Teraz bude treba cakat co povie ten Kenneth Leath, co im robi poradcu. Dovtedy kym on nedokonci audit bude zbytocne spekulovat. (Inak, sefovia Fordu cca. minuly tyzden popreli moznost predaja Jaguaru...)
Znas toho chlapa? Urcite jo;-) Podame si ho a "vysvetlime" mu , kudy na to ma jit! Na tvoji vizitce se bude dobre vyjimat "general manager PAG" :-) Treba pak zaridis, aby se mi nekdy vratilo moje auto ze servisu ;-\ Beru ho i neopraveny.....
Chlapa nepoznam! To je nejaky "vrah z Wall Streetu" s kalkulackou. A ludi s kalkulackou ja nemam rad. Oni totiz vzdy zistia, ze image, historia, a charakter sa zapocitat nedaju .....ergo, su zbytocne. A tym padom drahe. A teda neefektivne. /// To s tym Tvojim autom ma mrzi, ale taka je bohuzial doba "napriec znackami". A "napriec ludmi" to je este horsie... ;-\
Že by Ford počítal s tím, že teď levně koupí značku Rover a pak prodá práva na její používání v "balíčku" spolu s Land Roverem? A případný nový vlastník by podle své volby buď mohl začít vyrábět i osobní Rovery nebo mít alepoň "krytá záda"? Ne že by se mi takový scénář líbil (podle mého je Ford docela dobrý vlastník pro britské značky i Volvo), ale nemožný není...
.."špatná mediální nálada.." :yes: >:D tak to se povedlo.. ano redakce - super.. to je výrok století.. kruci.. to si budu muset zapamatovat! :yes:;-):yes:
UDO a jeho parta jsou vetsi Z***i nez Timur a jeho parta!!! Vykopat je k VW a budeme vsichni stastny a spokojeny! Nebo jeste lip do nejaky cinsky automobilky a je po hrozbe zlute auto expanze;-)
tak ještě jednou - soudruzi to skutečně byli. Fechtner a spol. byl bývalý management z Motokovu. Špatnou zkušenost měl známý a netýkala se rozhodně špatného přístupu či chování těchto pánů. Problémy měl se servisem. A Fechtnera jsem tak trochu znal osobně. Toť vše.
Problemy see servisem se vyskytnou vsude. Zalezi na tom jak se resi. A to je ten zasadni rozdil. Je mi uplne jedno jestli nekdo byl soudruh nebo ne. Nekastuju lidi podle takovych veci. Pro me je podstatne jejich chovani a ciny. A to si nemuzu narikat ani v nejmensim!
Ale "soudruzi" z Motokovu to delali dobre!!! S nima problem rozhodne nikdy nebyl!!! O jejich pristupu k zakaznikovi nemluvim vubec. Proti AMT neco naprosto uzasnyho. Udo je srac a ta jeho parta neschopnych vlezdo***istu taky!!!
Jiste, obcas to takhle dopadne vsude. Jenze ja vim jen o negativnich zkusenostech s AMT. A to nemluvim jen o sobe. 3 auta, vsechny s problemama a jejich pristup je na rozbiti huby. Jeste bude prilezitost zverejnit, co s nima posledni dobou zazivam.
Pierro vyjimecne nesouhlasim- znam cloveka co mel S80 a byl v servisu jako doma, ja ji mel taky a videli mne jen na garanckach, dalsi co ji mel mel taky jen garancky +1 oprava. Kdyby jsi dal na jednoho tak je S80 auto zmetek- ale to neni v poradku- k jakemukoliv zaveru by jsi mel mit reprezentativni podklady a ne ty zavery delat z 1 kusu ( pripadu). Bohuzel jestli maji s Motokovem dobre zkusenosti vsichni az na -1 az 2,5% tak to znamena ze poskytoval velmi kvalitini sluzby- vzdycky se vsechno nepodari. Bohuzel s AMT mam zlou zkusenost ja, Mates a jeste sam vim o 3 lidech- predpokladam ze Mates vi jeste o nekolika. Pokud jde o to ze to driv byli soudruzi- ano to je smutne ze jsme je nenechali zkrachovat- ale nebylo moc na vyber kdyz jsi to chtel koupit v CR a take jakoliv je to smutne- by musela zkrachovat velka cast velkych a strednich firem prodanych v privatizaci, a i spousta po revoluci nove zalozenych ( na rudych zakladech)
Já v žádném případě nechtěl říci, že každý kdo byl soudruh a dnes podniká má punc špatného člověka. Jen tvrdím, že zmíněná partička pracovala v dobách minulých na manažerskýh postech v motokovu a je ti asi jasné, že kdo pracoval v řídící funkci v PZO a jezdil i na "západ" tak ten jaksi musel býti ve straně. Proč zkrachoval původní importér nevím a navíc můj známý si nestěžoval na poruchovost Jagu jako takového, ale na přístup, dlouhé čekací lhůty a potažmo i vysokou cenu servisu. Jestli byl jedním z mála, tak měl docela peška. Ohledně A.M.T. nevím, ale dle toho co tu čtu, bych si k nim asi nedal opravit ani tříkolku. Zajímalo by mě, kde soudruzi z AMT dělají chybu, že jsou trnem v oku tolika zákazníků?? To mi napiš. :-!
