píšete, že Panda bude menší než Uno, to má být asi naopak, že?
Jinak nabízí se dvě otázky:
1) jak kvalitně budou Pandu bouchat pohodoví hoši z Neapole?
2) když Fiat Pandu prodlouží o 20cm a posune ji tak od mikroauta směrem k subkompaktu, co postaví na její současné místo? (resp. asi těžko bude tato nová Panda stejně levná jako ta současná, takže co Fiat nabídne zájemcům o ultra-levný vůz?). Nebylo by teda logické hodit na trh i to Uno?
Nové Uno je skutečně větší než tato plánovaná Panda, proto také může nahradit P v Irsku. Pod tuto Pandu přijde mikroauto vyráběné v Srbsku. Aspoň takový plán byl... jak to bdue dneska nikdo neví.
Já myslel, že konkurentem Smartu je právě F500 - je sice větší, ale kocepčně je to dost podobný auto (malý, třídveřový a stylový). Dál pak podle mně nemá cenu tahat do Evropy Uno jakožto auto určený pro rozvojový trhy (už to jednou Fiat zkoušel s Paliem a moc se to nevyvedlo...), ale třeba to teď vyjde....uvidime
Pěkná hrouda bláta, ala C3 picasso. Kdo chce velkou pandu ? Jestli chtějí konkurovat, musí být s cenou pod 200 tkč, včetně klimatizace a to bude těžko s neapolskými flákači v zádech :no:
Přesně tak....a kulový ví bohužel v tomto případě i pisatel článku a celá redakce, takže vaří z vody. Výsledek pro mě z tohoto dlouhého pojednání o ničem je, že bude nová panda. :no:
...jen po přechodnou dobu, než plně najede výroba nové. Bude se to krýt možná tak rok. Otázka zní jak dlouho ji bude možné objednávat... Každopádně to nebude tak, že stará panda zmizne z nabídky v momentě uvedení nové na trh. Dávám tomu rok.