Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford: Značka Mercury zřejmě skončí

Ač Ford jako jediný z americké Velké trojky loni nevyhlásil bankrot, i on bude muset seškrtat další výdaje. Obětí šetření se zřejmě stane značka Mercury.
Zpět na článek
1. 6. 2010 07:52
neregistrovaný "mario.b"
1. 6. 2010 09:09
1. 6. 2010 11:26
1. 6. 2010 11:38
1. 6. 2010 11:55
1. 6. 2010 12:16
2. 6. 2010 04:51
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 04:56
neregistrovaný "yaroukh"
1. 6. 2010 16:53
neregistrovaný "marcelkooo"
1. 6. 2010 16:56
neregistrovaný "marcelkooo"
1. 6. 2010 14:57
1. 6. 2010 16:15
1. 6. 2010 16:10
1. 6. 2010 16:13
2. 6. 2010 12:15
2. 6. 2010 16:11
2. 6. 2010 05:00
neregistrovaný "yaroukh"
1. 6. 2010 16:07
2. 6. 2010 05:01
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 05:04
neregistrovaný "yaroukh"
3. 6. 2010 02:01
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 18:39
neregistrovaný "yaroukh"
3. 6. 2010 01:58
neregistrovaný "yaroukh"
neregistrovaný "mario.b"
1. 6. 2010 07:52
házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
uměle vytvořit doměnku ,že japonská auta jsou nebezpečná .aby se začali prodávat ty jejich USAjepky zřejmě nezabrala :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 09:49
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
Ale jo, Chrysler by měl mít meziroční nárůst oproti květnu 2009 cca 20-28% :o))

Ford čeká kolem 20, jak to bude u GM nikdo neví...
1. 6. 2010 13:21
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
Nedávno jsem četl statistiku o nějakých ofiko reklamacích, nebo spíše stížností uživatelů na jednotlivé automobilky v US. Problémy s plynovými pedály se např. vyskytovali skoro u všech, Toyota sice nejvíc, ale GM byl taky docela v pr..seru. No a všechny stížnosti komplet, tak tady jednoznačně vedl GM, cca 2x víc než Toyota.

Zajímavé, že GM jaksi kongres zapoměl vyšetřovat... ;-)
Avatar - prekladys
1. 6. 2010 13:44
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
vždyť taky role státu v GM dneska připomíná pozici hlavního akcionáře ČD. a copak u nás stát šetří tunely pánů hrajících si s vláčky? ;-)
1. 6. 2010 14:34
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
no právě...

zajímavé je i "zázračné" uzdravení GM po státní pomoci, kdy už za cca rok splatili půjčku a prodávají a prodávají... Mít takové skvělé vedení když byl pod nimi ještě Saab, ten už mohl mít dnes větší roční produkci než Audi >:-[]
1. 6. 2010 12:51
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
Uměle >:D >:D >:D >:D

Uměle Toyota zaplatí za vadná auta pokutu 16,4 miliónu dolarů
[odkaz]

>:D >:D >:D
1. 6. 2010 13:03
Re: házet špínu na toyotu se jim moc nepovedlo
Nu teto myslence neverim, Toyota je vic americka nez se nam zda.

A pote co Toyota se bude podilet na spolupraci s TESLA tak jeste vice zakoreni v srdcich americanu.
Avatar - Pierro
1. 6. 2010 09:09
Merkur
Myslím, že zrovna za touhle značkou nebude nikdo ani v Americe natož pak v Evropě (kde je skoro nikdo nezná) plakat... Popravdě Ford ji měl odstřihnout již dříve, možná by neměl problémy, jaké ješrtě donedávna (a možná i doposud) má. Nepamatuji si ani na jediný jejich model v celé historii, který by se nějak zapsal do historie anebo čímkoliv oslovil...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 6. 2010 09:40
Re: Merkur
Si přečti článek, Mercury Cougar je myslím dost známé auto. Ale jinak svatá pravda, škoda Mercury není. Čím míň amerických střepů, tím líp >:D
Ale co mě zaujalo je Pontiac? On opravdu taky skončil? To jsem vůbec nezaregistroval!
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 09:48
Re: Merkur
HAHAHA....

Mercury dojelo na nezajímavý výrobní program a také zastaralý...
Dělat v roce 2010 Grand Marguis.... To je odvaha.
Zbytek byly lehce upravené fordy za víc peněz. Nic víc.

I policajti už radši kupovali Dodge Charger.
Avatar - Ricardo
1. 6. 2010 11:26
Re: Merkur
Marauder byl zajímavý model. Jinak mě z celé historie Mercury nenapadá nějaké opravdu lákavé auto...
1. 6. 2010 11:38
Re: Merkur
Který máš na mysli 1963-65, 1969-79 nebo 2003-O4?
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 11:39
Re: Merkur
Marauder byl upravený GrandMarquis/Crown Victoria...
Z dnešního pohledu pořád 15-20 let stará technika = nekonkurenceschopné.
Avatar - Ricardo
1. 6. 2010 11:55
Re: Merkur
Myslím samozřejmě ten pekelný a na americké poměry vzácný 300 koňový stroj.
V té technice byhc problém neviděl, spíš trh pro auta na platformě Panther už bohužel neexistuje. Naopak pomalý technický vývoj a malé změny byly vždycky jednou z hlavních výhod těch modelů.
Nekonkurenceschopné je spíš na stejné auto přilepit jiný znak a dán hnusnější světla a pak to prodávat dráž. Americký trh to dlouhou dobu "žral", dneska už je ale doba jiná.
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 12:07
Re: Merkur
300 HP má v USa leccos, i 400...

Na to nepotřebuješ 20 let starej podvozek....
Avatar - Ricardo
1. 6. 2010 12:16
Re: Merkur
Jistě, ale nic z toho není limuzína, naopak i většina limuzín jsou předokolky
1. 6. 2010 10:10
takhle se vyporadava s konkurenci
Land Rover/Jaguar, Volvo, pak vsechny ty americky **...hezky to vedou...skoro nehezky receno americke automobilky = rakovina automobiloveho prumyslu
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 11:46
Re: takhle se vyporadava s konkurenci
Oni to vedou dobře....
Všechny americké automobilky hlásí nárůst prodejů za první kvartál.
Kupodivu všechny jsou v zisku (za první kvartál) a GM i Chrysler už splatili i část vládních dluhů...

