Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Fiat Punto Evo – Modernizovaný model v pohybu

Italská automobilka Fiat u svého úspěšného modelu lehce zmodernizovala vzhled jeho elegantní karoserie a stranou samozřejmě nezůstala ani technika.
Zpět na článek
5. 10. 2009 01:02
5. 10. 2009 09:57
5. 10. 2009 09:34
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 10:00
5. 10. 2009 10:27
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 11:22
5. 10. 2009 14:26
5. 10. 2009 13:06
5. 10. 2009 18:20
5. 10. 2009 20:01
5. 10. 2009 10:55
5. 10. 2009 12:21
5. 10. 2009 13:58
5. 10. 2009 14:57
5. 10. 2009 09:45
5. 10. 2009 10:21
5. 10. 2009 10:28
5. 10. 2009 10:59
5. 10. 2009 10:32
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 10:35
5. 10. 2009 11:03
5. 10. 2009 11:16
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 11:20
5. 10. 2009 11:33
5. 10. 2009 14:01
5. 10. 2009 11:08
5. 10. 2009 14:03
5. 10. 2009 14:25
5. 10. 2009 14:33
5. 10. 2009 14:55
5. 10. 2009 15:28
5. 10. 2009 14:37
5. 10. 2009 14:52
5. 10. 2009 15:12
5. 10. 2009 16:59
5. 10. 2009 19:38
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 11:15
5. 10. 2009 14:16
6. 10. 2009 10:26
5. 10. 2009 10:49
5. 10. 2009 11:17
5. 10. 2009 11:48
5. 10. 2009 12:19
5. 10. 2009 12:34
5. 10. 2009 19:53
5. 10. 2009 14:17
5. 10. 2009 14:29
5. 10. 2009 14:50
5. 10. 2009 15:22
5. 10. 2009 16:58
5. 10. 2009 21:11
5. 10. 2009 21:34
5. 10. 2009 21:41
5. 10. 2009 23:56
6. 10. 2009 00:08
6. 10. 2009 00:24
6. 10. 2009 00:28
6. 10. 2009 00:34
6. 10. 2009 00:51
6. 10. 2009 22:46
6. 10. 2009 01:04
6. 10. 2009 09:05
5. 10. 2009 22:35
5. 10. 2009 23:07
5. 10. 2009 23:41
5. 10. 2009 09:35
5. 10. 2009 22:06
neregistrovaný "RayBan"
6. 10. 2009 08:55
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 01:02
BOD ZLOMU
Ten lifting Puntu moc pomohl. Zmizel murénní tik a nastoupila kapří pusinka. Zejména v Česku bude mít právě tenhle rys jistou kulinářskou přitažlivost. Punto stárne, nelze ho samozřejmě srovnávat s esem třídy (VW POLO), přesto je potřeba napsat, že i přes ty roky své kouzlo stále má. Osobně by pro mne bylo sice nepřijatelné umístění zpětných zrcátek, rovněž pak dělené přední boční okno, přesto velkorysý vnitřní prostor a slušná základní motorizace nestaví Punto mimo hru. V konkurenci s I20, Cliem a C3 hraje své housle.

Tedy ale... to nové POLO, to je bod zlomu, co? Test jsme jistě zde všichni četli, myslím, že jak tu někdo kdysi napsal, že VW dělá supermainstream, tak že nové POLO tohle dokonale potvrdilo - špičkové motorizace, špičkové materiály, špičkové jízdní vlastnosti. Jistě, je to Volkswagen, tedy je POLO z rodu produkční jedničky v Evropě a světové dvojky. Co je však nejdůležitější, ano, důležitější než čísla - nejdůležitější je to, že Volkswagen přesně tak, jako se věnuje technice (světové motory, světové převodovky) věnuje se i designu. ROCCO, PASSAT CC, TOUAREG, GOLF, POLO, co pojem to (i) designová ikona. Ano, Volkswagen je vnímán jako jednička Evropy nejen za čísla, nýbrž za to, co ta čísla reprezentuje.

Koneckonců... začít na jaře, co by čerstvej osmnáctník ve FOXovi, mistru elegance, to nezní vůbec špatně, nebo koupit si zjara roku 2010 POLO GTI, pokud je člověku dvacet let, to musí být fantastický pocit. On i ten komu bude na jaře třicet si bude libovat v ROCCOvi... na fantastickém (4x světovém) motoru. Ostatně i ten jarní pětatřicátník, pokud vezme Gé šest jako geteičko, bude na silnici velmi respektován. A co teprve čtyřicátník v Passatu, elegance, esprit, styl. Tomu jarnímu pětačřyřicátníkovi dopřejme PASSAT CC, dokonalá kára s dokonalým image. V padesáti bych to viděl někde blízko kolem Touarega - vyšší posez, projedeš kdejakej brod a uvnitř si budeš připadat jako v ráji. Doslova. Kolem šedesátky, jasně... Phaeton. A je to. Cože? Co potom, ptáš se? No... tipnu si, že Punto Evo to nebude. Ale, ty, ty si svůj život samozřejmě nakonfiguruj sám. Zahoď knipl od plejstejšnu, strhej plakáty, zapuď sny a vyraž do jedné z mnoha překrásných prodejen Volkswagenu, co jich jen v Česku je. Pak... v odlescích zorniček tvých očarovaných očí se zažehne plamínek lásky. Jistě, neboť VW nevyrábí jen auta, VW vyrábí auta právě jen a než pro tebe. Jenom jestli to víš...

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
89
5. 10. 2009 01:40
Re: BOD ZLOMU
tak sa mi zdá, že píšeš pod nesprávnym článkom...

aaaa inak k textu asi len :no:
5. 10. 2009 09:57
Re: BOD ZLOMU
Nikoliv, Capajevko, nauč se číst, článek je o Puntu a příspěvek též. V širším kontextu pak kratičká zmínka o esu třídy není přece nic miho mantinely. Ano, POLO je nyní daleko vpředu. Pokud ti to vadí, a já nechápu, proč by mělo, popřemýšlej v čem to vězí.
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 09:34
Re: BOD ZLOMU
:no: :no: ale jo, na povíkendovou kocovinu dobrý
5. 10. 2009 10:00
Re: BOD ZLOMU
Myslím, že dát PUNTU dva palce dolů je příliš tvrdé. Je to přece stále dobře prodávaný vůz, a jak píši nagoře, je prostorný a vizuálně i přitažlivý. Samozřejmě, že VW nastavil s novým POLEM laťku až někam k nebesům., jo, ale tohle není přece u VW a u jeho nových modelů nic překvapivého. Tedy, mé doporučení - porovnej aktuální punto s aktuálním polem, jsem zvědavý, kdo ti z toho vypadne jako vítěz.
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 10:27
Re: BOD ZLOMU
Ty palce dolů byly pro tvůj PR výplod, ne pro Punto ;-)

Až vyzkouším Polo, tak ti dám vědět, ale Polo se slabým a ještě k tomu žíznivým tříválcovým motorem moc šancí proti Grande Puntu nemá, opravdu ne.
5. 10. 2009 11:22
Re: BOD ZLOMU
Já dokonce doporučuji, abys POLO jel právě s tříválcem. Pokud jsi trochu vyjetej, napiš pak popravdě, jaký dojem na tebe POLO udělalo. Budeš nadšený. Můžeš mi věřit.
5. 10. 2009 12:13
Re: BOD ZLOMU
Ale houby. >:D
Jediný co jsou tito hulákající jedinci udělat, je nafasovat auto s HTPčkem, šlapat mu na krk, jako kdyby měli prohánět GTI a pak napsat něco ve smyslu, je to hlučný, nejede to vic než 160 a při 150 to žere. >:D

Jo pánové, tady se pozná vyježděnost. Ovládat elektronický plyn dovede většinou jen ten, který cítí motor. ;-)
5. 10. 2009 14:26
Re: BOD ZLOMU
Jo, tos napsal velmi trefně :yes:
5. 10. 2009 13:06
Re: BOD ZLOMU
Podľa teba som mal byť nadšený aj z Fabie HTP. Asi moja chyba, že sa žiadne nadšenie nekonalo...
Avatar - Ronault.
5. 10. 2009 18:20
Re: BOD ZLOMU
Proč bys měl být nadšený, je to jen Das Auto ;-)
5. 10. 2009 20:01
Re: BOD ZLOMU
Kľudne Das Auto, ak by dávalo nejaký podnet k nadšeniu...ale Fabke HTP k tomu chýba docela dosť. Možno uspokojí (s prižmúrením oka), ale určite nenadchne.
5. 10. 2009 10:44
Re: BOD ZLOMU
"porovnej aktuální punto s aktuálním polem, jsem zvědavý, kdo ti z toho vypadne jako vítěz."

Pro mě Punto - jednoduše víc a hezčího auta za dané peníze.
5. 10. 2009 10:55
Re: BOD ZLOMU
Beaumonte... a co bys napsal o jízdě? Také u tebe vítězí Punto v jízdě nad Polem? Skutečně?
5. 10. 2009 11:36
Re: BOD ZLOMU
Já zatím v Puntu Evo nejel. Ty snad ano?
Avatar - Plautus
5. 10. 2009 12:21
Re: BOD ZLOMU
však ho už poznáte...GTI (všudebyl a) všejezdil...vždy ako prvý na svete...popritom má kopec času sedieť pri stole a zhodnotiť i to, čo sa mu práve túto noc snívalo...jeho EVOlúcia sa však vždy zastaví pri zaseknutých klávesách B,R,A,V,W,O... ;-\
5. 10. 2009 13:58
Re: BOD ZLOMU
Také jsem ho nejel. Napiš třeba o jízdě v Puntu dosavadním. Nebo se snad domníváš, že ten lift z něho udělal caymana?
5. 10. 2009 14:38
Re: BOD ZLOMU
V původním Grande Puntu (motor 1.4 8V) se mi jelo dobře. Líbilo se mi zejména ticho a kultivovaný projev motoru a spousta místa i pro mých 192 cm. Nástup brzd je ostřejší, ale na to jsem zvyklý z jiných aut.

Nicméně v rámci faceliftu není problém změnit naladění podvozku, posilovače řízení nebo třeba posilovače brzd.
5. 10. 2009 14:57
Re: BOD ZLOMU
Vyzkoušej a napiš. Ale jako referenci dej před tím to POLO.
Avatar - miromen
5. 10. 2009 09:45
Re: BOD ZLOMU
VW POLO podpruměrne auto třidy jak prostorem,jizdnimy vlastnostmi,motory. Interier bez tvaře a nemožnost mit 2 zonovou klimu. Tohle měl byt kral třidy ? Ten test bere važně jen magor.
5. 10. 2009 10:21
Re: BOD ZLOMU
Miromene, napsat se dá ledacos, ovšem tvá slepota je bezbřehá. Můžeš zahájit diskuzi, zda je v aktuálním modelovem provedení lepší Fiesta či POLO, ovšem napsat tu hloupost roku, že POLO je podprůměrné svými jízdními vlastnostmi... tomu se tu směje i vrátnej.

Jinak k tvé poslední větě. No, není nic lepšího (pokud tedy vlastníš řidičský průkaz a umíš i jezdit) abys bezprostředně po sobě navštívil prodejnu Fiat a Volkswagen, ta auta pečlivě prozkoumal, následně je projel a... a až teprve tehdy zde napiš něco o podprůměrných jízdních vlaatnostech. Ty totiž nemá ani PUNTO. POLO, VW POLO je v jízdě referencí pro všechny ve třídě. Tobě ovšem se nedostává vědomostí o tom, co to vlastně ty ty jízdní vlastnosti jsou. Jinak bys nemohl napsat to, cos napsal.

P.S. Ten test bere vážně každý, kdo autům rozumí a i o nich něco sám ví...
Avatar - miromen
5. 10. 2009 10:28
Re: BOD ZLOMU
Hlouposti,hlouposti a zase jen hlouposti. Evo jsem samo ještě neřidil zato polo ano a vim co pišu. Polo auto pro holky vic k tomu ne třeba psat. No a srovnavat jizdu s fiestou to je pro tu fiestu uražka.
5. 10. 2009 10:59
Re: BOD ZLOMU
Aha. Asi ses zapomněl ráno nasnídat. Až se ti rozjasní, zkus to znovu, takhle tu jen pláčeš v nesprávný garáži.

P.S. Nové POLO jako auto pro holky >:D Hele, měl bys začít žít, takhle tu akorát předvádíš, že nevíš nic nejen o autech, ale i o holkách 8-s >:D
5. 10. 2009 12:06
Re: BOD ZLOMU
Obávám se, že nejsi schopen pochopit význam slova "průměr", natožpak nad- či podprůměr.
Ty osobně považuješ za špičku Ford Fiesta (nic proti), naopak každé auto, které nedostahuje "kvalit" Fiesty, označuješ automaticky za podprůměr. Což absolutně neodpovídá vlastnostem vozu (Pola).
Samozřejmě si můžeš žvanit co chceš, ale nic na tom nezměníš, že mnoho (nebojím se napsat drtivá většina) předních novinářů (nejen u nás), považuje Polo za výborný vůz, nikoli za "podrpůměr". :-!
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 10:32
Re: BOD ZLOMU
Ten rádoby test je PR výplod a největší dosavadní paskvil na auto.cz, o tom žádná.

Dá se popsat jedním slovem, které autor rád používá: Strašné
Avatar - miromen
5. 10. 2009 10:35
Re: BOD ZLOMU
Jde vidět že GTI autum rozumi když tento test bere važně. ;-)
5. 10. 2009 11:03
Re: BOD ZLOMU
Rozsekej ten test napadrť. Co ti brání? Ber větu po větě a připojuj k ní svůj pokus o odborný komentář. Pak to sem pusť, rád si tvé věty přečtu. A určitě nejen já.

Předem ti ale píši, že lidé, kteří tahle malá auta znají kývají při čtení testu souhlasně hlavou. Bude to tím, že na rozdíl od tebe ví, jak který reprezentantn ve třídě jezdí, vypadá a z čeho je udělán. Plakátové masturbační dospívání je sice nedílnou součástí života skoro každého kluka, ale... to nevylučuje současně jisté reálné povědomí o autech... RayBane.
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 11:16
Re: BOD ZLOMU
Buď v klidu, přehled mám a ne každé auto je v recenzích.

Většina lidí při čtení toho článku hlavou kývá, to je fakt - ale z leva do prava >:D
5. 10. 2009 11:20
Re: BOD ZLOMU
No, pokud pod pojmem "kývání" chápeš otáčení zprava doleva... pak je mi jasný, že je pro tebe i POLO o "ničom"... >:D ;-)

P.S. Můžem se tu kočkovat, ale když dojde na auta, chce to psát o realitě. Jednu realitu si můžeš přečíst v předmětném testu. Kdyby ses svezl, všechna slova, všechny věty potvrdíš.
5. 10. 2009 11:33
Re: BOD ZLOMU
a co treba tohle:

[odkaz]

nepsal to zadnej slinta placenej od VW :-)
5. 10. 2009 14:01
Re: BOD ZLOMU
Nerozumím tvému slintovi placenému VW. To jako jsi to sem dal, abys doložil nějaké ho slinta placeného Fiatem? Tohle bys tu měl vysvětlit.
5. 10. 2009 14:07
Re: BOD ZLOMU
Nemyslím, že je potřeba to dále vysvětlovat. Tipuji, že většina diskutujících zde to chápe i bez dalších komentářů.
5. 10. 2009 10:43
Re: BOD ZLOMU
Punto Evo je v mnoha ohledech před Polem, např. ve vnitřní prostornosti (zejména na zadních sedadlech), má lepší základní benzínové motory než hlučné vibrující a žravé HTP a samozřejmě bude mnohem zajímavější poměrem cena / výbava. Subjektivní stránku designu ponechávám schválně stranou.

Mimochodem, "supermainstream" nevyrábí VW ani nidko jiný, nic takového neexistuje. Všechna tahle auta jsou čistý mainstream.
5. 10. 2009 11:08
Re: BOD ZLOMU
Lepší základní motory? Tos koupil kde? V čem jsou jako ty motory lepší? Seděl jsi v puntu, jel jsi v něm? Co říkáš odladěnění podvozku a nástupu brzd?

Jinak souhlas, supermainstream nevyrábí nikdo jiný, jen Volkswagen. Samozřejmě, že u konkurence nic takového neexistuje, to snad víme už všichni.
5. 10. 2009 11:35
Re: BOD ZLOMU
Supermainstream je tebou vymyšlený a pouze tebou používaný pojem, popisující neexistující rádobyrealitu. Je to prázdné, bezobsažné a nesmyslné slovo.

Základní motory Punta jsou oproti HTP zásadně lepší především v kultivovanosti a zvukovém projevu (to je víc než jen změřená hlučnost v decibelech). V ostatních parametrech to pravděpodobně bude zhruba nastejno.

Podvozek nehodnotím, v Puntu Evo jsem zatím samozřejmě neměl příležitost jet, předpokládám že oproti Puntu před FL došlo ke změnám.
5. 10. 2009 14:03
Re: BOD ZLOMU
Kdyby byl pojem supermainstream besobsažným pojmem, neskloňoval by se tu horem dolem. Koneckonců jen ty jsi ho tu napsal asi tisíckrát.

Polo s HTP natáhne Punto v dlouhým táhlým o tří lochnesský délky... jak zní, to si přečti v testu vedle.
5. 10. 2009 14:08
Re: BOD ZLOMU
Tak sem s nějakou tabulkou pružného zrychlení HTP vs. odpovídající motor Fiat. Jsme zvědavi.
5. 10. 2009 14:25
Re: BOD ZLOMU
To už je za námi, Fabia vyšla vítězně.
5. 10. 2009 14:33
Re: BOD ZLOMU
Nemusíš tu tak hlasitě lhát hned v pondělí.
5. 10. 2009 14:35
Re: BOD ZLOMU
Tak sem s odkazem, jsme zvědaví.
A mimochodem, není náhodou nové Polo těžší než Fabia?
5. 10. 2009 14:55
Re: BOD ZLOMU
Najdi si to pod článkem, na diskuzi jsme to již dokonale rozebrali (včetně porvnání vah), bazalkáři zatáhli vocas a jelo se dál... močálem černým kolem bílých skal. Já nechápu, proč to ty fanoušky fiatu tak vždycky rozhodí. To je jako bys napsal, že Corvetta předjede hátepéčko ve Fabii a já se ti snažil dokázat, že je to nesmysl...
5. 10. 2009 15:39
Re: BOD ZLOMU
Slábne Ti paměť. Ten závěr byl takový, že ta auta (Punto 1.2 vs. HTP 6V resp. 1.4 8V vs. silnější HTP 12V) jsou na tom po stránce výkonů prakticky stejně, zásadní rozdíl je opravdu jen v tom zvuku a vibracích HTP.
5. 10. 2009 15:28
Re: BOD ZLOMU
Už si niekedy videl, aby GTI dal reálny podklad svojim tvrdeniam? Zázraky sa nedejú...
5. 10. 2009 14:37
Re: BOD ZLOMU
Samozřejmě, že GP na tom bylo líp, v základu, o ostatních motorizacích ani nemluvě. Každej si to mohl přečíst, svět motorů(mot.1,2) A/M/S (1.4).
5. 10. 2009 14:52
Re: BOD ZLOMU
Jasně, Svět motorů... >:D
5. 10. 2009 15:12
Re: BOD ZLOMU
No, nevím jak tobě, ale mně připadá objektivnější než celý auto.cz.

Kde jinde bys chtěl čerpat v porovnávacích testech? (mimo AMS)
Jasně tady.. >:D
5. 10. 2009 16:59
Re: BOD ZLOMU
Porovnávačky si dělám sám... ;-)
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 19:38
Re: BOD ZLOMU
Jak to vypadá, takhle [odkaz] nějak >:D ?
5. 10. 2009 10:48
Re: BOD ZLOMU
Nevím, nevím. Já sice vnímám Polo taky jako špičku segmenetu a zejména pokud jde o design to Puntu natírá na celé čáře. Ovšem, že by bylo celkově o hodně lepší bych neřekl.

Co je ovšem podstatné je to, jestli nové Polo i přes své nesporné kvylity dosáhne prodejně na vrchol třídy. Ono i minulé Polo bylo mnohem lepší a dospělejší auto než taková 206 a prodejně na ni nestačilo a to nebylo nijak dražší.
5. 10. 2009 11:15
Re: BOD ZLOMU
POLO je ve všem králem třídy. Jízda je jasná, to je reference, brzdy, převodovka, materiály též. Ano, souhlas, ani v designu se k němu nikdo dnes ani neblíží.

POLO je velká trefa. Jsme zvyklí na to, že v kompaktech desetiletí kraluje Golf a posledních cca 10 let Passat. A právě v této generaci se knim řadí i POLO. Tím co vneslo do třídy - technika z prémiových aut - dvojspojka DSG, špičkový kokpit, praktičnost (kufr)... prostě POLO je dnes fakt supermainstreamový subkompakt se vším všudy. A když k tomu člověk přidá přeplňovanou jednadvojku... není co řešit.
5. 10. 2009 12:18
Re: BOD ZLOMU
Fajn, děkujeme pánovi z marketingovému oddělení VW za účast (a za ten povedený vtip o Passatu, zasmáli jsme se).

A teď trochu reality: Polo je docela povedené, ve své kategorii jasně nadprůměrné auto. Některé jeho vlastnosti jsou skutečně referenční, jiné (pod-)průměrné. Celkově to s určitostí stačí na to, aby Polo mohlo být řazeno mezi nejlepší pětici své kategorie, rozhodně však NIKOLIV na nějakou jasnou korunovaci. Na to jsou Fiesta, Punto Evo, Clio, 207 a další příliš těžcí soupeři.

Čili Polo může být pro někoho nejlepší volbou, pro jiného (s jinými požadavky) se v dané kategorii najde hned několik lepších aut. Totéž platí o výše zmíněné konkurenci.

EDIT: Samozřejmě ještě nová C3, na tu jsem napoprvé zapomněl, ovšem je to velmi silný soupeř Pola i Punta. Pardon.
5. 10. 2009 14:16
Re: BOD ZLOMU
Evidentně jsi nejel ani jednoho francouze.

Dnes je to tak, že ve všem, ano ve všem je králem třídy POLO. Za ním je Fiesta, a to zejména pro transformerovskou přístrojovku a až příliš prvoplánový design. Pak je Corsa, Fabia a Ibiza, auta která splňují nejvyšší měřítka, přesto jim vždy něco na toho krále schází - Ibize image (pošramocená posledními pěti lety), Corse některé laciné prvky v interiéru (jinak jede jako ďas) a Fabii až přílišný (ovšem pochopitelný) akcent na užitné vlastnosti. Pak je Francie, Clio jako velmi jízdně příjemné s některými designovými anomáliemi a kokpitovými prohřešky proti kolenům. Jízda měkká, milá. 207... druhé (spolu s POLEM) důstojné (zejména uvnitř) auto třídy. Výborné (BMW) motory, řadička opět tradičně nic moc... Jízda velmi kvalitní. Pak je Punto, mazda 2, tedy tvrději odladěná auta, s jedovatými brzdami. Punto těží z bohatě domenzovaného vnitřního prostoru. Na tyhle dotírá korea. O nové C3 zatím nevím osobně nic.
Avatar - wikinko
6. 10. 2009 10:26
Re: BOD ZLOMU
tak ty si sa snad uz uplne zblaznil. aky je v cliu kokpitovy prehresok proti kolenam? ten je napriklad v superbe alebo v octavii, ale v cliu? pozri si recenziu mojho clia, je tam fotka prave s tym kolenom...
5. 10. 2009 10:49
Re: BOD ZLOMU
8 (slovom osem)riadkov o Fiate, a 29 (slovom dvadsaťdeväť) o Volkswagenoch. Si si istý, že píšeš pod správny článok?
Mimochodom, ak malé auto, tak 3x radšej to Punto ako neslané Polo, ktoré akoby sa snažilo maskovať, že je Golf, do ktorého má, pravdaže, ešte dosť ďaleko.
A k tým ostatným VW - to sú asi vážne totálne šroty, keď ich musíš nasilu pretláčať aj v diskusiách, kde nemajú absolútne čo hľadať... :-!
5. 10. 2009 11:17
Re: BOD ZLOMU
Běž se o té neslanosti přesvědčit na vlastní kopyta. Až se svezeš, pochopíš, co jsou refetrenční jízdní vlastnosti, referenční materiály a referenční pocity. Myslím to s tebou upřímně, Klaudie. Svez se, pak napiš. Podle mého se okamžitě... zamiluješ. Stačí deset kilometrů.
5. 10. 2009 11:48
Re: BOD ZLOMU
Nové Polo som si obzrel, usadil sa, dopredu aj dozadu. O zvezenie sa som ihneď stratil záujem.
5. 10. 2009 12:10
Re: BOD ZLOMU
Neboli: Jak poznat vlastnosti vozu jen z posazu za volantem. >:D :yes:

To neci ani vidět, jak bys ohodnotil STi. >:D
5. 10. 2009 12:19
Re: BOD ZLOMU
Zas pletieš hrušky s kolečkami...
STi a podobné autá ma nezaujímajú, takže je to irelevantné.
Vlastnosti Pola ma nezaujímajú, pretože ma nijak nezaujal ani neoslovil zovňajškom, ani po usadení sa dnu. Mimo záujem, malé, nudné.
5. 10. 2009 12:24
Re: BOD ZLOMU
A že do takovýho auta vůbec lezeš. >:D

