásit na evropské dostihy za čtyřletého plnokrevníka.

    Nejen zklamání, nýbrž doslova šok roku :-!
    • 00 Reagovat !

      foto ozawasan

      ozawasan 15.02.2011  14:16

      « Re: MONTPÁKA

      je to nadechnutí? Je to poslední vzdech Fiatu v oblasti rodinných vozů? Nahlíženo na Fiat emotivní designérskou dikcí Tvého příspěvku - máš pravdu - jde do háje - v tom segmentu, kam se Journey(záměrně nepíšu smontuj si sám-freemont- ačkoliv doufám, že to není ani nová kvalitativní strategie Fiatu) řadí. Zbytek portofolia snad půjde svou cestou - a přiznejme, že v některých ohledech povedenou.
      Co se Journeye týče, tak jde o strategii přežití, kterou známe i z lidské říše. Ona(firma) si zavdá s více partnery a když se urodí, občas vznikne paskvil a občas něco životaschopného. Freemont nebude Ital. Možná podle techničáku. Bude to "amerika", buvol, chceš-li :yes: , přecejchovaná na dostihového koně, kterým nikdy nebude. Stejně tak si neukrojí v segmentu rodinných MPV u těch, kteří preferují lehkost a mnohem lehčí ruku designéra. Časem se ukáže zda to byl nádech nebo vzdech............apropo ta linie spodku přídě mi silně připomíná SAAB.
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 15.02.2011  14:24

        « Re: Re: MONTPÁKA

        Já tě nahoře samozřejmě četl, no zde se neshodneme, pro mne je to nepřijatélná cesta, cesta nepochopitelná o to více, že vlastně Fiat opouští Cromu, vždyť v ní vlastně ten potenciál italské crossky ukrytý je. Vím, je to shůdnější cesta, přilepit na příď odznáček, no.... já to vnímám velmi velmi kriticky.

        Kategorii vozidla samozřejmě chápu, na tohle v Evropě slyšíme, nikoliv však na předmětné karosářské řešení. Tohle prostě Fiat přehnal... No, jen si představ toho "školeose" :-)
        • 00 Reagovat !

          foto ozawasan

          ozawasan 15.02.2011  14:37

          « Re: Re: Re: MONTPÁKA

          no on už samotný Koleos je takový, jak to jen říct slušně.......no ...... Snad by ho škodovka zachránila nějakými upravami....... >:D . Ne vážně - to si představit ani nechci.
          Fiat zkrátka u větších aut tápe. Podle mně vcelku zbytečně experimentuje a při náznaku nezdaru trhá kormidlem. U malých aut jim to jde.
          V názoru ohledně "ameriky" alá Evropa se zcela jistě neshodneme, mám pro ameriky slabost a navíc to beru jako pokus přežít v tomhle segmentu, protože na MPV slyšíme jako evropané obecně. A pokud to FIATu pomůže přežít - ať to zkusí. Raketa to nebude, ale možná si drobet ukrojí - i když u nás asi moc ne..... spíše na Jihu - Esp, It, GR.
        • 00 Reagovat !

          foto Magistr

          Magistr 15.02.2011  14:42

          « Re: Re: Re: MONTPÁKA

          "Školeos" vs. Yeti vidím z hlediska designu tak 1:1
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 15.02.2011  14:50

            « Re: Re: Re: Re: MONTPÁKA

            >:D Na to opravdu v zájmu udržení slušné diskuze nebudu reagovat... ;-)

            P.S. Letíš šupem do ventilku.
            • 00 Reagovat !

              foto Magistr

              Magistr 15.02.2011  15:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: MONTPÁKA

              Posluž si.
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 15.02.2011  15:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: MONTPÁKA

                :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto R-class

              R-class 15.02.2011  16:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: MONTPÁKA

              A ty máš ještě v bloku místo? Já myslel že kapacitu zaplnily tvé "myšlenky" pod testem MONDEO vs. SUPERB vs. passat.
    • 00 Reagovat !

      foto Mr-Murphy-

      Mr.Murphy_ 15.02.2011  15:15

      « Re: MONTPÁKA

      nějak ti otrnulo..... včera jsi při čtení srovnávačky Passatu v pasáži o tvrdých, levných plastech tak zkoprněl, že jsi raději pochválil i Lancii, jak ses cítil opuštěný....

      A dnes už zase všechno při starým ;-)

      Jinak svůj názor na FM už jsem tady psal dříve a shrnul bych ho slovy "lepší než nic".... Vše se bude zásadně odvíjet od cenovky dotyčného vozu....
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 15.02.2011  15:31

        « Re: Re: MONTPÁKA

        To je na tom právě to nejhorší. Fandové rezignovali na to, co byl dosud fiat.
        • 00 Reagovat !

          foto Subaru4ever

          Subaru4ever 15.02.2011  15:48

          « Re: Re: Re: MONTPÁKA

          Jak však sám všude píšeš, množina plakátových fanoušků bývá kompletně disjunktní od množiny reálných kupců ;-)

          Já bych počkal na ceny a zhruba za rok/dva se k tématu vrátil a nad prodejními čísly to zhodnotil :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mr-Murphy

          Mr.Murphy 15.02.2011  16:49

          « Re: Re: Re: MONTPÁKA

          Fiat si fandy nikdy nezískával výrobou velkých krabic typu Voyager, Ulysse, 807 nebo cokoliv jiného.... Fandy si získával menšími, vtipnými vozy s vitálními motory. A ty dnes v nabídce pořád má.... Přece tenhle FM není nějaký přelomový model, který má automobilku poslat do dvoutunové ligy.... Je to jen okrajový model, nic víc, nic míň.... A jak jsem psal už minule - MPV typu Scenic/Touran přijde od Fiatu příští rok (made in EU).....
        • 00 Reagovat !

          foto R-class

          R-class 15.02.2011  16:51

          « Re: Re: Re: MONTPÁKA

          Jasně a španělský temperament, Auto emocion, sportovní naturel... to vše kompletně rezigující na Alhambře při přeznačkování volkswagenu ti nevadí...
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 15.02.2011  17:47

            « Re: Re: Re: Re: MONTPÁKA

            Čekám na omluvu, jinak spolu nemůžeme vést diskuzi.
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 15.02.2011  17:04

      « Re: MONTPÁKA

      Těším se,až vyjede Škoda Hero,Vivia a Viva >:-[] , to bude panečku událost...Když jsme u těch jmen a umění si představit.
      Můj šálek kávy tento vůz není,design ala Terminátor mi k Fiatu opravdu nesedí.Chápu,že aliance skýtá různé možnosti a o peníze jde až v prvním případě. Své zákazníky si jistě najde,jen co se týče jejich počtu jsem skeptik,nicméně nejsem marketér Fiatu.
    • 00 Reagovat !

      foto skejpa

      skejpa 16.02.2011  14:03

      « Re: MONTPÁKA

      Tak..

      1. Kdyby zitra vyjel Školeos, ty budeš první, kdo řekne, jak je to úžasně zacílené auto. Mimoto Češi by to zase nakupovali jako zběsilý ;-) . Dyť je to levný a opravěj ti to na každým rohu. Určitě to bude jezdit za 2 litry na sto... atp.

      2. Freemont ma pěknej design a jsem si jistej, že žádnýho zarytýho fiaťáka neurazí. (já nejsem "fiaťák" a tenhle model se mi docela líbí. Stejně jako fajnová julča.)

      3. Navážet se do Fiatu, že duplikuje modely jiných značek, které vlastní ? :-) Ale notak brute. Právě ty bys měl první sklopit zrak. Není tohle hlavní politika VW ?
      • 00 Reagovat !

        foto italio

        italio 16.02.2011  19:53

        « Re: Re: MONTPÁKA

        Bravo za příspěvek :yes: Už jsem se bál, že diskutéři, kteří mají nějaký přehled o věci vymřely. To,co se tady dovídám od některých "odborníků" zejména z řad vw(však víme kteří) mě opravdu rozesmívá
  • 00 Reagovat !

    foto Magistr

    Magistr 15.02.2011  14:17

    Pohodové auto...

    Řečeno po americku: je to OK.

    Největší dva problémy Dodge Journey a největší překážky jeho uplatnění v Evropě, tj. mizerný interiér a absence slušného dieselu pod kapotou jsou vyřešeny. Nový interiér vypadá (alespoň na fotkách) velmi dobře a 2.0 JTDm je špičkový motor, byť verzi se 140 koníky bych si do tak velkého auta opravdu nevybral.
    Navíc se Fiat zřejmě podílel i na naladění podvozku, takže i tady bude určitě všechno v pořádku, podvozky Fiat umí (skoro) stejně dobře jako motory.

    A že Freemont není původní italská konstrukce? No a co? Fiat Croma první generace vznikl společně se Saabem (a Lancií a Alfou, samozřejmě). Croma druhé generace měla základ z Vectry / Signum. Obě generace Ulysse měly techniku od PSA.
    Fiat chápe, že italský a obecně jihoevropský trh velkých aut je velmi omezený a že severně od Alp prostě velký podíl na trhu nezíská. Takže už dávno a celkem logicky využívá kooperace a synergie. Teď s Freemontem je to o to lepší, že se o zisk nebude muset s nikým dělit a auto už bylo skoro hotové.

