Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Filtr pevných částic pro benzinový motor? Jen otázka času

Studie společnosti TÜV Nord upozorňuje na fakt, že moderní benzinové motory vypouští až 1000krát více pevných částic než jejich předchůdci. V současné podobě nevyhoví přísnějším emisním limitům platným od roku 2017.
Zpět na článek
28. 11. 2013 16:10
28. 11. 2013 17:03
28. 11. 2013 21:03
28. 11. 2013 22:26
29. 11. 2013 09:25
29. 11. 2013 10:26
29. 11. 2013 11:48
29. 11. 2013 10:27
28. 11. 2013 16:56
28. 11. 2013 18:35
29. 11. 2013 08:38
29. 11. 2013 09:29
29. 11. 2013 11:01
29. 11. 2013 11:36
29. 11. 2013 12:30
29. 11. 2013 15:44
2. 12. 2013 07:41
29. 11. 2013 13:11
29. 11. 2013 13:22
29. 11. 2013 15:51
29. 11. 2013 16:17
29. 11. 2013 22:41
30. 11. 2013 09:40
29. 11. 2013 15:48
30. 11. 2013 12:08
29. 11. 2013 13:20
30. 11. 2013 17:06
2. 12. 2013 08:25
2. 12. 2013 10:26
2. 12. 2013 10:40
29. 11. 2013 09:39
29. 11. 2013 18:10
29. 11. 2013 22:42
2. 12. 2013 18:43
3. 12. 2013 09:01
28. 11. 2013 19:48
28. 11. 2013 22:40
28. 11. 2013 22:53
28. 11. 2013 23:12
29. 11. 2013 08:29
29. 11. 2013 09:31
29. 11. 2013 09:59
29. 11. 2013 12:36
28. 11. 2013 17:46
28. 11. 2013 18:18
28. 11. 2013 19:49
29. 11. 2013 08:39
28. 11. 2013 19:19
28. 11. 2013 19:50
28. 11. 2013 20:23
neregistrovaný "JohnST"
28. 11. 2013 20:31
28. 11. 2013 20:54
neregistrovaný "JohnST"
28. 11. 2013 23:46
29. 11. 2013 20:55
neregistrovaný "JohnST"
29. 11. 2013 21:36
30. 11. 2013 12:00
29. 11. 2013 09:38
29. 11. 2013 08:23
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 16:00
Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v Bru
:-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Righ
28. 11. 2013 16:16
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Teď kritizuješ EU za to, že filtry pevných částiv u přímovstřikových benzínů nevyžaduje, anebo proto, že očekáváš, že je vyžadovat začne? A nebo si jenom tak univerzálně odpliváváš směrem na Brusel, kdykoliv vidíš "článek o emisích"? Jinak jestli si myslíš, že by bez EU nebyly zavedený normy na redukci škodlivých emisí (dnešní Euro normy) nebo na redukci skleníkových plynů na národní úrovni, tak se těžce mýlíš. I když možná, že v ČR bychom tomu úspěšně odolávali a spíš než s Evropou bychom naše normy sladili s Ruskem. V zájmu svobody. >:D
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 16:32
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
co na to říct ,rád si odplivnu, je dobře že je na co nadávat, ale objektivně musím říct že EU spíš škodí než pomáhá a to teď nemyslím jenom automobilový průmysl, když byly velké státy jako je Francie a další státy v Evropě, bez EU, dařilo se jim a každý stát fungoval, EU chce vše propojit a sjednotit a udělat z Evropy jeden stát, praxe ukazuje že tento model nefunguje, státy přicházejí o svou suverenitu a smysl EU je aby jenom EU mělo suverenitu, a když se v EU řeší třeba takové voloviny jako je název pomazánkové máslo, namísto toho aby se řešilo něco důležitého,je jasné že to nemůže fungovat,Europoslanec vstane a řekne si tak copak dneska udělám: zrušíme třeba žárovky, zákaz pěstování všeho, běda jak si člověk něco vypěstuje, myslím třeba ovoce a zeleninu, zákaz vykonných vysavačů kvůli úspory energie a spousta dalších príma překvapení z organizace Evropská Unie, třeba ten blbeček Ransdorf s tou křivou hubou tam dělá *,nebo tam ani nechodí a bere za to 300 000kč měsíčně, jsou lidi co dřou jako Koně a nikdy si nenaspoří ani 100 000kč za život.
Evropská Unie musí skončit - ještě že existují země jako je třeba Rusko a Velká Británie,Švýcarsko kteří se nechtějí nakazit od Virusu : Evropsk Unie
Avatar - Righ
28. 11. 2013 16:44
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Rozumím, univerzálně si odpliváváš, a to nejen pokud jde o články o emisích. Jinak v tý tvý analýze postrádám zmínku o normě o zakřivení okurek, bez ní to jaksi není ono.
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 16:48
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
no vidíš to je další překvapení a určitě to není všechno, kdyby tě ještě něco napdalo tak to klidně napiš, to platí pro všechnyz diskuse ať je větší legrace
Avatar - Righ
28. 11. 2013 16:57
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
>:D
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 19:44
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Krásně řečeno. Je evidentní, že prvotní myšlenka Evropského společenství uhlí a oceli se dnes zvrhla do demagogie těžce placených úředníků v Bruselu, kteří neslouží lidem, pouze sami sobě. Vemte si, kolikrát už tu bylo sjednocení Evropy v dějinách, počínaje římskou říší....tolik různých národů s různými preferencemi, životním stylem atd. nemohou být řízeni pár lidmi z bruselu a co se líbí španělům, se nemusí líbit třeba bulharům..Myslím, že pro nás i ostatní je menší zlo, když si stát řídíme sami a nelezeme ani na modrožlutý západ a ani rudý východ. Buďme sami sebou.
Avatar - šmoula nešika
29. 11. 2013 00:00
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Co je horší, poslední dobou to vypadá, že si bruselští úředníci nesypou peníze jen sobě, ale tvrdě bojují i přímo za ty, co je platí.
29. 11. 2013 13:14
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Zaujmave, ze Cina, taky protiklad k EU, zavadza presne tie iste emisne normy, ako ma EU. Japonsko a USA maju podobne normy. Napada ma jedine Afrika a India, kde nemaju ziadne emisne normy.
29. 11. 2013 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Righ
29. 11. 2013 10:25
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
[odkaz] ;-)
29. 11. 2013 12:21
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Chovej se slušně, hrubiáne!
29. 11. 2013 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 11. 2013 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2013 17:47
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
pri sucasnom mnozstve naftakov by si bez tych casticovych filtrov asi dochol pri prechadzke po meste :-! , takze prskas na nespravnom mieste. Spomen si na turbo naftaky plniace emisnu normu EU III a nizsiu a zistis, ze vacsina boli dymiace plecky :-!
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 19:20
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Při současném množství turbobenzínů v ulicích bez filtrů zdechneš ještě dřív, akorát o tom ještě nevíš .......
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 19:46
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
To ukazuje, že klasická jednoduchá atmosféra s V6 a výš je holt nepřekonaná :yes:
28. 11. 2013 20:48
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
stale je nafta v prevahe, era turbobenzinov s priamym vstrekom sa zacina, klasicky benzin konci....
28. 11. 2013 20:50
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
mimochodom, posielal som ti SZ ;-)
29. 11. 2013 09:19
Re: Filtr hloupých částic bych namontoval do Evropské Unie v
Skoda, ze v clanku nenapisali porovnanie, ze priamovstekovy benzin ma 1 000 000 krat menej pevnych castic, ako priamovstekovy diesel.

Inak povedane, kym Nafta potrebuje DPF uz v EU4, tak benzin az v EU6c - teda nieco ako EU8!!!
Avatar - Righ
28. 11. 2013 16:10
Originál
Studii si nezadalo TUV Nord, to ji fakticky provedlo - jedná se o zkušební ústav. Studii si zadalo sdružení Doprava a životní prostředí a výslednou zprávu o ní si lze v originále přečíst zde - [odkaz]%20Briefing_f… . Uměl by mi mimochodem někdo vysvětlit, proč je udávaná cena za filtr pevných částic pro benzíny (GPF) o tolik nižší než za filtr pro diesely (DPF)?

Edit: Chválím rychlou opravu článku, mazat mi ten odkaz na originální studii bylo nicméně úplně zbytečný. :no:
Rozbalit vlákno
7
28. 11. 2013 17:03
Re: Originál
Spaliny mají vyšší teplotu (u benzínových motorů je větší problém přísun kyslíku než tepla), částic je méně (o sledované velikosti), měly by rychleji oxidovat a nehrozí u nich myslím přehřívání. Ve výsledku může být filtr citelně menší a jednodušší.

PS: Pokud smazáním myslíš stávající stav odkazu, tak je to jen jeden z bugů místního systému - nedokáže si poradit s URL kódováním (%20 v tomhle případě, což je kód pro mezeru). Stejně jako si nedokáže poradit s HTTPS.
Avatar - Righ
28. 11. 2013 21:03
Re: Originál
Aha, díky za odpověď. Taky jsem si k tomu něco našel a klíč evidentně spočívá v tebou zmiňované vysoké teplotě výfukových spalin u benzínu, která brání hromadění částic a umožňuje de facto nepřetržitou regeneraci filtru.

Ad PS, když jsem sem svůj příspěvek vkládal, odkaz bez problémů fungoval, což jsem si i ověřoval. Po nějaký době jsem se na článek kouknul znovu a kromě upravených formulací v reakci na můj příspěvek jsem si všimnul i nefunkčního odkazu. Obě věci jsem si spojil, nicméně pokud je příčinou nefungujícího odkazu bug systému a nikoliv ničí zásah, pak se redakci samozřejmě omlouvám. Dám sem ten link zkráceně přes bitly.

Studie: [odkaz]
Výsledná zpráva: [odkaz]
28. 11. 2013 22:26
Re: Originál
Přesně tak. Není takový problém udržet pasivní regeneraci a výzkum zatím říká, že nemají tendenci se tolik zanášet. Na druhou stranu nevím, jestli testovali takový ten opravdu hardcore městský provoz. Pár kilometrů sem, pár kilometrů tam, nezahřátý motor. Je tu pořád možnost sáhnout po sofistikovanějším filtru. Pořád by mohl být malý. A těm nejlepším stačí 350 stupňů, což by pro benzín neměl být problém.

Systém se jinak chová, když jde o nově vložený příspěvek a když jde o editaci existujícího. Co projde při prvním vložení, ne vždy projde po editaci (a naopak). Jeden takový bug mají i u odkazů. Už se mi stalo (ne jednou), že jsem poslal odkaz, fungoval, přihodil jsem další a původní se takhle rozbil. Musí to být pěkný bordel.
29. 11. 2013 09:25
Re: Originál
Samozrejme ze sa tolko nezanasaju, lebo benzin ma oproti nafte minimalne pevne castice a cena moze byt nizsia aj tym, ze filter staci vypalovat len klasicky dosiahnutou spotrebou spalin benzinu, nie ako u nafty, kde je potrebne bud zvysovat teplotu Eolysom alebo montovat dalsi vstrekovac na filter alebo pritiahnut filter blizko k motoru a tym ho spojit s katalyzatorom do jednoho celku.
29. 11. 2013 11:48
Re: Originál
Jak jsem napsal, problémem je pro změnu nedostatek kyslíku. Takže regenerace probíhá třeba když brzdíš motorem. Největším faktorem pro zmenšení filtru by měla být násobně rychlejší oxidace pevných částic. Rychleji tak uvolní své místo ve filtru. Ve skutečnosti to není tak jednoduché. A záleží, jestli se bavíme o samostatném filtru, nebo o čtyřčinném katalyzátoru. Je to pořád aktivně zkoumané a záleží na konkrétních motorech.
Avatar - VWrofl
28. 11. 2013 16:39
Doku*vili co se dalo!
A teď máme nespolehlivé, karcinogenní a drahé plečky. Nejlepší auta byla 80. a 90. let, kdy technika sloužila opravdu tomu, aby auto bylo lepší :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2013 17:18
Re: Doku*vili co se dalo!
Akorát, že v těch "skvělých" 80. letech sníh u silnice vydržel bílý tak 2 dny. ;-\
Avatar - Bully_
30. 11. 2013 20:46
Re: Doku*vili co se dalo!
Automobilu bylo taky mnohem min a lidi s nimi nejezdili az na zachod, jako dneska.
Avatar - petrumr
28. 11. 2013 16:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
34
28. 11. 2013 18:35
Re: ok
S tim kotrolovanim filtru s tebou souhlasim, sam mam diesel s DPF a v zadnym pripade si nedokazu predstavit ze bych ho kuchal. Tak sakra kdyz to auto kupuju tak se kouknu co v nem je a kouknu kolik to stoji a kdyz na to nemam tak ho nekoupim. Ale ten vykon, tam je to o vztahu nabidka/poptavka/emise (dle eu)/spotreba (dle eu) a musi se to holt dolovat z mensich objemu aby byl urednik spokojen. To ze realita je jinde je na delsi povidani.
29. 11. 2013 08:38
Re: ok
No tak až se ti nenávratně rozsype a ty pojedeš na výměnu tak jsem zvědavý jak ochotně vyndáš desetisíce z kapsy a koupíš novej.
29. 11. 2013 09:29
Re: ok
Nikdy nepochopim aroganciu kuchacov DPF/EGR. Hlava mi neberie ich argument, ze si nebudu zasierat motor recylkulaciou spalin. Pritom im nevadi pustat mi to rovno do hlavy, ked za nimi idem autom, na bicykli alebo pesi. Takyto ludia si zasluzia jedne pripojit vyfuk do ich kabiny.
29. 11. 2013 11:01
Re: ok
Hele a teď si představ, že před 15 lety jezdily auta, který nic takovýho neměly už v základu. a nebo jinak a nikdo neřval jako ty teď. Za 10 let bude běžný benzínový auto s DPF a teď mi řekni považuješ se teď ty za prase a pustil by sis za trest vejfuk do kabiny když máš benzínový auto bez DPF? Chce to všeho s mírou a nepodléhat hysterii. Pro mě je potěšující fakt, že moje děti budou vyrůstat v čistším ovzduší než jsem vyrůstal já. Za mýho dětství nám smrděly pod nos Trabanti, Wartburgy auta na olovnatý benzín a hulící Avie a Tatrovky. Teď se kolem mě pohybujou auta, který ani necejtíš.
29. 11. 2013 11:36
Re: ok
to je otázka. Oxid uhelnatý necítíš, ale spolehlivě tě zabije. Je otázka, co je horší, zda to co smrdí, nebo to co necítíš a přitom to škodí daleko víc. Moderní motory dosahují vyšší účinností a daní za to jsou zplodiny, kterých je sice méně, než když jsme byli malí, ale pro lidský organismus jsou daleko nebezpečnější. Navíc je to relativní, počty aut narostly od dob trabantů několikanásobně, takže se nedá říct, že by se tehdy produkovalo více zplodin. A hlavním viníkem tehdy bylo spalování nekvalitního uhlí v tepelných elektrárnách a průmyslová výroba. Obzvláště u polských producentů tento stav stále trvá...
29. 11. 2013 12:30
Re: ok
Tak se koukni, kolik CO může z motoru vylézt podle Euro2 a nyní podle Euro5 nebo 6.
29. 11. 2013 15:44
Re: ok
řekl bych, že pro mé zdraví není zrovna CO2 až tak úplně podstatný. Ten je spíš podstatný pro "zdraví" planety...
2. 12. 2013 07:41
Re: ok
Proto jsem napsal CO a ne CO2.
29. 11. 2013 13:11
Re: ok
Hele pamatuju jako malej Jizerský hory holý se stromama zničenejma exhalacema z polských uhelných elektráren. Dneska jsou Jizerky opět zalesněný. Prostě zlepšení životního prostředí míněno včetně ovzduší je i přes velký počet aut na silnicích velký. Jestli myslíš, že bylo zdravější vyčuchat si kolem jedoucí Avii než novou dieselovou Oktávku, tak tě přitom nechám. Já si to teda nemyslím.
29. 11. 2013 13:22
Re: ok
Problem je v pocte tych Avii a Octavii a kolko Avii stretnes v meste a kolko je tam Octavii.
29. 11. 2013 15:51
Re: ok
A co vidíš jako řešení přestat jezdit autama a začít jezdit na koních?
29. 11. 2013 16:17
Re: ok
Rieseni je viacero od radikalnych - jazda na bicyli a vlaku (urcita nazorova skupina v EU) az po prijatelnejsie - CNG, LPG, benzinove atmosfery, hybridy, elektro.

Mimochom kon ma vysoke CO2 a metan a naviac sa neda regulovat objem. Jedine objem celeho kona - ponik,... takze tiez nie je velmi vhodny ;-)
29. 11. 2013 22:41
Re: ok
A seš si jistej , že benzínová atmosféra vypouští zdravej vzduch?
30. 11. 2013 09:40
Re: ok
Ani ten kon nevypusta zdravy zvduch, ale je menej skodlivy ako nafta.
29. 11. 2013 15:48
Re: ok
to je právě relativní. Pevný částice škodí víc nám než stromům... Je těžké říct, jestli produkujeme méně škodlivin než kdysi, protože se mění jejich typ a vlivy těch aktuálních jsou spíše dlouhodobé, takže se jejich "vlivu" na naše zdraví dočkáme třeba až časem.
30. 11. 2013 12:08
Re: ok
Holé stromy neměly nic společného s auty, ale s uhelnými elektrárnami, které do ovzduší chrlilly tisíce tun oxidu siřičitého SO2.
29. 11. 2013 13:20
Re: ok
Ja mam benzinovu atmosferu a od tohoto je lepsi uz iba plyn, ak nepocitam elektro.
Kedysi bolo aut nasobne menej. Vidno to na na sidliskach a pocte parkovacich miest. Dnes v beznej rusnej ulici v meste predje za den 40tisic aut. Tolko aut bolo kedysi v celej republike. A potom je tu uz niekolkokrat spominan velkost castice z tatovky oproti modernemu CR motoru a tatrovka nemala take NOx emisie, ako vysokokompresny priamy vstrek.
30. 11. 2013 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 12. 2013 08:25
Re: ok
Tak si kup nový auto a až ti za 5 let někdo začne nadávat do prasat, tak budeš možná trochu dotčenej. Můžeš argumentovat, že v době pořízení to bylo normální auto. To že teď (míněno za 5 let) se montuje DPF do benzíňáků za to ty přeci nemůžeš a nezahodíš kvůli tomu svoje stávající auto a nepoběžíš honem za 400 000 koupit nový.
2. 12. 2013 10:26
Re: ok
Nafta bola vzdy skodliva, v tom nie je nic nove.
2. 12. 2013 10:40
Re: ok
S tím samozřejmě souhlasím. Ty to píšeš tak jako kdyby benzíňák byl vždycky neškodlivej. Já bych to postavil tak, že spalovací motory na naftu i benzín byly jsou a budou škodlivý.
29. 11. 2013 09:39
Re: ok
Ježíš to jsou kecy, při normálním provozu vydrží 300tisíc (jsem zvědav, kolikpak vydrží vysokotlaká benzínová turba), navíc se dnes dá běžně renovovat a stojí to zhruba jako běžná serviska, ta renovace může (ale nemusí proběhnout cca v polovině životnosti). masovým nasazením technologií totiž velmi výrazně klesá jejich cena a též cena jejich servisu. Nechápu, proč z toho děláte drama, stejně jako s filtrem částic u benzínu. I ten kvůli změně způsobu provozu produkuje menší částice, které jsou lidem nebezpečnější a vyčistit je není ani složité. Navíc zkušenosti z této technologie od dieselů se hodí a celý proces optimálního filtru pevných částic na benzín urychlí.
29. 11. 2013 18:10
Re: ok
Uhodl jsi, pokud se to stane vyndam srajtofli a koupim novej.
29. 11. 2013 22:42
Re: ok
A už si se byl informovat kolik stojí? Já aby si tu náhodou nedělal hrdinu a pak nezjistil, že to stojí jak dovolená v Karibiku pro dva.
2. 12. 2013 18:43
Re: ok
Informoval, predstav si ze kdyz sem to auto kupoval, tak sem se i na tohle koukal, protoze sem to taky zapocitaval do veci "co kdyby" a jestli sezenes dovolenou pro dva v karibiku za ty prachy >:D tak me dej vedet. Vybiram auto predevsim rozumem, protoze kdyz mi auto nejezdi, nevydelavam.
3. 12. 2013 09:01
Re: ok
To si udělal velice správně, že si se informoval. Spousta lidí si kupuje auto jen podle toho kolik stojí, kolik má pytlů a jestli to má ESP a automatickou klimu a už vůbec neřeší jakou má to auto pověst co se týče kvality případně kolik na to stojí náhradní díly a pak spláčou nad výdělkem. V tom případě to máš podchycený ;-) :yes: Jinak na Hondu tuším CRV stojí DPF přes 100 000, takže s tou dovolenou v Karibiku to není takovej nesmysl jak si myslíš.
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 19:48
Re: ok
Ale jsou tu také řidiči, pro které je takový výkon hodně málo...
28. 11. 2013 22:40
Re: ok
Nikdo neříká, že musíš zůstat u litrového motoru. Můžeš tak mít 6 litrový motor o výkonu 330 kW.
28. 11. 2013 22:53
Re: ok
Mám přímovstřikový atmosférický a dvoulitr s výkonem 104 kW (čili téměř ideálně splňující kritérium 55 kW/dm3) a hádej co? Z výfuku jdou saze...

Je to vlastnost daná způsobem přípravy směsi a nemá vůbec nic dočinění s litrovým výkonem motoru.

