Sci bz mohlo mat nejaku RS+ verziu....aj OPC by mohlo prist v Ring edicii...ale Ford nech zamaka na predajoch, prinesie Mondeo, urobi lepsi dizajn Focusu... ;-\
OPC už předvedlo, že na to nemá, nestačí ani na standardní MRS. To bych chtěl vidět ten zázrak, který by se postaral o to, že by se dostala mezi špičku. Scirocco nechám raději bez komentáře. ;-)
Treba tieto Tvoje svetoborné myšlienky napísať do Subaru: tých evidentne stále neosvietilo a z nevedomosti robia už 20 rokov štvorvalcové športiaky s výkonom do 400k: [odkaz] >:D
A to si představ, že v době největší slávy F1 do toho dávali 1,5 s turbem a nikdo z toho neblil. Ono co by si chtěl cpát do sportovního auta? Tam přeci potřebuješ co nejlehčí a co nejvýkonější motor. Když tam narveš 8mi válec tak bude ten motor těžkej jako prase a jízdní výkony půjdou do háje, takže 4 válec je tak akorát.
ano, 5 dverova verzia je praktickejsia. co je ale podstatnejsia je lacnejsia na vyvoj a vyrobu (kedze zaklad tu uz je). no na druhej strane prichadzaju tieto "rodinne" verzie o kus svojej pritazlivost. nastastie je tu OPC a MRS, ktore nepolavili. no potom tu mame MPS, a nove ST/RS a Typer-R .... :'-(:'-( je mi do placu
Když je něco ošklivé (Focus), nepomůže ani 3D verze, takže o přitažlivosti rozhoduje spíše základní design karoserie, nez počet dveří. Navíc se v poslední době dost často ukazuje, že u 5D vznikají tvarově tak vyvážená auta, že to 3D spíše kazí. Hlavním důvodem existence sportovních verzí ve 3D byla tuhost karoserie, která bývala u 5D špatná. Tenhle argument už je dneska pasé.
A ako už viackrát písal white label, dnešné hatche nižšej strednej triedy, ktoré majú bežne aj 4,40m nevyzerajú s tromi dvermi dobre, pri tak dlhej karosérii pôsobia veľké plochy plechu prázdne.
Stačí říct (viz 22:33). Já se náramně bavím tím, jak je pro tebe ta třídveřová verze u hh najednou úplně zbytečná a zcela určitě to "nebude" tím, že zrovna nový Type-R už bude taky nejspíš jen jako pětidvířko. >:D;-)
Ale hlavně by hlavně zajímalo, s čím (myslím po kapotou) si chce nový ten Type-R vyšlápnout na zmíněný FoFoIII RS?
Díky za reakci. O té 1,6 T už jsem slyšel, jen jestli bude schopna konkurovat téhle 2,3 s cca 335 PS, ale možná bude nový Type-R z "papíru".
Jinak chválím tu dvojspojku, po 10 letech konečně začíná docházet i koncernové konkurenci, že dvojspojka v hh je skvělá věc, ale že to té konkurenci trvalo. Po Cliu RS tedy zřejmě přechází na možnou kombinaci turbo + dvojspojka i Honda s Type-R.
Dost lidí je toho názoru, že CTR bude mít 2.0 Turbo, konstrukčně nezávislé na WTCC 1.6, dokonce by to mohla být turbená verze motoru R20 z Accordu a CR-V, která by se na to svým velkým zdvihem velmi hodila. Motor 1.6 by asi znamenal příliš mnoho kompromisů, i když vypořádat se s nimi by byla určitě výzva hodná Hondy. Za mně - bych bych pro fakt nabušenou 1.6T, ale reálnější je 2.0T.
Dvouspojka je pěkná věc, ale opravdu bych litoval ztráty toho, co dělalo sportovní hondy spolu s motory unikátní - chirurgicky přesného řazení. Uvítal bych možnost volby.
Já bych to bral raději z dvoulitru, jinak ale dvakrát souhlas:
- Manuály Honda umí opravdu skvěle...
- Možnost volby je nejlepší řešení nejen nejen u převodovky, ale i u varianty karoserie, resp. počtu dveří, viz včera 22:56
Já žasnu, jak si myslíš, že mě máš zmáknutého. >:D Za vysoké úrovně stávajícího designu Civiců, tedy už v případě 8G, jsem považoval 3D verzi za naprosto zbytečnou a její vypuštění u 9G to víceméně potvrdilo. Takže to úplně "najednou" nebylo.
