Ford Mustang s motorem Ecoboost nabídne více výkonu! Příští rok...
24
/
84
Prohlédnout znovu
Ford Mustang s motorem Ecoboost nabídne více výkonu! Příští rok...
Ford Mustang s motorem Ecoboost nabídne více výkonu! Příští rok...
|
acz
Novinkou je displej před spolujezdcem, který dovoluje uzpůsobit si grafi ku podle svéhoFord Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Interiér se pyšní kvalitnějšími materiály a novým multimediálním systémem Sync3
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Pohodlná pozice za volantem činí z mustangu pohodlné auto i na dlouhé cesty
|
acz
Šestistupňový manuál řadí lehce a přesně, nadále ho lze kombinovat se čtyř- i osmiválcem.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Příplatková sedadla Recaro výborně podrží v zatáčkách, jsou však celkově nižší. Vyšším jedincům spíše pro cestování lépe vyhoví klasické provedení.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Osmiválec je pro mustang jednoznačnou volbou. Má parádní zvuk, dostal nový vstřikovací systém a posílil na 331 kW. Jen je potřeba počítat s tím, že v ostrém tempu si nárokuje i přes 25 l/100 km.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil