Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Grande Punto: Úspornější motor 1,6 MultiJet má kombinovanou spotřebu 4,5 l/100 km

26 komentářů

Avatar - pelikoš
pelikoš
o mnoholepší parametry než polo...fiat má mnohem lepší motory...bravo fiat.divím se,že tu nic nepřispívá gti,atd...
GTI lesti Foxa niekde na chalupe >😒]
Avatar - white label
white label
Teď přemýšlím, co jsi vlastně myslel tím "Foxem"...teď o půl desáté večer...
:😉 8-s >😁
Avatar - pelikoš
pelikoš
četl jsem tu diskusi k tomu foxovi a fakt snůška demagogie...no comment 😉
Avatar - white label
white label
Vydrž "brácho", je to čerstvý článek a je sobota... :-! 😉
Ná té fotce v bílé s černou panoram. střechou, 3dveř.,to GP opravdu sekne...současný prodejní hit Fiesta na tenhle "styl" rozhodně nemá...
:-!
Avatar - pelikoš
pelikoš
taky myslím,fiesta je pro mě no taková přeplácaná,asi se brzy okouká,přístojovka takový mobil před pěti lety...to polo není po designový stránce tak špatný,ale ta technika pokulhává.rozhodně bych bral radši to punto,už proto,že italové vyvolávají emoce,kdežto u němců (a tojoty) je to takový kalkul (čistě můj subjektivní názor)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To NENí až tak "osamocený" SUBJEKTIVNí názor 😄
PS: Možná "etapa" kdy z modelů vw všichni "šíleli" pomalu KONČí (ono všechno je TAKová "sinusoida" ... a FiATek je evidentně ve VZESTUPné "fázi" ... a vw možná v nějaké "jiné" 😄
Pěkný den 😄
Avatar - pelikoš
pelikoš
pokud se fiatu podaří ten kauf s oplem a chryslerem,tak má vw (a tojota) velikou konkurenci...snad si "nepřechlastá karbec" >😒]
Avatar - white label
white label
Opticky přeplácaná a přerostlá...a ta palubka, tak to je fakt děs...
v tom se shodnem...
Mně se to nové POLO moc líbí, mnohem víc než to předchozí...
I motory tam budou velmi slušné, bohužel stále platí jen to, že budou...
GP podle mě vypadá lépe než Bravo a v tomhle provedení teda obzvlášť... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Punťův MOTOR má LEPŠí parametry než BUDOUCí "novinka" 1.6 TDi v Audi A3 😉
PS: Tohle by asi ani G-alina T-atjana i-vanovna NE"okecala" 😄
vykon nie je vsetko. 😉
Avatar - white label
white label
Jasně, 77kW v naftě i benzínu do běžné verze málého vozu jako je POLO bohatě stačí...jen aby už tam ty motory byly... :-!
Avatar - pelikoš
pelikoš
taky mrkni na ten krouťák...snad to není překlep :-!
Avatar - white label
white label
To je buď překlep, nebo menší revoluce... :-!
Avatar - pelikoš
pelikoš
fakt je ten,že fiat (iveco) v podstatě s common rail vstřikováním začal,takže nějaký náskok mít budou,ale na 1,6 je tan krouťák skoro neskutečný...
Avatar - white label
white label
Začal...nepřímo (BOSCH/SIEMENS) ano... :-!
S tím krouťákem nevím, navíc je jeho maximum na 1,6 docela nízko (1750)...
1.6 TDI v POLU má mít při 77kW, krouťák 250Nm v 1900 ot., ale dnes je už asi možné všechno..., i když ani překlepy tu nejsou vyjímkou...
ale to ze zacali skor s common railom neznamena, ze maju naskok v dieseloch, VW mal svoju technologiu na ktoru sa v spotrebe nikto nechytal a klasicke TDI boli aj velmi spolahlive a subjektivne, pocitovo dynamickejsie ako konkurencia, ale samozrejme kultura chodu bola podstatne horsia ako u CR.
Avatar - ethicon
ethicon
už len to, že z rovnakého objemu vedia "vysekať" podstatne vyšší výkon v tomto prípade z 1,6 88kW (v alfe mala stará 1.9 až 170CV,nová 2,4 210CV či zatial v Lancii 1.9JTD twinturbo 190CV!!) o určitej technickej vyspelosti svedčí a aj to, že VW po dlhých rokoch opustil podla teba tak "spolahlivé a dynamické" TDíčka tiež niečo znamená...a to neni subjektívny názor, ale objektívna skutočnosť😄
o technickej vyspelosti sa mozeme bavit pri dieseloch u PSA a BMW, FIAT si myslim nie je nicim extra a ja nie som VW fanusik, len som napisal, ze nie vsetko je vykon.A tie TDI myslim, ze spolahlivostou medzi nepremiovymi znackami boli na spici.
Avatar - Plautus
Plautus
kde na to chodíš? jedna babka povedala? FIAT patrí k motorárskej špičke minimálne tak ako VW a spoľahlivosťou za VW určite nezaostáva...
Avatar - pelikoš
pelikoš
zkuste se zeptat někoho,kdo má na tdi najeto víc než 100000 km,kolik dolívá oleje... 😉
Avatar - Plautus
Plautus
o tom viem viac než dosť, takže preto som tak reagoval...dokonca poznám ľudí, ktorí musia dolievať olej do nových TDI-čiek, a že sa nejedná len o bežné dolievanie oleja, ale kapánek o väčšie množstvo...žiaľ u VW to nie je len problémom TDI, ale mám skúsenosť i s tuná "presláveným" a "nestarnúcim" motorom 1.6, ktorý na trase Bratislava - Banská Bystrica, čo je cca 200 km zožral pravidelne 1 liter oleja, najazdené mal cez 150tkm...
ano zeru olej, ved ja som ani nepovedal, ze VW patri medzi spicku v dieseloch a ani som nepovedal, ze ma fiat horsie diesle ako VW, ten posledny spominany pripad je extrem, ktory sa moze stat hociktorej automobilke, s tym by som tu neargumentoval.A inak spotreba oleja je aj dost zavisla od toho ako sa sofer sprava k autu.A neviem o tom, ze by bol fiat lepsi v spolahlivosti ako VW.
Avatar - pelikoš
pelikoš
ale je technicky dál než vw a to je fakt :-!
tak to by som ja netvrdil. 😉
Avatar - pelikoš
pelikoš
zkus mě přesvědčit o opaku 😉