Když už si nějakej klobásovároš vycucá z prstu "design", tak si klidně můžete vycucat z prstu i motorizaci, ne?
Na co 2,3?
Rovnou tam z toho mustafa nacpěte nějakou V8 a nádavkem i kompresor!
A že je Mondeo předohrab? No a co jako? Kluci od hondí řeky tady klidně každýmu vysvětlí, že koní na předku není nikdy dost, to su klidný, takže V8 sem >:D
No jo, klucí od hondí řeky jsou názorově velmi flexibilní, když měl minulý/dávný sivik tajpár dvě stě atmošemíků, bylo to to pravé ořechové a výkony okolo 250/300 turbokoní jim nedávaly k fwd žádný smysl. Dnes v nekonečném očekávání nového superturbotajpáru to najednou vidí úplně jinak.
Je mi jasne ze znacnou cast dojmu, nizke ET kol a nizke pruziny, to auto mit v realu tnikdy nebude, ALE kdyby melo postavim tento "designovyskoroAston" smele vedle Jaguaru XE, takova je to krasa. :yes:
Vlastním ST220 i 3 litr Mondeo a nedám na ně dopustit. Ale od doby, kdy Ford začal vytvářet jen čtyřválce si Ford již nekoupím. Nebudu jezdit sockou...
pozeram ze niekto este stale zije v inom svete ;-)
pritom cas donwsizingu a hybridov uz davno zacal .....
skutocne socky dnes jazdia v starych velkoobejmovych 10-15 rocnych autach .... karta sa obratila ... ti solventnejsi a na urovni dnes jazdia uz s modernymi stvorvalcami pripadne aj s turbami alebo s hybridmi :yes:
mat cim vaci objem a vacsi pocet valcov bola frajerina pred 15 rokmi..... dnes s tymto uz neohuris ani 6 rocne decko :yes:
Felicia amen. Toperku majitel toho Volva bude mávat z pravého pruhu. V levém si to bude brumlat staré Mondeo, pak Q7, X5, ML, RRS a taky Jeep se přidá, no prostě všichni.
Jasně, u dieselu je absence šestihrnku horší, než u benzínu. Akorát bych tohle neřešil zrovna pod Mondeem, který v dieselu nikdy neměl víc, jak čtyři válce.
Nejde víc než souhlasit. Sedlám po delší odmlce (20 roků) další šestiválec, tentokrát "v oleji", a jsem opět nadšen z power delivery a celkového good feelin´...... :-!
ano mas pravdu doba pokrocila,aj uz jazdim iba s R4 ,ale so slzou v oku spominam na V8,R6 a V6 na ten linearny zatah a krasny zvuk. Tych 300PS musis nakrmit cca rovnako vo V6 alebo R4 turbo. Skus sa povozit aj v niecom inom ako to co mas
Ale kulový. Dnešní majitel Volva drží smutek. Este tak ten hybrid, ale ten je zas jen ve verzi autobus se sedmi sicnami.
Volvo dokázalo, že a) Švédi žijou mimo realitu b) Číňani jim nechávají volnou ruku, protože jinak by čtyřváleček nemohl být jediná volba ani ve snu.
Jinak XC90 je krásný auto, který se bude dobře prodávat, protože spoustě kupců je fakt jedno, co to auto žene vpřed. Jízdní výkony budou podle mě OK.
Ano, žiju v jiném světě. V kultivovanosti 6 (moje bmw GT5),8 (masík quatroporte) a 12 válce (Bentley resp. VW phaeton s jinou kastí) se prostě jakýkoliv čtyř či nedejbož tříhrnek nemůže ani náznakem rovnat. Navíc je stále faktem, že obsah motoru ani turbem nenahradíš a existují v mém okolí skupiny lidí, kteří by Tě za jízdu poddimenzovanou motorizací odsoudily k záhubě. Prostě je to tak, že za pohodlí se platí a kvalita se nedá nahradit nějakým turbem (ač ho všechny mé výše zmíněné modely mají, stejně mají MOTOR a ne startér :-) )