Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Grande Punto: Úspornější motor 1,6 MultiJet má kombinovanou spotřebu 4,5 l/100 km

Fiat ohlásil úsporněji naladěnou verzi turbodieselu 1,6 MultiJet v modelu Grande Punto. Novinka splňující emisní normu Euro 5 má kombinovanou spotřebu 4,5 l/100 km, tedy o 0,3 l méně než stávající verze.
Zpět na článek
16. 5. 2009 21:31
neregistrovaný "Sumi1982"
16. 5. 2009 21:52
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 23:08
neregistrovaný "maxo"
18. 5. 2009 21:04
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:12
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 19:19
neregistrovaný "maxo"
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 21:25
to zní slibně
o mnoholepší parametry než polo...fiat má mnohem lepší motory...bravo fiat.divím se,že tu nic nepřispívá gti,atd...
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Sumi1982"
16. 5. 2009 21:31
Re: to zní slibně
GTI lesti Foxa niekde na chalupe >:-[]
Avatar - white label
16. 5. 2009 21:34
Re: to zní slibně
Teď přemýšlím, co jsi vlastně myslel tím "Foxem"...teď o půl desáté večer...
:*) 8-s >:D
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 21:40
Re: to zní slibně
četl jsem tu diskusi k tomu foxovi a fakt snůška demagogie...no comment ;-)
Avatar - white label
16. 5. 2009 21:32
Re: to zní slibně
Vydrž "brácho", je to čerstvý článek a je sobota... :-! ;-)
Ná té fotce v bílé s černou panoram. střechou, 3dveř.,to GP opravdu sekne...současný prodejní hit Fiesta na tenhle "styl" rozhodně nemá...
:-!
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 21:39
Re: to zní slibně
taky myslím,fiesta je pro mě no taková přeplácaná,asi se brzy okouká,přístojovka takový mobil před pěti lety...to polo není po designový stránce tak špatný,ale ta technika pokulhává.rozhodně bych bral radši to punto,už proto,že italové vyvolávají emoce,kdežto u němců (a tojoty) je to takový kalkul (čistě můj subjektivní názor)
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2009 21:51
Re: Milý pelikoš(i)!
To NENí až tak "osamocený" SUBJEKTIVNí názor :-)
PS: Možná "etapa" kdy z modelů vw všichni "šíleli" pomalu KONČí (ono všechno je TAKová "sinusoida" ... a FiATek je evidentně ve VZESTUPné "fázi" ... a vw možná v nějaké "jiné" :-)
Pěkný den :-)
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 22:06
Re: Milý pelikoš(i)!
pokud se fiatu podaří ten kauf s oplem a chryslerem,tak má vw (a tojota) velikou konkurenci...snad si "nepřechlastá karbec" >:-[]
Avatar - white label
16. 5. 2009 21:54
Re: Milý pelikoš(i)!
Opticky přeplácaná a přerostlá...a ta palubka, tak to je fakt děs...
v tom se shodnem...
Mně se to nové POLO moc líbí, mnohem víc než to předchozí...
I motory tam budou velmi slušné, bohužel stále platí jen to, že budou...
GP podle mě vypadá lépe než Bravo a v tomhle provedení teda obzvlášť... :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2009 21:47
Re: Milý pelikoš(i)!
Punťův MOTOR má LEPŠí parametry než BUDOUCí "novinka" 1.6 TDi v Audi A3 ;-)
PS: Tohle by asi ani G-alina T-atjana i-vanovna NE"okecala" :-)
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 21:52
Re: Milý pelikoš(i)!
vykon nie je vsetko. ;-)
Avatar - white label
16. 5. 2009 22:02
Re: Milý pelikoš(i)!
Jasně, 77kW v naftě i benzínu do běžné verze málého vozu jako je POLO bohatě stačí...jen aby už tam ty motory byly... :-!
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 22:04
Re: Milý pelikoš(i)!
taky mrkni na ten krouťák...snad to není překlep :-!
Avatar - white label
16. 5. 2009 22:15
Re: Milý pelikoš(i)!
To je buď překlep, nebo menší revoluce... :-!
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 22:18
Re: Milý pelikoš(i)!
fakt je ten,že fiat (iveco) v podstatě s common rail vstřikováním začal,takže nějaký náskok mít budou,ale na 1,6 je tan krouťák skoro neskutečný...
Avatar - white label
16. 5. 2009 22:26
Re: Milý pelikoš(i)!
Začal...nepřímo (BOSCH/SIEMENS) ano... :-!
S tím krouťákem nevím, navíc je jeho maximum na 1,6 docela nízko (1750)...
1.6 TDI v POLU má mít při 77kW, krouťák 250Nm v 1900 ot., ale dnes je už asi možné všechno..., i když ani překlepy tu nejsou vyjímkou...
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 23:08
Re: Milý pelikoš(i)!
ale to ze zacali skor s common railom neznamena, ze maju naskok v dieseloch, VW mal svoju technologiu na ktoru sa v spotrebe nikto nechytal a klasicke TDI boli aj velmi spolahlive a subjektivne, pocitovo dynamickejsie ako konkurencia, ale samozrejme kultura chodu bola podstatne horsia ako u CR.
Avatar - ethicon
18. 5. 2009 20:22
Re: Milý pelikoš(i)!
už len to, že z rovnakého objemu vedia "vysekať" podstatne vyšší výkon v tomto prípade z 1,6 88kW (v alfe mala stará 1.9 až 170CV,nová 2,4 210CV či zatial v Lancii 1.9JTD twinturbo 190CV!!) o určitej technickej vyspelosti svedčí a aj to, že VW po dlhých rokoch opustil podla teba tak "spolahlivé a dynamické" TDíčka tiež niečo znamená...a to neni subjektívny názor, ale objektívna skutočnosť:-)
neregistrovaný "maxo"
18. 5. 2009 21:04
Re: Milý pelikoš(i)!
o technickej vyspelosti sa mozeme bavit pri dieseloch u PSA a BMW, FIAT si myslim nie je nicim extra a ja nie som VW fanusik, len som napisal, ze nie vsetko je vykon.A tie TDI myslim, ze spolahlivostou medzi nepremiovymi znackami boli na spici.
Avatar - Plautus
19. 5. 2009 08:42
Re: Milý pelikoš(i)!
kde na to chodíš? jedna babka povedala? FIAT patrí k motorárskej špičke minimálne tak ako VW a spoľahlivosťou za VW určite nezaostáva...
Avatar - pelikoš
19. 5. 2009 09:06
Re: Milý pelikoš(i)!
zkuste se zeptat někoho,kdo má na tdi najeto víc než 100000 km,kolik dolívá oleje... ;-)
Avatar - Plautus
19. 5. 2009 13:05
Re: Milý pelikoš(i)!
o tom viem viac než dosť, takže preto som tak reagoval...dokonca poznám ľudí, ktorí musia dolievať olej do nových TDI-čiek, a že sa nejedná len o bežné dolievanie oleja, ale kapánek o väčšie množstvo...žiaľ u VW to nie je len problémom TDI, ale mám skúsenosť i s tuná "presláveným" a "nestarnúcim" motorom 1.6, ktorý na trase Bratislava - Banská Bystrica, čo je cca 200 km zožral pravidelne 1 liter oleja, najazdené mal cez 150tkm...
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 15:12
Re: Milý pelikoš(i)!
ano zeru olej, ved ja som ani nepovedal, ze VW patri medzi spicku v dieseloch a ani som nepovedal, ze ma fiat horsie diesle ako VW, ten posledny spominany pripad je extrem, ktory sa moze stat hociktorej automobilke, s tym by som tu neargumentoval.A inak spotreba oleja je aj dost zavisla od toho ako sa sofer sprava k autu.A neviem o tom, ze by bol fiat lepsi v spolahlivosti ako VW.
Avatar - pelikoš
19. 5. 2009 18:51
Re: Milý pelikoš(i)!
ale je technicky dál než vw a to je fakt :-!
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 19:19
Re: Milý pelikoš(i)!
tak to by som ja netvrdil. ;-)
Avatar - pelikoš
20. 5. 2009 07:40
Re: Milý pelikoš(i)!
zkus mě přesvědčit o opaku ;-)