Neboli opět variace na téma. Já to sice všechno vím a všechno znám, ale prostě se potřebuju ubezpečit, že to opravdu nestojí zato. >:D :yes:
5. 10. 2009 12:34
Re: BOD ZLOMU
A prečo ťa to tak trápi? Keď máš potrebu počúvať na Polo chválospevy, obráť sa inde. Ak ma niečo neoslovilo, nevidím dôvod ďalej skúšať, či sa predsa len niečo pozitívne nenájde. Sú iné autá v triede, ktoré hodnotím vo viacerých smeroch pozitívnejšie. A GP medzi ne určite patrí.
Polo by som si proste nevzal, nech by hneď bolo jazdne najlepšie v triede. Dobrý pocit za volantom, pohodlie a priestor sú veci, ktoré majú väčšiu váhu ako to ďalšie. Zlé podvozky už nerobí prakticky nikto a motor si vyberie každý podľa uváženia u každej značky.
5. 10. 2009 17:04
Re: BOD ZLOMU
Tvá omezenost je zde již proslulá, od tebe se nedozvím nic, co by stálo za povšimnutí, nebo by to obsahovalo aspoň náznak objektivity. >:D :-!
5. 10. 2009 19:53
Re: BOD ZLOMU
Tak sorry, že môj obzor je mimo ten tvoj, pán dokonalý. Načo potom na moje príspevky reaguješ? Tak sa radšej bav so seberovnými a neruš moje kruhy. :-!
5. 10. 2009 14:17
Re: BOD ZLOMU
>:D Tak tohle je trefa přímo na Klaudiovu komoru :yes:
5. 10. 2009 14:29
Re: BOD ZLOMU
Ale hojno, trafil akurát okno starej Blažkovej... To chce kúpiť poriadnu búchačku a nehrať sa s prakom s gumou od trenírok... >:D
5. 10. 2009 14:50
Re: BOD ZLOMU
Trenýrky nebo tanga, Klaudie, Zlatej ventilek tě nemine... >:D ;-)
5. 10. 2009 15:22
Re: BOD ZLOMU
Tak zrovna táto volovina v tvojom podaní mi žily netrhá... Jak usoplené malé decko, rozumný človek sa len pousmeje a ide ďalej...
5. 10. 2009 16:58
Re: BOD ZLOMU
aha... :-O >:D ;-)
5. 10. 2009 16:46
Re: BOD ZLOMU
No jó, ony se zkušební jízdy na autosalonu somrují docela těžko. >:D
Avatar - miromen
5. 10. 2009 21:11
Re: BOD ZLOMU
Klaudiusi ja jsem polo na rozdil od GTIho řidil a to nejen 10km a to co tu piše je hromada nesmyslu.Polo neni špatne auto ale pro mě opravdu zklamani po tom co se od toho auta očekavalo. Polo je komfortni to ano ma dobra sedadla je dobře zpracovano je prakticke tim jeho klady ale konči. Ani nevim kde začit v čem na ty nejlepši ztraci protože je toho opravdu dost.Začnu vzhledem exterieru ktery neni špatny ale podle mě předni agresivnějši čast nekoresponduje s usedlim zadkem. Interier no to je prostě nuda sama o sobě bez napadu a jakekoliv tvaře hlavně že k fiestě napiše něco o trnsformerech že by zavist ? To je vzhled takže vicemeně muj nazor a je to spiš individuelni a chapu že na tohle muže mit každy jiny nazor. Uzky interier,dnes už podpruměrny kufr,klasika u vw v podobě vadiciho leveho rohu autom. klimat. pravemu koleni,přeposilovane řizeni teměř bez komunikace,vzhled volantu a jeho ne zrovna vzorne drženi diky tenčimu věnci(mohli použit z golfa). No řazeni to mě opravdu zklamalo ne že by bylo špatne ale všude se hlasa jak ma vw groupe skvěle převodovky ale pokud ho maji tak jako polo ktere ma menši vule a je až teměř francouzsky gumove tak jsou to jen keci a navic titěrna a nevzhledna hlavička řadičky. Jizdni vlastnosti nejsou špatne ale opět na ty nejlepši (ibiza,fiesta,mazda2) a možna ještě dalši určitě nema. Prostě s tim autem si opravdu člověk když bude chtit moc neužije. A opět se budu opakovat tohle auto je dobre tak pro ženske přeposilovanost,gumovost,pouze komfort a plno odkladacich mist na drobnosti. Takova sestra ibiza to je jine kafe opravdu dobre jizdni vlastnosti přitom komfortni prostě vyvažena jizda o třidu lepši řazeni a řizeni,lepe ovladatelne a to i diky podstatně lepe padnoucimu volantu a tvaru řadičky ve městě kde se musi často řadit k nezaplacni.
5. 10. 2009 21:34
Re: BOD ZLOMU
>:D Jo, tak nějak to bude, POLO nemá hlavně na... Ibizu. Koukám, že už je tu možné napsat opravdu cokoli...

Snad jen ještě větu. Mazda 2 a POLO, to jsou opravdu dva světy. Jeden dospělý a druhý v rovině městské skákačky. Ale jak ty bys to mohl vědět. Jediné, co lze dvojce velmi přičíst k dobru je až strojová přesnost kulisy řazení.
Avatar - miromen
5. 10. 2009 21:41
Re: BOD ZLOMU
Přesně tak ty tu pišeš cokoliv co nema s pravdou nic společneho a pravděpodobně budeš něčim postižen.
5. 10. 2009 23:56
Re: BOD ZLOMU
Jo, na rozdíl od tebe jsem postiženej realitou. Pozdravuj Ibizu... >:-[]
Avatar - miromen
6. 10. 2009 00:08
Re: BOD ZLOMU
S ibizou nehodlam jezdit ani na ni. Jojo realita z tebe přimo čiši.
6. 10. 2009 00:24
Re: BOD ZLOMU
Cením tvou upřímnost. O subkompaktech sice nevíš reálného takřka nic, ale alespoň se snažíš. Bohužel ses svými bláboly sám vřadil mezi ligu plejstejšnu, kde se tedy zabedněnost předpokládá jaksi z podstaty.
Avatar - miromen
6. 10. 2009 00:28
Re: BOD ZLOMU
Objektivnost to je to co ti chybi oproti mě a jinym.
PS: nemaš už od těch vw autiček zakouřenou palicy? [odkaz]
6. 10. 2009 00:34
Re: BOD ZLOMU
Zkus zaujmout jinde. Tady těžko přebiješ POLO Ibizou... bože >:D
Avatar - miromen
6. 10. 2009 00:51
Re: BOD ZLOMU
Ja se rozhodně nesnažim zaujmout ale je ostuda že ibiza ma lepe nastaveny podvozek a lepši řizeni,řazeni.
Avatar - miromen
6. 10. 2009 22:46
Re: BOD ZLOMU
Citace jednoho testu POLA:Velkým překvapením je nastavení podvozku. Nerovnosti zvládá s velkým přehledem, je tichý a netluče. Nebojím se říci, že se jedná o jeden z nejlepších podvozků této kategorie. Potřeboval bych Polo přímo porovnat s Fordem Fiesta, abych mohl posoudit, který z nich je kultivovanější. Ale dovolím si prozatím tvrdit, že se Volkswagen Fiestě minimálně vyrovná.

Bohužel, Volkswagen Polo nemá smysl pro humor ani v této oblasti. Ačkoli se snaží držet zvolenou stopu, poměrně brzy se dostaví nedotáčivost. A co hůř, ve volantu o ní vůbec nevíte a ubráním plynu v zatáčce stopu neutáhnete. Fiesta i Mazda2 jsou v tomto ohledu mnohem lepší.
Tohle je přesně i muj pocit ktery jsem tu už dřive psal v jine diskuzi.
Avatar - white label
6. 10. 2009 00:58
Re: BOD ZLOMU
Když si mi napsal ve 23:08: "V čem ale to polo pusoby! teměř o třidu vyspěleji ?", bral jsem to jako "překlep", ale teď tady zase píšeš: "...zakouřenou palicy!...", navíc vynecháváš z diakritky kroužky mad u...
Není to sice vůbec podstatné, ale čeština asi nebude tvá mateřština "od tvého narození"?
Avatar - miromen
6. 10. 2009 01:04
Re: BOD ZLOMU
Taky koukam že jsem nějak přitvrtil. No jo no stydim se a přiznavam že češtinu nemam v maliku.
Avatar - white label
6. 10. 2009 01:07
Re: BOD ZLOMU
Říkáš "přitvrtil"? Vážně bych typl, že nejsi (jazykově) "čech" hned od narození...
Je třeba zvláštní, že používáš z diakritiky jen háčky, ale čárky a kroužek ne..., s tím jsem se zatím nesetkal, lidi běžně používají buď všechno, nebo nic...
Avatar - miromen
6. 10. 2009 09:05
Re: BOD ZLOMU
S tim přitvrdil to byl překlep ale čarky a kroužky opravdu nepouživam.
Avatar - white label
5. 10. 2009 22:26
Re: BOD ZLOMU
Poslední Autocar (40/09), První jízda s VW Polo 1,2TSI 3dv., citace celého posledního odstavce:
"Na silnici sotva poznáte rozdíl oproti pětidveřovému modelu. Polo je docela agilní a vyspělé, a působí jako větší auto, než je, protože nabízí vpředu dost místa. Co se týče vytříbenosti, standardům většího Golfu nedostojí, ale rozhodně mu dýchá na záda. Auto zatáčí sebejistě a utáhne stopu, když uprostřed zatáčky sundáte nohu z plynu. Snadno se s ním jezdí rychle, což je zásluha stability a předvídatelnosti podvozku. Chová se mnohem uvolněněji než Ford Fiesta a navíc zůstává tiché. VW tvrdí, že toho dosáhli díky chytře nastaveným tlumičům.
Tak abychom to nějak zesumírovali, nejpřiléhavější bude tvrzení, že třídveřové Polo jezdí a působí skoro jako Golf a myslíme to jako kompliment." autor - STEVE CROPLEY (nemyslí si snad někdo, že angláni mají obecně raději VW, než FORD)
POLO získalo ceklově 4 hvězdičky z pěti možných...

P.S. Minimálně pod tento odstavec se (po svezení s Polem i Fiestou) můžu klidně podepsat..., i když v této třídě bych osobně "nelovil" vůbec...
Avatar - miromen
5. 10. 2009 22:35
Re: BOD ZLOMU
Tak pod toto bych se ja tedy vubec nepodepsal a je to pěkny blabol. Fiesta je agilnějši lepe sedi v zatačkach a miň se naklani. Jak polo tak fiesta měly 15 palcove obuti. To to je muj poznatek.
Avatar - white label
5. 10. 2009 22:52
Re: BOD ZLOMU
Tak doufám, že se neurazíš, když dám osobně za pravdu spíš britskému redaktorovi Autocaru...
To že POLO působí jako o třídu vyspělejší auto se objevuje se železnou pravidelností prakticky v každém jeho testu, ale to už jsme tu jednou spolu probírali, ještě před tímto novým článkem v posledním Autocaru...

P.S. Pro zajímavost VW dospěl k závěru, že by se na českém! trhu prodalo 3dv. verzí POLA tak málo, že ho zde v této karos. var. nebude ani nabízet...
Avatar - miromen
5. 10. 2009 23:07
Re: BOD ZLOMU
V čem ale to polo pusoby teměř o třidu vyspěleji ? Napřiklad v hodně testech zmiňuji jizdni vlastnosti fiesty jako v o třidu většim autě což je s přimhouřenim oka i pravda a podobny pocit jsem měl i u fiesty a clia ale tam ma na tom zasluhu nejspiš ten jeho "OCTAVIA" rozvor.
Avatar - white label
5. 10. 2009 23:15
Re: BOD ZLOMU
Např. v kvalitě zpracování, včetně designu, relativně prostorný (vpředu) a kvalitní interiér (zejména na svou třídu), celkový komfort (i na horším povrchu) spojený s velmi nízkým hlukem apod...

edit: Ona už i ta zásadně rozdílná designová filosofie Fordu a VW leccos naznačuje...
Fiesta jako (designově) "větší" Kačko, ale POLO jako menší GOLF...který design asi bude působit (logicky) "dospěleji"?
Avatar - miromen
5. 10. 2009 23:41
Re: BOD ZLOMU
Tak napřiklad odhlučněni motoru mi nepřišlo nějak zazračne a řekl bych běžne v tehle třidě ale podvozek ten patři mezi nejlepe odhlučněny to ano. Kvalita zpracovani taky patři k těm nej ale prostornosti to bych neřekl. No a design to je individuelni ale ja si myslim že v tehle třidě zvolil lepši cestu ford s fiestou ktera je opravdu vidět a navic ma osobity a moderni interier a polo je takove bez napadu a tvaře.
5. 10. 2009 18:04
Re: BOD ZLOMU
Přiznej se, žes tím úvodním dlouhým příspěvkem chtěl trochu píchnout do vosího hnízda. ;-)
Avatar - white label
5. 10. 2009 18:18
Re: BOD ZLOMU
Já věděl, že tu na to časem někdo prostě musí přijít... >:-[]
5. 10. 2009 09:35
euro5
GTI: ty nezklames :no:

Ale nerozumim tomu, proc nenasadi take motor 1,2 ve verzi euro5, kdyz do Pandy uz ho davaji ... trochu skoda, myslim.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2009 12:32
Kdo kym je a neni...
Nerad bych zasahoval do plodne diskuze, ale:

- Punto predstavilo facelift, spolu s novym interierem a novymi zazehovymi a inovovanymi vznetovymi motory. Temito zmenami by se teoreticky melo udrzet na vrcholu zajmu do prichodu noveho modelu planovaneho na rok 2012. tak jako u vetsiny faceliftu se jedna o srovnani kroku s novejsi konkurenci. Vic se ocekavat neda.

- Polo prijelo ve zbrusu nove generaci a domnivat se, ze by mohlo byt horsi nez drive predstaveni konkurenti by bylo hrubym podcenenim koncernu. Jako u kazde novinky se bude nova konkurence pomerovat prave s nim, do doby, nez prijde nekdo novy a jeste lepsi.

Z toho vyplyva, ze Punto prislo s modernizaci v pravou chvili, aby mu neujel vlak, to same brzo ceka Corsu a kdo muze zamichat kartami je nove C3, u nej se da tezko odhadovat, dokud nebude otestovano. V soucasne dobe vidim tak dva jasne leadry, pro expresivnejsi jedince Fiesta, pro konzervativnejsi Polo. Ostatni jsou mozna lehoulince pod nimi, ale je s nimi potreba pocitat.
Rozbalit vlákno
36
5. 10. 2009 14:31
Re: Kdo kym je a neni...
Kde vidíš plodnú diskusiu....?
5. 10. 2009 14:58
Re: Kdo kym je a neni...
No, tam jak podrobně vysvětluješ, jak vybíráš auta... >:D ;-)
5. 10. 2009 15:25
Re: Kdo kym je a neni...
A kde niečo také robím? Myslíš ten príspevok, kde píše, že ma Polo ničím nezaujalo, takže nemám chuť sa s ním ani previezť? Čo máš proti tomu? Ešte mi skús tvrdiť, že ty si pôjdeš zajazdiť napríklad s novým P5008 alebo nejakým iným Francúzom, aby si zistil, či je naozaj dobrý... :-!
Avatar - Plautus
5. 10. 2009 15:33
Re: Kdo kym je a neni...
GTI si prečíta "zasvätený" (rozumej i posvätený marketingovým oddelením importéra) test a len na základe toho vynesie písomný ortieľ (rozumej ďalšiu ódu na VW)...
5. 10. 2009 15:59
Re: Kdo kym je a neni...
diskuze se nám jaksi rozmělnila, chtělo by to pořádnou shrnovačku >:-[]
Avatar - Plautus
5. 10. 2009 16:07
Re: Kdo kym je a neni...
kdepak je Pierro?? >:D ;-)
5. 10. 2009 16:57
Re: Kdo kym je a neni...
Jistě, že půjdu, s tím nemám problém, naopak.
5. 10. 2009 19:56
Re: Kdo kym je a neni...
Ešte kto ti uverí... Sľúbeného sa zmestí veľa. Ťažko možno veriť aj tomu, že si vyskúšal všetky tie Volkswageny, čo tu ospevuješ... Jedine ak berieš za praktickú skúsenosť aj vlastnú fantáziu... >:D
5. 10. 2009 20:20
Re: Kdo kym je a neni...
Připadáš mi nyní jak po elektrošoku. Kdybys četl bloggy, věděl bys, že jsem tam napsal Supertest subkompaktů (207, Clio, mazda 2 atd.) a například i supertest středních prémiových SUV (GLK, Q5, XC60)

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - marek.g
5. 10. 2009 22:39
Re: Kdo kym je a neni...
jo ty tvoje "testy" bez jediného vlastního fota :-!
5. 10. 2009 23:03
Re: Kdo kym je a neni...
To si jako představuješ, že do prodejny narukuju s foťákem a po jízdě budu fotit? Kolik ti je, dvanáct? Nebo se snad domníváš, že bych to nafotil lépe než profík? Žasnu jaké hlouposti se tu dají napsat :no:
Avatar - marek.g
5. 10. 2009 23:31
Re: Kdo kym je a neni...
tak to je argument jak Brno >:D takhle vypadá test [odkaz] :-!
5. 10. 2009 23:43
Re: Kdo kym je a neni...
Já se nesnažím argumentovat, jen žasnu, že v tvých letech může být člověk tak zabedněný, že tam, kde jde o text tlačí touhu po autorských snímcích.

Běž spát, Marku, pro tebe je každé ráno nadějí, že už budeš konečně dospělej...
Avatar - marek.g
6. 10. 2009 07:07
Re: Kdo kym je a neni...
jo tak o text...Velmi rád a dobře(někdy i skvěle) fotíš.Pochybuju o tom,že zrovna ty by jsi odolal a neudělal při testování aut jedinou fotku :-! prostě nevěřím,že jsi v těch autech jel a testoval je.Maximálně jsis v nich poseděl na autosalonu a pak v kombinaci s články v časopisech a použití tvého spisovatelského talentu jsi sesmolil tyto "testy"
6. 10. 2009 07:55
Re: Kdo kym je a neni...
súhlas, to si myslím aj ja
Avatar - Plautus
6. 10. 2009 08:28
Re: Kdo kym je a neni...
trefa do čierneho :yes:
a žiadne "poetické" sklony autora tých "testov" to nevyvrátia...skôr podporia Tvoju teóriu...ešte raz :yes:
a tí menej vnímaví (primitívni), nech veria...
6. 10. 2009 09:16
Re: Kdo kym je a neni...
Tady fakt střílíš mimo. Byl si někdy v autosalonu třeba Audi, Volva?
Jen pubescent má potřebu vytahovat mobil/foťák a cokoli fotit.
Když vypadáš solidně, což ty bohužel asi ne, tak na prosté pokynutí dostanš barevný prospekt na křídovém papíře. Dělat nějaký fotky se "nehodí".
GTI toho projel neporovnatelně více, než třeba ty, jen tvá závist tady úřaduje a našeptává ti, že přece nikdo nemůže být úspěšnější než ty. ;-)
6. 10. 2009 09:33
Re: Kdo kym je a neni...
Přesně. Trefa přímo na komoru.
6. 10. 2009 09:38
Re: Kdo kym je a neni...
Na čiu? Žiadny zásah nevidno, len tradičné žvásty.
6. 10. 2009 09:34
Re: Kdo kym je a neni...
A koľko si toho "projel" ty, že tak mudruješ?
6. 10. 2009 09:58
Re: Kdo kym je a neni...
Klaudie, já nepatřím do tvé sorty lidí, který mají potřebu, na každém autosalonu doslova oslintávat auta a stát půlhodinový fronty jen proto, aby se do nich mohli sednout a pak na webu ramenatě prohlásit - o projížďku sem ztratil záujem.
:-!

