Předsériový Focus druhé generace již pár týdnů soupeří se svými rivaly. Zatím však je to souboj neveřejný, protože jej organizuje sama automobilka, aby zjistila reakce budoucích zákazníků.
Design se mi taky moc nelíbí - možná ale jenom není fotogenický. Co se týče té techniky tak osobně především na motory a převodovky moc nevěřím. Konkurence je většinou dál...
Nejde srovnávat VW (a už vůbec ne Peugeot/Citr./Ren) s Fordem. Už podle použitých materiálů je Ford samozřejmě mnohem trvanlivější, ale o to tu přece nejde, zákazníci VW kupují nové auto každé 3 roky, stačí, když vydrží 5 let...víc ne.
No, s TDI to tak spatny neni, ze svyho okoli znam dva dost jety, prvni 385 tis. golf 3 rozvazkova sluzba, stridani (snad) desitek ridicu za volantem, bez jedineho problemu nebo znatelneho poklesu vykonu, dalsi passat o dve generace zpet, najeto pres 425, velmi casto s privesem a plne nalozeny, taky bez problemu...
tak to asi zijes na jiny planete, ford patri mezi nejporuchovejsi auta, a s vw se to fakt neda srovnavat, ikdyz u focusu a posledniho mondea udelali pokrok..
nie no prosze pana bigcata ja se mysle, że jest całkiem ładny ten fokus, mój przyjaciel sądzi że jest brzytki ale on sie nie zna. niech się wiec pan lepiej przyjrzy jednak../.
Právě že palubka byla úplně super, daleko lepší než ty trapný stereotypy typu Golf nebo Octavia.Tato fotka samozřejmě není pravá protože takovou hnusnou obludu by ani němci nevymysleli, natož Ford.
taky si myslim ze palivovy filtr je tak nak nezbytny pro diesel nechtel bych mit auto bez nej, ale filtr pevnych castic za priplatek to bych videl spis
Ukazuje sa, že reakcie zákazníkov nie sú veľmi pozitívne, to bude tým dizajnom. Nech s tým niečo rychle urobia lebo ich sejme Golf i Astra.Inak technicky na tom bude určite dobre, al dnes predava dizajn.