Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Ottimo: Čínské Bravo s americkým rodokmenem

Na autosalonu v Šanghaji Fiat prezentuje nový kompaktní hatchback, který by mohl nahradit i evropské Bravo.
Zpět na článek
21. 11. 2013 14:40
21. 11. 2013 21:51
22. 11. 2013 09:48
22. 11. 2013 11:21
25. 11. 2013 12:50
21. 11. 2013 16:25
21. 11. 2013 17:00
21. 11. 2013 17:03
21. 11. 2013 20:49
22. 11. 2013 09:07
21. 11. 2013 16:44
21. 11. 2013 16:54
22. 11. 2013 00:11
21. 11. 2013 17:25
21. 11. 2013 19:41
22. 11. 2013 07:43
21. 11. 2013 18:12
21. 11. 2013 18:31
21. 11. 2013 18:43
21. 11. 2013 19:15
21. 11. 2013 20:42
21. 11. 2013 22:22
Avatar - euro89
21. 11. 2013 14:40
Design
Ta záď mi nějak k Fiatu nesedí. :-| Výchozí Viaggio je jednoznačně hezčí a doufám, že se sedan taky do Evropy dostane.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - PlumJelinek
21. 11. 2013 21:51
Re: Design
Mě se líbí jak ten sedan tak i hatchback, jen se mi nelíbí jejich interier, je takovej lacinější, to už i Hyundai má od pohledu hodnotnější. Auta jsou to oboje jinak pěkný, jenže kdyby se psal tak rok 2009, teď už je to pozadu, designový styl to má podobný jako konkurenční modely, které se již nějakou chvíli vyrábí, byť jsou pořád pěkné.
Avatar - euro89
22. 11. 2013 09:48
Re: Design
Jo to máš pravdu. K interiéru jsem se kriticky vyjádřil už kdysi pod článkem o Viaggiu. Je prostě takovej... americkej. 8-s Ale karoserie sedanu je podle mě v pořádku. Každopádně si stejně myslím, že to pan účetní v Evropě prodávat nebude, tak je to jedno.
Avatar - PlumJelinek
22. 11. 2013 11:21
Re: Design
Americkej bych ani tak neřekl, amíci jdou v poslední době docela kupředu, co se designu týče, jak interiérů, tak exteriérů. A třeba u Chrysleru se začlo dělat harakiri s interiérem poté, co začal mít vliv Fiat :-) Tenhle interier je jak z Koreji z roku 2008, i současně dosluhující Bravo působí hodnotněji, ikdyž ve srovnání se současnou konkurencí je na něm zub času taky nemálo znát. A to přitom italové většinou uměli udělat pěkný auta jak zvenku, tak zevnitř.
Avatar - del42sa
25. 11. 2013 12:50
Re: Design
ten interiér (a hlavně design palubky) je fakt příšerný, skoro jako z užitkového auta 8-s
21. 11. 2013 14:41
Proč už to Fiat dávno neprodává v Evropě?!
No vida, docela pěkný hatchback, který by se určitě čapl i v Evropě. Proč už se zde tedy spolu s odvozeným sedanem dávno neprodává? Kdyby Fiat pro Evropu z tohoto auta odvodil i elegantní kombík a nasadil slušné ceny, úspěch je zaručen.
P.S. pro redakci: nějaké interiérové fotky by prosím nebyly?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - euro89
21. 11. 2013 14:44
Re: Proč už to Fiat dávno neprodává v Evropě?!
Interiér bude nejspíš stejný jako u Viaggia. Najdi si článek o něm. Nebo o Dartu, protože od Darta se Viaggio v interiéru liší jen logem na volantu.
21. 11. 2013 20:40
Re: Proč už to Fiat dávno neprodává v Evropě?!
Arese, pre kristove rany, co nevies pouzivat comp?!
Tu mas link na ten lacny interier:
[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
25. 11. 2013 18:19
Re: Proč už to Fiat dávno neprodává v Evropě?!
co je něm "lacinýho"?
Je o ligu lepší než u Rapida... a přitom je auto levnějí a s lepším motorem.