    Zbývá jediná věc, a to nastavit rozumnou cenu. :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Krispos

      Krispos 15.02.2011  17:33

      « Re: Pohodové auto...

      a hlavně, Sergio, hlavně se nevysrat na MARKETING!!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 15.02.2011  17:32

    Co na to říkají...

    ... kritici koncernového rebadgingu (Audi-Seat etc...)? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto R-class

      R-class 15.02.2011  20:46

      « Re: Co na to říkají...

      Audi-seat je celkem v pohodě... To jsou alespoň obě "sportovnější" zančky. Ačkoliv Seat má být to s emocema...

      Ale duo Sharan x Alhambra spolu s Freemontem a Journeym si spolu v ničem nezadá...

      Kritici koncernu ale i GTI (s teorií zabitého ducha značky) jsou jaksi bez argumentů...
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2011  09:52

        « Re: Re: Co na to říkají...

        Duo Alhambra/Sahran na to hlavně nemá cenovokou, Journey stál mnohem méně i přes ofiko dovoz, o šedým vůbec nemluvě a narozdíl do koncernu v tom nejsou motory ze sekačky (zdravím 1,4ky).
  • 00 Reagovat !

    foto alfa-lover

    "-- skrytý --" 15.02.2011  22:49

    Motory

    Zdravím, u dieslových motorů, které jsou zde napsány, že mají být italské, tak bohužel (jsem velmi velký milovník italských a amerických aut a za boha nenávidím koncern) tak jsou to motory VW s ještě starou technologií PD, o které každý ví své. Je to pro mne zklamání. Ale z pohledu Fiatu je to úsporný krok, licence na motory je zaplacená, nemusí se předělávat motorový prostor a řešit, jak tam nainstalovat 2,0 JTD. Tohle auto je paskvil, původ v Americe, technika Benz, motory VW a znáček Fiat. Ať žije moderní doba, někdy jsme opravdu rád za starou dobrou Alfu 156 bez ničeho jen s ABS. Auto, které chytne a nepustí a ty mouchy co má, není to přeci VW, ale Alfa.
    • 00 Reagovat !

      foto Mr-Murphy-

      Mr.Murphy_ 16.02.2011  08:38

      « Re: Motory

      a na tohle jsi přišel kde.... to je IMHO naprostá kravina.... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.02.2011  09:50

      « Re: Motory

      VW motory měla první generace.
      Tahle už ne, pleteš si pojmy.

      No a z MB toho má to auto opravdu hodně.
      Je to platforma GS, společné dílo Mitsubishi, chrysleru a Daimleru, ano.
      Ale výrazně chryslerem upravená.

      Motory a převodovky vlastní. Takže ten MB je trošičku mimo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Volby ONLINE: Policie zatkla Sládka. Čechů odvolilo přes 40 procent, boj vrcholí

Volby ONLINE: Policie zatkla Sládka. Čechů odvolilo…

Volební místnosti po celém Česku se v sobotu úderem osmé hodiny znovu otevřely a Češi můžou o složení nové…

Polák v amoku bodal do zad lidi v obchodním centru: Jedna mrtvá, devět zraněných

Polák v amoku bodal do zad lidi v obchodním centru:…

Mladý muž (27) zranil v pátek deset lidí v nákupním centru ve městě Stalowa Wola na jihovýchodě Polska.…

 

iSport.cz

Zklamaný Honejsek po prohře v Pardubicích: Faulovali jsme jak žáčci

Zklamaný Honejsek po prohře v Pardubicích: Faulovali…

Vidíte ty záblesky šikovnosti, schopnost se nacpat pro gól. Drzost. Antonín Honejsek v sezoně odehrál 12 zápasů…

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň. Liberec má první výhru venku

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň.…

VIDEO | Páteční 15. kolo hokejové Tipsport extraligy pořadí na čele tabulky nezměnilo. Plzeň zůstala i přes…

 

Reflex.cz

Co pro vás chystáme na víkend a proč sledovat volby s Reflex.cz

Co pro vás chystáme na víkend a proč sledovat volby…

V sobotu ve 14:00 se zavřou volební místnosti. Už hodinu před tím začne náš on-line přenos z voleb s aktuálními…

Krásná a fotogenická modelka: Dýně se konečně vyhřívá na výsluní

Krásná a fotogenická modelka: Dýně se konečně…

Už jsme se s nimi skamarádili. Pár let nám to trvalo, ale nakonec jsme to zvládli. Náš vztah k dýním se stal…