Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo ST: Vize sportovní verze

Zatím poslední Mondeo s označením ST bylo odvozeno od minulé, druhé generace tohoto vozu. Vrátí se zpět ve čtvrté generaci Mondea?
Zpět na článek
7. 10. 2014 13:18
7. 10. 2014 13:21
7. 10. 2014 14:12
7. 10. 2014 12:44
To kyselo je málo kyselé.
Když už si nějakej klobásovároš vycucá z prstu "design", tak si klidně můžete vycucat z prstu i motorizaci, ne?
Na co 2,3?
Rovnou tam z toho mustafa nacpěte nějakou V8 a nádavkem i kompresor!
A že je Mondeo předohrab? No a co jako? Kluci od hondí řeky tady klidně každýmu vysvětlí, že koní na předku není nikdy dost, to su klidný, takže V8 sem >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
7. 10. 2014 13:15
Re: To kyselo je málo kyselé.
no už dlho som sa tak nezasmial,že "klobásovároš" "hondí řeka" >:D :yes:
Avatar - white label
7. 10. 2014 13:38
Re: To kyselo je málo kyselé.
No jo, klucí od hondí řeky jsou názorově velmi flexibilní, když měl minulý/dávný sivik tajpár dvě stě atmošemíků, bylo to to pravé ořechové a výkony okolo 250/300 turbokoní jim nedávaly k fwd žádný smysl. Dnes v nekonečném očekávání nového superturbotajpáru to najednou vidí úplně jinak.
Avatar - _Karel_
7. 10. 2014 13:18
ST 999
Kurňa :yes: :yes: :yes:
Kéž by! Po těch letech je načase.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
7. 10. 2014 13:21
Designova pecka
Je mi jasne ze znacnou cast dojmu, nizke ET kol a nizke pruziny, to auto mit v realu tnikdy nebude, ALE kdyby melo postavim tento "designovyskoroAston" smele vedle Jaguaru XE, takova je to krasa. :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2014 13:26
Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Vlastním ST220 i 3 litr Mondeo a nedám na ně dopustit. Ale od doby, kdy Ford začal vytvářet jen čtyřválce si Ford již nekoupím. Nebudu jezdit sockou...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2014 13:37
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
pozeram ze niekto este stale zije v inom svete ;-)

pritom cas donwsizingu a hybridov uz davno zacal .....

skutocne socky dnes jazdia v starych velkoobejmovych 10-15 rocnych autach .... karta sa obratila ... ti solventnejsi a na urovni dnes jazdia uz s modernymi stvorvalcami pripadne aj s turbami alebo s hybridmi :yes:

mat cim vaci objem a vacsi pocet valcov bola frajerina pred 15 rokmi..... dnes s tymto uz neohuris ani 6 rocne decko :yes:
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2014 13:44
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Felicia amen. Toperku majitel toho Volva bude mávat z pravého pruhu. V levém si to bude brumlat staré Mondeo, pak Q7, X5, ML, RRS a taky Jeep se přidá, no prostě všichni.
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2014 13:47
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
dnesnemu majitelovi volva je uplne jedno ci ma 200 koni a 4 valce alebo 200 koni a 6 valcov....

pocet valcov dnes uz nerozhoduje o premiovosti..... ;-) ani o postaveni auta...

je na case sa prebrat a nezit v inom svete...
Avatar - fOE
7. 10. 2014 14:09
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Dost lidem to jedno byt muze, ale furt se najde skupina lidi ktere to jedno nebude a i proto muzou nakuknout jinde (BMW, Audi, MB, VW...).
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2014 14:37
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Chápu, že vůbec nechápeš ten rozdíl. Dieslový šestiválec má propastně kulturnější projev.
Avatar - white label
7. 10. 2014 15:05
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Jasně, u dieselu je absence šestihrnku horší, než u benzínu. Akorát bych tohle neřešil zrovna pod Mondeem, který v dieselu nikdy neměl víc, jak čtyři válce.
Avatar - AUDIRS6
7. 10. 2014 22:52
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Akurat by som toto nikdy neriesil pod Toporom >:-[] ......
Avatar - praděda7
27. 11. 2014 16:59
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Nejde víc než souhlasit. Sedlám po delší odmlce (20 roků) další šestiválec, tentokrát "v oleji", a jsem opět nadšen z power delivery a celkového good feelin´...... :-!
Avatar - speedfred
7. 10. 2014 15:30
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
ano mas pravdu doba pokrocila,aj uz jazdim iba s R4 ,ale so slzou v oku spominam na V8,R6 a V6 na ten linearny zatah a krasny zvuk. Tych 300PS musis nakrmit cca rovnako vo V6 alebo R4 turbo. Skus sa povozit aj v niecom inom ako to co mas
7. 10. 2014 19:39
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Kolik znáš dnešních majitelů Volva?
Avatar - peV
7. 10. 2014 21:06
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Ale kulový. Dnešní majitel Volva drží smutek. Este tak ten hybrid, ale ten je zas jen ve verzi autobus se sedmi sicnami.
Volvo dokázalo, že a) Švédi žijou mimo realitu b) Číňani jim nechávají volnou ruku, protože jinak by čtyřváleček nemohl být jediná volba ani ve snu.

Jinak XC90 je krásný auto, který se bude dobře prodávat, protože spoustě kupců je fakt jedno, co to auto žene vpřed. Jízdní výkony budou podle mě OK.
8. 10. 2014 10:21
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
Ano, žiju v jiném světě. V kultivovanosti 6 (moje bmw GT5),8 (masík quatroporte) a 12 válce (Bentley resp. VW phaeton s jinou kastí) se prostě jakýkoliv čtyř či nedejbož tříhrnek nemůže ani náznakem rovnat. Navíc je stále faktem, že obsah motoru ani turbem nenahradíš a existují v mém okolí skupiny lidí, kteří by Tě za jízdu poddimenzovanou motorizací odsoudily k záhubě. Prostě je to tak, že za pohodlí se platí a kvalita se nedá nahradit nějakým turbem (ač ho všechny mé výše zmíněné modely mají, stejně mají MOTOR a ne startér :-) )
Avatar - Midlosek
7. 10. 2014 17:11
Re: Fordova snaha o úspornost je pochybná....
No, ono pokud se necítíš jako socka, když jezdíš autem nejméně sedm let starým ....
Avatar - radolaco
7. 10. 2014 14:12
Ford VS Kia
Oni maju podpisany nejaky reglement o spolocnom dizajne? :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
7. 10. 2014 14:28
Re: Ford VS Kia
Možná měl "Šrajer" design nového Mondeo jako bokovku...a pojal to v duchu "AStonKIA". >:-[]
Avatar - radolaco
7. 10. 2014 14:48
Re: Ford VS Kia
no...lenze ono to trva uz niekolko rokov, nejde len o toto Mondeo... Interier maju zas niektore Fordy velmi podobne s Hjundajom...zaujimave no