Puvodni importer nezkrachoval! PAG hledal noveho importera pro LR a pridal k tomu Jag. Udo o Jag nikterak nestal a jasne to rekl, ale chtel LR, ktery delal jeste v dobe kdy patril BMW. Z ruznych zde nepublíkovatelnych duvodu dostal novou distribucni smlouvu on. Tim padem Motokov prisel o moznost delat oficialniho importera Jagu a samozrejme ze zacal mit i problemy s auditem na autorizovany servis. Toho se chopil Tony Charouz a v Pruhonicich otevrel Caddy. Motokov to zcela logicky zabalil, protoze Udo prohlasil, ze nikoho z tech "nymandu" z Motokovu nechce. To ze za nima pak leze, aby mu pomohli ze sracek je vec jina. Ad vysoke ceny. Kdyz mas na opici, tak mas i na banany a jestli ne, musis se opice zbavit. Motokov mel naprosto normalni servisni hodinu 1000,- bez DPH. AMT ma 958,-. Dily Udo zdrazil hned o 20% proti Motokovu a ted musel jit s cenou dolu, ale dohani to na spotrebnim materialu. Cekaci doby v servisu byly celkem normalni, ale hlavne jsi mel k dispozici nahradni vuz, coz v AMT nemas. Vic ti dopisu pozdeji, musim na chvilku pryc.
To stačí. Mě to nevykládej, já problémy s motokovem neměl a cena hodiny v servisu jagu je mi taky v celku ukradená. nicméně to co píšeš o AMT je přinejmenším k zamyšlení. oni neposkytují náhradní vůz?? to snad ne?? :-!
Ad nahradni vuz. Me sef servisu jasne rekl, ze pokud nemam auto koupeny u nich, tak nemam narok. Coz tu ma cca 30 lidi, ostatni auta, ktery jsou deklarovany jako prodany jsou prodany jen papirove. Takze ti auto pujci, ale za 2500,-/den, coz je treba cena u Hertzu. Me posledne nabidli pouze jediny auto, X-Type s nefunkcni klimou. Nemel jsem na vyber, ale dotlacil jsem je k tomu, ze byl zdarma. Kdyz jsem ho za 2 dny vracel, tak se tam rano zacali sjizdet zamestnanci ve sluzebakach, po jednom. Takze zaver je takovy, ty mas 2 auta na servisu, obe jejich vinou po spatne provedenem predchozim servisu a pro tebe auto nemaji a holka z recepce na servisu jezdi sama do prace S-Typem:-( To pomijim fakt, ze treba moje auto jsem si u nich ani koupit nemohl, protoze v te dobe neexistovali. Druhe auto je koupene v Brne letos v dubnu a od prazdin jim ta firma patri, takze technicky vzato je auto od nich. Pri ziskavani importerstvi tak za a)tvrdil, ze uz ma hotovy novy salon na Kolbence (nemel) za b)za bude vozit dily minimalne 2x v tydnu (normalni cekaci lhuta na bezne dily je az 14 dni). Takze jen lzi, podfuky, nesolidni jednani, nekompetentni lidi atd. Proc asi Autec neni importerem BMW? Zeptej se kohokoliv z dealeru BMW na to, jak jim to funguje, kdyz to dela nekdo jiny nez Autec. Tech veci je daleko vic, ale to je na delsi psani. Ale slibuju, ze se toho dockas.
Jo na AuTec jsem slyšel taky dost kritiky. Ale s těma náhradníma autama a s tím jak jezdí do práce téměř všichni služebákama je fakt. Jak říkám, v Hloubětíně bydlím a služebáky AMT ráno cestou do práce potkávám. A proboha proč ti zadržujou tvoje auta?? předpokládám, že auto využíváš nejen soukromě ale i ke svému podnikání. a pak se dá mluvit i o ušlém zisku, atd. jak to řešíš??
jen je škoda, že se to AMT tváří tak říkajíc navrch huj a přitom je koukám asi vespod fuj. jen když si vzpomenu na ten pompézní večírek s ohňostrojem, když otevírali... :-!
A to nemluvime o tom, ze tam neni (az na jednu vyjimku)nikdo, kdo by znal historii Jagu a ty auta mel rad:-( A premiovky by se mely prodavat s citem a u Jagu to plati dvojnasob. Ta banda nagelovanych oblud bude prodavat stejne blbe Jag jako televize nebo hadry nebo grilovany kurata na trznici:-(
No s těma namyšlenejma blbečkama ti ale dám za pravdu. Na tu jejich merendu jsem měl pozvánku a řeknu ti, o autech jsem si s prodejci opravdu moc nepopovídal. Nemluvě o tom, že když přijdeš jakožto potenciální zákazník, nikdo se ti na showroomu ani nevšimne. A pokud někoho oslovíš, tváří se na tebe jako bys je otravoval... smutné :-(
To bysme mohli jit dal. Na webu deklaruji 61 skladovych aut vcetne XJ Concept8 (to ze ho jeste neprodali je jasna ukazka tuposti), 2 XK a dalsich (S-Type R, XJR). Na salonu na Kolbence je 5 aut. 2x X-Type nafta vybava holomrdka, 1x S-Type, XK, XJ. Pred barakem par tech sluzebaku. Salon jako krava a misto aut tam bydli meluzina. Motokov mel Pruhonicich takovy chlivek, ale vzdy tam bylo aspon 7 aut a ostatni vzadu na parkingu. Proste je jim to putna. Vzdy jsme mohl mluvit primo s mechanikem, ktery opravuje moje auto, abych primo jemu rekl, co to dela nebo nedela, aby mu to zbytecne nekdo netlumocil. Ted ani nevim, jestli nejaky mechaniky maji:-(
Bohuzel ano- spis ho predchoziho majitele donutili prodat :no: ( rozumej- udelali mu nabidku kterou nebylo mozno odmitnout- v hodne nadsazenem smyslu slova)
Jak rika Jacobs, donutili majitele prodat Jaguar Moravia. Nyni je to AMT Moravia. Nikoho neprekvapi, ze vetsina lidi, kteri za neco stali jsou pryc:-( Takze dnes ma majitele Jagu v CZ AMT v rukou a sere na ne, jak jen to je mozne :no::no: