Podla mna dizajn nic moc, palubovka hroza, ceny tazky priemer, resp. skor o nieco drahsie ako konkurencia... Takze nie uplne rozumiem, preco je to 1. v Europe, ale preco nie, vela zdaru aj nadalej :-):yes:
Skus si to auto soferovat, a pochopis. Vsetko mozne sa mu da vycitat, ale sofersky je to najlepsie auto v triede. Mondeo uz nie je to co byvalo, Focus je tiez akysi nemastny-neslany, ale Fiesta, tak to je soferska nirvana. Raj na styroch kolesach! Motokara pre "velkych chlapcov"...
Hele teď s ní jezdím a musím říct že na tom něco bude. Protože moje dojmy z toho auta jsou do***epráce taková nákupní taška a přitom mi v ní celkem nic nechybí... a ten výraz frajerů v X5kách a Cayennech, co se šourají ve sněhové vánici v pravém pruhu 80 a já si kalím v zasněženém levém 140 a nezařazuju se jako sráč stojí za to:)
Mně to docela baví. Funguje to takhle: hustě sněží, v pravém pruhu jsou vyjeté koleje a jedou v nich úplně všichni, rychlostí kamiónu a míň. Když vidíš někoho předjíždět, jak mu dělá problémy přejíždět ze sucha do sněhu a zpátky... Pro mně je nejjednodušší jet v tom neprohrnutém pruhu, kde tě nemá co překvapit:) A je úplně prázdnej většinou, nevím proč:)
btw. na seznamu ctu o manikovi, co v takovem pocasi letel po D1 180!!!
(v bavoraku kupodivu:) a to je teda celkem odvaha. takovych strelcu clovek
moc nepotka, na to koule nemam:)
Hm, co si pamatuju měření na suchu, tak 160-0 bylo někde pod 100m a 200-0 kolem 150m, se sportovním autem. Kolik to je na sněhu snad ani nechci vědět...
Většinou... hned první rok, co jsem měl řidičák, jsem při předjíždění potkal stojící kolonu v levotočivé zatáčce s řádně zarostlým dělícím pásem. Měl jsem to tak tak.
No kvůli ČR to docela bude. Prodeje u nás jsou přes 5000ks za loňský rok a 6 místo mezi modely. Takže když nepočítám Fabii, tak je to zdaleka nejprodávanější dovozové malé auto (i20 cca3500 ks, Polo 2600, Clio 1600 etc.).
...přijde mi to jako věčnost, kdy jsem se tu v diskuzi s kamarádem WL dohadoval o budoucích prodejích nový Fiesty. Věštil jsem jí úspěch větší Pola a ejhle, vede se jí už tak dlouho.
Design jakoby ideově kopíroval Focus I., nebo-li stále vypadá moderně. Interiér se už přežil a dojel na prvotní snahu být prostě jiný. Nicméně moc dalších věcí se mu vytknout nedá.
Kupovat malý auto, neváhám příliš dlouho ;-)
jako jo, užiješ si s ní. Já mám teď půjčenou silnější jednadvojku a ta prostě je schopná jet 170-180 po dálnici. To už je taková rychlost, kterou nejezdí všichni. A když dojedeš nějakého letce ve fleetové oktávce, tak na to honem dupne a zmizí ti v dáli. Jenomže za chvilku zjistí, že takhle prostě pořád jezdit nemůže, a zpomalí a potupně se nechá předjet.
Nebo si musíš zvyknout, že na tebe každý kálí a klidně ti tam vjede na poslední chvilku:)
Je to zajímavá zkušenost, jak nízký respekt takové auto vzbuzuje, o něčem podobném psal ten malej z Top Gearu, když řídil manželčina Fiata 500:)
To jsi nebyl sám, kdo ji věštil úspěch. Fiestu už mělo sundat z trůnu Polo a Clio, tak čekám na dalšího vyzyvatele :-)
Jen škoda, že se v Evropě neprodává vizuálně nejpovedenější verze ST 5dv. Známej po ní pokukoval, ale jediná možnost byla dovoz z US za nějakých 800 tis. Kč, nekup to >:D
FIII, Ford Fiesta a folcvagina. Ake auto ma sodofka cisto postavene pre zenu? Okrem sterilnej FIII, este sterilnejsej rapidky? Fiesta je ako chlap v zenskej sukni, pekne ze to dokaze ist 170, ale tie cvicky na napravach a lahka vaha asi nebude to prave orechove na doalňici. Myslim, ze fiesta je za zenitom, a poraza ju vo vsetkom aj obstarozna babicka corsicka. :-!
".. Fiesta je ako chlap v zenskej sukni,.." Par Skotu by ti dalo pres hubu, ale ja s tebou souhlasim. Co je to: ma to moturek 1L obsah a tri valce? Wartburg! Ale, co to melu...no preci Fiesta! ;-)
Že je současná Fiesta super auto se skvělými jízdními vlastnostmi, o tom snad nikdo nepochybuje. Však je to taky poslední fordovský model vyvíjený přesně pro potřebu evropských zákazníků. Už teď se proto děsím toho, jaká bude budoucí, již "globalizovaná" generace, zatížená spoustou "globálních" kompromisů... :-(:no: Nové Mondeo je dostatečně odstrašujícím příkladem...
omg...už jsi tím Mondeem jel nebo jenom plácáš pitchoviny co sis přečetl na webu? Já nový Mondeo jezdím už 2 měsíce a nemám problém. Je komfortnější a ano, na 17" ztratilo trochu toho sportovna (ikdyž taky těžko srovnávat, já poslední Mondeo měl na 19"). 98% všech kupujících očekává od střední třídy komfort, který Mondeo poskytuje vysoce nadprůměrný, tak nechápu co tady furt ty plačky, co stejně nikdy nebudou umět řídit, aby auto využili na maximum, melou....
No mě by pravě zajimalo v čem je Fiesta super auto ? Krom jizdy což je sice dost v ničem jinem nevynika spiš naopak ztraci. Nevim jak po FL ale když přišla Fiesta na trh tak jsem ji měl zařazenou mezi kandidaty na koupi i když jsem nakonec skončil o třidu vyše. A mužu řict že osobně bych dal přednost Ibize. Ta je jizdně na tom stejně jako Fiesta přitom nabidne prostornějši kabinu hlavně v předni časti a to Ibiza taky neni žadna slava navic lepši posaz a lepe padnouci volant. Sedadla ty byly u Fiesty v tehle třidě co jsem zkoušel snad nejhorši což u Ibizy byl pravy opak. Přitom vybavově na tom byly velmi podobně takže ani holatka ani žadny top. Kufr u Fiesty dalši zklamani kdy už od pohledu bylo jasne že tabulkove hodnoty jsou z řiše snu navic tvarově dost neprakticky. A osobně je v mich očich Ibiza povedenějši i vzhledově a to hlavně sportovnějši interier hodici se pravě k naturelu když už je tu řeč o sportovnich ambicich na cestach. Interier Fiesty považuji sice za odvažny ale pusobi až moc lacině až kolotočařsky.
Mne se také víc líbí předfaceliftovaná Fiesta. Ale na druhou stranu, když se podíváš v Praze a okolí kolem sebe, tak jich jezdí celkem hodně, až se sám divím :-)
Jen pro Česko se nebude nikdy vyrábět žádné sériové auto. Jsme malý trh a chudá země. Země žvanilů co vždycky všecko vědí a evropská potažmo světová realita je jinde.