Nevidím problém. Teda kromě toho, že to v Evropě nechtějí prodávat - ale uvidíme, jak to bude doopravdy.
;-)
Avatar - PTS
21. 11. 2013 16:25
Uchvacen
Tak to by bylo neco, toto mit v Evrope. Fiat dnes sazi jen na petistovecky a Pandu. Ostatni modely, jako by vzal vitr. Uprimne, me se ten design hoodne libi a vubec bych se nestydel, kdyby mi tento Fiat rikal pane :yes:
Rozbalit vlákno
5
21. 11. 2013 17:00
Re: Uchvacen
Díky reputaci fiatu mimo Itálii, respektive Francii asi neočekávají, že by drtili nějaké jiné trhy a úspěšnost na Italském a Francouzském trhu je předurčena právě pětistovkám a pandám. Tohle na pohled odhaduji cca 4.4 metrové auto velikosti golfa by spotřebitelům těchto trhů nabídlo jen zvýšené náklady na provoz + klasický problém "kam s ním". Evropa je v současné době nezajímavý trh a fiat potřebuje peníze.
21. 11. 2013 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PTS
21. 11. 2013 20:49
Re: Uchvacen
To je prave to, neocekavaji to... S timto vozem by mohli konecne opet ukousnout vetsi cast evropskeho kolace. Mimochodem, Fiat na tom neni zas tak spatne, kdyz v evrpoe prodava tolik, co Skoda...

Ohledne tve posledni vety, je to, s dovolenim, hovadina. Evropa je stale velice zajimavy trh, jedinou jeho nevyhodou vuci Cine je to, ze neroste, protoze uz je silne nasycen. Za pet let ale ocekavam konstantni rust prodeju novych vozu. Proc? No protoze auta pod rok 00 uz budou stara na denni provoz. A jak vime, od te doby to s kvalitou a vydrzi aut klesa dolu. Vetsina dnesnich aut je delana na tak pet let provozu, vic ne. Takze za pet let boom a pak rust. Jedinym hrebickem do rakve by mohl byt nedostatek ropy... :-)

Ted jsem zvedav, co mi tu na to napisete ;-)
22. 11. 2013 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 11. 2013 18:21
Re: Uchvacen
a to je prodej aut dneska pro Fiat "přidruženou výrobou"... a jako skupina v pohodě vydělává.
I v době krize ...
Jen výroba motorů pro jiné značky je samostatný a výborný obchod. O licencích nemluvě...
;-)
Avatar - sendador
21. 11. 2013 16:44
moc pekny
skoda, ze se ho v Evrope asi nedockame :-(
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2013 16:54
Re: moc pekny
Třeba se Fiat vzpamatuje a bude to prodávat i v Evropě. Rozhodně by to bylo lepší, než se zde spoléhat jen na Pandu a x-tou verzi Pětistovky! :-!
Avatar - Jaros71
22. 11. 2013 00:11
Re: moc pekny
:yes:
Nové Bravo by to v EU chtělo..!
A nejlépe i s kombíkem.. ;-)
Až na interier se toto auto celkem povedlo.
21. 11. 2013 16:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
21. 11. 2013 17:03
Re: Vaverka zase neumí ani opisovat
No že to bylo Guangzou a ne v Shanghaji, to je opravdu zásadní chyba, ze které mi teď nebudeme ani spát! >:D >:D >:D
21. 11. 2013 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2013 17:24
Re: Vaverka zase neumí ani opisovat
Jistě máš pravdu, kvalita příspěvků zde v posledních měsících upadá, ale ten příklad s těmi čínskými městy opravdu nebyl z nejšťastnějších. Druhá věc je ale to, pod jakým časovým tlakem redaktoři ty zprávy píší, i když to by čtenáře asi nemuselo zajímat... :-!
21. 11. 2013 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2013 17:26
Re: Vaverka zase neumí ani opisovat
Možná by to chtělo otupit trochu hrany, ne? Dá se to přece napsat i trochu jinak...
21. 11. 2013 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 11. 2013 17:25
NADŠENÍ?
To v žádným případě...pryč je progresivnost italských mistrů rýsovacího pera, tenhle hatch jednoznačně neuchvátí, spíš naopak.
V podobným provedení by se stal snad ještě větším designovým průšvihem než Stilo 5d, který bylo jen neskutečně unylý, tento model (ani nemá smysl si pamatovat jeho název) nemá nic společnýho s evropským vkusem a tradicí italskýho designu.
Od itala očekávám švih, nápad, jiskru, eleganci...nic z toho tu nenacházím.
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2013 19:41
Re: NADŠENÍ?
no, bohužel je to taková skládačka z toho co zrovna Fiat má.... auto pro rozvojový trh.... a tos asi ještě neviděl interiér.... :*)
Pro Evropu by na tom pánové museli ještě dost zapracovat.....
Avatar - sendador
22. 11. 2013 07:43
Re: NADŠENÍ?
Mne se naopak libi :yes:
Avatar - romgator
21. 11. 2013 18:12
To je ono
toto ať Fiat prodává v Evropě. Je ale pravda, že Dodge Dart je o něco lepší( vzhledově). Punto a Bravo už stejně potřebují nástupce jako sůl. Tenhleten projekt bych určitě pro Evropu nepohřbíval. No, uvidíme, co Sergio udělá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fe
21. 11. 2013 18:31
fotky
Nie je to síce pravý Talian so šarmom a eleganciou, ale vyzerá to ako počin po 6 rokov v tomto segmente celkom dobre - [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2013 18:43
Re: fotky
Díky moc za odkaz na super fotky. Auto vypadá nejen zvenku, ale i zevnitř velmi dobře! :-)
21. 11. 2013 18:31
Už je víc než za 5 minut dvanáct !!!
Pane bože !!!Co se děje u Fiatu??? Kde je doba, kdy naši otcové a dědové kupovali slavné 127,128,131,Uno......Dnes není co koupit v showromech Fiatu.Přijít k dealerům Fiatu je k breku-jen Panda a spousta variací na téma 500.A k tomu dva veterány Punto a Bravo.To je takový problém pustit Viaggio a tento hatchback do Evropy??? Nechápu!!!Už ať se proberou v Turíně a urychleně tyhle auta pustí na trh, už tak je pozdě!!!! :-(
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2013 18:44
Re: Už je víc než za 5 minut dvanáct !!!
Přesně tak, auto je to velmi atraktivní i pro Evropany, a když už zaplatili jeho vývoj, tak proč už ho neprodávají také v Evropě?!!
21. 11. 2013 19:04
Oproti aktualnemu Bravu
je toto krok spat. Cinsky dizajn pre cinsky trh.

Jemne spravit morfing medzi tymto a aktualnym Bravom a na EU trhu moze osviezit svoje meno.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
22. 11. 2013 00:16
Re: Oproti aktualnemu Bravu
Jen zlepšit interier..technicky je auto vycházející z Alfy určitě jinde než staré Bravo.. ;-)
Avatar - autista
21. 11. 2013 19:06
Prodej 30-40tis. ročně???
Nevím, zda čtu dobře, ale udělat takové auta, aby se v Číně prodávalo 30-40tis. ročně? To by se prodávalo i u nás v Evropě. Problém ale asi bude bezpečnost pro Čínu a pro EU. Osobně 1,4multiair 88 kW a není co řešit. :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2013 19:15
Vypadá dobře
Jen tak mimochodem, to udělali z Brava Guilettu, z ni Dart a z něj teď bude nástupce Brava? >:D
Rozbalit vlákno
3
21. 11. 2013 19:40
Re: Vypadá dobře
doplň si elementární znalosti, Giuliettu z Brava opravdu nikdo neudělal.... tedy pokud se nedomníváš, že podstatou auta je plech podlahy....
21. 11. 2013 20:42
Re: Vypadá dobře
Samozřejmě to bylo myšleno hodně nadneseně. ;-)
21. 11. 2013 22:22
Re: Vypadá dobře
hodně no. ;-)