Smůla, co...

Další smůla jsou nové aktuální modely a motory.

Třeba takový V6 v novém Mustangu či Camaru....
výkonem a spotřebou konkuruje V6 v Porsche Panamera. Nebo Ecoboost 3,5 V6 od Forda.

A nový V6 Pentastar od Chrysleru až dostane přímý vstřik popř. turbo....
To bude teprve evropa čučet na tu zastaralost, nebo třeba na ty zastaralé 8mi stupnové převodovky (6ti už se montují dávno) atd.
A už několik let kouká smutně na satelitní rádia (v EU nefunguje), tovární navigace s HDD a designy, které narozdíl od nejmenovaných nejsou přehlídkou unilosti, nudy, nezajímavosti a nejsou stejný už 10 let (zdravím soudruhy z vlčího hradu a novou Jettu) :-) :-)
Avatar - Ricardo
1. 6. 2010 11:58
Re: takhle se vyporadava s konkurenci
No potřebovali si pořádně hrábnout na dno, aby si probrali...
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 04:51
Re: takhle se vyporadava s konkurenci
Jaguaru i Land Roveru Ford pomohl. (To samé platí o Aston Martinu a Mazdě.) Volvo existuje a má vlastní vývoj.
Jsi idiot, který nic neví.
1. 6. 2010 10:53
Tady je zase legrace
někteří skoro obviní přímo Forda že začal štvavou kampaň proti Toyotě, jiní neznají ani značku Mercury a další ani neví které značky u Chrysleru, GM a Fordu skončily nebo končí. Ale zase víme že americké auta jsou na p.r.d a americké automobilky rakovina automobilového průmyslu. Setkání odborníku na vysoké úrovni. >:D
Rozbalit vlákno
6
1. 6. 2010 11:21
Re: Tady je zase legrace
Důležité je napsat svůj názor. Co na tom, že stojí obecně za velké houno. Celá skupina (nejmenovaná) si tady na tom buduje kariéru... Takže na tom není nic překvapivého... >:-[]
1. 6. 2010 11:39
Re: Tady je zase legrace
Aha tak takhle to je pokud se tady buduje kariéra tak je to o.k. ;-)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 11:52
Re: Tady je zase legrace
Stačí přeci vědět že amerika je šunt a německé výrobky sou uber luxus.
Za super cenu.

Náskok díky technice je obrovský, jen německo, pak 10 světelných let nikdo, pak japonci, pak o 5 dalších světelcných možná frantíci a makaroni, pak zas půl kilometru nikdo a korejci a někde na konci galaxie ameriky....

No relaita roku 2010 vypadá trochu jinak, ale to by člověk nesměl číst Svět Motorů a mít za modlu ropnou Oktávku nebo fobii se švihadly a motorem se zahradního traktůrku.
1. 6. 2010 11:59
Re: Tady je zase legrace
Asi tak nějak to bude trošku mně mrzí že někteří tady se pasují na odborníky a znalce aut a designu, ale vidí jen své oblíbené značky, já se nepovažuji za odborníka nicméně auta mně baví a bavily vždy a sleduji všechny značky ať už k nim mám jakýkoliv vztah, prostě to beru tak že se mi některá auta líbit nemusí nebo mi nevyhovuje určitý segment, ale prostě ty auta tady jsou a chci i těchto autech něco vědět. ;-)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 12:13
Re: Tady je zase legrace
Když zjistit si nějaké věci, aspon z katalogu dá práci...
Co by se s tím kdo namahal.
Lepší je se spolehnout na zaručené zprávy agentury Jedna Pani Povidala....

A mít skutečné info o reálném stavu, to už se tady vůbec nenosí.
Prostě bratr mýho kamaráda měl strejdu co měl ameriku a to byl šunt.
Při podorobném pátrání vyjde na jevo že to byl 25 let starej Buick s altíkem z BMW, 4x přehozovanejma káblema, páčkama z ruskýho zilu popř. 15 let starý LHS koupený za 35 litrů s 400 tis km na hrbu...
To jsou ty zaručený informace.
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 04:56
Re: Tady je zase legrace
ještě tu se "svým názorem" chybí b1b jossalito: [odkaz]
Avatar - gld
1. 6. 2010 12:03
Každej zaniknutej automobilky je škoda
Natíska sa otázka koľko mohlo asi ford stáť lepenie znáčiku mercury na predné masky svojich amerických modelov..a či im tá námaha za sto tisíc predaných áut ročne prišla ako priveľa :-!

Inak som asi čudný ale mať 30 000 dolárov nazvyš a zlatú tankovaciu kartu tak by som jeden gran marquis bral všetkými desiatimi..a to mi nie je 70 >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - R32
1. 6. 2010 12:14
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
Prelepiť znak je ten najmenší náklad ktorý Ford trápi. Skôr sa jedná o náklady spojené s marketingom (prezentovať dve značky tak aby si nešli po krku), showroomy, servisy... To už fakt má väčší zmysel spraviť viac verzií výbavy Fordu aby sa vyrovnal tomu čo ponúkalo Mercury. ;-\
Avatar - gld
1. 6. 2010 12:47
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
Mohli to riešiť aj menej radikálne...niečo ako je abarth v rámci fiatu a podobne, proste značka v značke..vrcholné verzie fordu by sa volali mercury a mali by pár dizajnových odlíšení..predávať by mohli kľudne v jednom showroome
1. 6. 2010 13:07
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
Vrcholné verzie fordu sa dávno volaji Shelby, SVT, Roush, RS, GT, Cosworth atd..
Avatar - gld
1. 6. 2010 14:54
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
to sú športové verzie experte, mám na mysli luxusný vrchol ponuky..prirovnanie s abarthom a fiatom ťa asi zmiatlo tak skúsim inak, niečo ako laurin klement v ponuke škodovky, kapiš? ;-)
neregistrovaný "marcelkooo"
1. 6. 2010 16:53
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
alebo este lepsie povedane ako citroen a vrcholna trieda citroenu je DS
1. 6. 2010 12:54
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
"To už fakt má väčší zmysel spraviť viac verzií výbavy Fordu aby sa vyrovnal tomu čo ponúkalo Mercury."

To už právě davno je, proto Mercury zřejmě není potřeba.
Avatar - R32
1. 6. 2010 13:26
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
Ja som vedel tak, že Mercury ponúkalo mierne pozmenené modely Fordu s lepšou - bohatšou výbavou. Ale ak je to tak ako píšeš, potom skutočne Mercury stratilo (ak vôbec malo) zmysel... Skôr ma mrzí zrušenie značky Pontiac, tá mala aspoň svoj športový image a históriu, skrátka meno na ktorom sa dalo stavať. Ale určite nie obludami ako bol "Ass"tek 8-s [odkaz]
neregistrovaný "marcelkooo"
1. 6. 2010 16:56
Re: Každej zaniknutej automobilky je škoda
Ten aztek to je vazne odvaha >:D nieco tak aj vyslat do vyroby :D. Co sa tyka pontiacu tak ten uz bol vazne na ustupe a bez originality v posledny rokoch. Vatcina ich modelov boli iba prebrate modely australskej znacky holden.
1. 6. 2010 13:13
zanik a vnik
Je to mozna nemile ale je to prirozeny vyvoj skrze prumysl jez je mozne sledovat i jinde.

Je to videt nazorne u firem, produktu, technologii; MS, Apple, Android, Nokia, HTC, Kindle, a desitky dalsich jez ztraceji trh ci naopak razantne dominuji a pred 5lety nikdo nemel tuseni jak se veci obrati v prospech ci neprospech velkych hracu.
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2010 13:34
Kde je místo Mercury
Přiznám se, že moc značku Mercury neznám, ale její jméno mi vždy přišlo tak nějak zajímavý.

Při svém pobytu v US jsem Mercury potkával zřídka. Nejvíc asi klasiku Grand Marquis. Od něj byl tuším odvozen zmiňovaný Marauder jako jeho silná (psát sportovní mi tady fakt příjde blbý) verze.
Pak ještě z historie je docela znám Mercury Cougar, ale ostatní modely jsou +/- pro "obyčejného" Evropana neznámé.

Otázka č.1 pro znalejší diskutéry - má/měl Mercury nějaké vlastní modelové řady, nebo to vždy byly +/- upravené Fordy.

Otázka č.2 (jenom jestli jste správně zodpověděli č.1 >:-[] ) - jaké bylo postavení Mercury v rámci "koncernu" Ford. Můj tip je, že něco mezi Fordem a Lincolnem, prostě takové luxusnější Fordy, ale ještě zdaleka ne luxusní Lincolny. Přihořívá?
Rozbalit vlákno
6
1. 6. 2010 14:08
Re: Kde je místo Mercury
Nepřihořívá přímo hoří ano, značka Mercury měl být střední proud mezi levným Fordem a drahým Lincolnem btw. před nějakým časem vznikla i značka Edsel (podle jména syna Henryho Forda) ale zase zanikla tak tě s ní nebudu unavovat, spoustu věcí se dá najít v literatuře i na webu, ale aspoň základy kdysi měr Mercury svébytné modely i když samozřejmě s koncernovou technikou (nemyslím koncern VW) ale postupem let se z této značky stala automobilka která prodává pouze deriváty Fordu pozměněné a Luxusněji vybavené, na poslední auta co si vzpomínám že neměly pedant u fordu byl Mercury Villager což byl vlastně Nissan Quest a Mercury Capri r.v. 1991-94 což bylo na americké poměry velmi malé cabrio.
Avatar - prekladys
1. 6. 2010 14:33
Re: Kde je místo Mercury
ad capri. no jo. tenhle styl zkoušeli všichni, nejen ford. capri byl od počátku (modelu 71) německý ford, na konci kariéry pak australský z mechanických skupin mazdy. tímto stylem se velká trojka snažila od přelomu 60./70. let čelit japonské invazi, pravda, někdy dokonce s rebrandovanými japončíky nebo jejich deriváty...

jo, a píše se pendant, pedant je něco jiného... ;-)
1. 6. 2010 16:02
Re: Kde je místo Mercury
Sorry mea maxima culpa jistě že pendant. ;-)
1. 6. 2010 14:38
Re: Kde je místo Mercury
o Edseli jsem někde už četl, ale to je už celkem staré historie ne?
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 15:44
Re: Kde je místo Mercury
Přestě tak, poslední model nesouvisející s fordem byl Villager a ten pocházel zas od Nissanu.
Mercury byl ford lepší výbavou, jinou maskou + drobnými potickými odlišnostmi. Tot vše.
Avatar - prekladys
1. 6. 2010 14:12
Re: Kde je místo Mercury
sis odpověděl sám...
ad 1/ si od 39 opravdu nevybavuji nic, co by nevycházelo z fordů
ad 2/ tak to bylo původně zamýšleno, některé řady sdílely body s větším lincolnem, jiné s menším fordem. zmatek do toho na chvíli vnesl edsel, který měl být mezi fordem a mercury. edsel byl na platformách ford, model 60 to vůbec nezastíral a dokonce kompaktní mercury comet vycházející z platformy fordu falcon je původní edsel comet. když byo rozhodnuto o ukončení brandu, dokonce se chvíli uvažovalo, že ta malá mrcha bude lincoln... 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 6. 2010 13:52
Barrichello
Celkem se bavím u tvých příspěvcích. Amerikám očividně rozumíš a znáš jejich novinky, ale trochu přibrzdi... Třeba ten plk o Světě Motorů je zcela zcestný. Já ho čtu a nic takového mi nepřijde, ale to by bylo asi na dýl. Vyhlídky mají amíci asi v současné době slibné, ale s těmi tvými světelnými léty, na tom asi něco bude. Tys to myslel v ironii, ale je to fakt. Americká auta nesahají německým v globále ani po kotníky. Zoufale zastaralé řešení jako osobáky s rámem, listové péra a motory jsou kapitola sama o sobě. No a interiéry, stačilo mi sednout si do Mustangu, hrůza. To se pak nesmí nikdo divit, že americké automobilky mizí a japončíci si tam zvyšujou podíly prodejů ve velkém. Prostě jim ujel vlak a myslím, že pár nových motorů to určitě nezlepší.
P.S. Nicméně Corvettu ZR bych si dal ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - gld
1. 6. 2010 14:57
Re: Barrichello
pre cucačov interiérových plastov odporúčam najprv pozrieť za koľko sa tie mustangy v amerike predávajú :-!
Avatar - Balkan
1. 6. 2010 15:18
Re: Barrichello
ahoj, s gld suhlasim!!!! :-) co sa tyka rieseni a bla bla o technike, pre Pardu71- pozri si pomer ceny a toho co celkovo dostanes za tu cenu, napr....Mustang stoji asi tolko co Fiat 500 tu!!!! a to som spomenul stylovku...a sorry,ale...ak mi poviez ze Fiat 500 co ma 3,5m(priblizny uaj) a 1,4 sa da proovnat s niecim co ma 4,6metra, V6 s 30 konami je porovnatelne..tak potom nerozumies nicom, to je ako porovnavat garzonku s domom. Mozno amici zaostavali v 80ty a zaciatkom 90tych rokov- ale teraz nie. Su tie auta trocha ine,ale nie horsie, dokonca za rocnake rpachy viac priestoru,v iac vybavy!!!! a porovnatelny design, snad trocha niektore eu auta lepsie lezia v zakrutach(hoci peugeoty su mizerne aj v zakrutach)
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 15:41
Re: Barrichello
Prosimtě kterej osobák má rám?
Krom tria Crown Victoria (v nabídce jen jako flotilové vozidlo + policie - ne pro veřejnost) a dua Grand Marquis/Town Car, jejihž výroba příští rok končí už nic na rámu není...
A to několik let.

A těch aut mimo velké dodávky a pikapy co maj vzádu listáky už moc není....
I novej Grand Voyager/Caravan už dávno nemá listáky.

Jo interiéry jsou slabší, ale hlavně u levných verzí a myslím že už na to chlapci taky začli výrazněji pracovat...
1. 6. 2010 16:15
Re: Barrichello
proč se Crown Victorie neprodávají jako individuální prodej? A bylo to tak vždy, nebo je to fenomén poslední doby?
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 16:27
Re: Barrichello
Je tomu tuším poslední 2 roky, pro veřejnost je určený Towncar a GrandM...
Stejně to kupují jen důchodci, půjčovny aut a firmy...
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 15:51
Re: Barrichello
Sme zas tam kde sme byly. Nepřesné informace, popř xy let staré které dávno neplatí...

A nejde o to že maj amíci ted 3 nový motory, oni jich maj daleko víc...
A měli dobré motory už dřív - třeba V8 Northastar od Cadillacu uměl to o čem se tady nikomu nesnilo...
Nebo kdy měla už GM promítání údajů na sklo atd...

Zastaralé modely mizí, končí pomalu i 4stupnové převodovky...
Tak já nevím co pak budete mít :-)

Dávno už neplatí ani špatný litrový výkon atd.
1. 6. 2010 16:10
Re: Barrichello
Paráda, z místní česko-německo-italsko-francouské bitvy přichází už i transatlantická. >:-[] :yes:

Máme hole v ruce!
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 09:45
Re: Barrichello
Tak pro "příznivce amerik" špatné zprávy:

Kanadský trh - květen 2010: Ford nárůst 19% a pozor překvapení sezony - Chrysler Group nárůst 53% oproti květnu 2009:o))
Avatar - gld
2. 6. 2010 12:15
Re: Barrichello
nutno dodať že predaje chrysleru boli v roku 2009 v takých sračkách že bez podstatného zvýšenia predajov by šiel do kytiek :-!

a osobne- prestaň s tou prehnanou agitáciou amerických áut lebo mi ich znechutíš podobne ako to niektorí páni dokázali zo značkou VW :no:
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 15:04
Re: Barrichello
Hihi...
VW alias Spojené Předražené AG je kapitola sama pro sebe...

Ty nelze předstihnout.
Já tady agituju mimochodem už skoro 11 let, byl sem tu v dobách kdy vy ste ještě někde tahali dřevěnýho kačera po internetu - lze dohledat v historii přispěvků na cafe.auto.cz
Avatar - gld
2. 6. 2010 16:11
Re: Barrichello
To je možné ale radím ti, prestaň s tou tvojou "kampaňou"
Avatar - Barrichello
3. 6. 2010 09:54
Re: Barrichello
Někomu vadí pravda? :-)
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 05:00
Re: Barrichello
kristepane 8-s :no:
1. 6. 2010 16:07
Barrichello
Hele tak těch posledních pár aut s rámem co jsi tu jmenoval dělá ford jen protože to cabies a cops pořád chtěji (+ amričtí důchodci) víš jaká je to výhoda když ti někdo zboří taxi nebo fízl káru vyměníš jen budku a jezdíš dál. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 16:32
Re: Barrichello
jenže přichází novej turusa pro policajty + už dávno maj chargery + bude Carbon + Caprice pro policajty.

Na ani jedno z nich Viktorka už nestačí...

Taxikáři halt budou muset přejít bud na Taurus, Impalu nebo Charger.
A důchodci to nezachrání sami o sobě.
Avatar - Barrichello
1. 6. 2010 16:25
Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Ford Taurus SHO 3,5 V6 - 365 HP www.fordvehicles.com/cars/taurus/
Buick LaCrosse - 3,6 V6 - 280 HP www.buick.com/…e/2010/pictures/
Cadillac CTS 3,6 LLT - 304 Hp - [odkaz]
Cadillac CTS-V 6,2 V8 - 556 Hp www.cadillac.com/09ctsv/
Lincoln MKS - www.lincoln.com/mks/
Ford Mustang 3,7 V6 - 305 HP - fordvehicles.com/Mustang/
Chevy Camaro 3,6 V6 - 304 Hp - www.chevrolet.com/camaro/
Chevy Malibu 3,6 V6 252 Hp -www.chevrolet.com/malibu/
Cadillac SRX 3,0 V6 - 265 Hp - www.cadillac.com/srx
2011 Jeep Grand Cherokee 3,6 V6 - 290 HP - zatím nejsou webovky
Chrysler TownandCountry 4,0 V6 - 251 Hp - www.chrysler.com/…10/town_country/
Jeep Wrangler Rubicon
Dodge RAM 1500 Laramie 5,7 V8 - 385 Hp - www.dodge.com/…n/2010/ram_1500/
Corvette Z06 7,0 V8 - 505 Hp - www.chevrolet.com/corvette/
Viper 8,4 V10 - 600 Hp - www.dodge.com/en/2010/viper/

hrozivě zastaralé stroje s mizerným výkonem že :-)
A ted proti tomu postav něco obdobného z EU produkce a srovnáme si ceny :-)
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 6. 2010 17:05
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Tááákže, nepopírám žádný argument, který jste proti mě vyřkli, ale já od auta čekám víc než jen výbavu, nízkou cenu nebo mega prostor a kufr pro tři mrtvoly. Asi to bude tím, že jsem fanda BMW, ale já chci od auta taky nějaké sportovní vlastnosti, posaz, dobrý motor... A že se Mustang prodává v USA za malé peníze vím, tak srovnej stejně drahé americké auto třeba s C klase nebo Insignií. Asi to bude větší auto, ale jaké že...
K té tvojí tabulce. Hezká, ale ted se zamysli, na co by ti v našich podmínkách takové auta byly. To abys za sebou vozil cisternu. A ikdyž se odhlédnu od spotřeby tak výkon není vše. Je mít 350 koní a 350 koní. Když to vemu konkrétně. třeba Cadillac CTS 3.6. Testovali ho v několika periodikách (i ve Světě Motorů >:-[] ) a auto pochválili jako celek, paráda intoš, podvozek no problem, spotřeba jakš takš, ale motor lemra líná s nulovou spoluprací s převodovkou. Pak si k tomu vem 5 er klidně jen 530i s 200kW a hned vidíš ten rozdíl a v ceně taky moc rozdíl nebude. Nehledě na servisní zázemí. A druhá věc je CTS-V, což je přemotorované hovado, které M5 ujede možná tak na rovince. Ale co musím uznat je, že new Cherokee je pecka, zvenku i zevnitř vypadá hodně hratelně. Rozhodně lepší než ML.
No ale abych to shrnul. Americká auta možná v dnešní době postupně dohánějí obrovskou ztrátu na zbytek světa, ale pouze v hlediscích důležitých právě pro americké trhy. Stále dělají nenažrané obrovské káry s tunou výbavy, automatickou převodovkou a vzhledem orientopvaným na amerického zákazníka. Však je to taky logické, prodávají drtivnou většinu své produkce na amerických kontinentech. A právě proto nemůžou být nikdy v Evropě úspěšní a jejich vozy si budou kupovat jen nadšenci jako jsi ty Barrichello. A jak jsme mohli vidět, tak snaha přizpůsobit se evropě jim taky moc nejde (Avenger, Caliber...). Na tom se snad shodnem.
P.S Před pár lety jsme doma měly Forda Aerostar na dovolené, znáš? Zvenku se mi moc líbil, uvnitř už to bylo horší, ale šlo to. Super auto, poctivá amerika, kdyby se tam nevysrala klima a tatík neprovalil převodovku, tak by třeba jezdil doteď.
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 05:01
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
To už nemá smysl komentovat.
Dobrá rada zadarmo: Míň piš, víc čti.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 12:18
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Raď si komu chceš, mě rozhodně ne. Já si za svým názorem stojím a že se tady do mě opírá banda US cars fans mi je celkem jedno. Pořád si něco nalháváte jak je to US cars dobré, ale čísla evropských prodejů mluví za vše a koneckonců i v USA, kde je drtí Toyota. Ano, možná teď jdou nahoru, ale taky proto, že níž už jít nešlo. Kolik značek zmizlo, aby se americký automobilový průmysl udržel. Spadli a na dno a oklepávají se, možná někdy zbytek světa doženou, možná.
2. 6. 2010 15:15
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
No jsou to trošinku podpásovky jelikož co já si jen vzpomínám Renault tahala francouzská vláda z bryndy minimálně dvakrát a když ještě zůstanu v evropě tak se podívej na Velkou Británii kolik tam bylo automobilových značek a kolik jich tam je teď a která z nich říká pane Britum.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 22:46
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Tak Renault je státní firma, mají tam podíl, takže je v jejich zájmu, aby zůstala. No a Británie je příklad, jak nikod nechce dopadnout. Snad už žádná značka není ryze britská. Krom maloseriovek. Ti nabízeli sice evropská auta, ale směšně zastaralé a nekonkurenceschopně, proto jsou tam kde jsou.
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 09:19
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Jo to je otřepané klišé - amerických 200 HP není jako evropských 200HP.
Hm, no když tomu někdo věří. Jeho boj.

Škoda že časy na Nurburingu držely nebo stále drží Viper ACR a Corvette ZR1....

Jistě, Ferrari nebude neotesaný kus železa s propracovaným podvozekm, co je to ale platné když stojí 2x tolik.
A rozdílný čas na okruhu rozhodně není takový, aby ospravedlnil tu 2x cenu...

Spotřeba - závisí na mezikuse mezi pedály a volantem.
S tou americkou V6 jde klidně jezdit mezi 8-12 litry na sto.
Jistí ejdinci obvšem jezdí za 20.
Taky umím s Felicí 1,6 jet za 14 - no problem.

Další zajímavé provnání - třeba kruto moderní VW Sharan nebo dodávka tvářící se že je to MPV - Muutlivan.
Už i čeští novináři si utahují z chudé výbavy VW a vysokých cen, a tak už jim zůstává jen obehraná písnička že GrandVoyager má horší jízdní vlastnosti.
A že je hlučnej motor - bohužel ten vyráběj soudruzi makaroni.

Jo a Insignie se budu v usa prodávat - jako Buick Regal.
kupodivu ono všechno z EU nemusí být v usa úspěšné - viz Opel Omega alias Cadillac Catera nebo překabátně Oply ala Saturn.

Tak jasně že musí být orientované na us zákazníky, pro evropu se oficiální verze upravují.
A automaty dnes montuje každej - minimálně DSG.

No Caliber je nejúspěšnější exportní model koncernu Chrysler za posledních 10 let...(mimy trhy usa/can).
Avenger doplácí na špatný interiér, nulovou reklamu a to že evropa sedany nekupuje...
2. 6. 2010 11:57
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
O jakém motoru v GrandVoyageru psali že je hlučnej?

Předtím tam, jestli se nepletu, dávali starší nafťáky od Mercedesů ne?
Avatar - gld
2. 6. 2010 12:18
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
grand voyager mal istú dobu taliansku naftovú pohromu od VM motori- 2.5TD zo samostatnými hlavami valcov pre každý valec zvlášť :-) nebezpečne v ** motor
2. 6. 2010 13:14
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
hmm, to ale muselo byť už dávno nie? lebo napr. posledné Jeepy a Voyageri mali označeni CRDI, takže predpokladám za tým nafťáky od MB
Avatar - gld
2. 6. 2010 16:14
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
áno crdi sú od mercedesu

ale hore barichello spomína "hlučný motor od makarónov"..takže iný ako 2.5TD ma nenapadá
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 14:47
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
2,5 CRD od VM Motori.
Ne všechny TD a CRD motory ve voygeru jsou od VM Motori.

Od MB je pouze 3,0 CRD (Chrysler 300C, Jeep GrandCherokee, Commander) a 2,2 CRD (PtCruiser a nově Caliber).
Pak jsou ještě 2,0 CRD od VW (starý Caliber, Avenger, Sebring, Journey, Patriot)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 12:29
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Líbí se mi, jak máš na vše argument. Ikdyž se to já snažím brát všecko v globále a ty furt zabíháš do detailů. No to s těma koňma... Já tomu nevěřím s stojím si za tím. Jo jo Viper ACR a Corvette ZR1 jsou typickými US vozy vystihujícími tamnější automobilovu situaci, jasně >:D :yes: Ale myslím, že Ferrari 599 GTO je teď překonalo, ale to je jedno, o to nejde. S těmi sportovními vozy to je pak každého věc, jestli chce dát sedm míčů za GTB nebo tři za Vette ZR1, to bych tady nerozváděl.

Spotřeba. Takže ty mi chceš tvrdit, že americký vůz, který není primárně stavěn na nízkou spotřebu by dokázal s evropským držet krok? No myslím si svoje. A tvůj argumetn s felicií... Nevím co na to říct. Budeš umět s ní jet za 14 a taky i za 6. To s typickou amerikou nedáš nikdy. To jsem řekl stejně blbě jako ty.

Caliber je nejúspěšnější, jasně, však mu to ani moc práce nedalo. Ale to nic nemění na tom, že to je plečka. Nejlepší na něm je 2.0 TDI.
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 14:58
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
On je primárně stavěn na dlouhý výdrž, jízdy po dálnici a na výkon v nízkých otáčkách.
Proto to umí dlouhé trasy po dálnici či okreskách jezdit hodně úsporně, navíc už řada us motorů má i FSI.
DOHC motory už se tam dělaj taky řadu let, VVT už tam má taky všechno.
Tak nevím v čem je ta evropa pořád napřed.

V tom že vyrábí 3válce a dvouválce a objemu litr?
To by bohužel v USA nikdo nekoupil.
Stejně jako tam nikdo není zvědavej na naftu, která pořád neplní emisní limity řady států. Neb tam sledují i jiné hodnoty než slavné CO2.

Ad spotřeba - za 3 roky prům. spotřeba Sebringu 2,7 V6 DOHC 203 Hp 8,8 na sto...
Stratus měl 11,5 - ovšem tm byl japonský motor Mitsubishi :o))
Avatar - bubucci
1. 6. 2010 17:22
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
že se vůbec namáháš ;-) kdo nechce, nepochopí. Kdyby americký trh měl stejný přístup jako evropský, byly by si auto dost podobné. Holt někdo si nevidí ani na špičku nosu a bude tam lamentovat, co že je pro všechny v globále nejlepší. :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 6. 2010 18:22
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Já jen uvádím svůj názor. Neříkám přímo, že jsou americká auta až tak špatná, spíš v našich podmínkách nepoužitelná. A podobná auta po celém světě taky nechci, jak by to pak vypadalo. Shrnu to tak, že každá část Země má svůj styl aut a míchat dohromady lze jen velmi obtížně.
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 05:04
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Ten tvůj "názor" by se měl o něco opírat. Směle tu tvrdíš, co Amíci "stále vyrábějí", přitom jsi několikrát ukázal, že o současný americký produkci nemáš _vůbec_ ponětí.

Třeba o kvalitě US Fordů (nemluvě o Mercury) si BMW může nechat zdát. Pokud tomu nevěříš, budeš si to ovšem muset najít sám. Linkováním statistik lidem s "názorem" jsem na nějakou dobu přesycen. ;-\
Avatar - Barrichello
2. 6. 2010 09:25
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Ford je na tom přes všechno z americké trojky nejlíp - má moderní výrobní program - Taurus, Mustang, Focus, bude nový Edge, bestseller pikapy řady F atd...

GM to zatím dohání, ale po zrušení Hummeru, Pontiacu a saturnu našli směr a prodeje Chevroletů a Buicků stoupaj. I američtí novináři tvrdí, že Malibu je plně konkurenceschopné třeba s Toyotou Camry.

Chrysler zatím kulhá, - díky Mercedesu jim ujel vlak - ale pilně pracuje na nových modelech. Prozatím má aspon nové RAMky a GrandCherokee (bude nové durango a 300C/Charger), nové V6 motory které postupně nahradí zastaralé současné, tadiční V8, Fiat dodá R4 a platfromy pro menší vozy a tak za 3-4 roky si myslím že bude na hodně vysoké úrovni.
Tohle spojení má potenciál, pokud se u toho bude přemýšlet, vydělaj na tom obě strany.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 12:35
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
A tvůj názor o kvalitě BMW se o něco opírá? Netvrdím, že to je top ve spolehlivosti, to ostatně v dnešní době není nikdo. Svolávací akce, defekty elektroniky a jiné dobroty postihují každého, tak v podstatě 100% spolehlivá značka dnes není. Ty vís asi vše nejlíp, že ti tak strašně vadí ostatních lidí názor že? Já prostě jen řekl, že americké auta jsou až na vyjímky plečky, že jsou zastaralé a žravé, že nemá žádné šanci se v EU uchytit a podívej co to vzniklo. Banda US fans se do mě pustila a začne mi tu valit, že nemám ponětí o americké produkci. Jasne, beru to, taky by mi vadilo, kdyby mi někdo tvrdil, že BMW nedělá ty nejlepší motory a nejlepší podvozky pro cestovní auta. Taky bych se mu to snažil vyvrátit tak jako vy teď mi. Ikdyž je to obecně známý fakt. Chápeš? ;-)
2. 6. 2010 13:12
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Pánové, nechte Pardu už žít. Možná to napsal trošku necitlivě, ale nemyslím, že je to nějaký fanatický odpůrce americké produkce.

