Zatímco z evropských silnic už i nejlépe opečovávané Fiaty Uno mizí, v Brazílii se stále vyrábí. Pro modelový rok 2009 připravilo místní zastoupení Fiatu facelift.
no myslim,ze stare Uno logo vypadalo lepe nez toto.ten predek ten se vubec nepovedl.misto faceliftu tam meli radsi dat aspon jeden airbag :-! jinak ma to pekelnou svetlou vysku,meli by to zacit vozit k nam... >:-[]
Logo je evropská záležitost. Brazilské Uno (a všechny modely z něj odvozené) měly širší kapotu přes blatníky a špunt nádrže z druhé strany (čert ví proč). Takže tohle je evoluce toho brazilského Una, které vypadalo po prvním faceliftu trochu jinak než Logo (viz předek faceliftované dodávky Fiorino). Nástroje na výrobu Loga skončily v Polsku.
Jsem rád, že se Uno pořád vyrábí... i když nejhezčí byla původní MK1... ;-) sám mám v garáži upravenou MK1 Turbo i.e. a je to pro mě srdeční záležitost... UNO FOREVER :yes:
Téměř 20 let výroby v Evropě (1983-1995 v Itálii, 1995-2002 v Polsku), produkce i spoustu let poté pokračuje v Jižní Americe. Verze 3D HB, 5D HB, 3D kombi, 5D kombi, 2D kupé, 4D sedan, kabriolet, pick-up, dodávka. Navíc ostrá verze Turbo, automat Selecta, maloobjemové diesely... Škoda jen, že se výroby nedočkala verze 4x4, kterou suplovala menší Panda. V každém případě legendární auto, symbol osmdesátých (ale i devadesátých) let. Podle mě jednoznačně největší automobilová legenda! :yes: