Mě se líbí jak ten sedan tak i hatchback, jen se mi nelíbí jejich interier, je takovej lacinější, to už i Hyundai má od pohledu hodnotnější. Auta jsou to oboje jinak pěkný, jenže kdyby se psal tak rok 2009, teď už je to pozadu, designový styl to má podobný jako konkurenční modely, které se již nějakou chvíli vyrábí, byť jsou pořád pěkné.
Jo to máš pravdu. K interiéru jsem se kriticky vyjádřil už kdysi pod článkem o Viaggiu. Je prostě takovej... americkej. 8-s Ale karoserie sedanu je podle mě v pořádku. Každopádně si stejně myslím, že to pan účetní v Evropě prodávat nebude, tak je to jedno.
Americkej bych ani tak neřekl, amíci jdou v poslední době docela kupředu, co se designu týče, jak interiérů, tak exteriérů. A třeba u Chrysleru se začlo dělat harakiri s interiérem poté, co začal mít vliv Fiat :-) Tenhle interier je jak z Koreji z roku 2008, i současně dosluhující Bravo působí hodnotněji, ikdyž ve srovnání se současnou konkurencí je na něm zub času taky nemálo znát. A to přitom italové většinou uměli udělat pěkný auta jak zvenku, tak zevnitř.
No vida, docela pěkný hatchback, který by se určitě čapl i v Evropě. Proč už se zde tedy spolu s odvozeným sedanem dávno neprodává? Kdyby Fiat pro Evropu z tohoto auta odvodil i elegantní kombík a nasadil slušné ceny, úspěch je zaručen.
P.S. pro redakci: nějaké interiérové fotky by prosím nebyly?
co je něm "lacinýho"?
Je o ligu lepší než u Rapida... a přitom je auto levnějí a s lepším motorem.
Nevidím problém. Teda kromě toho, že to v Evropě nechtějí prodávat - ale uvidíme, jak to bude doopravdy. ;-)
Tak to by bylo neco, toto mit v Evrope. Fiat dnes sazi jen na petistovecky a Pandu. Ostatni modely, jako by vzal vitr. Uprimne, me se ten design hoodne libi a vubec bych se nestydel, kdyby mi tento Fiat rikal pane :yes:
Díky reputaci fiatu mimo Itálii, respektive Francii asi neočekávají, že by drtili nějaké jiné trhy a úspěšnost na Italském a Francouzském trhu je předurčena právě pětistovkám a pandám. Tohle na pohled odhaduji cca 4.4 metrové auto velikosti golfa by spotřebitelům těchto trhů nabídlo jen zvýšené náklady na provoz + klasický problém "kam s ním". Evropa je v současné době nezajímavý trh a fiat potřebuje peníze.
To je prave to, neocekavaji to... S timto vozem by mohli konecne opet ukousnout vetsi cast evropskeho kolace. Mimochodem, Fiat na tom neni zas tak spatne, kdyz v evrpoe prodava tolik, co Skoda...
Ohledne tve posledni vety, je to, s dovolenim, hovadina. Evropa je stale velice zajimavy trh, jedinou jeho nevyhodou vuci Cine je to, ze neroste, protoze uz je silne nasycen. Za pet let ale ocekavam konstantni rust prodeju novych vozu. Proc? No protoze auta pod rok 00 uz budou stara na denni provoz. A jak vime, od te doby to s kvalitou a vydrzi aut klesa dolu. Vetsina dnesnich aut je delana na tak pet let provozu, vic ne. Takze za pet let boom a pak rust. Jedinym hrebickem do rakve by mohl byt nedostatek ropy... :-)
a to je prodej aut dneska pro Fiat "přidruženou výrobou"... a jako skupina v pohodě vydělává.
I v době krize ...
Jen výroba motorů pro jiné značky je samostatný a výborný obchod. O licencích nemluvě... ;-)
Jistě máš pravdu, kvalita příspěvků zde v posledních měsících upadá, ale ten příklad s těmi čínskými městy opravdu nebyl z nejšťastnějších. Druhá věc je ale to, pod jakým časovým tlakem redaktoři ty zprávy píší, i když to by čtenáře asi nemuselo zajímat... :-!
To v žádným případě...pryč je progresivnost italských mistrů rýsovacího pera, tenhle hatch jednoznačně neuchvátí, spíš naopak.
V podobným provedení by se stal snad ještě větším designovým průšvihem než Stilo 5d, který bylo jen neskutečně unylý, tento model (ani nemá smysl si pamatovat jeho název) nemá nic společnýho s evropským vkusem a tradicí italskýho designu.
Od itala očekávám švih, nápad, jiskru, eleganci...nic z toho tu nenacházím.
no, bohužel je to taková skládačka z toho co zrovna Fiat má.... auto pro rozvojový trh.... a tos asi ještě neviděl interiér.... :*)
Pro Evropu by na tom pánové museli ještě dost zapracovat.....
toto ať Fiat prodává v Evropě. Je ale pravda, že Dodge Dart je o něco lepší( vzhledově). Punto a Bravo už stejně potřebují nástupce jako sůl. Tenhleten projekt bych určitě pro Evropu nepohřbíval. No, uvidíme, co Sergio udělá.
Pane bože !!!Co se děje u Fiatu??? Kde je doba, kdy naši otcové a dědové kupovali slavné 127,128,131,Uno......Dnes není co koupit v showromech Fiatu.Přijít k dealerům Fiatu je k breku-jen Panda a spousta variací na téma 500.A k tomu dva veterány Punto a Bravo.To je takový problém pustit Viaggio a tento hatchback do Evropy??? Nechápu!!!Už ať se proberou v Turíně a urychleně tyhle auta pustí na trh, už tak je pozdě!!!! :-(
Nevím, zda čtu dobře, ale udělat takové auta, aby se v Číně prodávalo 30-40tis. ročně? To by se prodávalo i u nás v Evropě. Problém ale asi bude bezpečnost pro Čínu a pro EU. Osobně 1,4multiair 88 kW a není co řešit. :-!:-!