Problém je celkové povědomí o tom co se děje za velkou mlákou - je celkově relativně málo článků pro běžného fanouška aut (když nechce surfovat po zahraničních servrech a gůglovat do zbláznění) o současné US produkci. K tomu si přičtete zakořeněné urban legends o velkých, nenažraných, nezatáčejích US vobludách spolu s ne právě dobrým jménem které má generace US vozů ze začátku tisíciletí, které je vidět občas i v ČR. O nových modelech, hybridech, často špičkových technologiích se člověk dočte jen velice zřídka. No a v Evropě vždy samozřejmě se podvědomě budou preferovat domácí značky, takže i testy mají jasně daného vítěze.
Je třeba také přihlédnout k specifickým podmínkách - zákazník v US potřebuje něco jiného než zákazník na úpatí Alp ve Francii.

Já osobně jsem fanouškem US aut, hlavně teda mě oslovují 70tá + první polovina 80tých let, ale i současná produkce mi příjde velice zajímavá :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 13:49
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
To určitě nejsem, ba naopak velice uznávám mnoho aut americké produkce. Jen mě kluci nepochopili a pořád do mě cpou nějaká zcestná fakta.
neregistrovaný "yaroukh"
3. 6. 2010 02:01
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Že tě fakta obtěžují je očividné. Ale je hezké, žes' to přiznal nahlas.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2010 12:09
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Zcestná fakta typu JD Power mě opravdu nezajímají, blbe ;-) >:D
neregistrovaný "yaroukh"
2. 6. 2010 18:39
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Ano, můj názor se o něco opírá, o zmiňované statistiky: [odkaz]
Schovávat se za "právo na názor" je trapné, když je tento naprosto v rozporu s realitou a zcela evidentně vytažen z nosu. Na názor más samozřejmě právo, ale ty soustavně ukazuješ, že tvůj názor nemá valnou hodnotu.
Logické nesmysly jako "dnes už není top ve spolehlivosti nikdo" ani nebudu komentovat. 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 6. 2010 23:02
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
>:D a ne snad? Se tady oháníš JD Power, div že tu nezkoušíš TÜV >:D Nevím odkud si spadl, ale to tu rozebírat nebudu. Auta nesoudím podle toho, jak se líbil frantíkovi nebo britovi, nedej bože amíkovi. Já prostě vím, že dnes už neplatí toyota nejspolehlivější auto na světě stejně jako Fiat nejmíň spolehlivé auto na světě. A že tady přijde rozumbrada jako ty a začne vytahovat statistiky, no to se z toho mám posadit na zadek? Myslíš, že jsem ty statistiky neviděl? Sakra vzapamatuje se. Jmenuj jedinou značku, která neměla žádný problém. Řeší se to všude, že se to nevyhlo nikomu a pak tu přijdeš ty vševěd a začneš se ohánět americkým JD Power >:D Ty se mi snad zdáš, to nemá cenu vůbec se o tom bavit, to se na mě nezlob...
neregistrovaný "yaroukh"
3. 6. 2010 01:58
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
1) Americký trh je jediný trh, kde automobilky, o kterých tu lžeš, působí souběžně. Je logické, že studie pro tento trh budou zpracovávány americkou firmou. Zpochybňovat výsledky studie POUZE původem agentury je laciné a tobě podobné. I JDPower potřebuje kredit.
Například v roce 2008 byl na prvním místě Lexus: [odkaz] - japonská značka. (Nicméně nepředpokládám, že bys dovolil realitě nabourat klišé vypálená v tvém mozečku.)

2) Vůbec jsi nepochopil narážku na "nikdo není top". To znovu ilustruje tvůj intelektuální deficit. Omezím se opět na konstatování, že to tvrzení nedává smysl.

Tvou snahu o objektivnost krásně dokumentuje "nedej bože amíkovi". Jsi blbec. Klidně se zlob.
Konec diskuse.
Avatar - Barrichello
3. 6. 2010 10:00
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Táákže výsledky za květen v USA:
Chrysler nárůst 33%, GM 32%, Ford 22% a pozor - etalon toytoa 6,7%...

