Novinky
euro89
1
Ta záď mi nějak k Fiatu nesedí. 😐 Výchozí Viaggio je jednoznačně hezčí a doufám, že se sedan taky do Evropy dostane.
PlumJelinek
0
Mě se líbí jak ten sedan tak i hatchback, jen se mi nelíbí jejich interier, je takovej lacinější, to už i Hyundai má od pohledu hodnotnější. Auta jsou to oboje jinak pěkný, jenže kdyby se psal tak rok 2009, teď už je to pozadu, designový styl to má podobný jako konkurenční modely, které se již nějakou chvíli vyrábí, byť jsou pořád pěkné.
euro89
0
Jo to máš pravdu. K interiéru jsem se kriticky vyjádřil už kdysi pod článkem o Viaggiu. Je prostě takovej... americkej. 8-s Ale karoserie sedanu je podle mě v pořádku. Každopádně si stejně myslím, že to pan účetní v Evropě prodávat nebude, tak je to jedno.
PlumJelinek
1
Americkej bych ani tak neřekl, amíci jdou v poslední době docela kupředu, co se designu týče, jak interiérů, tak exteriérů. A třeba u Chrysleru se začlo dělat harakiri s interiérem poté, co začal mít vliv Fiat 😄 Tenhle interier je jak z Koreji z roku 2008, i současně dosluhující Bravo působí hodnotněji, ikdyž ve srovnání se současnou konkurencí je na něm zub času taky nemálo znát. A to přitom italové většinou uměli udělat pěkný auta jak zvenku, tak zevnitř.
del42sa
0
ten interiér (a hlavně design palubky) je fakt příšerný, skoro jako z užitkového auta 8-s
No vida, docela pěkný hatchback, který by se určitě čapl i v Evropě. Proč už se zde tedy spolu s odvozeným sedanem dávno neprodává? Kdyby Fiat pro Evropu z tohoto auta odvodil i elegantní kombík a nasadil slušné ceny, úspěch je zaručen.
P.S. pro redakci: nějaké interiérové fotky by prosím nebyly?
P.S. pro redakci: nějaké interiérové fotky by prosím nebyly?
Interiér bude nejspíš stejný jako u Viaggia. Najdi si článek o něm. Nebo o Dartu, protože od Darta se Viaggio v interiéru liší jen logem na volantu.
Arese, pre kristove rany, co nevies pouzivat comp?!
Tu mas link na ten lacny interier😒br /> [odkaz]
Tu mas link na ten lacny interier😒br /> [odkaz]
Tak to by bylo neco, toto mit v Evrope. Fiat dnes sazi jen na petistovecky a Pandu. Ostatni modely, jako by vzal vitr. Uprimne, me se ten design hoodne libi a vubec bych se nestydel, kdyby mi tento Fiat rikal pane :yes:
Díky reputaci fiatu mimo Itálii, respektive Francii asi neočekávají, že by drtili nějaké jiné trhy a úspěšnost na Italském a Francouzském trhu je předurčena právě pětistovkám a pandám. Tohle na pohled odhaduji cca 4.4 metrové auto velikosti golfa by spotřebitelům těchto trhů nabídlo jen zvýšené náklady na provoz + klasický problém "kam s ním". Evropa je v současné době nezajímavý trh a fiat potřebuje peníze.
Gilgit
Evropa samozrejme není nezajímavý trh.
To je prave to, neocekavaji to... S timto vozem by mohli konecne opet ukousnout vetsi cast evropskeho kolace. Mimochodem, Fiat na tom neni zas tak spatne, kdyz v evrpoe prodava tolik, co Skoda...
Ohledne tve posledni vety, je to, s dovolenim, hovadina. Evropa je stale velice zajimavy trh, jedinou jeho nevyhodou vuci Cine je to, ze neroste, protoze uz je silne nasycen. Za pet let ale ocekavam konstantni rust prodeju novych vozu. Proc? No protoze auta pod rok 00 uz budou stara na denni provoz. A jak vime, od te doby to s kvalitou a vydrzi aut klesa dolu. Vetsina dnesnich aut je delana na tak pet let provozu, vic ne. Takze za pet let boom a pak rust. Jedinym hrebickem do rakve by mohl byt nedostatek ropy... 😄
Ted jsem zvedav, co mi tu na to napisete 😉
Ohledne tve posledni vety, je to, s dovolenim, hovadina. Evropa je stale velice zajimavy trh, jedinou jeho nevyhodou vuci Cine je to, ze neroste, protoze uz je silne nasycen. Za pet let ale ocekavam konstantni rust prodeju novych vozu. Proc? No protoze auta pod rok 00 uz budou stara na denni provoz. A jak vime, od te doby to s kvalitou a vydrzi aut klesa dolu. Vetsina dnesnich aut je delana na tak pet let provozu, vic ne. Takze za pet let boom a pak rust. Jedinym hrebickem do rakve by mohl byt nedostatek ropy... 😄
Ted jsem zvedav, co mi tu na to napisete 😉
Gilgit
Normální clovek ti muze jenom napsat ze más v podstate pravdu. Ale pohybuje se v techto diskusích i pár "e😜ertu", kterí to samozrejme vedí líp, a ti holt uz Evropu odepsali.
skoda, ze se ho v Evrope asi nedockame 😒
Gilgit
Vaverko, opet lajdácký prístup k novinarine jak to u tebe casto známe. Vuz Fiat Ottimo nebyl predstaven na autosalonu v Sanghaji ale v Guangzhou neboli Kantonu. Takze uz ani nedokázes opsat cizí text? Mne opet fascinuje drzost, se kterou si ríkás novinár.
No že to bylo Guangzou a ne v Shanghaji, to je opravdu zásadní chyba, ze které mi teď nebudeme ani spát! >😁 >😁 >😁
Gilgit
Tesí mne, ze se tak dobre bavís, je to dobré pro zdraví.
Samozrejme to není zásadní chyba, kvuli které by nekdo nespal. Ale ukazuje to, jak lajdácky vetsina pisálku AutoBlesk.cz píse. Tech chyb je tady rada, a casto bývají závaznejsí nez tato.
Krome toho novinár, který se skutecne zabývá automobilovým prumyslem, má povedomí o tom, ze hlavní cínský autosalon, který je strídave v Pekingu nebo v Sanghaji, bývá na jare.
Ale na AutoBlesku.cz to uz tak je, ze urcitá skupina ctenáru se neohradí proti chybám redaktoru, ale smeje se tomu, kdo na ne upozorní. No, to taky o necem svedcí.
Tímto zpusobem se nikdy nedosáhne zlepsení AutoBlesku.cz. Pro moji informovanost to velký problém není, protoze já na AutoBlesk.cz chodím hlavne pro legraci, a ty clánky, které tady Vaverka a spol. opisují a sázejí do nich chyby, si radeji prectu v originále.
Samozrejme to není zásadní chyba, kvuli které by nekdo nespal. Ale ukazuje to, jak lajdácky vetsina pisálku AutoBlesk.cz píse. Tech chyb je tady rada, a casto bývají závaznejsí nez tato.
Krome toho novinár, který se skutecne zabývá automobilovým prumyslem, má povedomí o tom, ze hlavní cínský autosalon, který je strídave v Pekingu nebo v Sanghaji, bývá na jare.
Ale na AutoBlesku.cz to uz tak je, ze urcitá skupina ctenáru se neohradí proti chybám redaktoru, ale smeje se tomu, kdo na ne upozorní. No, to taky o necem svedcí.
Tímto zpusobem se nikdy nedosáhne zlepsení AutoBlesku.cz. Pro moji informovanost to velký problém není, protoze já na AutoBlesk.cz chodím hlavne pro legraci, a ty clánky, které tady Vaverka a spol. opisují a sázejí do nich chyby, si radeji prectu v originále.
Jistě máš pravdu, kvalita příspěvků zde v posledních měsících upadá, ale ten příklad s těmi čínskými městy opravdu nebyl z nejšťastnějších. Druhá věc je ale to, pod jakým časovým tlakem redaktoři ty zprávy píší, i když to by čtenáře asi nemuselo zajímat... :-!
Gilgit
Samozrejme nevím, pod jakým casovým tlakem redaktori pracují nebo kolik jim platí. Ale, jak správne píses, to ctenáre nemusí zajímat. Já bych mel pochopení pro hodne, a obcas udelá chybu kazdý. Ale to, ze vetsinou takové chyby odmítají opravit, i kdyz diskuse (alespon nekteré) sledují, pro mne znamená ze vuci nim nemám zádnou toleranci. Pokud novinár internetové publikace odmítne opravit prokazatelnou chybu, ackoliv to je technicky mozné, ukazuje tím ze má jak svoji práci tak ctenáre na háku.
Možná by to chtělo otupit trochu hrany, ne? Dá se to přece napsat i trochu jinak...
Gilgit
Samozrejme se to dá napsat trochu jinak. Jenomze já jsem tady redaktory slusne na chyby drív upozornoval, reakce byla minimální a vetsinou nehativní. Vetsinou absolutní neochota opravit prokazatelné chyby, i kdyz to technicky je mozné. Práve Vaverka tady alespon obcas diskuze sleduje ale na kritiku, nemyslím jenom moji, reaguje jen tehdy, kdy má pravdu on nebo sy myslí ze má pravdu on. Pokud je kritika oprávnená, zbabele mlcí. Pred nekolika týdny tady napsal úplne nesmyslnou formulaci, a i kdyz ho nekolik nicku, nejenom já, upozornilo na to ze je to spatne tak drze napsal ze on to myslel tak a tak a proto je to správne a samozrejme nic neopravil. Takze po techto zkusenostech povazuji muj tíon za oprávnený.
To v žádným případě...pryč je progresivnost italských mistrů rýsovacího pera, tenhle hatch jednoznačně neuchvátí, spíš naopak.
V podobným provedení by se stal snad ještě větším designovým průšvihem než Stilo 5d, který bylo jen neskutečně unylý, tento model (ani nemá smysl si pamatovat jeho název) nemá nic společnýho s evropským vkusem a tradicí italskýho designu.
Od itala očekávám švih, nápad, jiskru, eleganci...nic z toho tu nenacházím.
V podobným provedení by se stal snad ještě větším designovým průšvihem než Stilo 5d, který bylo jen neskutečně unylý, tento model (ani nemá smysl si pamatovat jeho název) nemá nic společnýho s evropským vkusem a tradicí italskýho designu.
Od itala očekávám švih, nápad, jiskru, eleganci...nic z toho tu nenacházím.
toto ať Fiat prodává v Evropě. Je ale pravda, že Dodge Dart je o něco lepší( vzhledově). Punto a Bravo už stejně potřebují nástupce jako sůl. Tenhleten projekt bych určitě pro Evropu nepohřbíval. No, uvidíme, co Sergio udělá.
Nie je to síce pravý Talian so šarmom a eleganciou, ale vyzerá to ako počin po 6 rokov v tomto segmente celkom dobre - [odkaz] :yes:
Pane bože !!!Co se děje u Fiatu??? Kde je doba, kdy naši otcové a dědové kupovali slavné 127,128,131,Uno......Dnes není co koupit v showromech Fiatu.Přijít k dealerům Fiatu je k breku-jen Panda a spousta variací na téma 500.A k tomu dva veterány Punto a Bravo.To je takový problém pustit Viaggio a tento hatchback do Evropy??? Nechápu!!!Už ať se proberou v Turíně a urychleně tyhle auta pustí na trh, už tak je pozdě!!!! 😒
je toto krok spat. Cinsky dizajn pre cinsky trh.
Jemne spravit morfing medzi tymto a aktualnym Bravom a na EU trhu moze osviezit svoje meno.
Jemne spravit morfing medzi tymto a aktualnym Bravom a na EU trhu moze osviezit svoje meno.
Nevím, zda čtu dobře, ale udělat takové auta, aby se v Číně prodávalo 30-40tis. ročně? To by se prodávalo i u nás v Evropě. Problém ale asi bude bezpečnost pro Čínu a pro EU. Osobně 1,4multiair 88 kW a není co řešit. :-! :-!
Jen tak mimochodem, to udělali z Brava Guilettu, z ni Dart a z něj teď bude nástupce Brava? >😁