Předpokladám, že petrumr grand bude pracovat jako úředník, nebo aspoň k tomu má ty nejlepší předpoklady: problematice nerozumí, ale hned by ji chtěl ovlivňovat z prstu vycucanými kvótami ;-\
28. 11. 2013 23:12
Re: ok
Má zvláštní myšlenkové pochody. Jak píšeš, samotný specifický výkon nemá co do činění se sazemi. Problémem číslo jedna je homogenita. Nicméně fakt je, že přímé vstřikování umožnilo nějaké zvýšení specifického točivého momentu.
Avatar - Vaeden
29. 11. 2013 08:29
Re: ok
To, že kamion, který má rozbitej vstřikovač AdBlue (močovina) naměří lepší emise se už ví, ale EU řekla lejte to tam tak to tam lejem. A u těch co jde to neopravujem ovšem to je jenom zlomek vozovího parku v celí ČR... v Dnešní době kamion, kterej má rozbitej AdBlue vstřikovač, tak nepojede. Výkon klesá na nějakejch 40-30% výkonu motoru a tahač je tím pádem nepoužitelnej pro přepravu a do toho servisu chtě nechtě musí jet...
29. 11. 2013 09:31
Re: ok
Nejak som to celkom nepochopil. Akoze tvrdis ze ked SCR nepracuje, tak ma motor mensie NOx. No jedine asi vtedy, ak ide v nodzovom rezime, kedze mu vypadol SCR.
Avatar - Vaeden
29. 11. 2013 09:59
Re: ok
To ne, ale když pojedeš s tim samim kamionem na měření emisí tak budeš mít lepší emise bez AdBlue... než-li s ním...

stanici, která měří emise nezajmaj NOx a podobný ***...
pouze poukazuju na fakt, že vydřenej motor co žere olej a neprojde tím pádem emisema vypne SCR a projde.. :-)
29. 11. 2013 12:36
Re: ok
No takovÝ jako ty nám zde ještě scházelY. NOx a podobný ***, vyhovující vydřený motor...
28. 11. 2013 17:46
Vyvoj
Tak to je krasa. Vyvoj motoru se posledni dobou ubira zejmena smerem k co nejvetsi setrnosti k zivotnimu prostredi a vysledkem jsou auta, ktera jej znecistuji 1000 krat vice, nez auta, ktera by dnes merenim emisi ani neprosla. Resenim budou drahe, neefektivni a poruchove filtry. Klasika. Proc se dohaje nevratime k neprimovstrikovym velkoobemovym atmosferam? Kvuli spotrebe asi tezko, kdyz v kazdem testu cteme, jak normovana spotreba nereflektuje realitu.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
28. 11. 2013 18:15
Re: Vyvoj
ŘEŠENÍM JE PŘECI E..K..OMOBIL :-) jako třeba ... ;-) [odkaz] >:D
28. 11. 2013 18:18
Re: Vyvoj
Mít prachy beru hned Teslu S :-)
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 19:49
Re: Vyvoj
Ta reklama tu přeci nemůže chybět! :no:
29. 11. 2013 08:39
Re: Vyvoj
Přijď nám tu o tom povídat za 10-20 let. Zatím se musíme držet těch strašně neokologických EURO6 aut.
Avatar - Vaeden
29. 11. 2013 08:47
Re: elektromobil stojí za ho**o
strč si ty svoje elektro-chujoviny někam.. tady maj lidi rádi šestiválce.. >:D >:D
28. 11. 2013 22:47
Re: elektromobil stojí za ho**o
Ne, vývoj se ubírá směrem k nižší spotřebě. Přímé vstřikování se nerozšířilo kvůli plnění emisí. Motory jsou účinnější, byť ne nutně ve všech režimech a o tolik, o kolik naznačuje vývoj normované spotřeby. Je zkrátka rozdíl mezi účinností (tedy spotřebou) a čistotou. A nejdou zrovna ruku v ruce.
Avatar - beibej
28. 11. 2013 23:10
Re: elektromobil stojí za ho**o
no nevim, rotačka TDI 81kw v O1 jezdila za 5 litrů, dnešní dýzl bere o litr a půl víc při stejným výkonu.
28. 11. 2013 23:25
Re: elektromobil stojí za ho**o
Požadavky jsou na oboje. Záleží, jestli se bavíme o benzínových motorech (jako zde), nebo o dieselových. Zjednodušeně řečeno, benzínové mají rozumné emise, na prd spotřebu. Dieselové naopak, dobrá účinnost, špatné emise. Plnit Euro6 je pro benzíny hračka - stačí nezavádět přímé vstřikování, nebo ho z motorů vykuchat a vrátit se o deset let zpět k MPI. S přímým vstřikováním se matlají, protože chtějí nižší spotřebu. Emise tím naopak zhorší.
29. 11. 2013 16:22
Re: elektromobil stojí za ho**o
Prime vstrikovani se nerozsirilo? Ja mel za to, ze dneska ma primovstrik vsechno. Akorat 1.8 TSI ma kombinaci obojiho.
29. 11. 2013 22:09
Re: elektromobil stojí za ho**o
Rozšířilo, jen z jiného důvodu. :-) A pořád jsou motory bez přímého vstřikování.
29. 11. 2013 08:42
Re: elektromobil stojí za ho**o
Přesně. Osobně bych se zaměřil hlavně na co nejnižší spotřebu. Pokud se mi povede snížit spotřebu motoru plácnu za 4 na 3 litry tak jsem snížil množství vypuštěnejch emisí o 25% Pokud diesel před 15 lety žral 6 litrů a teď žere pořád 6 litrů tak to není moc velký pokrok. Kdyby žral při stejným jízdním stylu 4, tak tam ani nemusím dávat DPF a snížil jsem emise škodlivých látek o třetinu.
29. 11. 2013 09:43
Re: elektromobil stojí za ho**o
Takhle to bohužel nefunguje. Efektivnější proces může produkovat více emisí. Snížíš tím emise CO2, které odpovídají spotřebě paliva. Ale třeba NOx s účinností spíš rostou. Pokud jde o vstřikování, snaží se o co nejlepší smíchání směsi. Bohužel vedlejším produktem pokroku v tomhle ohledu jsou menší a menší pevné částice, které je těžší zachytit a jsou i nebezpečnější. Snižují i spotřebu a to je vlastně to, co chceš. Takže by sis nepomohl.
29. 11. 2013 11:09
Re: elektromobil stojí za ho**o
Spálením 5 litrů nafty může vzniknout určitý shora omezený množství škodlivých částic. Čím míň nafty budu pálit tím je tohle maximální množství škodlivých částic menší. Nehledě na to, že kdyby se povedlo snížit spotřebu paliva u každého auta na planetě řekněme o 25 procent tak není nutný ji tolik vytěžit a rafinovat, čímž pádem ubyde ekologický zatížení prostředí její těžbou a zpracováním. Prostě spotřeba aut je podle mě alfou a omegou.
29. 11. 2013 11:30
Re: elektromobil stojí za ho**o
Ale kdeže. Ve výsledku to povede jen k tomu, že ten litr paliva bude dražší a možná budeš produkovat míň škodlivin, zato ale budou mnohem škodlivější. Máš to jako se vším kolem tebe, když spotřebováváš méně pitné vody, méně, elektřiny, tepla... To zásadní, čím se to projeví je, že ti stoupne cena, neboť výroba zůstává zhruba stejně drahá, ať produkuješ třeba o 20% méně... A je otázka, co je lepší, jestli vyprodukovat o 20% méně zplodin nebo mít v ton celku o 50% více pro člověka nebezpečných zplodin (malé částice, oxidy dusíku)...
29. 11. 2013 11:56
Re: elektromobil stojí za ho**o
Očividně nemáš ani představu, jak funguje hoření. Jak třeba množství paliva (tedy uhlovodíků) ovlivní množství oxidů dusíku? Co je dané, je množství CO2 při dokonalém spálení paliva (proto se také spotřeba přepočítává z CO2 - uhlík bereš právě z uhlovodíků). Bohužel efektivita a dokonalé spalování nejdou moc dohromady.

Samozřejmě, že spotřeba hraje velkou roli. Ale musel bys na to jít spíš stylem "pozabíjejme 90% lidí na Zemi." :-)
29. 11. 2013 09:48
Re: elektromobil stojí za ho**o
Jsou emise a emise, to co píšeš není pravda. zvýšíš účinnost motoru, snížíš spotřebu, jenže motor začne emitovat částice, které (na rozdíl od těch s dřívějších motorů) jsi schopen ve velkém vdechovat... Jenže už je nevydechneš... Takže ti nezbývá, než se jich zbavit. U dieselů ten problém nastal dřív. Teď přichází do benzínu...
28. 11. 2013 18:58
ten filtr je neštěstí
...je to neštěstí ten filtr mít v autě, úplně tím zkazili tu kvalitu a bezproblémovost TDI motorů, které byly před ještě 7 lety vynikající. Teď ty moderní CR s těmahle filtrama to už je spíš sranda.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 19:24
Re: ten filtr je neštěstí
2,0 TDI jsou problematické samy os sobě, DPF jsou tam jen třešinkou na dortu ........ V nejnovější rodině dieselů EA288 o filtrech pevných částic nevíš, s vysokým vstřikovacím tlakem 2000 až 2200 barů se nafta skvěle spaluje, částic je málo a filtr si s nimi hravě poradí - to už není jako u Euro 3.
Avatar - w3s
28. 11. 2013 21:57
Re: ten filtr je neštěstí
Dokud tam "český Pepík", tvor spořivý, nenatankuje obyčejnou naftu a údržba stačí podle papírku od výrobce... Kdo měl DPF, nechce nikdy více ;)
29. 11. 2013 08:43
Re: ten filtr je neštěstí
Definuj obyčejnou naftu.
Avatar - CommonUser
29. 11. 2013 09:30
Re: ten filtr je neštěstí
Biopodiel 2x nizsi, sirnatost 5x nizsia, viac aditiv (malo by !). Neratam naftu pre traktory (poznas podla sfarbenia).
29. 11. 2013 11:03
Re: ten filtr je neštěstí
A jak to takhle u pumpy poznáš?
Avatar - CommonUser
29. 11. 2013 11:18
Re: ten filtr je neštěstí
Nepoznas ;-) Preto som presiel na nepriamovstrekovy benzin ... :-!
Avatar - w3s
29. 11. 2013 22:08
Re: ten filtr je neštěstí
Vše, co má MĚŘO / FAME je na *** ... Hledej něco, co má HVO, tedy OMV MaxxMotion nebo Shell V-power, vše ostatní je obyčejná nafta s esterifikovanými biosložky, tyto dvě mají hydrogenizované biosložky, rozdíl je obrovský, zejména u DPF, kdy klasické zvyšují bod varu - nafta se při postvstřiku neodpaří - uplí na stěnách válce - setře ji kroužek do oleje - degradace oleje naftou, a to často i extrémně rychle, výměna každých 14 dnů... není to scifi, ale pravda .. Každý kecá, ale nikdo nic neví..
29. 11. 2013 22:48
Re: ten filtr je neštěstí
No potěš koště. Ještě že mám normální kvalitní naftovej motor, kterej sežere všechno a je mu to jedno.
29. 11. 2013 22:20
Re: ten filtr je neštěstí
Mám Mercedes s filtrem pevných částic, najeto 190 000 km a nemám s ním jediný problém... :-!
29. 11. 2013 22:48
Re: ten filtr je neštěstí
Tak to hlavně nikde nevykřikuj nahlas nebo se ti podle zákona schválnosti vysype a pak spláčeš nad výdělkem.
Avatar - Pepa_007
28. 11. 2013 19:19
Hmmm
Nejni nad poctvivé 3.0litrové 6ti válce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 19:23
Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Včera jsem z Berlína přivezl čtvrtého, v bílé barvě: [odkaz]
Cestou byly dvě obří zácpy, nehody, vrtulník. Zatímco ostatní auta čoudily, aby osádky nezmrzli, Prius si vystačil se svou baterií, v tichosti a bez kouře. Hodně jsem si to auto oblíbil, a chtěl bych později koupit Prius+.
To auto se ti odvděčí svoji spotřebou, nenáročností a 100% spolehlivostí. :yes:

Konec reklamy...
Rozbalit vlákno
38
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 19:26
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Víš kam si můžeš strčit tu reklamu .......
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 19:29
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Jenže to je realita ;-)
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 19:52
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Opravdu šetrné auto přecpané jedovatými kovy v aukumulátorech. Není nad zvýšení těžby těchto kovů v Africe a Jižní Americe. Nehledě na pracující v těch dolech. Vše má dvě tváře... :no:
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:00
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Já žádné baterky neolizuju, tak nemohu posoudit, ale když dáváš na článek jednoho hňupa... Ať tě v kapse neotráví ten jedovatý akumulátor v mobilu!
Nelij do záchodu savo, nemyj nádobí jarem, a pak suď... :-)
Avatar - Hittman
28. 11. 2013 20:08
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Srovnávej srovnatelné. Klasický auris jé méně škodlivý než hybrid. Nehledě na dobíjení ze sítě, kde dodává ele tepelné elektrárny, či soláry na orné půdě..
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:09
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Tak ať ti doma nezhasne svíčka...
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 20:25
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Á pán je fanatik .... Tak aby ti ty baterky u toho Priusu neodešly po 3 letech do věčných lovišť.
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:31
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Další kravina. Dlouhá záruka na hybridní ústrojí, u taxiků se mění baterie kolem 500.000 km, to s tím v životě nenajedu.
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 20:40
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
No to tedy opravdu nenajedeš v žádném případě. Tenhle vehikl ti na něco klekne mnohem dříve, třeba na zpuchřelou kabeláž.
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:45
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Dej znamení až se někdy podíváš na spolehlivost aut, kde je Prius. Jestli to na tebe nebude moc složitý, podle tvých "názorů"...
29. 11. 2013 12:45
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
>:D :yes:
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:39
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Dylan Mckay je vyhaslá Hollywodská hvězda, která si léči svoje mindráky tím že vydává recenze o Toyotě Prius

Hollywoodské hvězdy mají taky dvě a více tváří
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:42
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Můžu znát tvůj věk? Přijde mi, že si píšu s děckem. Píšu další recenzi na moje.auto.cz.
Avatar - šmoula nešika
29. 11. 2013 00:02
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Už?
29. 11. 2013 08:45
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Vzhledem k tomu, že zná seriál, který se vysílal před 20 lety tak už mu asi nějaký ten rok taky bude. >:D
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:20
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
dej si bacha ať ti v zimě neumrznou kulky v tom tvým slavným Priusu
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:23
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Neměj strach, ten topí velice dobře. A narozdíl od dieselu i startuje...
29. 11. 2013 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2013 19:36
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Akorat ty kola si kup jiny...
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 19:39
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Na Prius píšu recenzi. 17" jsou krásný (stříbrný Prius v galerii), ale auto je s nimi v ČR nepoužitelný. 15" nejsou hezký, ale auto je pohodlnější. Na ně se dávají ještě poklice (v galerii je má ten tmavý Prius).
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:17
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Strč si toho Priuse do Prde-le
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:20
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Tam se mi nevejde. Tam už má flyboyedu...
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:26
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Na nic víc se nezmůžeš, seš k smíchu jak tu furt plácáš o tom Priusu
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:27
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
A to je ten rozdíl mezi námi. Ty jsi k pláči...
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:30
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Frajeřina to je dřina , viď Dylane
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:35
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Frajeřina jsou ty tvoje palečky dolů, to ti zase dali hračku, co? >:D
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:41
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
střílíš z voleje jako všichni Frajeři a jako všichni frajeři ses taky netrefil
Avatar - Czerwik
29. 11. 2013 09:11
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
však oni všetci zakonzervovaní "blbečci" to pochopia až príde post-ropná doba. Keby som mal tú možnosť už dávno jazdím Teslou alebo Fiskerom...
29. 11. 2013 12:57
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
lol
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:15
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Pracuješ jako prodejce Toyoty Prius?
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:20
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Nene, jen jsem si po zkušenostech s Priusem 2 (3 roky) koupil Prius 3, a pak hned 2 další. Ty už tak nějak na obchod.
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 20:26
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Zbytečně to popíráš, jsi trapný ... navíc nemáš vkus.
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:28
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
To je pravda, protože moje další auto je trapná a nevkusná 911ka...
Avatar - flyboyeda
28. 11. 2013 20:28
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
takže tu plácáš o Priusu zadarmo?
Avatar - petrumr
28. 11. 2013 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
28. 11. 2013 20:56
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
V Průhonicích mi ho půjčili, ten kufr je perfektní. Snad příští rok... ;-)
28. 11. 2013 22:56
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Čtyři? To už je slušný klan. :-)
29. 11. 2013 22:22
Re: Povídám, nestresuj se, kup si Prius!
Radši se budu stresovat, než Priuse (toho bych opravdu nevydýchal) :-)
28. 11. 2013 20:10
az to jednou prijde...
...ze vsichni budou jezdit na elektriku, tak ja vytahnu stary Camaro a pojd mi! :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
28. 11. 2013 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 11. 2013 06:54
Re: az to jednou prijde...
Že zrovna ty s tím máš zkušenosti >:-[]
Avatar - Jirkiss
28. 11. 2013 21:36
Re: az to jednou prijde...
přesně takhle bych to taky udělal :yes:
neregistrovaný "JohnST"
28. 11. 2013 20:23
Filtre
Ma niekto z pritomnych vedomost a vie mi dat link na to ake emisie vznikaju v diesloch s PDF filtrom. Mne sa zda, ze tam uz je to v poriadku. tam pevne castice zhoria a ziadne mensie castice toho isteho zlozenia z vyfuku uz nelietaju. >:D >:D :-! :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2013 20:31
Re: Filtre
Jako nic na světě, nic není úplně jednoduché, je to složitější. Obecně takovéto filtry chytí částice o velikosti nad 2 mikrony.
Tady je spíše jiný problém - přímovstřikové turbo i neturbo benzínové motory emitují velmi malé částice a částice střední velikosti a všechny jdou ven.
Potenciálně je to velký problém, VŠECHNY DNES VYRÁBĚNÉ DIESELY mají DPF a čistý výfuk, a pokud by se mělo vyrábět tolik přímovstřikových benzínů jako turbodieselů, tak je nám prd platné že diesely jsou čisté, jejich úlohu znečišťovatelů by převzaly benzíny s přímým vstřikem.
neregistrovaný "JohnST"
28. 11. 2013 20:54
Re: Filtre
Chapem ze zachytia castice urcitej velkosti, ale ako som hovoril nasledne procesom vypalovania filtra zhoria a ich chemicke zlozenie je uz uplne ine. :-! :-! :-!
28. 11. 2013 23:46
Re: Filtre
Pokud chceš vědět, co je produktem dokonalého spálení pevných částic, tak je to CO2 (+ H2O + N2 + O2). To je velmi jednoduchá odpověď. Ale svět není dokonalý.
neregistrovaný "JohnST"
29. 11. 2013 20:55
Re: Filtre
Vdaka MT. Cize pevne castice sa tam uz nenachadzaju? Chapem to dobre? :-! :-!
29. 11. 2013 21:36
Re: Filtre
Na to jsem ti už odpověděl. Navíc pevné částice je celkem široká skupina. Napsal jsem jen oxidaci uhlíku (O2, NO2), který tvoří většinu sazí. Záleží, o jakém systému se vlastně bavíme. I NOx přispívají k tvorbě pevných částic. A diesely bez SCR jich vypouští relativně dost, hlavně NO a NO2 (nejvíce NO). Ty oxidují a vzniká kyselina dusičná (HNO3; je v atmosféře ve formě aerosolu, tvoří tedy pevné částice). Je to něco jako:

4 NO + 2 H2O + 3 O2 ---> 4 HNO3
2 NO2 + H2O ---> HNO3 + HNO2
3 HNO2 ---> HNO3 + H2O + 2 NO

Moje chemie je už slabá (od základky už nějaká voda uplynula), tak je to snad správně.
30. 11. 2013 12:00
Re: Filtre
Všechny vyráběné jo, ale všechny provozované ne. Dieselových aut s rovnnou koncovkou výfuku a začouzeným nárazníkem (= auto bylo vyrobeno s DPF, ale ten už je odstraněn) přibývá.
29. 11. 2013 09:38
Re: Filtre
A ten kysly smard to je co? Nemyslim cierny dym, ked akceleruje do kopca na plny plyn, ale chlorovy smard, ked si to dechtuje v kolone na male zatazenie a nedokonale prehorenie zmesy.
Avatar - Vaeden
29. 11. 2013 08:23
co2
Ano měření emisí na co2 má svou dan... Bravo EU!!! díky Vám vyrábíme škodlivější auta... Jen se divim, že jste se nepoučily ze situaci dieslů, který přešli na vysokotlaký vstřikování a zdraví byly víc škodliví než starý rotačky :-)
Všecko zkurvíme filtrem nebo budem jezdit na elektriku a uspořádáme závod vysavačů..
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2013 09:44
Dalsia reklama na Skodu a ako to chodi v Nemecku
Hned v uvode clanku sa dozvieme, ze Skoda/VW ma tiez priamovstrekove motory, teda minimalne 2 - 1.4 a 1.2.

Zaujimave je, preco Nemci testovali anglicky, korejsky a francuzsky motor, ak bola studia zadana nemeckym zdruzenim pre dopravu a mala skumat dopady priamovstrekovych benzinov na dopravu v Nemecku, kde mimochodom maju dominantne postavenie domace motory.

Ponuka sa jedine vysvetlenie, nechcu kazit dobry biznis domacim automobilkam.
Rozbalit vlákno
4
29. 11. 2013 12:16
Re: Dalsia reklama na Skodu a ako to chodi v Nemecku
Vozidla vybral zadavatel, Transport & Environment ( [odkaz] ). Ale klidně pokračuj ve svých konspiračních teoriích založených na nepřesných informacích.
29. 11. 2013 14:19
Re: Dalsia reklama na Skodu a ako to chodi v Nemecku
Ved ako pisem. Preco si nemecka organizacia objedna kontrolu nenemeckych motorv?
29. 11. 2013 14:48
Re: Dalsia reklama na Skodu a ako to chodi v Nemecku
Organizace je belgická a když kouknu na personal staff, těko odhadnout, jestli v ní je vůbec nějakej němec...
29. 11. 2013 14:49
Re: Dalsia reklama na Skodu a ako to chodi v Nemecku
Kde jsi přišel na to, že je Transport & Environment německá? Dal jsem ti i odkaz. To ti dělá čtení takový problém? Jejich stránky ani nemají německou mutaci (pokud nejsem slepý). A sídlo mají hned nahoře na hlavní stránce:

"Our main phone number is now +32 2 851 02 02. Our address is now 2nd floor, Square de Meeus, 18, 1050 Brussels - Belgium."