Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

To kyselo je málo kyselé.
MariAchi
| 7. 10. 2014 12:44
Když už si nějakej klobásovároš vycucá z prstu "design", tak si klidně můžete vycucat z prstu i motorizaci, ne?
Na co 2,3?
Rovnou tam z toho mustafa nacpěte nějakou V8 a nádavkem i kompresor!
A že je Mondeo předohrab? No a co jako? Kluci od hondí řeky tady klidně každýmu vysvětlí, že koní na předku není nikdy dost, to su klidný, takže V8 sem >:D
Avatar - speedfred
To kyselo je málo kyselé.
speedfred
| 7. 10. 2014 13:15
no už dlho som sa tak nezasmial,že "klobásovároš" "hondí řeka" >:D :yes:
Avatar - white label
To kyselo je málo kyselé.
white label
| 7. 10. 2014 13:38
No jo, klucí od hondí řeky jsou názorově velmi flexibilní, když měl minulý/dávný sivik tajpár dvě stě atmošemíků, bylo to to pravé ořechové a výkony okolo 250/300 turbokoní jim nedávaly k fwd žádný smysl. Dnes v nekonečném očekávání nového superturbotajpáru to najednou vidí úplně jinak.
Avatar - _Karel_
ST 999
_Karel_
| 7. 10. 2014 13:18
Kurňa :yes: :yes: :yes:
Kéž by! Po těch letech je načase.
Designova pecka
fOE
| 7. 10. 2014 13:21
Je mi jasne ze znacnou cast dojmu, nizke ET kol a nizke pruziny, to auto mit v realu tnikdy nebude, ALE kdyby melo postavim tento "designovyskoroAston" smele vedle Jaguaru XE, takova je to krasa. :yes:
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
momack
| 7. 10. 2014 13:26
Vlastním ST220 i 3 litr Mondeo a nedám na ně dopustit. Ale od doby, kdy Ford začal vytvářet jen čtyřválce si Ford již nekoupím. Nebudu jezdit sockou...
Avatar - H/K_svwet
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
H/K_svwet
| 7. 10. 2014 13:37
pozeram ze niekto este stale zije v inom svete ;-)

pritom cas donwsizingu a hybridov uz davno zacal .....

skutocne socky dnes jazdia v starych velkoobejmovych 10-15 rocnych autach .... karta sa obratila ... ti solventnejsi a na urovni dnes jazdia uz s modernymi stvorvalcami pripadne aj s turbami alebo s hybridmi :yes:

mat cim vaci objem a vacsi pocet valcov bola frajerina pred 15 rokmi..... dnes s tymto uz neohuris ani 6 rocne decko :yes:
Avatar - KANKUNEN
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
KANKUNEN
| 7. 10. 2014 13:44
Felicia amen. Toperku majitel toho Volva bude mávat z pravého pruhu. V levém si to bude brumlat staré Mondeo, pak Q7, X5, ML, RRS a taky Jeep se přidá, no prostě všichni.
Avatar - H/K_svwet
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
H/K_svwet
| 7. 10. 2014 13:47
dnesnemu majitelovi volva je uplne jedno ci ma 200 koni a 4 valce alebo 200 koni a 6 valcov....

pocet valcov dnes uz nerozhoduje o premiovosti..... ;-) ani o postaveni auta...

je na case sa prebrat a nezit v inom svete...
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
fOE
| 7. 10. 2014 14:09
Dost lidem to jedno byt muze, ale furt se najde skupina lidi ktere to jedno nebude a i proto muzou nakuknout jinde (BMW, Audi, MB, VW...).
Avatar - KANKUNEN
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
KANKUNEN
| 7. 10. 2014 14:37
Chápu, že vůbec nechápeš ten rozdíl. Dieslový šestiválec má propastně kulturnější projev.
Avatar - white label
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
white label
| 7. 10. 2014 15:05
Jasně, u dieselu je absence šestihrnku horší, než u benzínu. Akorát bych tohle neřešil zrovna pod Mondeem, který v dieselu nikdy neměl víc, jak čtyři válce.
Avatar - AUDIRS6
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
AUDIRS6
| 7. 10. 2014 22:52
Akurat by som toto nikdy neriesil pod Toporom >:-[] ......
Avatar - praděda7
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
praděda7
| 27. 11. 2014 16:59
Nejde víc než souhlasit. Sedlám po delší odmlce (20 roků) další šestiválec, tentokrát "v oleji", a jsem opět nadšen z power delivery a celkového good feelin´...... :-!
Avatar - speedfred
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
speedfred
| 7. 10. 2014 15:30
ano mas pravdu doba pokrocila,aj uz jazdim iba s R4 ,ale so slzou v oku spominam na V8,R6 a V6 na ten linearny zatah a krasny zvuk. Tych 300PS musis nakrmit cca rovnako vo V6 alebo R4 turbo. Skus sa povozit aj v niecom inom ako to co mas
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
pargi
| 7. 10. 2014 19:39
Kolik znáš dnešních majitelů Volva?
Avatar - peV
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
peV
| 7. 10. 2014 21:06
Ale kulový. Dnešní majitel Volva drží smutek. Este tak ten hybrid, ale ten je zas jen ve verzi autobus se sedmi sicnami.
Volvo dokázalo, že a) Švédi žijou mimo realitu b) Číňani jim nechávají volnou ruku, protože jinak by čtyřváleček nemohl být jediná volba ani ve snu.

Jinak XC90 je krásný auto, který se bude dobře prodávat, protože spoustě kupců je fakt jedno, co to auto žene vpřed. Jízdní výkony budou podle mě OK.
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
momack
| 8. 10. 2014 10:21
Ano, žiju v jiném světě. V kultivovanosti 6 (moje bmw GT5),8 (masík quatroporte) a 12 válce (Bentley resp. VW phaeton s jinou kastí) se prostě jakýkoliv čtyř či nedejbož tříhrnek nemůže ani náznakem rovnat. Navíc je stále faktem, že obsah motoru ani turbem nenahradíš a existují v mém okolí skupiny lidí, kteří by Tě za jízdu poddimenzovanou motorizací odsoudily k záhubě. Prostě je to tak, že za pohodlí se platí a kvalita se nedá nahradit nějakým turbem (ač ho všechny mé výše zmíněné modely mají, stejně mají MOTOR a ne startér :-) )
Avatar - Midlosek
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Midlosek
| 7. 10. 2014 17:11
No, ono pokud se necítíš jako socka, když jezdíš autem nejméně sedm let starým ....
Avatar - radolaco
Ford VS Kia
radolaco
| 7. 10. 2014 14:12
Oni maju podpisany nejaky reglement o spolocnom dizajne? :-)
Avatar - white label
Ford VS Kia
white label
| 7. 10. 2014 14:28
Možná měl "Šrajer" design nového Mondeo jako bokovku...a pojal to v duchu "AStonKIA". >:-[]
Avatar - radolaco
Ford VS Kia
radolaco
| 7. 10. 2014 14:48
no...lenze ono to trva uz niekolko rokov, nejde len o toto Mondeo... Interier maju zas niektore Fordy velmi podobne s Hjundajom...zaujimave no

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku