Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus ST poráží Golfa GTI, je nejprodávanějším hot hatchem

Ošklivé káčátko zle zatápí evropské ikoně hot hatchů. Změní na tom něco připravované gétéíčko sedmé generace?
Zpět na článek
13. 3. 2013 12:00
13. 3. 2013 12:11
13. 3. 2013 12:41
13. 3. 2013 12:55
13. 3. 2013 13:22
13. 3. 2013 14:27
13. 3. 2013 14:10
13. 3. 2013 14:29
13. 3. 2013 14:31
13. 3. 2013 16:24
13. 3. 2013 14:11
13. 3. 2013 12:50
13. 3. 2013 12:55
13. 3. 2013 15:25
13. 3. 2013 13:42
13. 3. 2013 15:26
13. 3. 2013 16:17
13. 3. 2013 16:25
13. 3. 2013 16:50
14. 3. 2013 09:10
14. 3. 2013 10:06
14. 3. 2013 11:33
14. 3. 2013 12:29
14. 3. 2013 13:22
14. 3. 2013 14:26
14. 3. 2013 15:28
14. 3. 2013 16:15
24. 4. 2013 18:28
13. 3. 2013 21:24
13. 3. 2013 21:42
14. 3. 2013 09:11
13. 3. 2013 14:35
13. 3. 2013 15:26
13. 3. 2013 16:24
14. 3. 2013 15:24
13. 3. 2013 15:12
13. 3. 2013 15:28
13. 3. 2013 18:55
13. 3. 2013 19:27
13. 3. 2013 19:38
13. 3. 2013 21:29
13. 3. 2013 21:49
13. 3. 2013 22:05
13. 3. 2013 16:27
13. 3. 2013 21:37
13. 3. 2013 21:52
13. 3. 2013 21:59
13. 3. 2013 22:15
13. 3. 2013 22:47
14. 3. 2013 07:41
14. 3. 2013 09:12
14. 3. 2013 11:17
14. 3. 2013 11:35
14. 3. 2013 12:02
14. 3. 2013 12:51
24. 4. 2013 18:36
24. 4. 2013 18:33
13. 3. 2013 20:26
14. 3. 2013 08:37
13. 3. 2013 13:24
13. 3. 2013 16:29
13. 3. 2013 19:58
13. 3. 2013 23:02
Avatar - CHerokee
13. 3. 2013 12:00
Nadpis
Nadpis článku je silně zavádějící. A ošklivé káčátko sedí... já bych mu přišlápl tu hubu a hned by vypadalo lépe. Škoda.... Fordy v Evropě jsou zklamáním a na prodejích je to vidět...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Dinar
13. 3. 2013 12:11
Re: Nadpis
Ber to jako daň za "vyváženost" zdejšího redaktorského obsazení, jeden jouda nekritický k VW, druhý nekritický k čemukoliv německému, ideálně má-li to znak hondy. Tam ovšem v posl. době není moc kde brát, takže hodí se cokoliv. >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 3. 2013 12:41
Re: Nadpis
ta inovovana fiesta aj focus ST vyzeraju s tou otvorenou papulou ako nejaky kapor alebo nejaka ina ryba.... totalny antidizajn 8-s , vobec ale vobec sa mi to nepaci a kludne si nadavajte na vietnamcov cinanov egyptanov rumunov ake maju oni sunty ale podla mna dizajn fordu je dnes uplna bieda... novy B max , Ka-cko, Ecosport... to su neskutocne zrudy a hruza pozerat.... bez urazky :-( , nastastie som nikdy ziadny ford nemusel... takze ma to az tak neuraza ten ich vzhlad ale verim ze mnoho fanusikov fordu su z ich dizajnoveho smeru sklamani... bodaj by nie... taketo hruzy predavat
Avatar - CHerokee
13. 3. 2013 12:55
Re: Nadpis
Jediné, kde se mi to líbí je americký Ford Fusion..snad v budoucnu Mondeo v Evropě. To je ale velké auto a je to trochu jako Aston. Jinak naprostý souhlas.... hrozný design. Mluví o globálních modelech, které se nelíbí, zatímco VW (nejsme jejich fanda) ho už dávno mají...

Dříve se mi Fordy líbily. Škoda.
Avatar - twistedTSD
13. 3. 2013 13:22
Re: Nadpis
:yes: I pro mě je nový designový směr nestravitelný. Ještě, že aspoň Rangeru se to vyhnulo, ale to je tu okrajový model...Na druhou stranu, z globálního hlediska Ford (nebo aspoň Focus) úspěšný opravdu je.
13. 3. 2013 14:27
Re: Nadpis
Tento uspech americkeho pop-art dizajnu bohuzial len utvrdi Ford v tom, ze ma tymto dizajnovym smerom pokracovat. Nepredpokladam, ze by sa dalsia generacia rozdelila na US/EU verzie.
Avatar - 3_diamanty
13. 3. 2013 14:10
Re: Nadpis
posledny pekny ford bol asi focus 2 po inovacii.... skutocne krasne auto stale aj dnes... [odkaz]
13. 3. 2013 14:29
Re: Nadpis
To bol klasicky stylovy germaaan, bouzial prilis nudny pre bezneho Americana
Avatar - iudex
13. 3. 2013 16:24
Re: Nadpis
Presne tak, vyvážený dizajn, pritom nie nudný a ideálne dynamický bez toho, aby vyvolával kinetózu. :yes:
13. 3. 2013 12:50
POKUS
Být dvě hodiny nejprodávanějším hothatchem, to je tedy terno 8-s :*) >:D :no:

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
47
13. 3. 2013 13:42
Re: POKUS
A kolik že se loni celosvětově prodalo Focusu a Golfu?
13. 3. 2013 15:26
Re: POKUS
Nahoře to máš ve vztahu GTI/ST jasně popsáno, tradičně vítězí geteičko a pár hodin byl v čele ST...
13. 3. 2013 16:17
Re: POKUS
GTI vítězilo také tím, že bylo nejcivilnějším HH a bylo vhodné pro každodenní používání. Fokus se také vydal touto cestou a přidal 5.dv. variantu a kombi a výsledek se dostavil. Jen nevím, zda se ještě dát v případě kombíku o HH. Čísla o tom, zda byl GTI jsem nikde neviděl a ani autor je nemá a spíše to jen předpokládá.
Avatar - iudex
13. 3. 2013 16:25
Re: POKUS
Áno, hot kombi je trefa, tým Ford zabodoval. Ako novú vizáž Focusu nemusím, ST vo verzii kombi si viem v garáži predstaviť.
13. 3. 2013 16:50
Re: POKUS
Ano, speciální edice pro český trh - hot kombi v naftě! (ale i tak tam ty litry v kufru přece chybí!) Poraďte to prosím Fordu, jinak se u nás nechytá. Když řežeš zatáčky své oblíbené okresky, je třeba mít kufr naložený hovadinama ať eliminuješ přirozenou nedotáčivost. A dobře si ten náklad přikurtuj! Za mě kombi :no:
Avatar - iudex
14. 3. 2013 09:10
Re: POKUS
O čom to preboha splietaš? 8-s
14. 3. 2013 10:06
Re: POKUS
Ještě si to pětkrát přečti a možná pochopíš. ST není od slova stěhovák. Až budeš opravdu sázet peníze na dřevo, možná ti dojde, k čemu takové auto potřebuješ.
Avatar - iudex
14. 3. 2013 11:33
Re: POKUS
Prečo reaguješ sám na seba? Problém s identitou? ;-)
ST je skratka sport tourer, nie supersport, ani racing car. Teda ako je už v DNA hothatchu zapísané: spojenie bežného, dostupného a praktického auta s vysokým výkonom a športovejším pocitom z jazdy. A tejto filozofii i ST kombi pekne zodpovedá.
Ale samozrejme vo Forde nevedia, čo robia, mali sa spýtať znalca z českej vsi, ako majú robiť ST. ;-)
14. 3. 2013 12:29
Re: POKUS
Ok, překlepnul jsem se v tlačítku reagovat. ST u Fordu znamená Sport Technologies. Za sebe jsem napsal, že kombi ST nemusím a nechápu, co vede zákazníky k jeho koupi. Třeba mi to vysvětlíš. Nebo že by klasické "počkej až jednou budeš potřebovat převézt ledničku?"
Avatar - iudex
14. 3. 2013 13:22
Re: POKUS
Čo takto "počkaj, až budeš mať rodinu s deťmi?" ;-) Zrovna Focus hatch nie je auto, do ktorého dáš kočík i batožinu.
14. 3. 2013 14:26
Re: POKUS
Tak na to jsem čekal. V kolika letech si takové auto kupuješ? Přeji dětem a manželce v Recarech bezpečnou a příjemnou jízdu. Umějí to ocenit. :yes: Končím.
Avatar - iudex
14. 3. 2013 15:28
Re: POKUS
Opäť mi trošku unikajú Tvoje myšlienkové pochody. To s autom musím jazdiť zásadne s celou rodinou? Ty v aute nikdy nejazdíš sám? A opačne: s 250k autom sa nedá jazdiť predpisovo, tak, aby si nevykotil deti z autosedačiek v zákrutách? V tom spočíva principiálna myšlienka hothatchu: ak treba, je to bežné, primerane praktické auto na každodenné jazdenie a ak treba, je to aj dravec, s ktorým si dokážeš užiť dynamickú jazdu, ak chceš. Teda skrátka dve autá v jednom (pre tých, ktorí nemajú alebo nechcú dve aut: jedno praktické rodinné a druhé športové). Čo je na tomto nepochopiteľné?!!
P.S. Ten vek tam hrá zase akú rolu?
Avatar - woody-alien
14. 3. 2013 16:15
Re: POKUS
Nemluvě o tom, že do HH si může sednout manželka a v klídku odvézt děti, kam je třeba, a jakým stylem s tím pak jedeš sám ji už nemusí zajímat. ;-)
Avatar - Bud
24. 4. 2013 18:28
Re: POKUS
iudex: Proč se vzrušovat? Dobře jsi to napsal. Auto které plní úlohu dva v jednom! Navíc jsem si všiml v jednom časopisu, kde si různí lidé píšou o radu, jaké auto atd.,že když tam píšou zaneprázdnění manažeři, kteří si mají vybrat služební auto i pro vlastní použití - požadujou rychlé combi. ;-) Služebně sami, ať si jízdu užijí a pak s rodinou, ať se tam taky něco vleze.. Není co řešit. Kolega "djbrumo" má sice opodstatněný názor, který se ovšem týká zrovna jeho a okolností ve kterých se pohybuje. Za pár let může být všechno jinak, všichni se budem na věc dívat z jiného úhlu i "djbrumo". :-)
Avatar - white label
13. 3. 2013 21:24
Re: POKUS
Focus III ST (hb) žádných pět dveří nepřidal, naopak přišel o možnost 3dv. varianty. U předchozího STéčka si mohl zákazník vybrat z obou variant hb.
Avatar - white label
13. 3. 2013 21:42
Re: POKUS
Kombík čistý hh rozhodně není, např. o benzínové Octavii RS combi (ani o liftbacku) by si to taky nikdo netroufl tvrdit, a to ani dřív, kdy 200 PS nebylo pro hh (obecně) vůbec málo.
Avatar - iudex
14. 3. 2013 09:11
Re: POKUS
Kombi akosi z princípu nemôže byť hotHATCH... Ale každopádne si rozumieme. ;-)
Avatar - volvo s60
13. 3. 2013 14:35
Re: POKUS
Nic ve zlym, jenom by me zajimalo v cem jezdis? Dik!
13. 3. 2013 15:26
Re: POKUS
Jak ve zlým? Tomu nerozumím.
Avatar - volvo s60
13. 3. 2013 16:24
Re: POKUS
Jen ze jsem zvedavej a na zaklade vasich diskuznich prispevku by me zajimalo v cem jezdite!? Nic vic!
13. 3. 2013 15:12
Re: POKUS
Ja som ti to uz davno vravel: kup si radsej u rakosnikov hocijake lacne quartz-ky, a nehrozi ze ti hodinky zastanu a ty si to ani nevsimnes...
:-)
13. 3. 2013 15:28
Re: POKUS
8-s >:D ;-) Je to jen časově velmi velmi velmi omezené prvenství. Takový prodejní... vánek.
Avatar - JDM
13. 3. 2013 18:55
Re: POKUS
to se ještě uvidí >:-[] a nemá náhodou eSTéčko klasickou ruční brzdu?? já jen .... >:-[]
Ještě by bylo dobrý potvrdit prvenství třeba na nordšlajfe a GTI si koupí už jen chudák >:-[]
13. 3. 2013 19:27
Re: POKUS
Na Nordschleife je jiná nejrychlejší předokolka. Už druhou generaci za sebou.. Megane RS to dal za 8:08 .Např BMW M1 za 8:15, Astra OPC 8:20, Golf GTI 8:38, Golf R 8:34, Focus RS 8:26... [odkaz] Takže tady se nějakej golfík moc nechytá... Asi to takovej ranař nebude...
Avatar - JDM
13. 3. 2013 19:38
Re: POKUS
no to je jasný že to ranař není , jen se tak tváří , jen se tak prezentuje a jen tolik stojí. >:-[] jinak auto je to pěkný >:-[]
Avatar - CHerokee
13. 3. 2013 21:29
Re: POKUS
Nordschleife je u hatchbacku hrozně důležitá, protože každý z těchto šťastných majitelů jezdí v v zatáčkách jak by byl na dráze :-) . Stejně všechny rádoby hot strčí do kapsy MB A 45 AMG.
Avatar - white label
13. 3. 2013 21:49
Re: POKUS
Všechny "do kapsy" strčí hlavně předchozí "sendvičové" Ačko. >:D
Jinak počkej na novou RS3.
Avatar - JDM
13. 3. 2013 22:05
Re: POKUS
věř že existují i lidi kteří s takovým autem tak jezdí :-) né každej to má na parádu . a mě třeba zajímá údaj za kolik takový auto třeba Nordschleife zajede to o autě vypovídá nejvíc , ale samozřejmě to neznamená že když si koupíš auto který to zajede pod 8 minut že budeš pánem silnic :)
Avatar - iudex
13. 3. 2013 16:27
Re: POKUS
Poraziť Golfa v predajoch je úspech. Bodka. Tak dajme cisárovi, čo je cisárovo... ;-)
Avatar - white label
13. 3. 2013 21:37
Re: POKUS
Nejen pro mě byl a je Focus ST "nejpříbuznější" alternativou ke G GTI. Teď ve třetí g. má navíc ke G GTI "filosoficky" nejblíž a evidentně se mu to vyplácí. Nejzvědavější jsem právě na srovnání Fo III ST s G7 GTI.
Podstatně ultimativnější MRS cup je logicky vhodnější na honění časů na okruhu a tím také pro bychaře na diskusích, jaký je o něj reálný zájem je vidět na číslech v článku. Navíc srovnávat časy na okruhu s ostatními sériovými hh má smysl jen u necupové verze MRS (vůbec netvrdím je špatná), protože nikdo z konkurence podobně úzce zaměřenou verzi hh sériově nenabízí.
13. 3. 2013 21:52
Re: POKUS
Na srovnání G7 GTI a FoIII ST jsem taky zvědav, ale chtěl bych znát testéra s objektivním a nezaujatým přístupem z jedné či druhé strany. Na MRS Cup tady snad bude Fo III RS a to už by měla být předokolka celkem bez kompromisů - samozřejmě jen pro fandy.
Avatar - white label
13. 3. 2013 21:59
Re: POKUS
Cenově i výkonově by měla mít k FoIII ST blíž sportovnější verze G7 GTI , i když i ta by měla mít handicap -20PS proti STéčku, ten by ale mohla smáznout nižší hmotností, takže by to mohl být i tak zajímavý souboj titánů v kategorii klasických hh.
13. 3. 2013 22:15
Re: POKUS
Stejně jsem ohledně ST pesimista. Cena (i když v zahraničí tomu tak většinou není) a nemožnost montáže tažného zařízení, budou u našinců pro Ford velká mínus. >:D
Avatar - white label
13. 3. 2013 22:47
Re: POKUS
Bohužel je to tak, že u nás může být i hh případná nemožnost tažného zařízení mnohem větší prodejní problém, než absence třídv. varianty. 8-s ;-)
Avatar - woody-alien
14. 3. 2013 07:41
Re: POKUS
>:D >:D 8-s

To je vážně škoda. Mohl být i nějakej "hot" vozejk a vozil bys ještě "hot" cihly. >:-[]
Avatar - iudex
14. 3. 2013 09:12
Re: POKUS
Alebo Hotsajtkára. >:D
Avatar - woody-alien
14. 3. 2013 11:17
Re: POKUS
>:D Na vození tchýně ideální. :yes:

"Maminko, nepotřebujete hodit do města ? Přece nepojedete vlakem..." >:D
Avatar - iudex
14. 3. 2013 11:35
Re: POKUS
Alebo "- Pane, odvezte mou tchýni na nádraží včas. - Buďte bez obav, pane; povezu Vaši tchýni, jakoby to byla moje vlastní". >:D
Avatar - Bud
24. 4. 2013 18:36
Re: POKUS
Tím testérem bys musel být ty sám, jinak je to pořád test někoho jiného :-( Ale píšeš dobře, aspoň ho znát, to taky pomůže. Pak víš kdo ho platí, čím jezdí, co ho baví, k čemu tíhne... ;-)
Avatar - Bud
24. 4. 2013 18:33
Re: POKUS
A iudexovi co je iudexovo... :-)
Avatar - Atlis
13. 3. 2013 20:26
Re: POKUS
focus je najpredavanejsim autom nizsej strednej na svete, teraz st je najpredavanejsim hothatchom (aj keby len na chvilku)... to nastve co? :-!
14. 3. 2013 08:37
Re: POKUS
Už se těším na josswhitegti team až nám bude vysvětlovat, že kvalita auta přece nezávisí na jeho prodejích. >:-[]
13. 3. 2013 13:24
Pěkné
Ford ST vypadá výborně a kombi snad ještě lépe a stejně tak i jezdí. Pro místní odborníky to musí být překvapení. Docela si pamatuji posměšné příspěvky při zmínkách o Focusu ST. Osobně jsem překvapen, že se tak dobře prodává, protože cena je opravdu docela vysoká...Ale Ford prostě Hot hatch umí. To, že některé věci v interiéru atd. jsou laciné je věc druhá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
13. 3. 2013 16:29
Re: Pěkné
Cena je vysoká len v Čechách. U nás je to cca. 27t, t.j. cca. 680t Kč. A to je cenníková cena, tých 10% dolu iste pôjde.
13. 3. 2013 15:47
Když se dva perou...
třetí se směje a právě volba třetího je volbou nejlepší. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
13. 3. 2013 16:31
Re: Když se dva perou...
Kto má byť tým tretím? Pri ST kombi nie je ani len "ten druhý", a pri päťdverákoch reálna konkurencia nie je. ;-)
13. 3. 2013 17:05
Re: Když se dva perou...
Počet dvěří a velikost kufru je v kategorii HH vskutku důležitý parametr >:D Tím třetím je Megane RS. ;-)
Avatar - iudex
14. 3. 2013 09:16
Re: Když se dva perou...
No kufor samozrejme nie, ale s tým počtom dverí si dovolím nesúhlasiť. Najväčšou komparatívnou výhodou hotheču oproti klasickému kupé je práve tá praktická stránka: porovnateľná dynamika, avšak použiteľná každý deň a k tomu najvýraznejšie prispeje práve päťdverová varianta. Label bude protestovať a oháňať sa tuhosťou karosérie, realita je ale taká, že značná časť kupujúcich uprednostní HH v 5dv variante.
Práve pre túto absenciu praktickej stránky - ktorá k HH neodmysliteľne patrí - nie je MRS priamym konkurentom ST či GTI 5d.
Avatar - woody-alien
14. 3. 2013 11:22
Re: Když se dva perou...
Souhlas, Labelův názor respektuju, někdy i třídvířko lépe vypadá, ale zrovna absence druhého páru dveří byla pro mě nepřekonatelnou překážkou na cestě ke Swiftu Sport. A podobně to má nejspíš docela dost zákazníků u výše zmíněných HH.
Avatar - iudex
14. 3. 2013 11:36
Re: Když se dva perou...
:yes:
Práve pre to optimálne spojenie praktickosti a dynamiky som stále z hlavy nepustil myšlienku na ST kombi. Uvidíme.
13. 3. 2013 17:45
Re: Když se dva perou...
Ale je konkurence i pro ST kombi. Megane Grandtour GT. Tady soudruzi z Dieppe hodně zaspolupracovali, a vůbec bych se nebál sportovnosti. [odkaz] A těch pár koní, co chybí, je vyváženo těma statisícema, co ti zůstanou v kapse.
Avatar - iudex
14. 3. 2013 09:17
Re: Když se dva perou...
Jasné, MGT chvályhodne nasleduje príklad ST kombi a je to mimoriadne zaujímavá varianta, síce o 30k slabšia, ale zato výrazne lacnejšia. Určite dobrá voľba.
13. 3. 2013 19:58
FORD vs VW
Já bych se tedy rozhodl pro ford už jen z toho důvodu, že Focus není autem pubertáků. :-) Když podíváte do golfa z 70% ho řídí puberták s čapkou na palici vlastnící řidičák pár měsíců, ale už je mistrem světa.
Dále bych se pro Focus rozhodl z toho důvodu, že design Golfu je už nudný a stále téměř stejný.
Nebo bych sáhnul po Opel Astře GTC. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
13. 3. 2013 21:33
Re: FORD vs VW
To já bych šel jednoznačně do GTI. To v čem kdo jezdí je mi úplně jedno a o kvalitě vozu to mnoho neříká (Porsche v Německu preferují gayové). VW je kvalitnější a designově povedenější. Ford jsem měl vždy rád, ale dnes bych si u evropského nevybral. Snad přijde aspoň pěkné Mondeo.
13. 3. 2013 22:17
Re: FORD vs VW
Bych bych bych! >:D :yes:
Avatar - white label
13. 3. 2013 22:45
Re: FORD vs VW
Předseda diskusních Bychařů se vyjádřil naprosto konkrétně... >:-[]
13. 3. 2013 23:02
Pochopitelné...
Ford je na hot hatche kabrňák, to ví snad každý. A nový Golf GTI se úplně ztrapnil povinnou montáží elektrické parkovací brzdy - to je opravdové automobilvé fo-pa roku, které žádný nadšený řidič prostě nemůže akceptovat, protože by se tím ztrapnil taky 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
13. 3. 2013 23:26
Re: Pochopitelné...
Podobně jako např. řidič 911ky... >:-[]
Pochopitelné je hlavně to, že málokdo si koupí nový HH v momentě, kdy už je představen jeho nástupce, který má být navíc např. lehčí a nemá být ani dražší. Takže kdy jindy by mělo STéčko porážet GTI v prodejích, když (by) ne právě teď? ;-)
Avatar - woody-alien
14. 3. 2013 12:22
Re: Pochopitelné...
Naprosto přesně. Osobně ovšem považuji tyhle debaty "fanoušků" podprahově naznačující, že co se víc prodává, je zároveň lepším HH - za nesmyslné. Může to tak být a taky nemusí a pro vážného (nikoli bychujícího) zájemce o koupi HH to určitě nebude rozhodující argument. Rozhodne jako obvykle souhrn vlastností včetně vzhledu, které tomu kterému kupci více "sednou", samozřejmě i s přihlédnutím k ceně. Zuřivá radost z toho, že se momentálně ST prodává víc než GTI, na straně jedné, jakož i bagatelizování tohoto faktu na straně druhé je směšné. Osobně jsem rád, když taková auta nadále vznikají, protože to znamená, že BYCH si nějaké takové mohl v budoucnu koupit. ;-)
14. 3. 2013 13:07
Re: Pochopitelné...
Tak zrovna v 911 je ti ručka k ničemu. To auto rádo vystrkuje zadek, i když dnes ho k tomu musíš pobídnout.
14. 3. 2013 12:58
Re: Pochopitelné...
Zase ta brzda. Spíš bych se zajímal o to, jestli půjde vypnout ESP. To mi přijde jako zásadnější otázka. Ruční brzdy mizí i z ryzích sporťáků. Smiř se s tím. Tahají za ně většinou kluci ve svých snech. Závodník to auto stejně kompletně vykuchá.

Je pravda, že bych se vůbec nezlobil, kdyby do té ostřejší verze nabídli za příplatek hydraulickou ručku. Možná trochu extrémní, ale podle mne se najdou lidé, kteří si rádi zablbnou v podobném stylu a zároveň nechtějí plnohodnotný závodní speciál. Něco takového citlivě zastavit do interiéru není u moderních aut žádná sranda, takže tovární instalace by potěšila. Ale to se prostě nestane, nemají to ani ultimativnější hatchbacky.
14. 3. 2013 02:47
podle očekávání
Ano, argument s 911 jsem přesně čekal a nemýlil jsem se :-) Takže k tomu jen tolik, že i u nové 911 považuju elektrickou P brzdu za důkaz jisté charakterové degenerace a "vyměknutí". Přesto si ale (možná trochu paradoxně) cítím, , že v kategorii hot-hatch je její zavedení kupodivu ještě větší úlet než v kategorii dražších pravověrných sporťáků...
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2013 13:50
Re: podle očekávání
U předokolky přijde ruční brzda vhod... no u Porsche si to už nemyslím :-)