Mno takže blbí amíci ze podrbali za ouškem, zapřemýšleli a na milou toyotku se ve velkém vykašlali.
Takže těm co tady plklali nemsmysly o tom jak dává Toytoa v usa domácím značkám na frak bych doporučil ověřit si fakta...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2010 12:07
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Já jsem neřek, že americké JD Power zpochybňuju, protože to dělali amíci. To samé bych mohl říct o němcích nebo frantících. Lexus je na prvních místech už hodně dlouho a to nejen v USA ale i v Británii například. Tak samo Škoda, která se jak v Německu i v Británii drží už dlouho na vysokých příčkách. A že by se někdo oháněl tím, jak moc je Škoda spolehlivá s eříct nedá, tím víc tady na auto.cz, však víme. Ale namyšlenému ocasovi jako jsi ty zcela očividně nedochází, že tyto statistiky mají ráz pouze informační, nikoliv cokoliv říkající o té danné značce. Nemáš vlastní názor, pouze tu hážeš nějaké statistiky, to umí každé individum, které umí s internetem. Obkecej si to jak chceš, klidně mě urážej, mě nenaštveš. Vy se tady prostě snažíte uměle si nalhávat jako moc jsou americká auta našlapaná, spolehlivá a kdo ví co ještě, přitom asi vítr. Neříkám, že ne za 5 let až se vyhrabou z krize, očividně už rehabilitaci začali, viz ty novinky Barrichella, ale ted prostě pořád na Evropu nemají a tečka. Teď je konec diskuze ;-)
3. 6. 2010 15:17
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
V podstatě je závěr diskuse zcela jasný je mi 20 a jezdím ve starém bavoru takže jednoznačně vím všechno na světě vy mi nebudete nic vyprávět.To že jsou tady lidi které baví auta a zajímají se o ameriky ještě z dob kdy ty jsi ještě nebyl ani v plánu to už zase není tak podstatné. Ale v klidu celkem tě chápu mám tři syny v rozmezí 21-22 let a taky si myslí že ví úplně všechno na světě a chybí jim kousek pokory. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2010 18:14
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Ale já přece nechtěl, aby to tak vyznělo... A víš, že jsem čekal, kdo první přijde s tím věkem a samozřejmě narážka na BMW, to je pořád >:D Já jen řekl nějaký svůj názor, který nebyl postaven na domněnce, jak si tady expert yaroukh myslí. Byl postaven na vlastních zkušenostech a informacích. Byť já nejsem pochodující encyklopedie o amerikách jako Bearrichello, nevím kolik se jich prodalo a kde, jaké budou mít motory apod., o tom to není. Já to prostě bral z globálu co vím a nikdo nemůže říct, že jsem říkal nepravdivé věci. Že se tady pak semnou začli hádat, protože jsem jim šlápl na kuří oko, to je druhá věc. A jestli narážíš třeba na to JD Power, tak to se na mě nezlob, ale tady názor nezměním a stejně jako já to vidí spousta lidí. A s tou pokorou nevím jak to myslíš. Já tady nikomu nenadával a choval se slušně, yaroukh mě napadl a nadával mi. No jo, on o sobě nic neuvádí, takže mu vpálit do oči nemůžeš ty dvacetiletý (ve skutečnosti mi je 19 >:D ) fracku s BMW, že?
3. 6. 2010 19:53
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
No on je tady totiž problém v tom že jsi tady psal o žravých autech na zastaralých podvozcích, ale já na rozdíl od tebe dvě americké auta měl a ty tvé zaručené zprávy jsou holé nesmysly. Jelikož jedno z těch aut mělo vzduchový podvozek a druhé nezávislé zavěšení všech kol co se týče spotřeby tak u jednoho mi šestiválec 3.8 litrů žral při rozumné jízdě cca 10 litrů a při běžné jízdě (žádná závody ale dynamická jízda) cca 11,5. Další věc je ta že v americe máš docela tvrdé předpisy co se týká emisi zvláště v některých státech takže opravdu věř tomu že ty auta jsou ekologičtější než evropské nafťáky. O amerických autech se dozvíš spoustu mýtu a polopravd, ale pokud chceš něco soudit tak si to pořádně vyzkoušej a pak můžeš podávat informace. A je opravdu pravda že jsi tady položil dost argumentů které nemají hlavu a patu. Zkus si projít všechny své příspěvky pomalu a v klidu a zjistíš že jsi párkrát argumentoval docela dobře, ale párkrát jsi docela ujel.lHavně si přečti příspěvek kterým jsi zautočil ty sám na Barirrichella příspěvkem který si nazval po něm a máš v něm spoustu hloupostí tak se nediv že jsi to tak nějak dostal zpět. Jinak nikdo učený z nebe nespadl ale jak jsem psal zkus si něco nastudovat o amerikách pár si jich projeď a pak klidně kritizuj to ti nikdo nebrání žádné auto není dokonalé ale kritika by měla být založená na zkušenosti a ne na tom co jsi někde zaslechl nebo přečetl. Jinak se dostáváš mezi křiklouny co když se tady objeví nové auto kterým ještě odsud nikdo nejel tak polovina lidí ví že je na h... a druhá že je skvělé protože ho vyrobila značka .... dosaď si sám. ;-) A pokud tě auta opravdu baví tak se někdy můžeme domluvit dát si scuka a autech pokecat když jsi krajan, můžeš napsat i přes SZ na mé kartě.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2010 21:02
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
Taky mám s pár amerikama zkušenosti, to se neboj. Ale za tím si stojím, ameriky přece nemůžou soupeřit s evropou v podvozcích. To teď neberu jako narážku, ale jako fakt. Na co by tam měli prkennou 3er v M-Paketu, když široko daleko není žádná zatáčka? Jak tady moc hezky řekl kuko, asi se postaví jiné auto pro frantíka z alp a jiné pro ameriku. A se spotřebou je to přeci taky jasné, ameriky vždy byly žravé, hlavně v minulosti, teď už se to taky umirňuje. A proč? Protože tam byl benzín levnější než voda, takže taky logika. Ovšem nic z toho neber jako urážku, dyť jsou to všeobecně známá fakta! ALE! Samozřejmě to neplatí o všech autech. Já ti ty tvoje zkušenosti věřím, bez problému. To samo zase každé evropské auto nemusí mít podvozek na sempertiny. To je to, co jsem tady tvrdil od začátku a nikdo mě nepochopil, ikdyž i já to možná špatně podal.

Jinak si beru tvoje slova k srdci. Až teď se dívám na věk, tak dovol to tykání, ikdyž bys mi mohl dělat otce ;-)

Auto mě určitě baví, je to záliba, předmět studia a já doufám, že i v budoucnu povolání.

Scuka? Proč ne. My máme klub BMWfans taky tvořený klukama kolem Ostravy a Opavy, tak se klidně na nás někdy můžeš přijet podívat, ikdyž máš podauto >:D (vtip).
3. 6. 2010 21:44
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
To tykání beru jako že na netu je to normální a aby jsi si to zase nevysvětlil špatně ty já tě tady nechci školit a už vůbec ne z důvodu že mé děti jsou ještě starší než ty. Jinak můj syn je třeba blázen do svého Volva S70 a já jelikož jsem měl svého času Volvo 850 proti tomu zásadně nic nemám i když mu taky říkam že v zadohrabech je nejlepší BMW a v předohrabech je špička Ford. ;-) Jinak dej klidně vědět do SZ až budete mít nějakou slezinu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 6. 2010 22:25
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
V pohodě, neberu to tak. Ale já si umím vzít něco od staršího člověka, který už prostřídal desítky aut a je přeci jen životem víc proškolený.
To má syn dobrý vkus! Volva mám taky rád, můj budoucí švagr má V70 TDI, dobré auta to jsou.
Tím tvrzením o BMW sis mě získal >:D V předohrabech nevím, ale asi Ford, to je fakt.
Jsme domluveni, dám vědět. Tak se maj, zdarec.
3. 6. 2010 22:27
Re: Pár zastaralých us vehiklů - pro neznalé
O.K. drž se. ;-)