Nicméně - není vůbec jisté, že CTR bude 5D. Honda nedávno prohlásila, že bude ve Swindonu vyrábět tři verze Civicu - 5D, kombi a Type R. To se dá interpretovat různě, tedy i tak, že CTR bude verze, která se bude od běžných Civiců lišit opravdu hodně. A to může, kromě očekávaných sportovních úprav, znamenat i 3D kastli. Skelet má 8G a 9G víceméně stejný a postavit CTR 3D by tedy neměl být až takový problém. I když to pochopitelně vypadá jako nesmysl, zvlášť v situaci, v jaké dnes Honda v Evropě je.
A nejen tebe... >:-[]
Velmi trefný smajlík před tvým textem: "Za vysoké úrovně stávajícího designu Civiců,..." >:D
Jinak si docela odporuješ, nejdřív píšeš o potvrzení vypuštění 3dv. verze u 9. g. a následně píšeš, že Type-R možná bude jako 3dv. Ale 8 g. přece taky byla ve 3dv. provedení právě jako TypeR/S.
Potom je tedy předčasné mluvit o tom potvrzení vypuštění 3dv. verze.
Jj, když hh, tak klasický 3dv. hb., což je dnes (v éře trendových "hatchcoupé") druh pomalu na vymření. Já chci dál ke klasickému hh jen 3 dveře, ale k tomu (taky dál) plnohodnotnou prostornost hb.
Já ne, to si tu psal MT ještě s někým. Já s tím souhlasím jen částečně a celkově spíš méně. Problém vidím stále v tom, že:
- Přední dveře musí být u 5dv. verze (i u dnešních kompaktů) pořád poměrně velmi krátké, což je při výšce nad 180 cm (nemluvě např. o mých 193 cm a víc) otrava při nastupování/vystupování, pokaždé se musí obejít B sloupek, který pak navíc podstatně víc zavazí nejen ramenu, ale i ve výhledu směrem do boku, samozřejmě, že kdo má "170" cm, netuší o čem píšu a navíc je rád, že snadněji dosáhne na pásy.
- 5dv hb je karoserie tzv. "samé dveře" a působí vždycky spíš rodině, než sportovně, stejně jako vzpomínané krátké přední dveře.
- Tuhost 3dv. karoserie (obvykle s vlepenými skly) bude logicky lepší, než u srovnatelné 5dv. karoserie
- Nemluvě o úspoře hmotnosti druhého páru dveří.
- Navíc tím odpadá nutnost údržby mezidveřních prostor dalšího páru dveří a snižuje se mírně i odpor a s tím spojený aerodynamický hluk v této části karoserie.
Přesto se dá u klasického hh pochopit i (ve dvou ohledech) praktičtější 5dveřová verze (idelální je možnost výběru z obou verzí), ovšem u ultimativnějších hh typu FoFo RS už nedává 5dv. verze příliš smysl.
Souhlasím s tebou..., jen třeba zrovna tebou vzpomínaný MRS už taky bohužel není klasický 3 dv. hb, tak jako ve své předchozí generaci, jde o jakýsi hybrid hb a coupé. který marketing Renaultu nazývá jako "coupé".
VW nabízí a dále nabízet bude všechny možnosti, tedy od klasického prostorného 3dv. i 5dv. hb (GTI/R)i "hatchcoupé" (rocco/roccoR).
HH co šetří na zadku. Přátelé, cesta není závodní okruh. Pokud máš možnost si trochu zablbnout na cestě neměříš čas, ale jde ti o zábavu a té ti poskytne víc dieslový 1er. Držet to pod plynem a dát kontra s předokolkou nezažiješ. Nic si nenalhávej pokud nejsi profík, tak stejně všechno řídí svěrač.
V čem? Majitel Cosího čeká na sníh, RS strkáš do garáže. Radost je ovládat auto ve smyku a věř, že pokud nejsi hodně za vodou, tak to nebudeš zkoušet ani na mokrém afaltu, trhá to kousky gum ze vzorku a nemáš ani srdce na to, abys to auto tak trápil.
Dveřma napřed s předokolkou na sněhu neb mokré silnici žádný problém, stačí se naučit spolupráci brzdy, plynu a volantu. Brzdí se samozřejmě LEVOU. ABS je nežádoucí :no:
pretože ani golf gti, astra opc, mégane r.s. či civic type-r nie sú 4x4. a v princípe by to tie autá iba predražilo... ak chceš štvorkolku, kúp si subaru alebo mitsubishi... už vidim, ako plačeš na benzínke a každých 10tis v servise...
1. Poslední co u auta řeším je spotřeba. 2. S takovým výkonem na přední nápravě je jízda spíš nepříjemné než zážitek. 3. Chceš li takové auto neřeš náklady v opačném případě si kup Fiestu v naftě :-!:-!