Prostě poznám, kdo co jel a kdo jen slintá. I když se tu vztekáš, pořád ti trčí sláma z bot. :-!
6. 10. 2009 13:29
Re: Kdo kym je a neni...
Ty vieš asi všetko, že? nakoniec ale vieš veľké howno, len tu prskáš a mútiš vodu.
Avatar - marek.g
6. 10. 2009 10:05
Re: Kdo kym je a neni...
;-)

takže k těm testům...
Já jsem měl tu čest účastnit se testovacích jízd několika vozů napříč třídami a značkami(Touareg,Q7,Santa Fe,Golf V,308,i30,Mercedes B...) a nikdy ta zkušební jízda nepřesáhla 20km a nikdy jsem nejel samozřejmě sám bez asistence prodejce.GTI píše,že s GLK najel 80km o doprovodu nepíše nic...budiž má tam třeba známé tak ho nechali projet to pořádně.V tom případě nechápu,že nic nefotil,protože podle jeho ostatních "netestovacích" blogů nikdy nepohrdne možností fotit :-! Takže,kdybych měl talent,čas a chuť tak bych po statické prohlídce aut v autosalonu,prolistování katalogů a přečtení pár testů v časopisech takovýto "test" dal dokupy taky ;-)
6. 10. 2009 10:11
Re: Kdo kym je a neni...
a jejé, ty ses do toho teď sám zamotal - důrazně tě žádám nepoužívat logiku!!! a věcnou argumentaci!!!!!

nebo nafasuješ takovou Lišku v základu, na 80km bez doprovodu, že tě chuť na testování opustí do konce života! >:-[]
6. 10. 2009 10:18
Re: Kdo kym je a neni...
A řekni mi, proč by to dělal?
Opravdu si myslíš, že má potřebu si něco vymýšlet? Ještě k tomu, když ty jeho pocity jsou lautr ty samé, co mám třeba já?

Zkus se oprostit od nenávisti/závisti, možná potom budeš schopen i něco kvalitního vyprodukovat ať už zde, nebo třeba na blogu.
Avatar - marek.g
6. 10. 2009 10:35
Re: Kdo kym je a neni...
proč by to dělal? :-O asi ze stejné pohnutky jako dělá toto [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:-[]
6. 10. 2009 10:51
Re: Kdo kym je a neni...
Vidím, že ti GTI leží hodně v žaludku. Já to ani nečetl. Nějak je mi to jedno. >:D :-!

Zkus se věnovat více sobě, ať si pořádný auto můžeš taky koupit a nejen GTImu závidět. ;-)
Avatar - marek.g
6. 10. 2009 11:08
Re: Kdo kym je a neni...
o.k jdu mrskat jazyky a zamakat na sobě >:-[] ;-)
6. 10. 2009 11:25
Re: Kdo kym je a neni...
Tak to upřímně chválím. :yes: ;-)
6. 10. 2009 10:07
Re: Kdo kym je a neni...
tak barevný prospekt na křídovém papíře jsem dostal i v autosalonu Škody a Renaultu, a to jsem ani nevypadal solidně >:-[]
Avatar - marek.g
6. 10. 2009 10:13
Re: Kdo kym je a neni...
u Škody jim tě bylo líto tak ti dali aspoň prospekt ať máš o čem snít a u Rencka tam jsou teď s těmi předními maskami 8-s rádi za každého kdo přijde >:-[] ;-)
6. 10. 2009 10:21
Re: Kdo kym je a neni...
to jo, pro Škodu jsem holt ještě nedozrál, nedoučil se jazyky....dyť to znáš

Ale u Rencků jsem byl naposled pro prospekty ještě před těmito maskami, takže tečh bych tam asi rovnou zajel s vozíkem a kolik že to platí za barevný papír v zběrných surovinách? >:-[]
6. 10. 2009 10:15
Re: Kdo kym je a neni...
Zkus to třeba u Mercedesu, jestli bude rozdíl. >:D
6. 10. 2009 10:17
Re: Kdo kym je a neni...
kdo má tahat ty jejich tlusté prospekty ;-)
6. 10. 2009 10:21
Re: Kdo kym je a neni...
>:D :yes:
neregistrovaný "RayBan"
5. 10. 2009 22:06
Polo má adhezi
Když už tady GTI od rána do nás tlačí, že je Polo dospělé a bezkonkurenční, tak jen malá ochutnávka jízdních vlastností ve stylu á la Roomster - už jen zbývá, aby airbagy střílely týden po nehodě.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
6. 10. 2009 07:50
Re: Polo má adhezi
Klopená zátačka je sviňa...
Avatar - Plautus
6. 10. 2009 08:38
Re: Polo má adhezi
to máš pravdu...no pri ktoromkoľvek nekoncernovom konkurentovi Pola by to však ohodnotili ako ohromný nedostatok, a o klopenej zátačke by nebolo ani zmienky... ;-) práve naopak, použili by to na deklarovanie nedostatočnej adhézie, ako píše RayBan...
neregistrovaný "RayBan"
6. 10. 2009 08:55
Re: Polo má adhezi
přesně tak :yes:
6. 10. 2009 09:37
Re: Polo má adhezi
Klopená zátačka by nadvihnutiu zadného vnútorného kolesa mohla prispieť v prípade, ak by bola klopená málo, alebo nelogicky klopená opačne.
Klopená zákruta je klopená preto, aby udržala auto lepšie na ceste a nie naopak...
6. 10. 2009 09:18
Re: Polo má adhezi
Zvednutý zadní vnitřní kolo snad nemá s adhezí moc společného, ne?
6. 10. 2009 09:35
Re: Polo má adhezi
A ktoré koleso ešte nemá s afhéziou nič spoločné...? :-O
6. 10. 2009 10:22
Re: Polo má adhezi
No rozhodně ne to co je ve vzduchu - experte. :-!
6. 10. 2009 13:34
Re: Polo má adhezi
A prečo asi je podľa teba to koleso vo vzduchu...?
6. 10. 2009 13:54
Re: Polo má adhezi
To si opravdu tak blbý, nebo to jen hraješ?

Tedy speciálně pro tebe: Zadní vnitřní kolo je ve vzduchu z toho důvodu, že poloměr a stoupání zatáčky v závislosti především na rychlosti, rozložení hmotnosti vozu a konstrukci podvozku z fyzikální podstaty působících odstředivých sil neumožňuje, aby kolo sedělo na cestě.
Neboli jinak: Chceš tvrdit, že rellyové speciály mají problémy s adhezí, páč v každý druhý zatačce jezdí po "třech kolech"?
6. 10. 2009 21:30
Re: Polo má adhezi
tak, a ešte vysvetli, čo je to adhézia, a budeme doma... >:D
6. 10. 2009 22:15
Re: Polo má adhezi
Já myslím, že tobě by to stejně nepomohlo. Kde nic není, ani smrt nebere. :-!

[odkaz]